Klopt, op de één of andere manier is dat hun handelsmerkquote:Op zondag 20 maart 2016 16:56 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat een leuke TT, moet wel gelijk denken aan feminisme,
Ja, was zielig.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
Best sneu die vrouw uit het filmpje in het vorige deel.
Er is duidelijk wat mis met haar, geestelijk.
Die heeft wss nooit hulp gehad in het verleden, en dan krijg je dit soort gedrag.
Is dat niet een vereiste als je als vrouw zo'n kapsel neemt?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
Best sneu die vrouw uit het filmpje in het vorige deel.
Er is duidelijk wat mis met haar, geestelijk.
Die heeft wss nooit hulp gehad in het verleden, en dan krijg je dit soort gedrag.
Dat kun je denk ik beter in Feedback vragen ipv de slowchatquote:Op zondag 20 maart 2016 17:51 schreef donderdopje het volgende:
Vraagje ik zag net een topic over blanke genocide en ineens was deze weg.
En hij staat ook niet meer onderaan?
Spontane verdwijning icm streepjes trekkenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat kun je denk ik beter in Feedback vragen ipv de slowchat
Aha oke.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat kun je denk ik beter in Feedback vragen ipv de slowchat
Waarschijnlijk is het verwijderd, maar voor vragen en dergelijke kan je hier terechtquote:Op zondag 20 maart 2016 17:51 schreef donderdopje het volgende:
Vraagje ik zag net een topic over blanke genocide en ineens was deze weg.
En hij staat ook niet meer onderaan?
Kijk uit met wat je zegt, je weet natuurlijk niet hoe de anonieme vrouwelijke FOK!ers er in het echt bij lopenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat niet een vereiste als je als vrouw zo'n kapsel neemt?
quote:Op zondag 20 maart 2016 17:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je zegt, je weet natuurlijk niet hoe de anonieme vrouwelijke FOK!ers er in het echt bij lopen
Maar lang haar heeft bij de meeste mannen sowieso de voorkeur![]()
Het liefst ook met echte krullen en donkere kleur, rood is helemaal dodelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik hou van crazy eyesquote:Op zondag 20 maart 2016 18:09 schreef schommelstoel het volgende:
Een paar van die dames hebben wel 'the crazy eyes'
Die moet je vermeiden, zijn gevaarlijke sicko personen
De eerste en de laatste.
Zorgen voor problemenquote:
Ja verdammt. Van die braaf-ogende meisjes die zoooo normaal lijken maar eigenlijk ook completely fucked in the brain zijn en pas crazy eyes krijgen als ze je willenquote:Op zondag 20 maart 2016 18:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zorgen voor problemen
Niet elke dame dat geen tutje/trutje/popje is hoeft crazy eyes te hebben
![]()
Er staan er nog twee van dezelfde strekking in gesloten topics.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:56 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Aha oke.
Komt dit vaker voor?
Ik vond het nogal een raar topic.
Ammenooitniet .quote:Op zondag 20 maart 2016 18:02 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang Lav geen kort pittig kapsel heeft/neemt maakt het me niet uit
Have you been smoking again?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja verdammt. Van die braaf-ogende meisjes die zoooo normaal lijken maar eigenlijk ook completely fucked in the brain zijn en pas crazy eyes krijgen als ze je willen
Ik weet niet wat ik typ. Ik snapte je zin ook niet. Help.
Cartman
quote:Op zondag 20 maart 2016 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er staan er nog twee van dezelfde strekking in gesloten topics.
[..]
Ammenooitniet .
Heb je ook een kort pittig kapsel?quote:
Kort haar: check.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb je ook een kort pittig kapsel?
Lekker gek, lekker beetje divvy at the moment en straks gezellig sjoppen met de chicks.
What is happening to you!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Kort haar: check.
Lekker gek: check
Divvy: ALTIJD
Shoppen met de chicks: donderdag al gedaan
O-M-G
becummingquote:Op zondag 20 maart 2016 18:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
What is happening to you!
Save him from becUmming a metrosexual!
Het paste wel bij je verandering naar metroseksueelquote:
Nou nou nou. The things you don't knowquote:Op zondag 20 maart 2016 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het paste wel bij je verandering naar metroseksueel
Schommel is waarschijnlijk een beetje Shifty op het moment.
Van voor naar achter van links naar rechts.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Welke kant shift Schommel op dan?
Of ik snap er wéér niks van
wat is er mis met een kort kapsel? Mijn vrouwtje heeft dat ook, althans ze zegt dat miley cirus dat van haar gejat heeftquote:Op zondag 20 maart 2016 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb je ook een kort pittig kapsel?
Lekker gek, lekker beetje divvy at the moment en straks gezellig sjoppen met de chicks.
Nopequote:Op zondag 20 maart 2016 18:27 schreef theguyver het volgende:
Moge Peeps iemand f1 nog gezien vanochtend?
Je moet er van houden.quote:
Zoiets?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van voor naar achter van links naar rechts.
waarom denk je dat ik zo vroeg wakker was!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nope
Heb jij het niet te druk met luiers verschonen?
Iets als dat jaquote:
Terwijl ik op invoeren drukte bedacht ik mij dat ookquote:Op zondag 20 maart 2016 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo vroeg wakker was!
Zie je Lav!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat is er mis met een kort kapsel? Mijn vrouwtje heeft dat ook, althans ze zegt dat miley cirus dat van haar gejat heeft
Trouwens Guyv, jij bent toch ook een classic gamer 'fan' ?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo vroeg wakker was!
Jup ik heb dat op mijn Wii in totaal een paar duizend Nes snes Neo geo en n64 Games, maar ik moet weer gaan.. Druk druk druk ... Pffffff nog 1,5 week en dan even lang weekend vrij.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Trouwens Guyv, jij bent toch ook een classic gamer 'fan' ?
Heb mijn oude PSP eens opgezocht en er een SNES emulator NES, en GBA emulator opgezet.
Ben nu ff bezig om er een turbo grafix 16 emulator op te zetten.
Noem eens ff paar games die ik gespeeld moet hebben.
The nostalgia![]()
Gebruik die psp nu meer dan dat ik ooit heb gedaan, ding lag al jaren weg te roesten.
Doe andere keer maar een paar tips met games.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup ik heb dat op mijn Wii in totaal een paar duizend Nes snes Neo geo en n64 Games, maar ik moet weer gaan.. Druk druk druk ... Pffffff nog 1,5 week en dan even lang weekend vrij.
PSP kan je goed op gamen!
Sterker nog: je hebt het zelf ookquote:Op zondag 20 maart 2016 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat is er mis met een kort kapsel? Mijn vrouwtje heeft dat ook, althans ze zegt dat miley cirus dat van haar gejat heeft
Ik had weinig keuze!quote:
En dan kom je er achter dat deze actie-film-held ooit een schoonspringer wasquote:Op zondag 20 maart 2016 19:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik had weinig keuze!![]()
Dankzij mijn kapsel is Jason Statham een badass!
[ afbeelding ]
Oh vergeten!quote:
Omg, hoe kan je dat nou vergetenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh vergeten!
Zie net op het heilige 818 (teletekst) de eindstand
Nouuuu?quote:
ik wilde nou nou schrijven maar ik dacht laat ik ze nummerenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Omg, hoe kan je dat nou vergeten
[..]
Nouuuu?
Was met andere dingen bezig, en kijk nu VI terug, gemist afgelopen vrijdagquote:
Noujaaa.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik wilde nou nou schrijven maar ik dacht laat ik ze nummeren
Euhhhquote:Op zondag 20 maart 2016 20:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was et andere dingen bezig, en kijk nu VI terug, gemist afgelopen vrijdag
Tnx en kaarten voor ajax twente. ..zouden ze kampioen kunnen worden met beetje geluk.quote:
Dat zou leuk zijn om daarbij te zijn jaquote:Op zondag 20 maart 2016 20:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx en kaarten voor ajax twente. ..zouden ze kampioen kunnen worden met beetje geluk.
Het kan nog veel erger met hem.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan kom je er achter dat deze actie-film-held ooit een schoonspringer was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Divje op 21-03-2016 13:54:46 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 21 maart 2016 09:46 schreef Divje het volgende:
![]()
Misschien druk aan het werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Lijkt me stug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Lijkt me stug.Hebben ze ook al 10 keer om prijsverlaging gevraagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Niet nodig, is gratis af te halenquote:Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hebben ze ook al 10 keer om prijsverlaging gevraagd?
Haha ah oke.quote:
WTFquote:Op maandag 21 maart 2016 15:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ah oke.
Dan krijg je een beetje dit effect.![]()
Schandalig dit trouwens, als ziet wat er over is gebleven op de tafels.
Zijn dat die Han chinezen?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
En hier de 'left overs'
http://news.thaivisa.com/(...)1458437173_thumb.png
Zo'n zonde.
Na even googlen kom je er al snel achter dat een bepaald slag chinees een smerig en respectloos persoon kan zijn, vooral als ze in het buitenland zijn als toerist.
Vaak zie je de benaming "Han chinees" maar dat klopt niet helemaal, het zijn voornamelijk "vaste land Chinezen" die zich zo gedragen (ook overwegend Han). Maar die gedragen zich ook zo op Taiwan en Hong Kong met vakantie en daar wonen ook voornamelijk Han Chinezen en die gedragen zich toch echt een stuk beter.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
Na even googlen kom je er al snel achter dat een bepaald slag chinees een smerig en respectloos persoon kan zijn, vooral als ze in het buitenland zijn als toerist.
"Vaste land Chinezen" worden ze in Taiwan genoemd, omdat Taiwanezen ook voornamelijk Han zijn.quote:
Ik vraag mij af waar dat gedrag vandaan komt.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vaak zie je de benaming "Han chinees" maar dat klopt niet helemaal, het zijn voornamelijk "vaste land Chinezen" die zich zo gedragen (ook overwegend Han). Maar die gedragen zich ook zo op Taiwan en Hong Kong met vakantie en daar wonen ook voornamelijk Han Chinezen en die gedragen zich toch echt een stuk beter.
Taiwanezen ergeren zich ook dood aan die bezoekers van het vaste land omdat ze zeer onbeschoft zijn en de Japanners hebben weggejaagd (betalen beter en gedragen zich ook beter). Mijn vaste taxichauffeur daar weigerde ook vaste land Chinezen in zijn taxi.
Zelfde denk ik als wat je in West-Duitsland zag vlak na de val van de muur, opeens meer vrijheid.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waar dat gedrag vandaan komt.
Zou dat te maken hebben met hoge werk druk?
Stress, te veel mensen, waar komt het vandaan?
Ah, niet gewent aan de vrijheid en de openheid.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zelfde denk ik als wat je in West-Duitsland zag vlak na de val van de muur, opeens meer vrijheid.
De Oostduitsers maakten ook geen goede eerste indruk door proletarisch winkelen en zo.
Het gaat goed, dank je wel.quote:
Oeh, dat is minder. Hoop dat het meevalt.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat goed, dank je wel.
Aankomend weekend weekendje weg en week erna naar polen. Maar ga daar wel aan verstandskiezen geholpen worden![]()
Alles goed daar?
Achja, ga onder algehele verdoving, want dat doen ze daar.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, dat is minder. Hoop dat het meevalt.
Ja hier prima, dankjewel
Ja, het was weer raakquote:Op maandag 21 maart 2016 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij ging nu ook wel volledig allout met stormfront propaganda praktijken
In het oostblok willen ze nog wel eens wat doen als je betaald.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Algehele narcose, dat is mooi dat dat kan.
En je zusje zien!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarna lekker weekje bij mams logeren, en niets anders doen dan klagen en verzorgd worden natuurlijk.
Verwend kreng.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarna lekker weekje bij mams logeren, en niets anders doen dan klagen en verzorgd worden natuurlijk.
oh my!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:36 schreef Divje het volgende:
*NEWSFLASH*
De persoon achter een bepaald account hier blijkt eigenlijk... een meisje!
[ afbeelding ]
Mee eens. Dat zou helemaal het toppunt zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry dat ik het ga zeggen, maar ik walg alvast van de gene die geheid met een topic komen dat deze aanslagen ook weer nep zijn.
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Iets dat ze niet kennen s nep.
Komt dat vaker voor?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry dat ik het ga zeggen, maar ik walg alvast van de gene die geheid met een topic komen dat deze aanslagen ook weer nep zijn.
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Ga er maar vanuit dat ze dat wel meteen denken bij gebeurtenissen zoals deze.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Dat zou helemaal het toppunt zijn.
Zou je denken he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:39 schreef donderdopje het volgende:
Raar dit is toch gewoon volkomen duidelijk?
Degene die daar het eerst mee komt verdient een nekschot.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Op youtube zijn ze er nu al, stond net ook in het algemene complotten topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Degene die daar het eerst mee komt verdient een nekschot.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op youtube zijn ze er nu al, stond net ook in het algemene complotten topic.
Hij plaatste het juist als walging, maar dat mag dus ook niet.
Ik las op NWS dat in een aantal Amsterdamse basisscholen leerlingen aan het juichen waren. Wat bezielt die lui tochquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Rebelse jeugdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las op NWS dat in een aantal Amsterdamse basisscholen leerlingen aan het juichen waren. Wat bezielt die lui toch
Dat is juist de jeugd die vatbaar is voor stoere terroristen praatjes/IS.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Rebelse jeugd'stoer' doen voor vriendjes.
Hoog tijd dat er een fikse klappen vallen op sommige van die smoeltjes denk ik dan.
Krijg soms hele enge gedachtes door dit soort berichtenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is juist de jeugd die vatbaar is voor stoere terroristen praatjes/IS.
Ze geven dat soort jongentjes het idee van macht en grootheid, totdat deze jongentjes werkelijk daar terecht komen.
Dan willen ze graag weer naar huis.
Maar er staat ons een leuke generatie te wachten
Het is allemaal jouw schuld!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:33 schreef MotherFoker het volgende:
Nou gisteren met mn moeder nog erover gehad, Wesley voelde zich niet meer veilig in Istanboel en wilde terug. Mijn reactie: "Het kan hier ook gebeuren." En wat gebeurd dr vandaag.
Goeie onderbuik gevoelens zou ik eerder zeggen haha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld!
Nee grapje![]()
![]()
![]()
En dat sinds die galblaas eruit is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Goeie onderbuik gevoelens zou ik eerder zeggen haha.
Dan vraag je je af wat er bij dat soort figuren thuis allemaal plaatsvindt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las op NWS dat in een aantal Amsterdamse basisscholen leerlingen aan het juichen waren. Wat bezielt die lui toch
ik word daar misselijk van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk vrij weinig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan vraag je je af wat er bij dat soort figuren thuis allemaal plaatsvindt.
hmmm, raar hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op youtube zijn ze er nu al, stond net ook in het algemene complotten topic.
Hij plaatste het juist als walging, maar dat mag dus ook niet.
Dat topic riep ook veel weerstand op. Nog steeds wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef donderdopje het volgende:
[..]
hmmm, raar hoor!
Ik zie ook dat er een topic was over Parijs.
Het is toch om misselijk van te worden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk vrij weinig.
Die jongeren lachen in werkelijkheid hun ouders uit.
Ouders krijgen niet alles meer mee, verstaan nauwelijks Nederlands.
En hebben al helemaal geen idee wat hun kind uitspookt op straat of op het internet.
Het zijn jongeren die zich toch al voelen buitengesloten, wat hen vatbaar maakt voor stoere terroristen praat die hen het gevoel van macht en grootheid geeft.
1 filmpje is in ieder geval op halt gezet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Congrats!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*20.000ste post*
ISIL is verantwoordelijk voor aanslag in Brussel.![]()
Dan te bedenken dat er veel Congolezen wonen in België,ik voel me met hen.![]()
Wat hebben Congolezen er mee te maken BPNquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*20.000ste post*
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat hebben Congolezen er mee te maken BPN
En gefeliciteerd met je 20.000ste post![]()
Ahh zo. Dat wist ik idd nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja is exact 4 jaar of Fok! en nog steeds weten mensen niet dat ik geboren ben in RD Congo(Kinshasa)*![]()
* Zo vaak aangegeven
Ik zit iets langer op FOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*20.000ste post*
Maakt niet uit!quote:
Elk dag Fok! is goed en leerzaam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zit iets langer op FOK!
Maar heb nog 'maar' 13.842 posts
Nu weten we het en we zullen het niet meer vergeten BPNquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
[..]
Elk dag Fok! is goed en leerzaam.
No further comment.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu weten we het en we zullen het niet meer vergeten BPN
Een leraar had ook zo'n twitterbericht over zijn juichende leerlingen geschreven en kreeg de politie aan de deur of hij dat niet meer wilde doen. Wtf?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:42 schreef schommelstoel het volgende:
Bah, die peter vandermeersch bij DWDD zit ook weer eens foute berichtgevingen te verkondigen over die tweet van 15jarige Sanne.
Dat het bericht niet waar is.
Die Meersch was sowieso al om te kotsen, nu nog meer.
De tweet van die man ging over de tweet van Sanne.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een leraar had ook zo'n twitterbericht over zijn juichende leerlingen geschreven en kreeg de politie aan de deur of hij dat niet meer wilde doen. Wtf?
De Liktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:59 schreef Divje het volgende:
Schommel. 25 maart om 20.30 bij Poppodium Apollo: De Likt
Oh duidelijk dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
De tweet van die man ging over de tweet van Sanne.
Werd daarna uitgemaakt voor leugenaar en haatzaaier door haatdoeken en pc's maar die mensen snapten z'n tweet niet
Ga nu verder met Suits. Ben echt helemaal klaar met al dit gezanik op elkaar overal op het internet. En die Belgische vlaggetjes op FB. En mensen op tv die alles wat krom is recht praten.
Kotsen.
/rant
hou van jullie hoor
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de laatste tijd zijn de linkse mensen gevaarlijker dan de rechtse mensen altijd waren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh duidelijk dan.
En verder mee eens hoor. Ik kijk gewoon niet naar al die programma's. Is heel slecht voor de gemoedsrust.
Wij ook van jou
Is idd slecht voor de gemoedstoestandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh duidelijk dan.
En verder mee eens hoor. Ik kijk gewoon niet naar al die programma's. Is heel slecht voor de gemoedsrust.
Wij ook van jou
Als je mij nou toevoegt als vriend op facebook en het bericht deelt plus mij erin tagged win je die twee kaartjes misschien welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie het nu pas, is vrijdag al ja![]()
https://www.facebook.com/(...)7/?type=3&permPage=1
En dan gaan jullie samen!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je mij nou toevoegt als vriend op facebook en het bericht deelt plus mij erin tagged win je die twee kaartjes misschien wel
Die gene is volgend jaar ook wel weer jarig hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:14 schreef Divje het volgende:
Ik heb alleen geen belang bij de kaartjesheb vrijdag een verjaardag
Kans om te winnen is wel grootquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:14 schreef schommelstoel het volgende:
Ik deel en like niets op facebook, ook ben ik niet te taggen![]()
Het was meer sarcasme mijn bericht
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die gene is volgend jaar ook wel weer jarig hoor
Goedzo!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]Yeh i know. Maar ik wil nu wel weer een keer daadwerkelijk verschijnen op een verjaardag
Dat zal wel meevallen dit keerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
Pas alleen wel op dat je niet te veel een DDtje* zal worden![]()
* Dronken Divje
Gefeliciteerdquote:
Om heel eerlijk te zijn.. Geen idee hoe oud hij wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Hou oud geworden?
Even vragen toch!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn.. Geen idee hoe oud hij wordt![]()
Nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:51 schreef schommelstoel het volgende:
Mijn grootvader is vorige maand alweer 93 geworden
En de winnaar is....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Toepasselijk.quote:
Mijn bijdrage en hierna ga ik pitten.quote:
Het is hier niet Muziek subforum.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:52 schreef DeMolay het volgende:
vind mot the hoople maar terug in queen texten !
quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:32 schreef Divje het volgende:
![]()
![]()
De verloren zoon is wedergekeerd
SCRUMKONINGKEIZERADMIRAAL
Goedemorgen
Rustig maar!quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:32 schreef Divje het volgende:
![]()
![]()
De verloren zoon is wedergekeerd
SCRUMKONINGKEIZERADMIRAAL
Goedemorgen
Je kwam zeker klaar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry, zat net op m'n hoogtepunt toen Scrum postte
Mwoah, leuk wil ik t niet noemenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah, leuk wil ik t niet noemen
Veel geregel, woningbouw die op bezoek komt, mensen die spullen op komen halen, langs de stort gaan enzo
Maar er zit wel schot in de zaak, da's wel leuk!
Jij nog wilde plannen?
Kan dat met lasers?quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]goed bezig man.
Geen plannen hier. Werk. Werk. Oh, en werk. En vanavond eten bij ouders. Vrijdag wel vrijGa een laserbehandeling doen voor stoppen met roken.
Klopt maar goede instelling inderdaad zo. Ze krijgen ons niet kleinquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:25 schreef sararaats het volgende:
ondanks het dreigingsniveau in Belgie ben ik in orde.
het is effe zwaar Belgische te zijn.
Zeker kan dat! Zowel mijn vader als zwager hebben het nu gedaan en zijn van roken af. Dus ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan dat met lasers?
IMA FIRE MAH LASER
Woon je in de buurt sara?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:25 schreef sararaats het volgende:
ondanks het dreigingsniveau in Belgie ben ik in orde.
het is effe zwaar Belgische te zijn.
Scrummiequote:Op woensdag 23 maart 2016 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker kan dat! Zowel mijn vader als zwager hebben het nu gedaan en zijn van roken af. Dus ik ben benieuwd!
(Eigen is het accupunctuur maar dan met een laserstraaltje)
He papa! Gefeliciteerd nogquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Woon je in de buurt sara?
[..]
Scrummie
Eens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Trouwens; kort en pittig is een no-no.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens.
Zo fijn dat je er weer bent Scrum
ik kwam juist op de TT afquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Trouwens; kort en pittig is een no-no.
ik dacht even dat het over kapsels ging hierquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met zo'n ondertitel kan ik me dat voorstellen. En er zijn uitzonderingen, uiteraard
.
Het kan zo stuk lopen op die paar details ja!quote:
Ik las paardentandenquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Het kan zo stuk lopen op die paardetails ja!
Waarheidquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is leuk ja. Maar dat is niet pittig kort
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarheid
Ik vind pittig kort alleen maar leuk zoals bovenstaande plaatjes.
Niet op van die zure kroketjes
Net telefoon gehad dat ik alvast kan beginnen met een overbruggingsgroep(stherapie)WOEP WAP wubwubwub.
Daar moet op gedronken worden.......oh wacht...Dance pakt de groene thee uit de kast.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarheid
Net telefoon gehad dat ik alvast kan beginnen met een overbruggingsgroep(stherapie)WOEP WAP wubwubwub.
Ah joh, voor jou heb ik wel een baco hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden.......oh wacht...Dance pakt de groene thee uit de kast.
Yes! Topquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarheid
Hallo MF!quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:09 schreef MotherFoker het volgende:
Mfje bezig met inschrijven woningbouw. Wie weet misschien komt er nog wat geluk op mijn pad en heb ik binnenkort mijn eigen plaatsje.
In welke stad.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:09 schreef MotherFoker het volgende:
Mfje bezig met inschrijven woningbouw. Wie weet misschien komt er nog wat geluk op mijn pad en heb ik binnenkort mijn eigen plaatsje.
Zoek je iets in Rotterdam dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Divje het volgende:
Ik ga me volgende week alvast inschrijven voor Rotterdam.
Maaskade here i come.
Voor over plusminus 8-10 jaar ja. Of mss eerder maar dat kan altijd particulier dacht ik. Ervanuitgaande dat Div dan een normale burger is met werk/vrouw/kids/huisdieren/dikkeBMWquote:
Een RS6 zit nog niet in het budget helaas.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Divje het volgende:
[..]
RS6. En dan kraakjes plegen in Duitsland.
Dromen magquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een RS6 zit nog niet in het budget helaas.
Je kan ze al rijden van 10k+quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee joh
gewoon voor mensen die geld hebben
A4's blijven kekke wagentjesquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach ik rijd mn a4tje ook met plezier.
Al was ie laatst wel kapot.
Ja 2e hands.quote:
Kom ik toch weer terug op het feit dat coke gepushed moet worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja 2e hands.
Als je dan toch zo'n bak wilt koop je hem gewoon nieuw.
Contant betalen.
Vroeger. Nou ja. jaar of 5 geleden werkte ik zomers in haven, ladden en lossen enzo.quote:
Lekker lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger. Nou ja. jaar of 5 geleden werkte ik zomers in haven, ladden en lossen enzo.
Alles zwart natuurlijk.
Na 3 maanden had je dan zo idioot veel contanten.
Lekker man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |