SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Divje op 21-03-2016 13:54:46 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 21 maart 2016 09:46 schreef Divje het volgende:
![]()
Misschien druk aan het werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Lijkt me stug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Lijkt me stug.Hebben ze ook al 10 keer om prijsverlaging gevraagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Niet nodig, is gratis af te halenquote:Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hebben ze ook al 10 keer om prijsverlaging gevraagd?
Haha ah oke.quote:
WTFquote:Op maandag 21 maart 2016 15:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ah oke.
Dan krijg je een beetje dit effect.![]()
Schandalig dit trouwens, als ziet wat er over is gebleven op de tafels.
Zijn dat die Han chinezen?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
En hier de 'left overs'
http://news.thaivisa.com/(...)1458437173_thumb.png
Zo'n zonde.
Na even googlen kom je er al snel achter dat een bepaald slag chinees een smerig en respectloos persoon kan zijn, vooral als ze in het buitenland zijn als toerist.
Vaak zie je de benaming "Han chinees" maar dat klopt niet helemaal, het zijn voornamelijk "vaste land Chinezen" die zich zo gedragen (ook overwegend Han). Maar die gedragen zich ook zo op Taiwan en Hong Kong met vakantie en daar wonen ook voornamelijk Han Chinezen en die gedragen zich toch echt een stuk beter.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
Na even googlen kom je er al snel achter dat een bepaald slag chinees een smerig en respectloos persoon kan zijn, vooral als ze in het buitenland zijn als toerist.
"Vaste land Chinezen" worden ze in Taiwan genoemd, omdat Taiwanezen ook voornamelijk Han zijn.quote:
Ik vraag mij af waar dat gedrag vandaan komt.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vaak zie je de benaming "Han chinees" maar dat klopt niet helemaal, het zijn voornamelijk "vaste land Chinezen" die zich zo gedragen (ook overwegend Han). Maar die gedragen zich ook zo op Taiwan en Hong Kong met vakantie en daar wonen ook voornamelijk Han Chinezen en die gedragen zich toch echt een stuk beter.
Taiwanezen ergeren zich ook dood aan die bezoekers van het vaste land omdat ze zeer onbeschoft zijn en de Japanners hebben weggejaagd (betalen beter en gedragen zich ook beter). Mijn vaste taxichauffeur daar weigerde ook vaste land Chinezen in zijn taxi.
Zelfde denk ik als wat je in West-Duitsland zag vlak na de val van de muur, opeens meer vrijheid.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waar dat gedrag vandaan komt.
Zou dat te maken hebben met hoge werk druk?
Stress, te veel mensen, waar komt het vandaan?
Ah, niet gewent aan de vrijheid en de openheid.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zelfde denk ik als wat je in West-Duitsland zag vlak na de val van de muur, opeens meer vrijheid.
De Oostduitsers maakten ook geen goede eerste indruk door proletarisch winkelen en zo.
Het gaat goed, dank je wel.quote:
Oeh, dat is minder. Hoop dat het meevalt.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat goed, dank je wel.
Aankomend weekend weekendje weg en week erna naar polen. Maar ga daar wel aan verstandskiezen geholpen worden![]()
Alles goed daar?
Achja, ga onder algehele verdoving, want dat doen ze daar.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, dat is minder. Hoop dat het meevalt.
Ja hier prima, dankjewel
Ja, het was weer raakquote:Op maandag 21 maart 2016 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij ging nu ook wel volledig allout met stormfront propaganda praktijken
In het oostblok willen ze nog wel eens wat doen als je betaald.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Algehele narcose, dat is mooi dat dat kan.
En je zusje zien!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarna lekker weekje bij mams logeren, en niets anders doen dan klagen en verzorgd worden natuurlijk.
Verwend kreng.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarna lekker weekje bij mams logeren, en niets anders doen dan klagen en verzorgd worden natuurlijk.
oh my!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:36 schreef Divje het volgende:
*NEWSFLASH*
De persoon achter een bepaald account hier blijkt eigenlijk... een meisje!
[ afbeelding ]
Mee eens. Dat zou helemaal het toppunt zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry dat ik het ga zeggen, maar ik walg alvast van de gene die geheid met een topic komen dat deze aanslagen ook weer nep zijn.
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Iets dat ze niet kennen s nep.
Komt dat vaker voor?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry dat ik het ga zeggen, maar ik walg alvast van de gene die geheid met een topic komen dat deze aanslagen ook weer nep zijn.
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Ga er maar vanuit dat ze dat wel meteen denken bij gebeurtenissen zoals deze.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Dat zou helemaal het toppunt zijn.
Zou je denken he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:39 schreef donderdopje het volgende:
Raar dit is toch gewoon volkomen duidelijk?
Degene die daar het eerst mee komt verdient een nekschot.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Op youtube zijn ze er nu al, stond net ook in het algemene complotten topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Degene die daar het eerst mee komt verdient een nekschot.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op youtube zijn ze er nu al, stond net ook in het algemene complotten topic.
Hij plaatste het juist als walging, maar dat mag dus ook niet.
Ik las op NWS dat in een aantal Amsterdamse basisscholen leerlingen aan het juichen waren. Wat bezielt die lui tochquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Degene die daar het eerst mee komt verdient een nekschot.
Rebelse jeugdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las op NWS dat in een aantal Amsterdamse basisscholen leerlingen aan het juichen waren. Wat bezielt die lui toch
Dat is juist de jeugd die vatbaar is voor stoere terroristen praatjes/IS.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Rebelse jeugd'stoer' doen voor vriendjes.
Hoog tijd dat er een fikse klappen vallen op sommige van die smoeltjes denk ik dan.
Krijg soms hele enge gedachtes door dit soort berichtenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is juist de jeugd die vatbaar is voor stoere terroristen praatjes/IS.
Ze geven dat soort jongentjes het idee van macht en grootheid, totdat deze jongentjes werkelijk daar terecht komen.
Dan willen ze graag weer naar huis.
Maar er staat ons een leuke generatie te wachten
Het is allemaal jouw schuld!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:33 schreef MotherFoker het volgende:
Nou gisteren met mn moeder nog erover gehad, Wesley voelde zich niet meer veilig in Istanboel en wilde terug. Mijn reactie: "Het kan hier ook gebeuren." En wat gebeurd dr vandaag.
Goeie onderbuik gevoelens zou ik eerder zeggen haha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld!
Nee grapje![]()
![]()
![]()
En dat sinds die galblaas eruit is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Goeie onderbuik gevoelens zou ik eerder zeggen haha.
Dan vraag je je af wat er bij dat soort figuren thuis allemaal plaatsvindt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las op NWS dat in een aantal Amsterdamse basisscholen leerlingen aan het juichen waren. Wat bezielt die lui toch
ik word daar misselijk van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk vrij weinig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan vraag je je af wat er bij dat soort figuren thuis allemaal plaatsvindt.
hmmm, raar hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op youtube zijn ze er nu al, stond net ook in het algemene complotten topic.
Hij plaatste het juist als walging, maar dat mag dus ook niet.
Op dinsdag 22 maart 2016 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
Dat topic riep ook veel weerstand op. Nog steeds wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef donderdopje het volgende:
[..]
hmmm, raar hoor!
Ik zie ook dat er een topic was over Parijs.
Het is toch om misselijk van te worden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk vrij weinig.
Die jongeren lachen in werkelijkheid hun ouders uit.
Ouders krijgen niet alles meer mee, verstaan nauwelijks Nederlands.
En hebben al helemaal geen idee wat hun kind uitspookt op straat of op het internet.
Het zijn jongeren die zich toch al voelen buitengesloten, wat hen vatbaar maakt voor stoere terroristen praat die hen het gevoel van macht en grootheid geeft.
1 filmpje is in ieder geval op halt gezet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Congrats!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*20.000ste post*
ISIL is verantwoordelijk voor aanslag in Brussel.![]()
Dan te bedenken dat er veel Congolezen wonen in België,ik voel me met hen.![]()
Wat hebben Congolezen er mee te maken BPNquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*20.000ste post*
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat hebben Congolezen er mee te maken BPN
En gefeliciteerd met je 20.000ste post![]()
Ahh zo. Dat wist ik idd nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja is exact 4 jaar of Fok! en nog steeds weten mensen niet dat ik geboren ben in RD Congo(Kinshasa)*![]()
* Zo vaak aangegeven
Ik zit iets langer op FOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*20.000ste post*
Maakt niet uit!quote:
Elk dag Fok! is goed en leerzaam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zit iets langer op FOK!
Maar heb nog 'maar' 13.842 posts
Nu weten we het en we zullen het niet meer vergeten BPNquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
[..]
Elk dag Fok! is goed en leerzaam.
No further comment.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu weten we het en we zullen het niet meer vergeten BPN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |