Ik had weinig keuze!quote:
En dan kom je er achter dat deze actie-film-held ooit een schoonspringer wasquote:Op zondag 20 maart 2016 19:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik had weinig keuze!![]()
Dankzij mijn kapsel is Jason Statham een badass!
[ afbeelding ]
Oh vergeten!quote:
Omg, hoe kan je dat nou vergetenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh vergeten!
Zie net op het heilige 818 (teletekst) de eindstand
Nouuuu?quote:
ik wilde nou nou schrijven maar ik dacht laat ik ze nummerenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Omg, hoe kan je dat nou vergeten
[..]
Nouuuu?
Was met andere dingen bezig, en kijk nu VI terug, gemist afgelopen vrijdagquote:
Noujaaa.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik wilde nou nou schrijven maar ik dacht laat ik ze nummeren
Euhhhquote:Op zondag 20 maart 2016 20:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was et andere dingen bezig, en kijk nu VI terug, gemist afgelopen vrijdag
Tnx en kaarten voor ajax twente. ..zouden ze kampioen kunnen worden met beetje geluk.quote:
Dat zou leuk zijn om daarbij te zijn jaquote:Op zondag 20 maart 2016 20:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx en kaarten voor ajax twente. ..zouden ze kampioen kunnen worden met beetje geluk.
Het kan nog veel erger met hem.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan kom je er achter dat deze actie-film-held ooit een schoonspringer was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Divje op 21-03-2016 13:54:46 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 21 maart 2016 09:46 schreef Divje het volgende:
![]()
Misschien druk aan het werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Lijkt me stug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Lijkt me stug.Hebben ze ook al 10 keer om prijsverlaging gevraagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Niet nodig, is gratis af te halenquote:Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hebben ze ook al 10 keer om prijsverlaging gevraagd?
Haha ah oke.quote:
WTFquote:Op maandag 21 maart 2016 15:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ah oke.
Dan krijg je een beetje dit effect.![]()
Schandalig dit trouwens, als ziet wat er over is gebleven op de tafels.
Zijn dat die Han chinezen?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
En hier de 'left overs'
http://news.thaivisa.com/(...)1458437173_thumb.png
Zo'n zonde.
Na even googlen kom je er al snel achter dat een bepaald slag chinees een smerig en respectloos persoon kan zijn, vooral als ze in het buitenland zijn als toerist.
Vaak zie je de benaming "Han chinees" maar dat klopt niet helemaal, het zijn voornamelijk "vaste land Chinezen" die zich zo gedragen (ook overwegend Han). Maar die gedragen zich ook zo op Taiwan en Hong Kong met vakantie en daar wonen ook voornamelijk Han Chinezen en die gedragen zich toch echt een stuk beter.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
Na even googlen kom je er al snel achter dat een bepaald slag chinees een smerig en respectloos persoon kan zijn, vooral als ze in het buitenland zijn als toerist.
"Vaste land Chinezen" worden ze in Taiwan genoemd, omdat Taiwanezen ook voornamelijk Han zijn.quote:
Ik vraag mij af waar dat gedrag vandaan komt.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vaak zie je de benaming "Han chinees" maar dat klopt niet helemaal, het zijn voornamelijk "vaste land Chinezen" die zich zo gedragen (ook overwegend Han). Maar die gedragen zich ook zo op Taiwan en Hong Kong met vakantie en daar wonen ook voornamelijk Han Chinezen en die gedragen zich toch echt een stuk beter.
Taiwanezen ergeren zich ook dood aan die bezoekers van het vaste land omdat ze zeer onbeschoft zijn en de Japanners hebben weggejaagd (betalen beter en gedragen zich ook beter). Mijn vaste taxichauffeur daar weigerde ook vaste land Chinezen in zijn taxi.
Zelfde denk ik als wat je in West-Duitsland zag vlak na de val van de muur, opeens meer vrijheid.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waar dat gedrag vandaan komt.
Zou dat te maken hebben met hoge werk druk?
Stress, te veel mensen, waar komt het vandaan?
Ah, niet gewent aan de vrijheid en de openheid.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zelfde denk ik als wat je in West-Duitsland zag vlak na de val van de muur, opeens meer vrijheid.
De Oostduitsers maakten ook geen goede eerste indruk door proletarisch winkelen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |