Heb je ook een kort pittig kapsel?quote:
Kort haar: check.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb je ook een kort pittig kapsel?
Lekker gek, lekker beetje divvy at the moment en straks gezellig sjoppen met de chicks.
What is happening to you!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Kort haar: check.
Lekker gek: check
Divvy: ALTIJD
Shoppen met de chicks: donderdag al gedaan
O-M-G
becummingquote:Op zondag 20 maart 2016 18:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
What is happening to you!
Save him from becUmming a metrosexual!
Het paste wel bij je verandering naar metroseksueelquote:
Nou nou nou. The things you don't knowquote:Op zondag 20 maart 2016 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het paste wel bij je verandering naar metroseksueel
Schommel is waarschijnlijk een beetje Shifty op het moment.
Van voor naar achter van links naar rechts.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Welke kant shift Schommel op dan?
Of ik snap er wéér niks van
wat is er mis met een kort kapsel? Mijn vrouwtje heeft dat ook, althans ze zegt dat miley cirus dat van haar gejat heeftquote:Op zondag 20 maart 2016 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb je ook een kort pittig kapsel?
Lekker gek, lekker beetje divvy at the moment en straks gezellig sjoppen met de chicks.
Nopequote:Op zondag 20 maart 2016 18:27 schreef theguyver het volgende:
Moge Peeps iemand f1 nog gezien vanochtend?
Je moet er van houden.quote:
Zoiets?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van voor naar achter van links naar rechts.
waarom denk je dat ik zo vroeg wakker was!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nope
Heb jij het niet te druk met luiers verschonen?
Iets als dat jaquote:
Terwijl ik op invoeren drukte bedacht ik mij dat ookquote:Op zondag 20 maart 2016 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo vroeg wakker was!
Zie je Lav!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat is er mis met een kort kapsel? Mijn vrouwtje heeft dat ook, althans ze zegt dat miley cirus dat van haar gejat heeft
Trouwens Guyv, jij bent toch ook een classic gamer 'fan' ?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo vroeg wakker was!
Jup ik heb dat op mijn Wii in totaal een paar duizend Nes snes Neo geo en n64 Games, maar ik moet weer gaan.. Druk druk druk ... Pffffff nog 1,5 week en dan even lang weekend vrij.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Trouwens Guyv, jij bent toch ook een classic gamer 'fan' ?
Heb mijn oude PSP eens opgezocht en er een SNES emulator NES, en GBA emulator opgezet.
Ben nu ff bezig om er een turbo grafix 16 emulator op te zetten.
Noem eens ff paar games die ik gespeeld moet hebben.
The nostalgia![]()
Gebruik die psp nu meer dan dat ik ooit heb gedaan, ding lag al jaren weg te roesten.
Doe andere keer maar een paar tips met games.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup ik heb dat op mijn Wii in totaal een paar duizend Nes snes Neo geo en n64 Games, maar ik moet weer gaan.. Druk druk druk ... Pffffff nog 1,5 week en dan even lang weekend vrij.
PSP kan je goed op gamen!
Sterker nog: je hebt het zelf ookquote:Op zondag 20 maart 2016 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat is er mis met een kort kapsel? Mijn vrouwtje heeft dat ook, althans ze zegt dat miley cirus dat van haar gejat heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |