Oeh, dat is minder. Hoop dat het meevalt.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat goed, dank je wel.
Aankomend weekend weekendje weg en week erna naar polen. Maar ga daar wel aan verstandskiezen geholpen worden![]()
Alles goed daar?
Achja, ga onder algehele verdoving, want dat doen ze daar.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, dat is minder. Hoop dat het meevalt.
Ja hier prima, dankjewel
Ja, het was weer raakquote:Op maandag 21 maart 2016 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij ging nu ook wel volledig allout met stormfront propaganda praktijken
In het oostblok willen ze nog wel eens wat doen als je betaald.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Algehele narcose, dat is mooi dat dat kan.
En je zusje zien!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarna lekker weekje bij mams logeren, en niets anders doen dan klagen en verzorgd worden natuurlijk.
Verwend kreng.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarna lekker weekje bij mams logeren, en niets anders doen dan klagen en verzorgd worden natuurlijk.
oh my!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:36 schreef Divje het volgende:
*NEWSFLASH*
De persoon achter een bepaald account hier blijkt eigenlijk... een meisje!
[ afbeelding ]
Mee eens. Dat zou helemaal het toppunt zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry dat ik het ga zeggen, maar ik walg alvast van de gene die geheid met een topic komen dat deze aanslagen ook weer nep zijn.
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Iets dat ze niet kennen s nep.
Komt dat vaker voor?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry dat ik het ga zeggen, maar ik walg alvast van de gene die geheid met een topic komen dat deze aanslagen ook weer nep zijn.
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Iets dat ze niet kennen s nep.
Ga er maar vanuit dat ze dat wel meteen denken bij gebeurtenissen zoals deze.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Dat zou helemaal het toppunt zijn.
Zou je denken he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:39 schreef donderdopje het volgende:
Raar dit is toch gewoon volkomen duidelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |