Congrats!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*20.000ste post*
ISIL is verantwoordelijk voor aanslag in Brussel.![]()
Dan te bedenken dat er veel Congolezen wonen in België,ik voel me met hen.![]()
Wat hebben Congolezen er mee te maken BPNquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*20.000ste post*
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat hebben Congolezen er mee te maken BPN
En gefeliciteerd met je 20.000ste post![]()
Ahh zo. Dat wist ik idd nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja is exact 4 jaar of Fok! en nog steeds weten mensen niet dat ik geboren ben in RD Congo(Kinshasa)*![]()
* Zo vaak aangegeven
Ik zit iets langer op FOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*20.000ste post*
Maakt niet uit!quote:
Elk dag Fok! is goed en leerzaam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zit iets langer op FOK!
Maar heb nog 'maar' 13.842 posts
Nu weten we het en we zullen het niet meer vergeten BPNquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
[..]
Elk dag Fok! is goed en leerzaam.
No further comment.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu weten we het en we zullen het niet meer vergeten BPN
Een leraar had ook zo'n twitterbericht over zijn juichende leerlingen geschreven en kreeg de politie aan de deur of hij dat niet meer wilde doen. Wtf?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:42 schreef schommelstoel het volgende:
Bah, die peter vandermeersch bij DWDD zit ook weer eens foute berichtgevingen te verkondigen over die tweet van 15jarige Sanne.
Dat het bericht niet waar is.
Die Meersch was sowieso al om te kotsen, nu nog meer.
De tweet van die man ging over de tweet van Sanne.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een leraar had ook zo'n twitterbericht over zijn juichende leerlingen geschreven en kreeg de politie aan de deur of hij dat niet meer wilde doen. Wtf?
De Liktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:59 schreef Divje het volgende:
Schommel. 25 maart om 20.30 bij Poppodium Apollo: De Likt
Oh duidelijk dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
De tweet van die man ging over de tweet van Sanne.
Werd daarna uitgemaakt voor leugenaar en haatzaaier door haatdoeken en pc's maar die mensen snapten z'n tweet niet
Ga nu verder met Suits. Ben echt helemaal klaar met al dit gezanik op elkaar overal op het internet. En die Belgische vlaggetjes op FB. En mensen op tv die alles wat krom is recht praten.
Kotsen.
/rant
hou van jullie hoor
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de laatste tijd zijn de linkse mensen gevaarlijker dan de rechtse mensen altijd waren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh duidelijk dan.
En verder mee eens hoor. Ik kijk gewoon niet naar al die programma's. Is heel slecht voor de gemoedsrust.
Wij ook van jou
Is idd slecht voor de gemoedstoestandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh duidelijk dan.
En verder mee eens hoor. Ik kijk gewoon niet naar al die programma's. Is heel slecht voor de gemoedsrust.
Wij ook van jou
Als je mij nou toevoegt als vriend op facebook en het bericht deelt plus mij erin tagged win je die twee kaartjes misschien welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie het nu pas, is vrijdag al ja![]()
https://www.facebook.com/(...)7/?type=3&permPage=1
En dan gaan jullie samen!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je mij nou toevoegt als vriend op facebook en het bericht deelt plus mij erin tagged win je die twee kaartjes misschien wel
Die gene is volgend jaar ook wel weer jarig hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:14 schreef Divje het volgende:
Ik heb alleen geen belang bij de kaartjesheb vrijdag een verjaardag
Kans om te winnen is wel grootquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:14 schreef schommelstoel het volgende:
Ik deel en like niets op facebook, ook ben ik niet te taggen![]()
Het was meer sarcasme mijn bericht
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die gene is volgend jaar ook wel weer jarig hoor
Goedzo!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]Yeh i know. Maar ik wil nu wel weer een keer daadwerkelijk verschijnen op een verjaardag
Dat zal wel meevallen dit keerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
Pas alleen wel op dat je niet te veel een DDtje* zal worden![]()
* Dronken Divje
Gefeliciteerdquote:
Om heel eerlijk te zijn.. Geen idee hoe oud hij wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Hou oud geworden?
Even vragen toch!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn.. Geen idee hoe oud hij wordt![]()
Nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:51 schreef schommelstoel het volgende:
Mijn grootvader is vorige maand alweer 93 geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |