Oeh, dat is minder. Hoop dat het meevalt.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat goed, dank je wel.
Aankomend weekend weekendje weg en week erna naar polen. Maar ga daar wel aan verstandskiezen geholpen worden![]()
Alles goed daar?
Achja, ga onder algehele verdoving, want dat doen ze daar.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, dat is minder. Hoop dat het meevalt.
Ja hier prima, dankjewel
Ja, het was weer raakquote:Op maandag 21 maart 2016 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij ging nu ook wel volledig allout met stormfront propaganda praktijken
In het oostblok willen ze nog wel eens wat doen als je betaald.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Algehele narcose, dat is mooi dat dat kan.
En je zusje zien!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarna lekker weekje bij mams logeren, en niets anders doen dan klagen en verzorgd worden natuurlijk.
Verwend kreng.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarna lekker weekje bij mams logeren, en niets anders doen dan klagen en verzorgd worden natuurlijk.
oh my!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:36 schreef Divje het volgende:
*NEWSFLASH*
De persoon achter een bepaald account hier blijkt eigenlijk... een meisje!
[ afbeelding ]
Mee eens. Dat zou helemaal het toppunt zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry dat ik het ga zeggen, maar ik walg alvast van de gene die geheid met een topic komen dat deze aanslagen ook weer nep zijn.
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Iets dat ze niet kennen s nep.
Komt dat vaker voor?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry dat ik het ga zeggen, maar ik walg alvast van de gene die geheid met een topic komen dat deze aanslagen ook weer nep zijn.
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Ga er maar vanuit dat ze dat wel meteen denken bij gebeurtenissen zoals deze.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Dat zou helemaal het toppunt zijn.
Zou je denken he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:39 schreef donderdopje het volgende:
Raar dit is toch gewoon volkomen duidelijk?
Degene die daar het eerst mee komt verdient een nekschot.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
Op youtube zijn ze er nu al, stond net ook in het algemene complotten topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Degene die daar het eerst mee komt verdient een nekschot.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op youtube zijn ze er nu al, stond net ook in het algemene complotten topic.
Hij plaatste het juist als walging, maar dat mag dus ook niet.
Ik las op NWS dat in een aantal Amsterdamse basisscholen leerlingen aan het juichen waren. Wat bezielt die lui tochquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Degene die daar het eerst mee komt verdient een nekschot.
Rebelse jeugdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las op NWS dat in een aantal Amsterdamse basisscholen leerlingen aan het juichen waren. Wat bezielt die lui toch
Dat is juist de jeugd die vatbaar is voor stoere terroristen praatjes/IS.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Rebelse jeugd'stoer' doen voor vriendjes.
Hoog tijd dat er een fikse klappen vallen op sommige van die smoeltjes denk ik dan.
Krijg soms hele enge gedachtes door dit soort berichtenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is juist de jeugd die vatbaar is voor stoere terroristen praatjes/IS.
Ze geven dat soort jongentjes het idee van macht en grootheid, totdat deze jongentjes werkelijk daar terecht komen.
Dan willen ze graag weer naar huis.
Maar er staat ons een leuke generatie te wachten
Het is allemaal jouw schuld!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:33 schreef MotherFoker het volgende:
Nou gisteren met mn moeder nog erover gehad, Wesley voelde zich niet meer veilig in Istanboel en wilde terug. Mijn reactie: "Het kan hier ook gebeuren." En wat gebeurd dr vandaag.
Goeie onderbuik gevoelens zou ik eerder zeggen haha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld!
Nee grapje![]()
![]()
![]()
En dat sinds die galblaas eruit is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Goeie onderbuik gevoelens zou ik eerder zeggen haha.
Dan vraag je je af wat er bij dat soort figuren thuis allemaal plaatsvindt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las op NWS dat in een aantal Amsterdamse basisscholen leerlingen aan het juichen waren. Wat bezielt die lui toch
ik word daar misselijk van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk vrij weinig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan vraag je je af wat er bij dat soort figuren thuis allemaal plaatsvindt.
hmmm, raar hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op youtube zijn ze er nu al, stond net ook in het algemene complotten topic.
Hij plaatste het juist als walging, maar dat mag dus ook niet.
Op dinsdag 22 maart 2016 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
Dat topic riep ook veel weerstand op. Nog steeds wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef donderdopje het volgende:
[..]
hmmm, raar hoor!
Ik zie ook dat er een topic was over Parijs.
Het is toch om misselijk van te worden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk vrij weinig.
Die jongeren lachen in werkelijkheid hun ouders uit.
Ouders krijgen niet alles meer mee, verstaan nauwelijks Nederlands.
En hebben al helemaal geen idee wat hun kind uitspookt op straat of op het internet.
Het zijn jongeren die zich toch al voelen buitengesloten, wat hen vatbaar maakt voor stoere terroristen praat die hen het gevoel van macht en grootheid geeft.
1 filmpje is in ieder geval op halt gezet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Met acteurs en alle.
INB4 Fake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |