In welke stad.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:09 schreef MotherFoker het volgende:
Mfje bezig met inschrijven woningbouw. Wie weet misschien komt er nog wat geluk op mijn pad en heb ik binnenkort mijn eigen plaatsje.
Zoek je iets in Rotterdam dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Divje het volgende:
Ik ga me volgende week alvast inschrijven voor Rotterdam.
Maaskade here i come.
Voor over plusminus 8-10 jaar ja. Of mss eerder maar dat kan altijd particulier dacht ik. Ervanuitgaande dat Div dan een normale burger is met werk/vrouw/kids/huisdieren/dikkeBMWquote:
Een RS6 zit nog niet in het budget helaas.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Divje het volgende:
[..]
RS6. En dan kraakjes plegen in Duitsland.
Dromen magquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een RS6 zit nog niet in het budget helaas.
Je kan ze al rijden van 10k+quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee joh
gewoon voor mensen die geld hebben
A4's blijven kekke wagentjesquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach ik rijd mn a4tje ook met plezier.
Al was ie laatst wel kapot.
Ja 2e hands.quote:
Kom ik toch weer terug op het feit dat coke gepushed moet worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja 2e hands.
Als je dan toch zo'n bak wilt koop je hem gewoon nieuw.
Contant betalen.
Vroeger. Nou ja. jaar of 5 geleden werkte ik zomers in haven, ladden en lossen enzo.quote:
Lekker lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger. Nou ja. jaar of 5 geleden werkte ik zomers in haven, ladden en lossen enzo.
Alles zwart natuurlijk.
Na 3 maanden had je dan zo idioot veel contanten.
Lekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |