quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens.
Zo fijn dat je er weer bent Scrum
ik kwam juist op de TT afquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Trouwens; kort en pittig is een no-no.
ik dacht even dat het over kapsels ging hierquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met zo'n ondertitel kan ik me dat voorstellen. En er zijn uitzonderingen, uiteraard
.
Het kan zo stuk lopen op die paar details ja!quote:
Ik las paardentandenquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Het kan zo stuk lopen op die paardetails ja!
Waarheidquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is leuk ja. Maar dat is niet pittig kort
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarheid
Ik vind pittig kort alleen maar leuk zoals bovenstaande plaatjes.
Niet op van die zure kroketjes
Net telefoon gehad dat ik alvast kan beginnen met een overbruggingsgroep(stherapie)WOEP WAP wubwubwub.
Daar moet op gedronken worden.......oh wacht...Dance pakt de groene thee uit de kast.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarheid
Net telefoon gehad dat ik alvast kan beginnen met een overbruggingsgroep(stherapie)WOEP WAP wubwubwub.
Ah joh, voor jou heb ik wel een baco hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden.......oh wacht...Dance pakt de groene thee uit de kast.
Yes! Topquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarheid
Hallo MF!quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:09 schreef MotherFoker het volgende:
Mfje bezig met inschrijven woningbouw. Wie weet misschien komt er nog wat geluk op mijn pad en heb ik binnenkort mijn eigen plaatsje.
In welke stad.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:09 schreef MotherFoker het volgende:
Mfje bezig met inschrijven woningbouw. Wie weet misschien komt er nog wat geluk op mijn pad en heb ik binnenkort mijn eigen plaatsje.
Zoek je iets in Rotterdam dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Divje het volgende:
Ik ga me volgende week alvast inschrijven voor Rotterdam.
Maaskade here i come.
Voor over plusminus 8-10 jaar ja. Of mss eerder maar dat kan altijd particulier dacht ik. Ervanuitgaande dat Div dan een normale burger is met werk/vrouw/kids/huisdieren/dikkeBMWquote:
Een RS6 zit nog niet in het budget helaas.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Divje het volgende:
[..]
RS6. En dan kraakjes plegen in Duitsland.
Dromen magquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een RS6 zit nog niet in het budget helaas.
Je kan ze al rijden van 10k+quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee joh
gewoon voor mensen die geld hebben
A4's blijven kekke wagentjesquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach ik rijd mn a4tje ook met plezier.
Al was ie laatst wel kapot.
Ja 2e hands.quote:
Kom ik toch weer terug op het feit dat coke gepushed moet worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja 2e hands.
Als je dan toch zo'n bak wilt koop je hem gewoon nieuw.
Contant betalen.
Vroeger. Nou ja. jaar of 5 geleden werkte ik zomers in haven, ladden en lossen enzo.quote:
Lekker lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger. Nou ja. jaar of 5 geleden werkte ik zomers in haven, ladden en lossen enzo.
Alles zwart natuurlijk.
Na 3 maanden had je dan zo idioot veel contanten.
Lekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |