abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160716885
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Martin O'Malley, inderdaad. Ik hoop dat Clinton hem kiest als running mate. Ik acht dat zowel mogelijk als onmogelijk. Wat in zijn nadeel pleit is zijn relatieve onbekendheid en het feit dat hij uit een kleine staat komt, die geen cruciale rol heeft in de presidentsrace.

Wat in zijn voordeel pleit: hij is goed bevriend met de Clintons. Hij heeft Hillary in 2008 ge-endorsed. Bill Clinton heeft eveneens een erg hoge dunk van O'Malley en zei ooit: I wouldn't be surprised if you go all the way.

En bovenal zijn uitstekende ideeën.
Waarin verschilde hij met Clinton, dat je voor hem deed kiezen?
pi_160716922
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

De bound delegates (93% van de Republikeinse delegates) stemmen nog steeds in de eerste ronde op hun eigen kandidaat volgens mij. Pas bij latere ronden mogen ze wisselen.
Als ik Kasich was, ging ik NU al met Rubio om tafel. Die engnek van een Cruz zat gisteren al opzichtig te vissen naar de kiezers van Rubio. Als Kasich alvast een voorschotje neemt op Rubio als running mate (moet Rubio wel willen, natuurlijk) dan zouden Rubio-kiezers massaal voor Kasich kunnen gaan.
pi_160716955
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als ik Kasich was, ging ik NU al met Rubio om tafel. Die engnek van een Cruz zat gisteren al opzichtig te vissen naar de kiezers van Rubio. Als Kasich alvast een voorschotje neemt op Rubio als running mate (moet Rubio wel willen, natuurlijk) dan zouden Rubio-kiezers massaal voor Kasich kunnen gaan.
Kasich Rubio zou het denk ik best goed doen in de polls tegen Clinton?
pi_160716978
quote:
RCP Average 2/10 - 2/17 -- -- 47.7 40.3 Kasich +7.4
FOX News 2/15 - 2/17 1031 RV 3.0 47 44 Kasich +3
Quinnipiac 2/10 - 2/15 1342 RV 2.7 47 39 Kasich +8
USA Today/Suffolk 2/11 - 2/15 1000 LV 3.0 49 38 Kasich +11
Dit is wat realclearpolitics vgm als enige heeft aan clinton vs kasich polls
pi_160717020
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mja, Kasich heeft wel erg weinig delegates. Die zou het dan echt op een contested convention moeten gaan halen. Eerlijk gezegd zie ik de Republikeinen het niet aandurven om Trump met een nipte minderheid aan de kant te schuiven. Ook qua standpunten ligt Rubio feitelijk dichter bij Cruz dan bij Kasich.
Sowieso levert Rubio + Kasich in veel staten nog niet eens een overwinning op als je ALLE stemmen zou optellen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_160717090
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:58 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Dat is een theoretische optie, in die zin dat het waarschijnlijk een droom scenario is voor de partijtop. De vraag is of men zich wil branden aan zo'n scenario.

Kun je je voorstellen wat een enorme irritatie dit gaat opwekken? Rubio die Minn. gewonnen heeft en 2 of 3 miniscule staatjes en een Kasich die alleen zijn thuisstaat gewonnen heeft in plaats van iemand die veel staten wint en een enorm aantal nieuwe kiezers trekt.

Ik denk dat je dan net zo goed de winst aan de dems kan gaan geven, plus je partij is zowat dood.
Een tijd geleden kwam op tv aan bod dat de Democraten het bangst zouden zijn voor een affiche Rubio-Kasich. Inmiddels zijn de verhoudingen anders, maar Kasich-Rubio is natuurlijk nog steeds prima mogelijk.

Je zou voor de aardigheid eens moeten terugkijken wat Trump, Cruz en Kasich gisteren in hun speeches over Rubio zeiden. Lovende woorden, uiteraard. Wat Kasich zei, met een enorme aanloop, was nog net geen openlijke liefdesverklaring.

Bekijk dit fragment, vanaf 01:40 minuten, bijna vooraan in zijn speech:

Ik vind het veelzeggend.
  woensdag 16 maart 2016 @ 17:17:13 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_160717206
Ik denk dat Trump wegstemmen op de convention een zekerheidje is voor een monsterverlies in november. Hoe ga je dat uitleggen?

Hoewel dat misschien voor de republikeinse partijtop nog wel een aantrekkelijker scenario is dan dat de coup van Trump slaagt.
pi_160717212
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waarin verschilde hij met Clinton, dat je voor hem deed kiezen?
Ik vind hem echter en oprechter dan Clinton. Ik blijf Clinton een beetje fake vinden. Een gehaaide tante, die precies weet wat ze moet zeggen. O'Malley sprak mij meteen aan. Ik vind dat hij uitstekende ideeën naar voren bracht. Zo was hij een stuk uitgesprokener dan Clinton over onderwerpen als Wall Street, duurzame energie en gun control. Ook niet onbelangrijk: ik vind zowel Sanders als Clinton te oud. Ik vind niet dat je bejaarden zou moeten willen als president. O'Malley is begin 50, dus een stuk jonger dan Clinton en Sanders.

Verder kun je hem vergelijken met Kasich. Ook O'Malley was gouverneur en net als Kasich liet hij zich gematigd over de tegenstander uit. Kasich spreekt heel gematigd over Democraten, daar waar anderen fel van leer trekken. In één van de eerste debatten antwoordde Clinton "de Republikeinen" op de vraag wie haar vijanden waren. O'Malley is meer iemand van de Kasich-lijn: je hebt elkaar nodig om echt dingen gedaan te krijgen. Dat lijkt me in het huidige politieke landschap van de VS een stuk realistischer dan de polariserende taal die anderen uitkramen.
pi_160717242
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind hem echter en oprechter dan Clinton. Ik blijf Clinton een beetje fake vinden. Een gehaaide tante, die precies weet wat ze moet zeggen. O'Malley sprak mij meteen aan. Ik vind dat hij uitstekende ideeën naar voren bracht. Zo was hij een stuk uitgesprokener dan Clinton over onderwerpen als Wall Street, duurzame energie en gun control. Ook niet onbelangrijk: ik vind zowel Sanders als Clinton te oud. Ik vind niet dat je bejaarden zou moeten willen als president. O'Malley is begin 50, dus een stuk jonger dan Clinton en Sanders.

Verder kun je hem vergelijken met Kasich. Ook O'Malley was gouverneur en net als Kasich liet hij zich gematigd over de tegenstander uit. Kasich spreekt heel gematigd over Democraten, daar waar anderen fel van leer trekken. In één van de eerste debatten antwoordde Clinton "de Republikeinen" op de vraag wie haar vijanden waren. O'Malley is meer iemand van de Kasich-lijn: je hebt elkaar nodig om echt dingen gedaan te krijgen. Dat lijkt me in het huidige politieke landschap van de VS een stuk realistischer dan de polariserende taal die anderen uitkramen.
Moet eens meer over hem opzoeken, nu te laat, maar klinkt eigenlijk zo als de beste kandidaat in het veld.
  woensdag 16 maart 2016 @ 17:21:58 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_160717294
Ik vind het ook jammer dat Clinton, iemand van de jaren negentig, de democratische frontrunner is. Maar helaas zijn er dit keer geen Obama's opgestaan. Sanders heb ik nooit zien zitten.

Ik denk dat ze verder wel een degelijke president is. Maar liever had ik een Democraat gezien die de leeftijd van Obama of jonger heft.
pi_160717330
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:17 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Trump wegstemmen op de convention een zekerheidje is voor een monsterverlies in november. Hoe ga je dat uitleggen?

Hoewel dat misschien voor de republikeinse partijtop nog wel een aantrekkelijker scenario is dan dat de coup van Trump slaagt.
Trump wegstemmen kan alleen als er aan twee voorwaarden wordt voldaan:
- De kandidaat die het wordt, moet voldoende gedelegeerden hebben en serieus bij Trump in de buurt komen.
- De kandidaat moet de partij kunnen verenigen.

Het is zo klaar als een klontje dat Ted Cruz niet die kandidaat is, hoe presidentieel hij ook probeert te doen en hoe krampachtig hij ook probeert om de partij achter zich te verenigen.

Het wegvallen van Rubio zou voor een nieuwe dynamiek in de race kunnen zorgen, waar Kasich baat bij heeft. Het kan nog interessant worden de komende weken: scharen andere Republikeinse kandidaten zich achter Kasich? Ik acht Jeb Bush er wel toe in staat, bijvoorbeeld. En wellicht Marco Rubio ook wel.
pi_160717409
Een consensuskandidaat hoeft natuurlijk ook helemaal niet één van de huidige genomineerden te betreffen.
pi_160717429
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:21 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Clinton, iemand van de jaren negentig, de democratische frontrunner is. Maar helaas zijn er dit keer geen Obama's opgestaan. Sanders heb ik nooit zien zitten.

Ik denk dat ze verder wel een degelijke president is. Maar liever had ik een Democraat gezien die de leeftijd van Obama of jonger heft.
Ik ben benieuwd wat de Democraten hierna gaan doen. Hangt uiteraard ook af van de vraag of Clinton inderdaad president wordt. Zo ja, dan zal ze in 2020 ongetwijfeld opgaan voor herverkiezing. Als een Republikein de verkiezingen dit jaar wint, zullen de Democraten in 2020 met nieuwe namen moeten komen. Het lijkt me sterk dat Clinton daar dan nog bij is. Ze is dan al 72 en zou 73 zijn bij een eventuele entree in het Witte Huis.

Ik denk dat we O'Malley nog wel eens terugzien. Verder weet ik het niet bij de Democraten. We wachten af.
pi_160717456
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:29 schreef Monolith het volgende:
Een consensuskandidaat hoeft natuurlijk ook helemaal niet één van de huidige genomineerden te betreffen.
Klopt. Maar ik heb niet de indruk dat het naar voren schuiven van iemand als Romney een oplossing is. Ik denk dat je beter een consensuskandidaat kunt zoeken onder de huidige kandidaten dan dat je een niet-kandidaat nomineert.

Laten we reëel zijn: van de drie GOP-kandidaten die nog over zijn, is Kasich de enige die geen brede weerstand oproept binnen de eigen partij. Kanttekening is wel dat Trump mogelijk veel nieuwe kiezers aantrekt: mensen die niet eerder gingen stemmen, of die eerst Democratisch stemden.
  woensdag 16 maart 2016 @ 17:33:28 #65
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160717458
Blijft jammer dat Elizabeth Warren zich niet duidelijk heeft uitgesproken voor Sanders. Ze durft niet echt een keuze te maken voor Sanders of Clinton. Natuurlijk wel begrijpelijk, want beide prima kandidaten met eigen plus- en minpunten, maar qua economisch beleid sluit haar visie natuurlijk meer aan op die van Sanders.
  woensdag 16 maart 2016 @ 17:33:57 #66
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160717463
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik heb niet de indruk dat het naar voren schuiven van iemand als Romney een oplossing is. Ik denk dat je beter een consensuskandidaat kunt zoeken onder de huidige kandidaten dan dat je een niet-kandidaat nomineert.

Laten we reëel zijn: van de drie GOP-kandidaten die nog over zijn, is Kasich de enige die geen brede weerstand oproept binnen de eigen partij. Kanttekening is wel dat Trump mogelijk veel nieuwe kiezers aantrekt: mensen die niet eerder gingen stemmen, of die eerst Democratisch stemden.
Gewoon straks massaal op Jesse Ventura gaan stemmen :P
pi_160717667
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Blijft jammer dat Elizabeth Warren zich niet duidelijk heeft uitgesproken voor Sanders. Ze durft niet echt een keuze te maken voor Sanders of Clinton. Natuurlijk wel begrijpelijk, want beide prima kandidaten met eigen plus- en minpunten, maar qua economisch beleid sluit haar visie natuurlijk meer aan op die van Sanders.
Ik denk dat het weinig verschil maakt als ze dat doet. Veel van haar aanhangers zijn waarschijnlijk toch al wel op de hand van Sanders. Ze heeft er niks mee te winnen door zich uit te spreken. En het levert Sanders waarschijnlijk ook weinig extra stemmers op.

En mogelijk wordt de invloed van Warren ook wel wat overschat. Er was kennelijk veel behoefte aan haar kandidatuur, maar ze heeft heel duidelijk aangegeven dat ze geen kandidaat wil zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 maart 2016 @ 17:47:29 #68
862 Arcee
Look closer
pi_160717672
quote:
6s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:34 schreef Reya het volgende:
Uit de eerste topicedelen, wat reacties op de (mogelijke) kandidatuur van Trump:
Ja, ik moet ook steeds denken aan wat Jimmy Fallon begin juni vorig jaar zei in The Tonight Show:

quote:
And believe it or not, it looks like yet another Republican may be entering the race. According to an email from his staff yesterday, Donald Trump is set to make his announcement on whether or not he will run for president on June 16th. Seriously? At this point, Donald Trump announcing he’s running for president is like soccer’s World Cup — it happens every four years and no one in America cares.

Filmpje
Toen dacht je "inderdaad", maar hoe anders is dat nu.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_160717863
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump voor elke kiezer die hij aantrekt tegelijkertijd drie kiezers afschrikt.
pi_160717893
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump voor elke kiezer die hij aantrekt tegelijkertijd drie kiezers afschrikt.
De opkomstcijfers bij Republikeinse primaries wijzen daar vooralsnog niet op.

Maar goed, er kan straks weer een compleet nieuwe dynamiek ontstaan als beide partijen hun presidentskandidaat hebben gekozen. Dan krijg je onderlinge debatten. Ik herinner me nog dat Obama vier jaar geleden in het eerste debat tegen Romney een behoorlijk zwakke indruk maakte. Het presidentschap leek hem uit de vingers te glippen. In de debatten daarna stelde Obama orde op zaken, om vervolgens redelijk gemakkelijk te winnen.
pi_160717938
Ik denk dat Trump het erg pittig gaat krijgen in een 1 op 1 debat met Hillary. Het Republikeinse debat van maandag gaat hij ook skippen.
pi_160717962
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:07 schreef fixatoman het volgende:
Ik denk dat Trump het erg pittig gaat krijgen in een 1 op 1 debat met Hillary. Het Republikeinse debat van maandag gaat hij ook skippen.
Huh?! Hoezo dat?!
pi_160717972
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De opkomstcijfers bij Republikeinse primaries wijzen daar vooralsnog niet op.
Die zeggen daar ook weinig over. Daar komt feitelijk iets van 12% van de stemgerechtigden op af ofzo. Ik heb meermaals aangegeven hoe vreselijk dramatisch zijn favorability rating is. Dan heb je nog de grote hoeveelheid kiezers binnen de eigen partij die hem afkeurt en zelfs de voorkeur zou geven aan een third party kandidaten.
Ook groeiende demografische groepen als zwarte Amerikanen en latino's schrikt hij af. Al met al moet er wel een redelijk wonder gebeuren om hem de de GE te laten winnen.

quote:
Maar goed, er kan straks weer een compleet nieuwe dynamiek ontstaan als beide partijen hun presidentskandidaat hebben gekozen. Dan krijg je onderlinge debatten. Ik herinner me nog dat Obama vier jaar geleden in het eerste debat tegen Romney een behoorlijk zwakke indruk maakte. Het presidentschap leek hem uit de vingers te glippen. In de debatten daarna stelde Obama orde op zaken, om vervolgens redelijk gemakkelijk te winnen.
Mja, ook daar denk ik weer dat je de invloed van debatten niet moet onderschatten. Dat is maar een erg klein onderdeel van de gehele campagne.
pi_160718119
Als je zo de analyse van de resultaten in Florida bekijkt, dan ziet b.v. Californië er ook niet bepaald gunstig uit voor Sanders gezien het stemgedrag van latino's:
https://www.washingtonpos(...)n-ohio-white-voters/
pi_160718166
Heeft iemand hier een idee waarom sanders toch zo keihard faalt bij minorities? Bijna telkens gaat hij op z'n bek daar, helaas. Waarom?

En god, waarom stemmen die op Clinton?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_160718167
http://www.cbsnews.com/ne(...)t-republican-debate/

Oh ze gaan het alle 3 skippen nu :')
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:21:34 #77
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_160718188
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Martin O'Malley, inderdaad. Ik hoop dat Clinton hem kiest als running mate. Ik acht dat zowel mogelijk als onmogelijk. Wat in zijn nadeel pleit is zijn relatieve onbekendheid en het feit dat hij uit een kleine staat komt, die geen cruciale rol heeft in de presidentsrace.

Wat in zijn voordeel pleit: hij is goed bevriend met de Clintons. Hij heeft Hillary in 2008 ge-endorsed. Bill Clinton heeft eveneens een erg hoge dunk van O'Malley en zei ooit: I wouldn't be surprised if you go all the way.

En bovenal zijn uitstekende ideeën.
Gaat nooit gebeuren. O'Malley heeft niets te bieden wat Hillary gaat helpen in de general. Ik ga er van uit dat Julian Castro de running mate zal worden. Tenzij ze nog ergens een jonge latino uit een swing state vinden, dan zal die de voorkeur krijgen.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_160718293
Het campagneteam van Clinton vindt (uiteraard) dat Bernie er na gisteren beter mee kan kappen:
http://www.politico.com/b(...)nders-no-path-220861
pi_160718317
"Governor of Florida, Rick Scott endorses Donald Trump for president"
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:30:52 #80
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160718343
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:27 schreef Monolith het volgende:
Het campagneteam van Clinton vindt (uiteraard) dat Bernie er na gisteren beter mee kan kappen:
http://www.politico.com/b(...)nders-no-path-220861
Van mij mag Clinton wel winnen, maar ik denk dat het uiteindelijk voor de race (en Hillary's totale campagne) beter was geweest als Bernie sterker had gepresteerd. Het winnen van een lange tweestrijd geeft haar mijn inziens meer legitimiteit dan deze arrogantie die zij (of in dit geval haar campagneteam) tentoonspreidt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:31:50 #81
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160718364
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:29 schreef antiderivative het volgende:
"When somebody from Florida endorses you, you know that endorsement is basically sarcastic."
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:32:09 #82
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160718370
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

NBC heeft Missouri al gecalld voor Trump en Clinton, maar ik zie dat Associated Press nog steeds geen winnaar heeft aangewezen. CNN evenmin.

De race wordt wel steeds overzichtelijker, trouwens.... nog maar vijf gezichten:

[ afbeelding ]
Bron: CNN
Oké. Dank je wel. Duurt wel lang. Zag wel dat Trump inmiddels 25 pledged delegates heeft.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:33:12 #83
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160718394
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, ook daar denk ik weer dat je de invloed van debatten niet moet onderschatten. Dat is maar een erg klein onderdeel van de gehele campagne.
Bedoel je *over*schatten?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160718440
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:33 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bedoel je *over*schatten?
Dat bedoelde ik inderdaad. ;)
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:39:03 #85
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_160718517
quote:
4s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heeft iemand hier een idee waarom sanders toch zo keihard faalt bij minorities? Bijna telkens gaat hij op z'n bek daar, helaas. Waarom?

En god, waarom stemmen die op Clinton?
Wellicht betaalt Clinton ze om op haar te stemmen. Zo werkt het in bijvoorbeeld Colombia of Mexico ook.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_160718554
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:30 schreef Euribob het volgende:

[..]

Van mij mag Clinton wel winnen, maar ik denk dat het uiteindelijk voor de race (en Hillary's totale campagne) beter was geweest als Bernie sterker had gepresteerd. Het winnen van een lange tweestrijd geeft haar mijn inziens meer legitimiteit dan deze arrogantie die zij (of in dit geval haar campagneteam) tentoonspreidt.
Het valt nog reuze mee hoor. Aan Republikeinse kant was de roep om kandidaten om uit de race te stappen veel sterker aanwezig.
Het is ook een beetje de vraag wat met het oog op de GE het meest gunstig is voor de Democraten / Clinton. Een langdurige, felle strijd in de primaries kost veel geld. Zeker gezien het feit dat Sanders ook een flinke oorlogskas heeft. Ook als de strijd vijandiger wordt kan dat negatieve effecten hebben.
Aan de andere kant biedt het wel de mogelijkheid tot veel publiciteit en inderdaad wellicht ook legitimiteit voor Clinton's kandidatuur.
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:41:03 #87
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_160718566
Strijd om de nieuwe scotus barst ook los, ik denk dat het erg relevant is voor de verkiezingen, en daarbij gaan Republikeinen zich in alle bochten wringen, net zoals Hatch:

quote:
"I'd probably be open to resolving this in the lame duck," Hatch said according to a tweet from a reporter closer to Hatch in the scrum.

"He is a good man, but he shouldn't be brought up tin this toxic environment," Hatch told reporters Wednesday. "I am tired of the Supreme Court being used as a battering ball back and forth on both sides. That is why I'd put it off till next year."

http://talkingpointsmemo.(...)garland-in-lame-duck
Ze weten van gekkigheid niet meer wat voor kutsmoesjes ze moeten bedenken. Die toxic environment en battering ball komt volledig door Republikeinen. Maar na de verkiezingen wil hij het wel doen, waarschijnlijk alleen als Clinton dan gewonnen heeft. Eerder was het argument nog dat 'de kiezer moet beslissen'. De dommigheid kan mij nog steeds verbazen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_160718640
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:39 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Wellicht betaalt Clinton ze om op haar te stemmen. Zo werkt het in bijvoorbeeld Colombia of Mexico ook.
BNW is drie deuren verder.
pi_160719101
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:29 schreef antiderivative het volgende:
Dit zal pijn doen bij Rubio, maar met name bij Bush.
pi_160719669
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

As Trump goes, so goes the nation
  woensdag 16 maart 2016 @ 19:39:35 #91
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_160719947
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Politici die nu met een endorsement komen zijn zinloos.
Géén kloon van tvlxd!
pi_160720647
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:39 schreef Montov het volgende:

[..]

Politici die nu met een endorsement komen zijn zinloos.
Na de Florida primary inderdaad :O
pi_160720722
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ze is de enige vrouwelijke senator van de Democraten, die zich NIET heeft uitgesproken voor Hillary. Dat zegt genoeg, maar ze wil blijkbaar niet het establishment tegen zich in het harnas jagen.
pi_160720915
De NYT schrijft de grafrede van de Sanderscampagne ook maar alvast:
http://www.nytimes.com/20(...)-should-stay-in.html
pi_160721094
Dit is dan ook wel weer humor. Trump lijkt drie delegates te hebben verloren omdat zijn achterban het niet zo heeft op mensen met een vreemde achternaam:
http://fivethirtyeight.co(...)-cost-him-delegates/
pi_160721504
Wikileaks Clinton mails: Hillary over Kabinet Rutte1 en Wilders.

https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/18621
I´m back.
pi_160721857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
Wikileaks Clinton mails: Hillary over Kabinet Rutte1 en Wilders.

https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/18621
Jemig Hillary ziet ons staan. *O*

Haar verkiezing wordt ongetwijfeld het begin van een ongekende opbloei van de Amerikaans-Nederlandse bilaterale betrekkingen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160721927
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Jay~ Hillary ziet ons staan. *O*

Haar verkiezing wordt ongetwijfeld het begin van een ongekende opbloei van de Amerikaans-Nederlandse bilaterale betrekkingen.
Als Hillary president is, staan de nuclear launch codes binnen een week op Wikileaks met een memo van een DoD medewerker:

"How stupid is this bitch, I explained to her 50 times that she has to turn the key before she presses the button"

"Alas, we can still avoid WW3 but maybe we should've voted for Trump"
pi_160721980
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:45 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als Hillary president is, staan de nuclear launch codes binnen een week op Wikileaks met een memo van een DoD medewerker:

"How stupid is this bitch, I explained to her 50 times that she has to turn the key before she presses the button"

"Alas, we can still avoid WW3 but maybe we should've voted for Trump"
Ja en Trump zou ze na twee dagen al de wereld ingetwitterd hebben. :')

Mijn god, wat ben jij toch een simpele ziel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')