Gaat nooit gebeuren. O'Malley heeft niets te bieden wat Hillary gaat helpen in de general. Ik ga er van uit dat Julian Castro de running mate zal worden. Tenzij ze nog ergens een jonge latino uit een swing state vinden, dan zal die de voorkeur krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Martin O'Malley, inderdaad. Ik hoop dat Clinton hem kiest als running mate. Ik acht dat zowel mogelijk als onmogelijk. Wat in zijn nadeel pleit is zijn relatieve onbekendheid en het feit dat hij uit een kleine staat komt, die geen cruciale rol heeft in de presidentsrace.
Wat in zijn voordeel pleit: hij is goed bevriend met de Clintons. Hij heeft Hillary in 2008 ge-endorsed. Bill Clinton heeft eveneens een erg hoge dunk van O'Malley en zei ooit: I wouldn't be surprised if you go all the way.
En bovenal zijn uitstekende ideeën.
Van mij mag Clinton wel winnen, maar ik denk dat het uiteindelijk voor de race (en Hillary's totale campagne) beter was geweest als Bernie sterker had gepresteerd. Het winnen van een lange tweestrijd geeft haar mijn inziens meer legitimiteit dan deze arrogantie die zij (of in dit geval haar campagneteam) tentoonspreidt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:27 schreef Monolith het volgende:
Het campagneteam van Clinton vindt (uiteraard) dat Bernie er na gisteren beter mee kan kappen:
http://www.politico.com/b(...)nders-no-path-220861
"When somebody from Florida endorses you, you know that endorsement is basically sarcastic."quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:29 schreef antiderivative het volgende:
"Governor of Florida, Rick Scott endorses Donald Trump for president"
Oké. Dank je wel. Duurt wel lang. Zag wel dat Trump inmiddels 25 pledged delegates heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NBC heeft Missouri al gecalld voor Trump en Clinton, maar ik zie dat Associated Press nog steeds geen winnaar heeft aangewezen. CNN evenmin.
De race wordt wel steeds overzichtelijker, trouwens.... nog maar vijf gezichten:
[ afbeelding ]
Bron: CNN
Bedoel je *over*schatten?quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ook daar denk ik weer dat je de invloed van debatten niet moet onderschatten. Dat is maar een erg klein onderdeel van de gehele campagne.
Wellicht betaalt Clinton ze om op haar te stemmen. Zo werkt het in bijvoorbeeld Colombia of Mexico ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heeft iemand hier een idee waarom sanders toch zo keihard faalt bij minorities? Bijna telkens gaat hij op z'n bek daar, helaas. Waarom?
En god, waarom stemmen die op Clinton?
Het valt nog reuze mee hoor. Aan Republikeinse kant was de roep om kandidaten om uit de race te stappen veel sterker aanwezig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Van mij mag Clinton wel winnen, maar ik denk dat het uiteindelijk voor de race (en Hillary's totale campagne) beter was geweest als Bernie sterker had gepresteerd. Het winnen van een lange tweestrijd geeft haar mijn inziens meer legitimiteit dan deze arrogantie die zij (of in dit geval haar campagneteam) tentoonspreidt.
Ze weten van gekkigheid niet meer wat voor kutsmoesjes ze moeten bedenken. Die toxic environment en battering ball komt volledig door Republikeinen. Maar na de verkiezingen wil hij het wel doen, waarschijnlijk alleen als Clinton dan gewonnen heeft. Eerder was het argument nog dat 'de kiezer moet beslissen'. De dommigheid kan mij nog steeds verbazen.quote:"I'd probably be open to resolving this in the lame duck," Hatch said according to a tweet from a reporter closer to Hatch in the scrum.
"He is a good man, but he shouldn't be brought up tin this toxic environment," Hatch told reporters Wednesday. "I am tired of the Supreme Court being used as a battering ball back and forth on both sides. That is why I'd put it off till next year."
http://talkingpointsmemo.(...)garland-in-lame-duck
BNW is drie deuren verder.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wellicht betaalt Clinton ze om op haar te stemmen. Zo werkt het in bijvoorbeeld Colombia of Mexico ook.
Dit zal pijn doen bij Rubio, maar met name bij Bush.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:29 schreef antiderivative het volgende:
"Governor of Florida, Rick Scott endorses Donald Trump for president"
As Trump goes, so goes the nationquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zal pijn doen bij Rubio, maar met name bij Bush.
Politici die nu met een endorsement komen zijn zinloos.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zal pijn doen bij Rubio, maar met name bij Bush.
Na de Florida primary inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Politici die nu met een endorsement komen zijn zinloos.
Ze is de enige vrouwelijke senator van de Democraten, die zich NIET heeft uitgesproken voor Hillary. Dat zegt genoeg, maar ze wil blijkbaar niet het establishment tegen zich in het harnas jagen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Blijft jammer dat Elizabeth Warren zich niet duidelijk heeft uitgesproken voor Sanders. Ze durft niet echt een keuze te maken voor Sanders of Clinton. Natuurlijk wel begrijpelijk, want beide prima kandidaten met eigen plus- en minpunten, maar qua economisch beleid sluit haar visie natuurlijk meer aan op die van Sanders.
Jemig Hillary ziet ons staan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
Wikileaks Clinton mails: Hillary over Kabinet Rutte1 en Wilders.
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/18621
Als Hillary president is, staan de nuclear launch codes binnen een week op Wikileaks met een memo van een DoD medewerker:quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jay~ Hillary ziet ons staan.![]()
Haar verkiezing wordt ongetwijfeld het begin van een ongekende opbloei van de Amerikaans-Nederlandse bilaterale betrekkingen.
Ja en Trump zou ze na twee dagen al de wereld ingetwitterd hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:45 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als Hillary president is, staan de nuclear launch codes binnen een week op Wikileaks met een memo van een DoD medewerker:
"How stupid is this bitch, I explained to her 50 times that she has to turn the key before she presses the button"
"Alas, we can still avoid WW3 but maybe we should've voted for Trump"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |