abonnement Unibet Coolblue
pi_160682537


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


pi_160682541
of is het pannekoeken?
pi_160682563
Poll: wat is het?
Pannekoeken
Pannenkoeken
Crêpes
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_160682567
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:29 schreef Salatrel het volgende:
of is het pannekoeken?
Annekoeken.
pi_160682576
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:27 schreef BlackLining het volgende: [..] Sarasi in de tailbag proppen. Past ook prima, en dan gewoon zelf gaan rijden :)
( :* )
Dan ben ik wel eindelijk ook een keer snel. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_160682581
Eh, ja. Ik heb nog ergens zo'n Dane tanktas liggen met rolsluiting. Vind dat een hoogst onpraktisch ding. Ik heb meestal gewoon een rugzak om. Misschien niet verstandig maar wel praktisch. En als ik meer mee moet nemen dan vat ik een spanband en een sporttas en bind ik dat achterop.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_160682592
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:30 schreef Anne het volgende:

[..]

Annekoeken.
eet je dan 1 koekje, 2 koekjes of gelijk het hele pak? m.a.w. doseer je of gaat het net als met de wijn?
pi_160682609
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:31 schreef BlackLining het volgende:
Eh, ja. Ik heb nog ergens zo'n Dane tanktas liggen met rolsluiting. Vind dat een hoogst onpraktisch ding. Ik heb meestal gewoon een rugzak om. Misschien niet verstandig maar wel praktisch. En als ik meer mee moet nemen dan vat ik een spanband en een sporttas en bind ik dat achterop.
Wat is er zo onverstandig aan een rugzak dan?
pi_160682619
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:32 schreef Salatrel het volgende:

[..]

eet je dan 1 koekje, 2 koekjes of gelijk het hele pak? m.a.w. doseer je of gaat het net als met de wijn?
:D.

Ik ben niet zo van de koekjes; dus 1 of 2 is genoeg.
pi_160682622
Potver, beetje het topic dichtgooien terwijl ik aan het typen ben :{w

Die Chinese tas ziet er heel klein uit, denk niet dat daar voor twee personen benodigdheden voor een weekendje weg inpassen. Verder kwam ik er al doende achter dat ik niet houd van magneetsystemen bij een tanktas; ik vond het teveel schuiven. Heb paar weken geleden een tuigje gekocht van Bagster, dat zit wel prima vast. Als je maar een kleine tas nodig hebt, zou ik gaan voor een systeem dat je op je tankring vast kan klikken.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_160682634
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat is er zo onverstandig aan een rugzak dan?
Dat schijnt nogal funest te zijn tijdens het horizontaal parkeren van een motor.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_160682649
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat is er zo onverstandig aan een rugzak dan?
Dingen tussen je ruggengraat en het asfalt. Bovendien denk ik ook dat je eerder gaat rollen dan glijden. Maar ik doe het ook want makkelijk. Al was ik wel heel blij dat ik de rugzak (met kettingslot) op de buddy had bevestigd toen ik écht onderuit ging.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160682667
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dingen tussen je ruggengraat en het asfalt. Bovendien denk ik ook dat je eerder gaat rollen dan glijden. Maar ik doe het ook want makkelijk. Al was ik wel heel blij dat ik de rugzak (met kettingslot) op de buddy had bevestigd toen ik écht onderuit ging.
nou ik denk dat je juist minder snel gaat rollen :P
pi_160682696
Gisteren nog een mooie trouwens. Ik moest rechtsaf op een rotonde, kwart rond dus. Zat nog een auto op waarvan ik vermoedde dat ie rechtdoor zou gaan, dezelfde afrit in als ik moest hebben. Dus ik hou wat in, trek de koppeling in en rem een beetje af.

Auto draait verder, BL kantelt in en laat de koppeling los. Stond dat hok in zijn 3 in plaats van 1 :') Motor sloeg af, kon hem nog net houden. Wel lekkere spierpijn in mijn rechterbeen nu :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_160682729
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dingen tussen je ruggengraat en het asfalt. Bovendien denk ik ook dat je eerder gaat rollen dan glijden. Maar ik doe het ook want makkelijk. Al was ik wel heel blij dat ik de rugzak (met kettingslot) op de buddy had bevestigd toen ik écht onderuit ging.
Jij gaat liever direct met je ruggengraat tegen het asfalt? :+

Volgens mij zit het er vooral in dat mocht je op je rug landen met een leuk vaartje, dat je met rugzak wel je nek breekt en zonder niet. Met een flink dikke rugzak heeft je hoofd nogal wat ruimte om achterover te klappen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:42:27 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160682760
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:38 schreef BlackLining het volgende:
Gisteren nog een mooie trouwens. Ik moest rechtsaf op een rotonde, kwart rond dus. Zat nog een auto op waarvan ik vermoedde dat ie rechtdoor zou gaan, dezelfde afrit in als ik moest hebben. Dus ik hou wat in, trek de koppeling in en rem een beetje af.

Auto draait verder, BL kantelt in en laat de koppeling los. Stond dat hok in zijn 3 in plaats van 1 :') Motor sloeg af, kon hem nog net houden. Wel lekkere spierpijn in mijn rechterbeen nu :D
CB1300 kopen?, die kan dat ook gewoon in 5 :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160682792
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jij gaat liever direct met je ruggengraat tegen het asfalt? :+

Volgens mij zit het er vooral in dat mocht je op je rug landen met een leuk vaartje, dat je met rugzak wel je nek breekt en zonder niet. Met een flink dikke rugzak heeft je hoofd nogal wat ruimte om achterover te klappen.
Ja, liever direct dan met een slot ertussen ofzo. Kleren of andere zachte meuk is weer een ander verhaal natuurlijk, maar ik heb juist een rugprotector om die directe klap zoveel mogelijk op te vangen. Mag ik hopen. :P
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:03:17 #18
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160683078
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jij gaat liever direct met je ruggengraat tegen het asfalt? :+

Volgens mij zit het er vooral in dat mocht je op je rug landen met een leuk vaartje, dat je met rugzak wel je nek breekt en zonder niet. Met een flink dikke rugzak heeft je hoofd nogal wat ruimte om achterover te klappen.
Ik heb me inderdaad wel eens afgevraagd of die laptop in mijn rugzak op de snelweg niet direct mijn ruggengraat breekt zodra ik val.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160683128
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Geen idee van marktwaarde bladiebla, ik vind een CBR een beetje een 13 in een dozijn brommer, zijn er veel van, en dat drukt de prijs, zéker bij wat hogere km-standen. Ik ga er van uit dat dat soort brommers heel vaak recreatief wordt gereden (lees: mooiweerrijders) en dan is die stand best hoog, mede ook omdat je niet op een sportje rijdt om liefjes te rijden.
Overigens puur gebaseerd op aannames en perceptie, dus niet op mijn nek springen, maar ik probeer effe in de huid van een koper te kruipen.
Helder.

Op motoroccasion.nl staan veel CBR600RR's uit 2003/2004 met 30-40K (met uitschieters naar beneden en boven) op de teller te koop voor een bedrag rond de 4K (met uitschieters naar beneden en boven). De exemplaren uit 2006 met pak 'm beet 25K op de teller staan te koop voor rond de 4,5K. Vanaf 5K kom je langzaam maar zeker exemplaren vanaf 2007 tegen.

Het viel me vorig jaar ook al op dat Honda's iets duurder zijn dan de Yamaha's (CBR600F vs Thundercat).

quote:
Ik woon in Limbabwe en heb niet overdreven veel te doen deze week Waar zit je ergens?
Ik woon in Utrecht, en de motoren staan in Oostrum (Venray).
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:26:44 #20
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160683466
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Helder.

Op motoroccasion.nl staan veel CBR600RR's uit 2003/2004 met 30-40K (met uitschieters naar beneden en boven) op de teller te koop voor een bedrag rond de 4K (met uitschieters naar beneden en boven). De exemplaren uit 2006 met pak 'm beet 25K op de teller staan te koop voor rond de 4,5K. Vanaf 5K kom je langzaam maar zeker exemplaren vanaf 2007 tegen.

Het viel me vorig jaar ook al op dat Honda's iets duurder zijn dan de Yamaha's (CBR600F vs Thundercat).

[..]

Ik woon in Utrecht, en de motoren staan in Oostrum (Venray).
Misschien heeft het iets te maken met een hogere oorspronkelijke aanschafprijs, of domweg met betrouwbaarheid; Honda's zijn erg degelijk en daarom ook misschien iets gewilder.

Ik woon een heel stuk dichter bij Venray ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160683501
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Misschien heeft het iets te maken met een hogere oorspronkelijke aanschafprijs, of domweg met betrouwbaarheid; Honda's zijn erg degelijk en daarom ook misschien iets gewilder.

Ik woon een heel stuk dichter bij Venray ;)
Familie woont in Nijmegen, dat scheelt. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:30:03 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160683529
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Familie woont in Nijmegen, dat scheelt. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je mooi een bakkie gaan doen op de terugweg.

Ik woon vanuit jou gezien, voorbij Nijmegen als je onderweg bent naar Venray.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160683666
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jij gaat liever direct met je ruggengraat tegen het asfalt? :+

Volgens mij zit het er vooral in dat mocht je op je rug landen met een leuk vaartje, dat je met rugzak wel je nek breekt en zonder niet. Met een flink dikke rugzak heeft je hoofd nogal wat ruimte om achterover te klappen.
Klinkt plausibel inderdaad. Slechte zaak, maar had daar nooit echt over nagedacht.

Nu toch maar dat Chinese tanktasje besteld. Meestal al voldoende qua ruimte denk ik. Wellicht dat ik die van Sarasi er ook nog bij neem, waarom ook niet. De kosten vallen allemaal goed mee. :s)
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:59:35 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160684003
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Klinkt plausibel inderdaad. Slechte zaak, maar had daar nooit echt over nagedacht.

Nu toch maar dat Chinese tanktasje besteld. Meestal al voldoende qua ruimte denk ik. Wellicht dat ik die van Sarasi er ook nog bij neem, waarom ook niet. De kosten vallen allemaal goed mee. :s)
omdat je hele fucking schuur straks vol ligt met rommel :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160684022
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

omdat je hele fucking schuur straks vol ligt met rommel :P
Hm ja dat probleem heb ik wel vaker met zooi die ik in China bestel. :')
pi_160687988
Leuk ritje gedaan met mjan vandaag. :D

It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160688312
Das idd een mooi rondje!
pi_160689045
Typisch fok ritje met al die u-turns
pi_160689194
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:44 schreef Salatrel het volgende:
Typisch fok ritje met al die u-turns
Niks geen u-turn. :P Daar gingen we een bruggetje over om aan de andere kant van het water weer terug te rijden. :Y
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160697872
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 18:50 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Niks geen u-turn. :P Daar gingen we een bruggetje over om aan de andere kant van het water weer terug te rijden. :Y
Uitstekend voorgereden! De enige U-turn die nodig was, had ik aan mezelf te danken :@

En leuk om op de hornet te rijden :D Koude handen }:|
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 15 maart 2016 @ 22:38:55 #31
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160698911
Wanneer is er weer een plenaire FOK! MC meet? Nu mijn motor bijna klaar is, wil ik veel rijden ook! :o
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160700544
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:38 schreef Geelman het volgende:
Wanneer is er weer een plenaire FOK! MC meet? Nu mijn motor bijna klaar is, wil ik veel rijden ook! :o
Datum staat nu op 3 april. ^O^
PTA / De 17e Motorrijders New/Oldbierit! 26-09-2015 #33
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 23:33:37 #33
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160702373
quote:
Volgens mij kan ik dan wel!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160709884
quote:
Ff in het topic gemeld dat ik 3 april kan
  woensdag 16 maart 2016 @ 12:25:31 #36
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160711202
quote:
Waar is de rit? En ik heb 5 april een tentamen. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160711793
quote:
Niet mijn type motor maar proefritje is altijd leuk
pi_160717614
Over testrijden gesproken:
http://www.bmw-motorrad.n(...)ddate/overzicht.html

Speeddaten met een BMW brommert. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160717636
Het Maegrim! Nog een kans voor de motorscooter! Leuk om mee naar Amsterdam te forensen!
pi_160717663
Zit te twijfelen of ik mijn weg naar binnen moet bluffen voor de S1000XR of R1200GS.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 16 maart 2016 @ 17:54:27 #41
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160717768
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:47 schreef Nero22 het volgende:
Zit te twijfelen of ik mijn weg naar binnen moet bluffen voor de S1000XR of R1200GS.
Straks ga je je hornet te min vinden :P
Een ekte vent rijdt motor
pi_160717877
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:54 schreef Beetjegek het volgende:

[..]

Straks ga je je hornet te min vinden :P
Nah, daar heb ik nog wel even mee te leven. En och, te min is 'ie sowieso, want ik zou liever een Monster 821 willen of zo. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160717964
quote:
lol
Of gewoon de nokkenaskettingspanner niet vervangen op een Honda. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160718011
een goede honda heeft nokkenastandwielen :Y
zou best wel een VFR voor woonwerk willen halen...
pi_160741149
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:47 schreef Nero22 het volgende:
Zit te twijfelen of ik mijn weg naar binnen moet bluffen voor de S1000XR of R1200GS.
volgende week zaterdag MT's on Tour bij motor centrum West in Naaldwijk :P kun je ook proefrijden. Ze hebben vast wel een mt125 voor je
pi_160741908
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

volgende week zaterdag MT's on Tour bij motor centrum West in Naaldwijk :P kun je ook proefrijden. Ze hebben vast wel een mt125 voor je
Meh. Vond de MT-07 in rijschooluitvoering (35 kw + valbeugels) al beschamend om te rijden. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160776382
Ik herken te veel dingen. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160787205
the high vis uncle _O-
  zaterdag 19 maart 2016 @ 21:32:56 #50
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160795041
Heeft iemand dat overgangsexamen A2 naar A al gedaan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 21:43:42 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160795410
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:32 schreef Amoeba het volgende:
Heeft iemand dat overgangsexamen A2 naar A al gedaan?
nero22 :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160795797
Ik heb vandaag de groene Honda gekocht. *O*
pi_160795887
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:32 schreef Amoeba het volgende:
Heeft iemand dat overgangsexamen A2 naar A al gedaan?
Wat wil je weten? :)
http://www.motor-forum.nl(...)2-A-Rijbewijs-1.html
Daar heb ik het er ook al eens over gehad. ;)

[ Bericht 21% gewijzigd door Nero22 op 19-03-2016 22:17:40 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160795899
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vandaag de groene Honda gekocht. *O*
Ayyyy. Nice. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:16:51 #55
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160796361
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vandaag de groene Honda gekocht. *O*
RR? Iets te cramped for my likings, maar wel een vet ding on te zien.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:22:32 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160796542
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vandaag de groene Honda gekocht. *O*
Feli's.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160813537
MotoGP straks op Eurosport1 18:45!
pi_160815107
quote:
4s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:10 schreef Salatrel het volgende:
MotoGP straks op Eurosport1 18:45!

De televisie in huis had ik al gereserveerd. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160815198
Moto2 was ook bizar zeg wtf!
pi_160815312
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:04 schreef Salatrel het volgende:
Moto2 was ook bizar zeg wtf!
Geweldig om naar de kijken _O_
pi_160816985
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160819265
Gaan we nu auto plaatjes posten in het MC topic? :'(
  zondag 20 maart 2016 @ 20:18:37 #63
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160819340
ALLE KOEKBLIKKERS ZIJN HOMOOO WANT ZE KUNNEN GEENEENS EEN WHEELY
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160819710
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:15 schreef Gummiebeer het volgende:
Gaan we nu auto plaatjes posten in het MC topic? :'(
Het is motor-gerelateerd? :@

Tevens zou ik het motorrijden opgeven voor een M2. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160827891
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:28 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Het is motor-gerelateerd? :@

Tevens zou ik het motorbrommerrijden opgeven voor een M2. :9
pi_160829215
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:28 schreef Nero22 het volgende:
Tevens zou ik het motorrijden opgeven voor een M2. :9
Je bent niet de enige :@
Where facts are few, experts are many.
  maandag 21 maart 2016 @ 15:14:53 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160834663
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:18 schreef Catch22- het volgende:
ALLE KOEKBLIKKERS ZIJN HOMOOO WANT ZE KUNNEN GEENEENS EEN WHEELY
ALLE MOTORRIJDERS ZIJN KNEUZEN WANT ZE KUNNEN GEENEENS EEN WHEELIE MET 2 WIELEN :{w

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160836701
Iemand nog strooiwagens gezien? Het vriest niet meer.. :s)
pi_160836867
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:28 schreef Nero22 het volgende:
lok
pi_160849898
stinkie: het leven begint bij 250km/h
nero: het leven begint bij 250cc
pi_160850130
quote:
Keiharde waarheid :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 12:07:32 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160855498
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 08:53 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Keiharde waarheid :D
Net of je kat honger heeft; elke 5 seconden : MIAUUWWW!

:D _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 22 maart 2016 @ 12:44:45 #73
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160856545
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 08:38 schreef Salatrel het volgende:
stinkie: het leven begint bij 250km/h
nero: het leven begint bij 250cc
qft
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 22 maart 2016 @ 16:10:28 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160861768

dat is tenminste normaal rijden, ofnie Drinky?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160861979
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 16:10 schreef Catch22- het volgende:

dat is tenminste normaal rijden, ofnie Drinky?
Posen met je GS500, dan heb je het gemaakt hoor :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_160862420
Mongool kan niet eens een bochtje sturen. :')

En leuke beren. O+
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:55:26 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160867763
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 08:38 schreef Salatrel het volgende:
stinkie: het leven begint bij 250km/h
nero: het leven begint bij 250cc
Drinky: Het leven begint bij een wheelie van 250m
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:45:04 #78
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160888671
150 km door het groene hart gereden. Ik begin dat motorrijden wel te waarderen!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160894245
Vandaag spullen binnengekregen om mijn X grip te monteren... :)





  woensdag 23 maart 2016 @ 21:44:02 #80
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160897602
Nice! Wat voor brommer is het nu precies? Blijft deze wel heel?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:11:46 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160898756
Honda 600RR
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:15:55 #82
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160898891
Honda blijft wel heel.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160899139
Ik was toch iets breder dan ik dacht. Vandaag 3 uur gereden (waarvan veel file). Spiegeltje aangetikt tijdens filerijden. :@

Moest ie maar aan de kant gaan :9
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:25:49 #84
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160899273
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik was toch iets breder dan ik dacht. Vandaag 3 uur gereden (waarvan veel file). Spiegeltje aangetikt tijdens filerijden. :@

Moest ie maar aan de kant gaan :9
N-wegen rijden is toch het leukste. Wat voor motor heb jij nu eigenlijk?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160900393
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Geelman het volgende:

[..]

N-wegen rijden is toch het leukste. Wat voor motor heb jij nu eigenlijk?
Bandit. Ik rijd ook liever in mooie buitengebieden. Maar onder werktijd is dat toch allemaal wat lastiger.
pi_160902754
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Geelman het volgende:

[..]

N-wegen rijden is toch het leukste. Wat voor motor heb jij nu eigenlijk?
De meeste N-wegen zijn anders ook geen zak aan.
pi_160903352
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2016 00:24 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

De meeste N-wegen zijn anders ook geen zak aan.
N402 Abcoude - Maarssen is best okay. Maar goed, dat is ook maar relatief. :P

En de N518 Marken - Monnickendam is sowieso leuk. Gewoon 80 toegestaan, en leuke bochten voor die snelheid. :9


[ Bericht 14% gewijzigd door Nero22 op 24-03-2016 03:00:03 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160903365
wil wel keer meerijden ..ligt wel beetje aan de snelheid
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_160903369
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 03:04 schreef Thezappa het volgende:
wil wel keer meerijden ..ligt wel beetje aan de snelheid
Zondag 3 april gaan we als het goed is weer een rondje doen. Kijk hier even, ook voor wat filmpjes van vorige edities. :)
PTA / De 17e Motorrijders New/Oldbierit! 26-09-2015 #33
Gekkigheid valt best mee.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160903372
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2016 03:07 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zondag 3 april gaan we als het goed is weer een rondje doen. Kijk hier even, ook voor wat filmpjes van vorige edities. :)
PTA / De 17e Motorrijders New/Oldbierit! 26-09-2015 #33
Gekkigheid valt best mee.
ligt eraan of de bandjes binnen zijn

rij je dan
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_160903384
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 03:07 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ligt eraan of de bandjes binnen zijn

rij je dan
Als je mee kan is dat natuurlijk altijd leuk!

Heb zojuist een suggestie voor route gedaan. Snelheid is overigens nooit te gek, want het is een rit ook geschikt voor nieuwelingen (best veel dit jaar :P).
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160905279
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 03:04 schreef Thezappa het volgende:
wil wel keer meerijden ..ligt wel beetje aan de snelheid
Snelheid is goed te doen hoor. :Y Ik vond het wel inspannend, was helemaal kapot naderhand, maar super leuk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160905676
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2016 03:26 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Als je mee kan is dat natuurlijk altijd leuk!

Heb zojuist een suggestie voor route gedaan. Snelheid is overigens nooit te gek, want het is een rit ook geschikt voor nieuwelingen (best veel dit jaar :P).
Je bent de Elfstedenrit vergeten? Ik word af en toe nog steeds badend in het zweet wakker van de boete :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_160905698
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:34 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Je bent de Elfstedenrit vergeten? Ik word af en toe nog steeds badend in het zweet wakker van de boete :')
Die agent fappend in de bosjes, dag van z'n leven. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_160905714
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die agent fappend in de bosjes, dag van z'n leven. _O-
Die zal daar inderdaad echt met een harde plasser in zijn auto moeten hebben gezeten terwijl zijn bonus langs kwam rijden _O- ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_160908552
Lol :D :')

Oké, maar dat was gewoon op een rechte weg. Snelheid hoog houden op een dijk vergt wateer coördinatie. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 24 maart 2016 @ 17:25:42 #97
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160914491
Hoe hard werden jullie geklokt dan tijdens die elfstedenrit? :O
Een ekte vent rijdt motor
  donderdag 24 maart 2016 @ 18:24:30 #98
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160915660
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die agent fappend in de bosjes, dag van z'n leven. _O-
ik ben blij dat ik er die rit niet bij was :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_160915831
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:24 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik ben blij dat ik er die rit niet bij was :')
Ik ook. :') Nog nooit in m'n leven een snelheidsboete gehad zelfs. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_160915948
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:25 schreef Beetjegek het volgende:
Hoe hard werden jullie geklokt dan tijdens die elfstedenrit? :O
ik met 108 op die 80 weg
pi_160916069
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:40 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

ik met 108 op die 80 weg

Je had mazzel met de correctie... :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160918141
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:46 schreef Nero22 het volgende:

[..]


Je had mazzel met de correctie... :P
haha zeer zeker
  donderdag 24 maart 2016 @ 21:38:12 #103
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160921278
Auch. Dure boetes....
Een ekte vent rijdt motor
pi_160925201
Volgens mij had ik de jackpot, toch? 127 na correctie. Not my proudest record :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_160926635
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 23:54 schreef Tunafish het volgende:
Volgens mij had ik de jackpot, toch? 127 na correctie. Not my proudest record :+
dat was een hele dure
  vrijdag 25 maart 2016 @ 09:09:30 #106
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160927405
Ik dacht dat jullie altijd braaf netjes reden :+
Een ekte vent rijdt motor
pi_160928105
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:09 schreef Beetjegek het volgende:
Ik dacht dat jullie altijd braaf netjes reden :+
Hard waar het kan, niet waar het moet. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_160930120
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:09 schreef Beetjegek het volgende:
Ik dacht dat jullie altijd braaf netjes reden :+
een beetje gek moet kunnen
  vrijdag 25 maart 2016 @ 13:24:56 #109
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160931344
Probleem is dat je met een motor toch wel erg makkelijk 50 km/h te hard rijdt... :X
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 15:12:25 #110
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160933468
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:20 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

een beetje gek moet kunnen
:P

Ik rij meestal rond in een 60 pk eco hokje als auto dus ben zelf ook nog niet helemaal gewend dat meer dan halfgas al rijbewijs-gevaarlijk kan zijn. :')
Een ekte vent rijdt motor
pi_160933508
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:24 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik ben blij dat ik er die rit niet bij was :')
ik ook niet :D _O-
pi_160933567
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 13:24 schreef Geelman het volgende:
Probleem is dat je met een motor toch wel erg makkelijk 50 km/h te hard rijdt... :X
tenzij je een ninja250 hebt
pi_160934002
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

tenzij je een ninja250 hebt
Met dat ding nooit een boete gekregen inderdaad. :7 :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160934517
motorijders zien er goed uit.
pi_160935032
Ik haat knutselen. :'(

Blijkbaar is de stroom er twee of drie weken geleden af geweest en de druppellader was dus niet aan het laden, accu is dus duidelijk ook niet echt meer fatsoenlijk want die lag direct rond de 13V te apegapen. Meteen maar weer even aangezet, en toen in de auto om benzineslang te halen. Bleek dat ik dat al een keer eerder gedaan heb want nu heb ik twee stukken. Vervolgens lijkt mijn petcock en het aangesloten slangen systeem heul niet op de plaatjes die ik kan vinden en krijg ik die stomme ik-snijd-je-hand-kapot-oogjes er niet af. Dan blijkt dat er een slang vast zit voor het luchtfilter, niet te bereiken, dus hele petcock er maar even afgescchroefd in een moment van helderheid, want ik was al bijna de luchtfilterbehuizing aan het demonteren. Gelukkig klopt de buitendiameter van mijn nieuwe benzineslang niet, dus die kutklemmetjes passen er niet op. Nieuwe klemmetjes halen met de auto, gelukkig hadden ze er nog vijf. Voor de duidelijkheid: die zaak zit op drie kwartier rijden, enkele reis. :')

Echt. Als dat ding straks niet start hè. }:|

(Maar ik houd wel van 'm O+ :@ )
Your opinion of me is none of my business.
pi_160937030
HIJ START NIET o|O -O- :'( |:(

Startmotor gaat rond, ik ruik benzine, accu was vol, kraantje staat aan, clutch switch doorgelust / in de neutraal (anders zou de startmotor al niet rond gaan) en ik weet het verdomme echt niet meer. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_160937295
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:39 schreef Sarasi het volgende:
HIJ START NIET o|O -O- :'( |:(

Startmotor gaat rond, ik ruik benzine, accu was vol, kraantje staat aan, clutch switch doorgelust / in de neutraal (anders zou de startmotor al niet rond gaan) en ik weet het verdomme echt niet meer. :{
Ik snap er geen reet van, maar het klinkt kut. Sterkte. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160937400
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:54 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik snap er geen reet van, maar het klinkt kut. Sterkte. ;(
De brommer start niet. ;( Maar hij heeft wel drie maanden stilgestaan, dus misschien morgen maar eens met startkabels proberen (ANWB lid jwt :7 ). Ik wil rijden. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_160937569
Wat was het initiële probleem? Want hij liep nog wel na je val, toch?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_160937585
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:39 schreef Sarasi het volgende:
HIJ START NIET o|O -O- :'( |:(

Startmotor gaat rond, ik ruik benzine, accu was vol, kraantje staat aan, clutch switch doorgelust / in de neutraal (anders zou de startmotor al niet rond gaan) en ik weet het verdomme echt niet meer. :{
Geen idee of het bij jouw GS ook zo is, maar iig de oudere modellen hebben een tweede benzinekraantje onder de tank zitten, zodat er geen benzine uit stroomt wanneer je de benzineslang loshaalt. Zou lullig zijn als je die bent vergeten. Leverde mij een frustratiemomentje op bij de GS van een vriend :D

13V in 'rust' vind ik voor een accu trouwens wel ok.

Hoe erg ruik je benzine? Misschien is hij nu wel verzopen; heb je met choke vol dicht / aan gestart?
Je zou kunnen kijken of de bougies nat zijn en of ze vonken. Mochten ze kleddernat zijn, dan even met gas vol open en choke uit starten.

Benzineslangen gaan er makkelijker af als je ze even een tikje ronddraait met een tangetje, dan zitten ze niet zo vastgezogen.
Klemmetjes kunnen inderdaad kut zijn.

Maar waarom moeten de slangetjes e.d. eraf eigenlijk?

Zou nu gewoon alle meuk laten voor wat het is en een biertje - of twee - pakken ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Morivar op 25-03-2016 18:16:34 ]
pi_160939019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:08 schreef Morivar het volgende:

[..]

Geen idee of het bij jouw GS ook zo is, maar iig de oudere modellen hebben een tweede benzinekraantje onder de tank zitten, zodat er geen benzine uit stroomt wanneer je de benzineslang loshaalt. Zou lullig zijn als je die bent vergeten. Leverde mij een frustratiemomentje op bij de GS van een vriend :D

13V in 'rust' vind ik voor een accu trouwens wel ok.

Hoe erg ruik je benzine? Misschien is hij nu wel verzopen; heb je met choke vol dicht / aan gestart?
Je zou kunnen kijken of de bougies nat zijn en of ze vonken. Mochten ze kleddernat zijn, dan even met gas vol open en choke uit starten.

Benzineslangen gaan er makkelijker af als je ze even een tikje ronddraait met een tangetje, dan zitten ze niet zo vastgezogen.
Klemmetjes kunnen inderdaad kut zijn.

Maar waarom moeten de slangetjes e.d. eraf eigenlijk?

Zou nu gewoon alle meuk laten voor wat het is en een biertje - of twee - pakken ;)
Om de tank eraf te krijgen om de kleppen te stellen moesten de benzineslangen worden doorgeknipt want die waren volledig uitgehard. Vanmiddag met tang, stanleymesje en schaar vloekend van het kraantje afgepeuterd. Dus er moesten nieuwe benzineslangen op. ;) Maar die zitten er inmiddels al prima op weer, gelukkig. Kraantje onder de tank had ik ook al opengezet, na veel gemorrel.

Maar ik heb alweer een lijstje met dingen die de boosdoener kunnen zijn, dus ik ga gewoon weer verder pielen. :P Het was na al dat gedoe met die benzineslangen gewoon even heel frustrerend en ik wil gewoon rijden, dus ik was er eventjes helemaal klaar mee. :') Goed bord eten doet wonderen gelukkig. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_160939049
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:08 schreef mjan het volgende:
Wat was het initiële probleem? Want hij liep nog wel na je val, toch?
Ik heb er met mijn tengels aan geklust. :+ Er is verder inderdaad geen initieel probleem.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160941823
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Om de tank eraf te krijgen om de kleppen te stellen moesten de benzineslangen worden doorgeknipt want die waren volledig uitgehard. Vanmiddag met tang, stanleymesje en schaar vloekend van het kraantje afgepeuterd. Dus er moesten nieuwe benzineslangen op. ;) Maar die zitten er inmiddels al prima op weer, gelukkig. Kraantje onder de tank had ik ook al opengezet, na veel gemorrel.

Maar ik heb alweer een lijstje met dingen die de boosdoener kunnen zijn, dus ik ga gewoon weer verder pielen. :P Het was na al dat gedoe met die benzineslangen gewoon even heel frustrerend en ik wil gewoon rijden, dus ik was er eventjes helemaal klaar mee. :') Goed bord eten doet wonderen gelukkig. :D
Hehe, klinkt wel als een hele operatie met die slangetjes! :P
Dat soort dingen gaan altijd tegenzitten wanneer je wilt gaan rijden.
Succes in ieder geval en hopelijk hoef je niet het hele lijstje af te gaan tot je hem weer aan de praat hebt :D
pi_160961015
Wat een pokkewind vandaag. Kwam ik pas achter op de terugweg :')
Motor begon zelfs te bokken op een stukje met schuin tegenwind :{
Hoog in de toeren ging beter :9
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:50:57 #125
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160961082
Ja ik hing ook even scheef. Veel motorrijders op de weg vandaag overigens, bleef maar zwaaien.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160961372
Ik mag vanavond met een multimeter de garage in want geen enkele bougie vonkt. Positief: probleem gevonden. Negatief: het is de elektra. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_160961745
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:50 schreef Catch22- het volgende:
Ja ik hing ook even scheef. Veel motorrijders op de weg vandaag overigens, bleef maar zwaaien.
het was geen verkeerd weer vandaag.... benieuwd hoeveel rijbewijzen er ingevorderd zijn _O-
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:26:12 #128
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_160961804
in die paar km die ik gereden heb kwam ik natuurlijk weer een zandweg tegen :|W
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_160961848
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:05 schreef Sarasi het volgende:
Ik mag vanavond met een multimeter de garage in want geen enkele bougie vonkt. Positief: probleem gevonden. Negatief: het is de elektra. }:|
Voordat je je hele kabelboom gaat doormeten; al nieuwe bougies geprobeerd? :+
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:28:37 #130
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160961859
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het was geen verkeerd weer vandaag.... benieuwd hoeveel rijbewijzen er ingevorderd zijn _O-
Voordeel van maar 72pk met veel gewicht hebben is dat je niet zo snel te hard rijdt. Moet ik wel weer op gaan letten als de Suzuki uit de schuur komt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160962305
Ik kreeg commentaar van een of andere bejaarde mooiweerrijder dat ik m'n motor moest poetsen :{w
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_160962471
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:52 schreef mjan het volgende:
Ik kreeg commentaar van een of andere bejaarde mooiweerrijder dat ik m'n motor moest poetsen :{w
Poetsen :{w
pi_160962475
Zo, ik heb ook eindelijk weer eens gereden vandaag, sinds november ofzo :D
De Tiger rijdt en zit heerlijk na de aanpassingen die ik heb gedaan afgelopen winter; 30 mm verhoogd dmv kortere dogbones, handlebar risers geplaatst (20 mm hoger) en andere stepjes die 15 mm lager zijn. En heb ik nog een ander ruitje besteld afgelopen week, maar die laat nog even op zich wachten.

Ik voorzie een goed seizoen met de Tiger *D
pi_160963401
Hier ook lekker gereden :Y
pi_160963529
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:27 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Voordat je je hele kabelboom gaat doormeten; al nieuwe bougies geprobeerd? :+
Er zitten al nieuwe bougies in. En de reserve-nieuwe-bougie vonkt ook niet. :P Dus ik denk toch dat ik de hele kabelboom door mag gaan meten. :')

Er ligt nu een briefje in de garage met twee kolommen: 'Wat doet het WEL?!' en 'Wat doet het niet?' _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_160966045
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Er zitten al nieuwe bougies in. En de reserve-nieuwe-bougie vonkt ook niet. :P Dus ik denk toch dat ik de hele kabelboom door mag gaan meten. :')

Er ligt nu een briefje in de garage met twee kolommen: 'Wat doet het WEL?!' en 'Wat doet het niet?' _O-
Hmm,lastig wel. Kan me ook niet herinneren dat ik dit probleem heb gehad met mijn GS500 destijds.
Zitten er geen zekeringen in die doorgebrand kunnen zijn?

Nog niet gereden dit jaar, moet eerst FF een nieuwe accu halen. Hopen dat ik niet dezelfde problemen krijg als jij (Sarasi) :')
pi_160966133
Is weer even geleden dat ik hier heb gepost. Maar ik ben ook weer mobiel!


I are Baboon
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:20:21 #138
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160967330
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:41 schreef pindaplukker het volgende:
Is weer even geleden dat ik hier heb gepost. Maar ik ben ook weer mobiel!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker monstertje. Stond op mijn shortlist, maar pastte er niet op gek genoeg.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160967528
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:38 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm,lastig wel. Kan me ook niet herinneren dat ik dit probleem heb gehad met mijn GS500 destijds.
Zitten er geen zekeringen in die doorgebrand kunnen zijn?

Nog niet gereden dit jaar, moet eerst FF een nieuwe accu halen. Hopen dat ik niet dezelfde problemen krijg als jij (Sarasi) :')
Met mijn geluk heb ik vast gewoon ergens per ongeluk een draadje losgetrokken ofzo. Hopelijk. :P En ik heb maar één echte grote zekering, die is nog prima. Maar ik ben systematisch alles aan het nalopen, dus ik kom het vanzelf tegen. Hoop ik. Voorlopig is de 'wat doet het nog WEL?!' lijst best lang, dus dat is ergens wel fijn. :P
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 27 maart 2016 @ 10:42:55 #140
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160972912
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het was geen verkeerd weer vandaag.... benieuwd hoeveel rijbewijzen er ingevorderd zijn _O-
Broem, 200 km gereden. En ook enigszins te hard hier en daar. Volgende keer maar weer normaal doen... :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160973747
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:52 schreef mjan het volgende:
Ik kreeg commentaar van een of andere bejaarde mooiweerrijder dat ik m'n motor moest poetsen :{w
Ik heb heel toevallig mijn motor gisteren nog gepoetst . Was ook alweer 25dkm geleden dus dat mocht ook wel een keer en ik ben de hele winter doorgereden dus mijn machine was wel een beetje smerig *)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zondag 27 maart 2016 @ 15:32:41 #142
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160978028
Hier een slappe hand van het zwaaien :W

En m'n rechter driver in de helm is kapot :r
pi_160992230
Update:
PTA / De 17e Motorrijders New/Oldbierit! 26-09-2015 #33
Zondag 3 april, omgeving Amsterdam
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160993255
Ver weg :(
pi_160993499
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 07:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ver weg :(
Niets in Nederland is ver weg :D
pi_160993589
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:13 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Niets in Nederland is ver weg :D
als je in het midden woont niet nee :P
pi_160993722
Dan is er al een ritje van motor-babes :9
I are Baboon
pi_160994035
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:28 schreef Salatrel het volgende:

[..]

als je in het midden woont niet nee :P
Toen ik nog in het noorden woonde ook niet :+
  maandag 28 maart 2016 @ 10:44:33 #149
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_160994196
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:13 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Niets in Nederland is ver weg :D
Je bent overal zo, ga is in Duitsland van oost naar west, Nederland is een provincie ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_160994914
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:22 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Toen ik nog in het noorden woonde ook niet :+
Dan is gewoon alles ver weg en maakt dat ene uurtje extra reizen ook niet meer uit. :+
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 28 maart 2016 @ 12:10:43 #151
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160995197
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:13 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Niets in Nederland is ver weg :D
Als ik eerst naar Amsterdam moet dan ben ik voor een ritje alleen al 3.5 uur aan reizen kwijt. Gaat mij te ver.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 28 maart 2016 @ 12:44:10 #152
177940 Tunafish
met staart
pi_160995697
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als ik eerst naar Amsterdam moet dan ben ik voor een ritje alleen al 3.5 uur aan reizen kwijt. Gaat mij te ver.
Ik weet niet hoe jij rijdt, maar als je 3.5 uur nodig hebt om van Groningen naar Amsterdam te gaan, doe je iets verkeerd :D Tenzij je in Delfzijl of Pekel woont, maar dan is het gewoon je eigen schuld :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 28 maart 2016 @ 12:47:29 #153
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160995765
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:44 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij rijdt, maar als je 3.5 uur nodig hebt om van Groningen naar Amsterdam te gaan, doe je iets verkeerd :D Tenzij je in Delfzijl of Pekel woont, maar dan is het gewoon je eigen schuld :+
Heen en terug he
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160996057
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als ik eerst naar Amsterdam moet dan ben ik voor een ritje alleen al 3.5 uur aan reizen kwijt. Gaat mij te ver.
Dus je wilt niet rijden voor een ritje. Uhu. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_160997406
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dan is gewoon alles ver weg en maakt dat ene uurtje extra reizen ook niet meer uit. :+
Inderdaad :Y

quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als ik eerst naar Amsterdam moet dan ben ik voor een ritje alleen al 3.5 uur aan reizen kwijt. Gaat mij te ver.
Wat vindt jij dan wel acceptabel? Met 1,5 uur enkele reis (dus 3 totaal) ben je vanaf Groningen net in het midden van NL..
Ik woonde eerst in Appingedam, vond het geen enkel probleem om even (1,5 tot 2,5 uur enkele reis) over de snelweg te blazen om een leuk ritje te doen in het midden van NL :)
  maandag 28 maart 2016 @ 14:39:47 #156
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160998270
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dus je wilt niet rijden voor een ritje. Uhu. :+
Jawel, maar 6 uur op een dag is wel wat veel denk ik. Hoewel ik dat nog nooit gedaan heb.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160998342
Je kunt altijd zelf een rit organiseren :s)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 28 maart 2016 @ 14:57:42 #158
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160998722
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:42 schreef mjan het volgende:
Je kunt altijd zelf een rit organiseren :s)
Klopt :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160998759
Gezellig met z'n 2en :+
pi_161000717
Het waait wel hard hoor, was echt een hell op de snelweg :x
I are Baboon
  maandag 28 maart 2016 @ 17:08:46 #161
177940 Tunafish
met staart
pi_161001550
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Heen en terug he
Fair enough, dan gaat het hard inderdaad.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161001780
Mijn god wat komen er weer een hoop idioten uit holen gekropen zeg. Rijdt er hier in de buurt al minstens een half uur één rond die hem constant in zijn toerenbegrenzer zit te jagen :') droeftoeter
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161001918
Vanmiddag op de N401 waar je 80 mag reed er een koekblik voor me met 40. :r Dubbele doorgetrokken streep en een verdachte auto achter me, dus ben ik braaf gaan slalommen...

De tweede auto achter mij vond het maar niks om op lage snelheid te rijden. Hij besloot in te halen, en kort daarna volgde de auto achter me... Had ik toch goed gegokt, want het was de politie. :D

Die idioot voor me lokte het m.i. uit, maar goed...
pi_161002320
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanmiddag op de N401 waar je 80 mag reed er een koekblik voor me met 40. :r Dubbele doorgetrokken streep en een verdachte auto achter me, dus ben ik braaf gaan slalommen...

De tweede auto achter mij vond het maar niks om op lage snelheid te rijden. Hij besloot in te halen, en kort daarna volgde de auto achter me... Had ik toch goed gegokt, want het was de politie. :D

Die idioot voor me lokte het m.i. uit, maar goed...
Die idioot voor je was gewoon lokaas van de politie. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161037006
Hallo, Beun de Haas hier....

Enige weken terug heb ik, zoals sommigen zich misschien nog kunnen herinneren, nieuwe handvatverwarming geïnstalleerd.

Hierbij heb ik ongemerkt gemorst met de superglue gemorst waardoor het nu op de tank zit :')

Iemand een serieuze suggestie waarmee ik dit kan verwijderen zonder de lak aan te tasten? De lijm is inmiddels uiteraard redelijk opgedroogd :@
pi_161039583
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:23 schreef Salatrel het volgende:
Hallo, Beun de Haas hier....

Enige weken terug heb ik, zoals sommigen zich misschien nog kunnen herinneren, nieuwe handvatverwarming geïnstalleerd.

Hierbij heb ik ongemerkt gemorst met de superglue gemorst waardoor het nu op de tank zit :')

Iemand een serieuze suggestie waarmee ik dit kan verwijderen zonder de lak aan te tasten? De lijm is inmiddels uiteraard redelijk opgedroogd :@
_O- Hoe super is je superglue? Anders kun je er misschien een fohn op zetten en het als een gomblobje eraf trekken? Anders zou ik schuurpapier proberen, en goed in de gaten houden hoe dicht je op de lak zit. Daarna polijsten.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:38:42 #167
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161040607
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:57 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Klopt :)
Hallo, ik ben de beruchte organisator van de Fok!Friesland rit waarin 10 van de 13 mensen een bekeuring ontvangen hebben van tussen de 251 en 600 euro.

Als je wil, dan wil ik wel eens een rit door Friesland/Groningen maken. Wellicht zijn er meerdere mensen die mee willen ;)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161040619
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:23 schreef Salatrel het volgende:
Hallo, Beun de Haas hier....

Enige weken terug heb ik, zoals sommigen zich misschien nog kunnen herinneren, nieuwe handvatverwarming geïnstalleerd.

Hierbij heb ik ongemerkt gemorst met de superglue gemorst waardoor het nu op de tank zit :')

Iemand een serieuze suggestie waarmee ik dit kan verwijderen zonder de lak aan te tasten? De lijm is inmiddels uiteraard redelijk opgedroogd :@
Je zou ook heel voorzichtig met een scherp mesje in het blobje kunnen steken, om het zo los te wippen. Gaat echter vaker fout dan goed :D
pi_161041645
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hallo, ik ben de beruchte organisator van de Fok!Friesland rit waarin 10 van de 13 mensen een bekeuring ontvangen hebben van tussen de 251 en 600 euro.

Als je wil, dan wil ik wel eens een rit door Friesland/Groningen maken. Wellicht zijn er meerdere mensen die mee willen ;)
Lang niet gezien hier. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161041685
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hallo, ik ben de beruchte organisator van de Fok!Friesland rit waarin 10 van de 13 mensen een bekeuring ontvangen hebben van tussen de 251 en 600 euro.

Als je wil, dan wil ik wel eens een rit door Friesland/Groningen maken. Wellicht zijn er meerdere mensen die mee willen ;)
Sure! Wel eh, als mijn motor weer rijdt. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_161042809
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hallo, ik ben de beruchte organisator van de Fok!Friesland rit waarin 10 van de 13 mensen een bekeuring ontvangen hebben van tussen de 251 en 600 euro.

Als je wil, dan wil ik wel eens een rit door Friesland/Groningen maken. Wellicht zijn er meerdere mensen die mee willen ;)
Die van mij was 'maar' 201 euro, dus het laagste bedrag lag iets lager :+
  woensdag 30 maart 2016 @ 08:16:40 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161043192
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hallo, ik ben de beruchte organisator van de Fok!Friesland rit waarin 10 van de 13 mensen een bekeuring ontvangen hebben van tussen de 251 en 600 euro.

Als je wil, dan wil ik wel eens een rit door Friesland/Groningen maken. Wellicht zijn er meerdere mensen die mee willen ;)
Dan ben ik wel bij. Zet dan wel even flitsmeister aan :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161043309
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 08:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dan ben ik wel bij. Zet dan wel even flitsmeister aan :P
Gebruik je maar 1 app?

Flitsmeister mist er soms een paar.

Flitsmeister + Flitsnav. Dat is echt een gouden combi.
  woensdag 30 maart 2016 @ 08:43:16 #174
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161043331
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2016 00:19 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Lang niet gezien hier. :D
Klopt, maar af en toe lees ik dit topic nog wel eens door op de achtergrond ;)

Mooie motor heb je gekocht laatst trouwens!

quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2016 00:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sure! Wel eh, als mijn motor weer rijdt. :')
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 08:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dan ben ik wel bij. Zet dan wel even flitsmeister aan :P
Dan zal ik er binnenkort even voor gaan zitten en kom ik er nog op terug.
Opzich zouden wij de route van de vorige keer ook kunnen gaan rijden, dit betreft een mini elfstedentocht (waarbij we Dokkum links laten liggen).



quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 06:11 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Die van mij was 'maar' 201 euro, dus het laagste bedrag lag iets lager :+
Dan heb je dus nog wat centen over gehouden om mee te gaan :+
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 30 maart 2016 @ 14:11:06 #175
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161048865
Lijkt me een prima rondje.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161061091
Volgens mij kwam mijn voorwiel vandaag van de grond bij het optrekken en doorschakelen bij een stoplicht... Ik voelde een kleine rammel halverwege. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 30 maart 2016 @ 22:09:36 #177
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161061976
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2016 21:49 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij kwam mijn voorwiel vandaag van de grond bij het optrekken en doorschakelen bij een stoplicht... Ik voelde een kleine rammel halverwege. :')
Nou, je kan nu bij wheelietime!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161067114
Bestaat er een systeem voor topkoffers waarbij je niet zo'n montagerekje nodig hebt?

Ik vind dat echt niks, maar wil toch graag bagage kunnen meenemen als vriendin meegaat. Dus het liefst iets dat je met een paar bouten er helemaal af kunt halen.

Andere suggesties zijn ook welkom. ;)
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:41:32 #179
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161067175
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nou, je kan nu bij wheelietime!
dan moet ie er minstens een montage van 5 minuten van maken, met vooral stoere beelden stilstaand posen op de motor.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 31 maart 2016 @ 09:10:40 #180
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161067498
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:41 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

dan moet ie er minstens een montage van 5 minuten van maken, met vooral stoere beelden stilstaand posen op de motor.
En met een paar net-niet mooie mokkels er bij
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bestaat er een systeem voor topkoffers waarbij je niet zo'n montagerekje nodig hebt?

Ik vind dat echt niks, maar wil toch graag bagage kunnen meenemen als vriendin meegaat. Dus het liefst iets dat je met een paar bouten er helemaal af kunt halen.

Andere suggesties zijn ook welkom. ;)
Kriega op je motor binden?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161068481
Kriega US-20 inderdaad. Onze forumvriend sylvesterrr schijnt er tevreden over te zijn. :)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161068655
zo na de aanrijding die ik op de laatste dag van vakantie 2014 heb gehad is mijn kofferset economisch afgeschreven... met een hamer heb ik het wel enigzins terug in vorm kunnen slaan maar tijdens het rijden trilt het toch tegen het rek aan het als gevolg afbladderende afwerking en lichte roestvorming. daarom maar de buitenste ring van het rek in de hammerite gezet :P als het droog is nog even op strategische plekken wat zwarte tape eromheen als demping en hopelijk dat het dan goed blijft.

wilde eerst het hele rek demonteren als volledig in de hammerite zetten maar dan moet de halve achterkant van de fiets uit elkaar :')
pi_161069912
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bestaat er een systeem voor topkoffers waarbij je niet zo'n montagerekje nodig hebt?

Ik vind dat echt niks, maar wil toch graag bagage kunnen meenemen als vriendin meegaat. Dus het liefst iets dat je met een paar bouten er helemaal af kunt halen.

Andere suggesties zijn ook welkom. ;)
Topkofferrek op de CB haal ik er met 4 bouten af :s)
pi_161070957
Veel motorspul bij de Lidl vanaf vandaag. Net motor hoes en dopsleutelset gescoord :s)
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:31:50 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161071080
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:26 schreef Piles het volgende:
Veel motorspul bij de Lidl vanaf vandaag. Net motor hoes en dopsleutelset gescoord :s)
Die hoes heb ik ook. Let wel op, die is niet hittebestendig. Dus niet gelijk na het rijden over je motor doen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161071202
Goeie tip, zou echt iets voor mij zijn :')
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:38:11 #187
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161071217
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:37 schreef Piles het volgende:
Goeie tip, zou echt iets voor mij zijn :')
Ik vind het vrij onhandig. Maargoed; binnenkort sjaak ik een bredere deur in de schuur en dan ook de BMW in de schuur staan.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161074804
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]

En met een paar net-niet mooie mokkels er bij

[..]

Kriega op je motor binden?
Die moet onder het zadel. Dan kan er niemand meer achterop.. :o
pi_161074815
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:39 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Topkofferrek op de CB haal ik er met 4 bouten af :s)
Is dat normaal met die rekjes? Ging er vanuit dat dat veel meer moeite zou zijn.
pi_161077042
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:25 schreef Nero22 het volgende:
Kriega US-20 inderdaad. Onze forumvriend sylvesterrr schijnt er tevreden over te zijn. :)
:Y
pi_161077282
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Is dat normaal met die rekjes? Ging er vanuit dat dat veel meer moeite zou zijn.
ligt aan het rekje hea..... die van mij zit ook met maar 4 bouten vast alleen moet de halve achterkant uit elkaar om erbij te kunnen :')
  donderdag 31 maart 2016 @ 18:12:55 #192
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161078170
Daarnaast, die adapter van de topkoffer is echt niet zo opvallend.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_161078590
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 18:12 schreef Geelman het volgende:
Daarnaast, die adapter van de topkoffer is echt niet zo opvallend.
Bij mij op de motor steekt hij geheel uit. Ook los te schroeven met 4 boutjes, maar dan moet ik ook weer de originele handvatten er weer opzetten.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161079123
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Is dat normaal met die rekjes? Ging er vanuit dat dat veel meer moeite zou zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:29 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ligt aan het rekje hea..... die van mij zit ook met maar 4 bouten vast alleen moet de halve achterkant uit elkaar om erbij te kunnen :')
2 bouten van de achtervering en 2 bouten van de handgreep, binnen 5 minuten gebeurt :P
  vrijdag 1 april 2016 @ 08:31:44 #195
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_161090475
Ik mag de mijne ook wel weer eens een likje verf geven.

Voor de zoveelste keer _O-
pi_161098896
Mijn motor rijdt nog niet, maar er was "MOET WEG" korting op de enige motorjeans die ik nog goed vond staan, dus ik ben weer arm. :') Draggin Jeans Twista gekocht, met Revit Seesmart knieprotectie (flexibel en dun, loopt makkelijk, toch C1 bescherming tegen impact want omdat technologie O+ ) en een safeway belt om een bouwvakkersdecollete te voorkomen. Totaalprijs rond de 260 euro, wat wel weer meer is dan de bedoeling was eigenlijk maar goed. Ik ben er wel echt heel blij mee. Zit fijn, is skinny, voelt veilig, kan zo door voor een normale broek. :D
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:16:07 #197
177940 Tunafish
met staart
pi_161099484
Zit je in ieder geval in stijl aan je motor te knutselen :Y
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161099633
Ipv zo'n riem heb ik een rits in m'n broek laten zetten :)
pi_161099755
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:27 schreef Maegrim het volgende:
Ipv zo'n riem heb ik een rits in m'n broek laten zetten :)
Overwoog ik ook, maar ik heb er sowieso een riem bij nodig als ik 'm draag, dus dan vond ik dit toch handiger. Jeans wijken bij mij altijd op m'n rug, deze is daar niet anders in.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:38:42 #200
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161099820
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:37 schreef Sarasi het volgende:
Mijn motor rijdt nog niet, maar er was "MOET WEG" korting op de enige motorjeans die ik nog goed vond staan, dus ik ben weer arm. :') Draggin Jeans Twista gekocht, met Revit Seesmart knieprotectie (flexibel en dun, loopt makkelijk, toch C1 bescherming tegen impact want omdat technologie O+ ) en een safeway belt om een bouwvakkersdecollete te voorkomen. Totaalprijs rond de 260 euro, wat wel weer meer is dan de bedoeling was eigenlijk maar goed. Ik ben er wel echt heel blij mee. Zit fijn, is skinny, voelt veilig, kan zo door voor een normale broek. :D
Wat moet je nu nog allemaal fixen dan
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161099874
Geen idee. :') Hij start niet en de elektra is in orde. Dus ik ga even kijken of ik de carbs kan doorlopen vanavond en anders hebben we toch een foutje gemaakt met kleppen stellen. Dus dan moet dat weer open om ernaar te kijken.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161099999
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Sarasi het volgende:
Geen idee. :') Hij start niet en de elektra is in orde. Dus ik ga even kijken of ik de carbs kan doorlopen vanavond en anders hebben we toch een foutje gemaakt met kleppen stellen. Dus dan moet dat weer open om ernaar te kijken.
Je hoeft de nokkenas ketting toch niet los te halen bij een GS? Lijkt me sterk dat er met de timing iets mis zou zijn. Maar goed, wat dan wel :X

Post kapiteinkoek nog op MF? Grote kans dat hij het wel weet.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:53:51 #203
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161100071
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Sarasi het volgende:
Geen idee. :') Hij start niet en de elektra is in orde. Dus ik ga even kijken of ik de carbs kan doorlopen vanavond en anders hebben we toch een foutje gemaakt met kleppen stellen. Dus dan moet dat weer open om ernaar te kijken.
Je kon toch rijdend naar huis na je val?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161100802
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je hoeft de nokkenas ketting toch niet los te halen bij een GS? Lijkt me sterk dat er met de timing iets mis zou zijn. Maar goed, wat dan wel :X

Post kapiteinkoek nog op MF? Grote kans dat hij het wel weet.
Nou. Bij mijn motor wel, want er was zo weinig klepspeling dat we de shims er anders niet uit kregen. :') En volgens KapiteinKoek is dat onmogelijk, maar ik was erbij en het was echt zo. Zijn ook achterlijk ver teruggegaan in shimdikte, op de gok, omdat er helemaal geen voelermaatje tussen ging. Dus tijdens het terugzetten van de assen misschien een foutje gemaakt. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_161101205
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nou. Bij mijn motor wel, want er was zo weinig klepspeling dat we de shims er anders niet uit kregen. :') En volgens KapiteinKoek is dat onmogelijk, maar ik was erbij en het was echt zo. Zijn ook achterlijk ver teruggegaan in shimdikte, op de gok, omdat er helemaal geen voelermaatje tussen ging. Dus tijdens het terugzetten van de assen misschien een foutje gemaakt. :)
AH, dat klinkt niet erg goed als er geen voelermaatje tussen past :X nu wel beter neem ik aan.

Hmm, dan zou het wel eens kunnen dat je timing verkeerd staat. Good luck :+
pi_161101270
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

AH, dat klinkt niet erg goed als er geen voelermaatje tussen past :X nu wel beter neem ik aan.

Hmm, dan zou het wel eens kunnen dat je timing verkeerd staat. Good luck :+
Je wilt ook niet weten hoe de pakking eruit zag. Gedesintegreerd en compleet vastgekoekt aan het klepdeksel. Dat heb ik serieus weg moeten bikken met een schroevendraaier. _O- En ik krijg hulp van BlackLining gelukkig. O+ Dus dat komt wel weer goed. Het mooie weer is toch pas net begonnen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161101405
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je wilt ook niet weten hoe de pakking eruit zag. Gedesintegreerd en compleet vastgekoekt aan het klepdeksel. Dat heb ik serieus weg moeten bikken met een schroevendraaier. _O- En ik krijg hulp van BlackLining gelukkig. O+ Dus dat komt wel weer goed. Het mooie weer is toch pas net begonnen.
Nice _O- Oh dat moet wel goed komen dan :+

Ik moet mijn motor ook nog rijdbaar maken. Ik leef met je mee :P
pi_161101432
Vandaag mooi nog even 100 km gereden. :@

Maar man man man, wat een beunhazen op de weg weer... Vlak achter auto's plakken, er vervolgens snoeihard voorbij knallen, maar dan wel bijna zichzelf onderuit remmen voor een bochtje. :') O, en herrie-uitlaten door de straat. :|W
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161101750
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:37 schreef Sarasi het volgende:
Mijn motor rijdt nog niet, maar er was "MOET WEG" korting op de enige motorjeans die ik nog goed vond staan, dus ik ben weer arm. :') Draggin Jeans Twista gekocht, met Revit Seesmart knieprotectie (flexibel en dun, loopt makkelijk, toch C1 bescherming tegen impact want omdat technologie O+ ) en een safeway belt om een bouwvakkersdecollete te voorkomen. Totaalprijs rond de 260 euro, wat wel weer meer is dan de bedoeling was eigenlijk maar goed. Ik ben er wel echt heel blij mee. Zit fijn, is skinny, voelt veilig, kan zo door voor een normale broek. :D
Ha, wat een handige post! Heb laatst ook een draggin gekocht en zocht nog naar goede knieprotectie :D Moet er inderdaad ook een riem in dragen, voor datzelfde probleem.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 1 april 2016 @ 19:44:24 #210
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161102380
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag mooi nog even 100 km gereden. :@

Maar man man man, wat een beunhazen op de weg weer... Vlak achter auto's plakken, er vervolgens snoeihard voorbij knallen, maar dan wel bijna zichzelf onderuit remmen voor een bochtje. :') O, en herrie-uitlaten door de straat. :|W
Deze week zelf 2 bijna dood ervaringen gehad.
Afgelopen week dacht er 1 nog even snel voor te kunnen knallen met zijn auto (kijk mij een dikke auto hebben type) waardoor ik op een haar na gelanceerd werd over zijn flank.

Vandaag gebeurde hetzelfde op een rotonde.... stond op 10cm afstand van zijn auto.

Kansloze bedoening weer.

Voor wat betreft de rit (ik zal na de tentamenweek een datum prikken voor de geïnteresseerden):
Mocht je geen motor hebben, ik heb er tegenwoordig 2 in mijn bezit.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161102405
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:19 schreef mjan het volgende:

[..]

Ha, wat een handige post! Heb laatst ook een draggin gekocht en zocht nog naar goede knieprotectie :D Moet er inderdaad ook een riem in dragen, voor datzelfde probleem.
Die protectie O+ Past ook precies in die kniezakken, dus ze zitten relatief snel goed. Ik DM je vanavond wel even welk type ik heb, heb ze allemaal even geprobeerd maar deze paste er het beste in. :) Voor welk model ben jij gegaan? Ik twijfelde nog tussen de Twista en de Slix.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161139889
Gisteren opvallend veel Duc's in het wild gezien :+
pi_161141329
Motor van de XL weg gebracht voor top-end revisie. Staat ie al 1,5 jaar op te wachten :+
  zondag 3 april 2016 @ 15:28:07 #214
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161144994
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2016 11:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren opvallend veel Duc's in het wild gezien :+
Ik zag vandaag opvallend veel Harleys en aanverwante motoren. Alleen, in groepen, echt bizar.

Wel heerlijk gereden overigens.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 3 april 2016 @ 16:41:59 #215
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_161146752
Wij ook lekker gereden, tot de koppelingskabel knapte }:|

Netjes geholpen door de ANWB (via KNMV) en een nieuwe kabel besteld bij de dealer die toevallig open was :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_161153538
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2016 11:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren opvallend veel Duc's in het wild gezien :+
Volgens mij zag ik vandaag een Tricolore voorbij donderen. :9

It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161155705
Op tv zag je net ook wat ducs voorbij donderen _O-
pi_161155973
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:40 schreef Daantke het volgende:
Op tv zag je net ook wat ducs voorbij donderen _O-
Ja. Wat een ontzettende domper. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161156051
mooi kadootje voor vale :P
pi_161156349
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:47 schreef Maegrim het volgende:
mooi kadootje voor vale :P
Ik heb niks tegen Rossi, en ik wil niet zeggen dat hij het niet verdient... Maar toch wel. :P Die Duc's kwamen er zo mooi voorbij in die voorlaatste ronde.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161156556
hij had de snelheid niet inderdaad, denk dat iannone slecht slaapt vannacht :P
pi_161161721
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:56 schreef Maegrim het volgende:
hij had de snelheid niet inderdaad, denk dat iannone slecht slaapt vannacht :P
die 2e motor was gewoon kut. Z'n start was niet super maar dat had ie binnen notime gecorrigeerd....
pi_161185588
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2016 11:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren opvallend veel Duc's in het wild gezien :+
Ik had er eentje achter me zitten dit weekend :{

I are Baboon
pi_161186031
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Ik had er eentje achter me zitten dit weekend :{

[ afbeelding ]
Hoef je in ieder geval niet uit te wijken voor onderdelen.

Toffe foto wel. :9
  dinsdag 5 april 2016 @ 00:35:08 #225
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161186684
Ik vind dat zo'n slecht design he van Ducati, die koplamp niet symmetrisch tov de as bij dat model. :@
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161186747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 00:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik vind dat zo'n slecht design he van Ducati, die koplamp niet symmetrisch tov de as bij dat model. :@
Vind het wel nice. Ik denk dat als je er aan beide zeiden dimlicht maakt het niet erg mooi is. Dan lijkt het zo'n dertien in dozijn fiets. :P
  dinsdag 5 april 2016 @ 00:44:54 #227
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161186841
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 00:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik vind dat zo'n slecht design he van Ducati, die koplamp niet symmetrisch tov de as bij dat model. :@
zit jij nou een wel rijdend model af te zeiken?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_161189508
En toch ben ik het met hem eens :@.
  dinsdag 5 april 2016 @ 10:28:01 #229
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161190046
Ja maar
Ja maar


Jij bent een meisje :6
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_161190112
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 april 2016 09:53 schreef Anne het volgende:
En toch ben ik het met hem eens :@.
Ik ook. :@ Ik vind die asymmetrische koplampen sowieso niks trouwens.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 5 april 2016 @ 11:26:33 #231
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161191352
Je hebt toch van die kitjes om dat mee te fixen.
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:16:32 #232
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161195250
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 00:44 schreef stinkie het volgende:

[..]

zit jij nou een wel rijdend model af te zeiken?
Ik rol mijn minder snel rijdend model zometeen gewoon buiten hoor. Waarschijnlijk gewoon wat waterprobleempjes gekregen, die Belgische snelwegen zijn van dusdanige kwaliteit dat ik wel ruitenwissers op mijn vizier kon gebruiken dus die motor zal ook wel genoeg gevangen hebben.

Maar ik heb er een potentiële koper voor. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161196635
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maar ik heb er een potentiële koper voor. :)
Al wat anders op het oog?
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:20:13 #234
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161206018
Hoe vaak maken jullie je ketting schoon? Ik heb het net voor het eerst gedaan in 1000km ofzo. Werd wel mooi schoon
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:20:51 #235
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_161206050
Nooit :X
Gewoon invetten dat ding.

Foto van zondag:


:P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:33:20 #236
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161206533
Wat was t probleem?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161207443
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Catch22- het volgende:
Hoe vaak maken jullie je ketting schoon? Ik heb het net voor het eerst gedaan in 1000km ofzo. Werd wel mooi schoon
Schoonmaken? -O-
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:05:17 #238
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161207893
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:55 schreef mjan het volgende:

[..]

Schoonmaken? -O-
Klusje van niks en je ketting gaat langer mee.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161208051
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Catch22- het volgende:
Hoe vaak maken jullie je ketting schoon? Ik heb het net voor het eerst gedaan in 1000km ofzo. Werd wel mooi schoon
Schoonmaken? Echt niet. :') Ik vet 'm gewoon netjes elke 600km in, 400km als het regent. Daar moet 'ie het maar mee doen.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:13:27 #240
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161208326
Het is natuurlijk wel mijn poserbike he
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161208488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Catch22- het volgende:
Hoe vaak maken jullie je ketting schoon? Ik heb het net voor het eerst gedaan in 1000km ofzo. Werd wel mooi schoon
heb geen ketting, Riem stuk makkelijker :9
pi_161208946
Ik spuit alles wel ooit af met water. Telt dat ook?
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:35:11 #243
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_161209257
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:33 schreef Catch22- het volgende:
Wat was t probleem?
Gebroken koppelingskabel bij de hevel.
Snel gefixt door de wegenwacht; daarna naar de dealer gereden (waren toevallig open) en een koppelingskabel besteld.
Als deze binnen is monteer ik hem :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:46:51 #244
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_161209811
Hey danny
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:50:10 #245
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_161209949
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Ik had er eentje achter me zitten dit weekend :{

[ afbeelding ]
Die kerel kan stevig doorrijden. Paar keer met hem meegereden, verbaast me dat hij nog steeds die Duc heeft
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_161210258
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Catch22- het volgende:
Hoe vaak maken jullie je ketting schoon? Ik heb het net voor het eerst gedaan in 1000km ofzo. Werd wel mooi schoon
Waar heb je de ketting mee schoongemaakt? Wil het ook gaan doen maar weet niet hoe of waarmee :')
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:01:41 #247
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161210436
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Waar heb je de ketting mee schoongemaakt? Wil het ook gaan doen maar weet niet hoe of waarmee :')
S100 kettingreiniger. Daarna s100 White grease er op
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:16:18 #248
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_161210992
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Waar heb je de ketting mee schoongemaakt? Wil het ook gaan doen maar weet niet hoe of waarmee :')
Lampenolie en een doek of tandenborstel ;)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:19:53 #249
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161211119
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:16 schreef Drinky het volgende:

[..]

Lampenolie en een doek of tandenborstel ;)
Kan ook. S100 is wat minder werk denk ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:22:54 #250
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161211238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Catch22- het volgende:
Hoe vaak maken jullie je ketting schoon? Ik heb het net voor het eerst gedaan in 1000km ofzo. Werd wel mooi schoon
Wanneer er veel modder/zand tussen zit. Laatst na Luxemburg even grondig schoongemaakt en onder andere de ketting meegenomen.

quote:
11s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:27 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Al wat anders op het oog?
Ducati Monster. Ik wil sowieso een 900cc maar even kijken welke editie precies.

Ik zag er een uit 2000 staan maar ik ken dat blok niet en die van de S4 wel. Dat 916 blok is echt bruut :9~
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161211480
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wanneer er veel modder/zand tussen zit. Laatst na Luxemburg even grondig schoongemaakt en onder andere de ketting meegenomen.

[..]

Ducati Monster. Ik wil sowieso een 900cc maar even kijken welke editie precies.

Ik zag er een uit 2000 staan maar ik ken dat blok niet en die van de S4 wel. Dat 916 blok is echt bruut :9~
Is dat niet een redelijk kleine fiets? Ik dacht dat jij 1.90m+ was? :o
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:31:18 #252
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161211519
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:30 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Is dat niet een redelijk kleine fiets? Ik dacht dat jij 1.90m+ was? :o
Ik ben maar 1,78m hoor. En ik weeg zo'n 50kg.

Ze noemen me ook wel Spriet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:31:45 #253
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161211542
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:30 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Is dat niet een redelijk kleine fiets? Ik dacht dat jij 1.90m+ was? :o
Ik zag er laatst 1 staan en zag gelijk dat ik daar met 1.96 niet op ging passen. Wat wel jammer is, want ik vind ze wel cool
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161211624
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ben maar 1,78m hoor. En ik weeg zo'n 50kg.

Ze noemen me ook wel Spriet.
Oh, dan verwar ik je met iemand anders.

Dan lijkt me een monster wel heel geschikte fiets ja :)
pi_161212324
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zag er laatst 1 staan en zag gelijk dat ik daar met 1.96 niet op ging passen. Wat wel jammer is, want ik vind ze wel cool
Hypermotard? Natuurlijk niet vergelijkbaar met Monster, maar toch.

Als ik eens geld te veel heb wil ik wel zoiets bouwen :9

pi_161212409
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die protectie O+ Past ook precies in die kniezakken, dus ze zitten relatief snel goed. Ik DM je vanavond wel even welk type ik heb, heb ze allemaal even geprobeerd maar deze paste er het beste in. :) Voor welk model ben jij gegaan? Ik twijfelde nog tussen de Twista en de Slix.
Sarasi, vraagje over die knie protectie, passen die ook in andere merken jeans dat jij weet?
Heb vandaag van een collega Hornee Kevlar jeans aangeboden gekregen en hier zitten ook kniezakken in voor het invoegen van die protectiestukken. Vraag me dus af hoe en wat daar dan inpast (en aangezien jij goede ervaring met die kniestukken hebt ;) )
De aangeboden jeans zijn alleen in het pashokje gedragen en dus nog als nieuw en voor een goed prijsje over te nemen...
pi_161212443
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:59 schreef hupsakesie het volgende:

[..]

Sarasi, vraagje over die knie protectie, passen die ook in andere merken jeans dat jij weet?
Heb vandaag van een collega Hornee Kevlar jeans aangeboden gekregen en hier zitten ook kniezakken in voor het invoegen van die protectiestukken. Vraag me dus af hoe en wat daar dan inpast (en aangezien jij goede ervaring met die kniestukken hebt ;) )
De aangeboden jeans zijn alleen in het pashokje gedragen en dus nog als nieuw en voor een goed prijsje over te nemen...
Ze pasten niet in BlackLining's jeans. Ik zal ze even opmeten, edit dit bericht zo even. :)

Edit: Ik heb er overheen gemeten, dus met de kromming erbij. 23cm hoog, 17cm op het breedste punt.

Edit2: Maar. En dit is even onder Heel Erg Voorbehoud. Het ziet eruit alsof je er ook best een stukje af zou kunnen knippen. Dus als het net niet past, zou je dat nog kunnen proberen. Het lijkt me dat dat minimale impact op de veiligheid heeft, gezien het design, maar ik sta niet voor deze uitspraak in enzo natuurlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sarasi op 06-04-2016 00:08:03 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_161221741
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 00:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ze pasten niet in BlackLining's jeans. Ik zal ze even opmeten, edit dit bericht zo even. :)

Edit: Ik heb er overheen gemeten, dus met de kromming erbij. 23cm hoog, 17cm op het breedste punt.

Edit2: Maar. En dit is even onder Heel Erg Voorbehoud. Het ziet eruit alsof je er ook best een stukje af zou kunnen knippen. Dus als het net niet past, zou je dat nog kunnen proberen. Het lijkt me dat dat minimale impact op de veiligheid heeft, gezien het design, maar ik sta niet voor deze uitspraak in enzo natuurlijk.
Thnx Sarasi, Zal als ik thuis even opmeten om te zien of ze passen.
BTW wat kosten ze ongeveer, kan ik dit misschien van de prijs om over te kopen aftrekken ;)
pi_161222120
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 14:25 schreef hupsakesie het volgende:

[..]

Thnx Sarasi, Zal als ik thuis even opmeten om te zien of ze passen.
BTW wat kosten ze ongeveer, kan ik dit misschien van de prijs om over te kopen aftrekken ;)
20 euro voor twee knieprotectors. Alleszins te doen dus. :)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 6 april 2016 @ 14:47:20 #260
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161222269
Ik heb 2 sets protectors (heup en knie) en die waren een 10tje per set bij motoport, zijn ook prima qua fit. Qua protectie weet ik gelukkig niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 april 2016 @ 14:13:08 #261
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_161254188
Even advies gevraagd...

Ik ben op zoek naar een racer voor erbij. Leuk voor circuitdagen/vrijrijden en naar de TT of SBK etc. Nu ben ik de volgende twee tegen het lijf gelopen. Beiden zelfde bouwjaar en even duur.

Beide types heb ik wel eerder op gereden en beiden rijdt prima.

GSXR 600 – bouwjaar 1998 – kappen en tank van een 2001 model omgebouwd
Heeft relatief weinig km’s gelopen met 36.000. Qua uiterlijk echt een mooie fiets, lekker aggressief. Achterband is wel aan vervanging toe. En ketting waarschijnlijk ook. Hierdoor wordt hij wel iets duurder dan de andere optie.

Wel lekker compacte motor, lekker wendbaar, onderdelen goed verkrijgbaar. Maat van me heeft ook dit type.

Vraag is waarom de kappen zijn omgebouwd. Is er schade geweest misschien?

ZX9r – bouwjaar 1998
Heeft reeds 80xxx gelopen. Best veel. Ziet er netjes uit op een klein deukje/vouwtje in de tank na (rechts aan de achterkant bij zadel). Banden zijn 1000 km oud dus nog prima. Kettingset wordt bijgeleverd, die is dan ook nieuw (maat van me kan dat er zelf opzetten, en ik waarschijnlijk ook wel).

Een zwaardere en iets minder wendbare motor. Wel behoorlijk wat meer power. Is echter veel minder aggressief in uiterlijk, meer een degelijke motor als je het tegen de GSXR afzet.

Dus? Moeilijke keuze. De ene heeft dubbele aan km’s gereden, en de ander heeft iets mindere staat banden en ketting.Qua rijgedrag ook niet echt te vergelijken, maar beiden zeer geschikt voor wat ik er mee wil doen.

Pfff, welke zouden jullie kiezen en waarom?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 7 april 2016 @ 14:26:46 #262
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161254536
Banden zou ik sowieso vervangen als ik naar t circuit ging. Ik zou de Suzuki nemen. 80k voor een racer is wel wat veel al.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161254897
Ik zou niet zomaar blind afgaan op km-stand, maar naar de (onderhoud) historie vragen.
  donderdag 7 april 2016 @ 14:55:36 #264
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161255285
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou niet zomaar blind afgaan op km-stand, maar naar de (onderhoud) historie vragen.
Dat uiteraard sowieso als eerst
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 april 2016 @ 15:09:46 #265
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161255602
Huidige banden moet je bij een circuitfiets helemaal niet naar kijken, die verslijt je toch in een weekendje.
pi_161258772
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:13 schreef sanger het volgende:
Even advies gevraagd...

Ik ben op zoek naar een racer voor erbij. Leuk voor circuitdagen/vrijrijden en naar de TT of SBK etc. Nu ben ik de volgende twee tegen het lijf gelopen. Beiden zelfde bouwjaar en even duur.

Beide types heb ik wel eerder op gereden en beiden rijdt prima.

GSXR 600 – bouwjaar 1998 – kappen en tank van een 2001 model omgebouwd
Heeft relatief weinig km’s gelopen met 36.000. Qua uiterlijk echt een mooie fiets, lekker aggressief. Achterband is wel aan vervanging toe. En ketting waarschijnlijk ook. Hierdoor wordt hij wel iets duurder dan de andere optie.

Wel lekker compacte motor, lekker wendbaar, onderdelen goed verkrijgbaar. Maat van me heeft ook dit type.

Vraag is waarom de kappen zijn omgebouwd. Is er schade geweest misschien?

ZX9r – bouwjaar 1998
Heeft reeds 80xxx gelopen. Best veel. Ziet er netjes uit op een klein deukje/vouwtje in de tank na (rechts aan de achterkant bij zadel). Banden zijn 1000 km oud dus nog prima. Kettingset wordt bijgeleverd, die is dan ook nieuw (maat van me kan dat er zelf opzetten, en ik waarschijnlijk ook wel).

Een zwaardere en iets minder wendbare motor. Wel behoorlijk wat meer power. Is echter veel minder aggressief in uiterlijk, meer een degelijke motor als je het tegen de GSXR afzet.

Dus? Moeilijke keuze. De ene heeft dubbele aan km’s gereden, en de ander heeft iets mindere staat banden en ketting.Qua rijgedrag ook niet echt te vergelijken, maar beiden zeer geschikt voor wat ik er mee wil doen.

Pfff, welke zouden jullie kiezen en waarom?
Slijtagedelen die je noemt slijten toch als een malle op circuit dus daar zou ik me niet blind op staren. Zeker bij curcuitfietsen zegt kilometerstand weinig. 30k zonder onderhoud is veel verder heen dan 80k met onderhoud. Ik heb hier ook een ex-circuitfiets staan met 80k en die loopt als een zonnetje.


Ik zou ze allebei eens warm rijden en middels een schroevendraaier luisteren naar de kleppen en de krukas. Die die het minste ratelt, die moet je hebben.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 7 april 2016 @ 19:28:35 #267
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161261216
Nog een aankoopmening gevraagd! M'n Zero is voor garantie weg en het gaat helaas waarschijnlijk nog wel even duren, tot die tijd maar een vervangende fiets. Wat dachten jullie van dit? :P

http://www.motor-forum.nl(...)/Suzuki-impulse.html
  donderdag 7 april 2016 @ 19:30:23 #268
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161261277
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:28 schreef Erasmo het volgende:
Nog een aankoopmening gevraagd! M'n Zero is voor garantie weg en het gaat helaas waarschijnlijk nog wel even duren, tot die tijd maar een vervangende fiets. Wat dachten jullie van dit? :P

http://www.motor-forum.nl(...)/Suzuki-impulse.html
Ik zag hem staan, ik vind hem stiekem wel erg baas
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 april 2016 @ 19:35:41 #269
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161261443
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:30 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zag hem staan, ik vind hem stiekem wel erg baas
Zoiets heb ik nou ook, zo fout dat het tof is.
  donderdag 7 april 2016 @ 19:37:52 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161261514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:35 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Zoiets heb ik nou ook, zo fout dat het tof is.
Als hij netjes is kan je je er wel even mee redden lijkt me.

Wat heeft je Zero? Storing?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 april 2016 @ 19:44:38 #271
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161261750
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:37 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als hij netjes is kan je je er wel even mee redden lijkt me.

Wat heeft je Zero? Storing?
Accu contactors willen niet sluiten maar niemand weet waarom.
  donderdag 7 april 2016 @ 19:45:30 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161261781
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:44 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Accu contactors willen niet sluiten maar niemand weet waarom.
Nadeel van nieuwe technieken natuurlijk. Je hebt wel een leenmotor toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161261827
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:28 schreef Erasmo het volgende:
Nog een aankoopmening gevraagd! M'n Zero is voor garantie weg en het gaat helaas waarschijnlijk nog wel even duren, tot die tijd maar een vervangende fiets. Wat dachten jullie van dit? :P


handelen ze dat in NL af of is de fiets weer terug naar Duitsland?
  donderdag 7 april 2016 @ 19:47:08 #274
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161261836
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nadeel van nieuwe technieken natuurlijk. Je hebt wel een leenmotor toch?
Dat wel maar ik vind het niet eerlijk tov de dealer, heb de leenmotor al bekant een maand en ik heb de Zero niet eens bij hun gekocht :@
  donderdag 7 april 2016 @ 19:48:51 #275
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161261892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:47 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dat wel maar ik vind het niet eerlijk tov de dealer, heb de leenmotor al bekant een maand en ik heb de Zero niet eens bij hun gekocht :@
Dat snap ik, was voor de beeldvorming. Speelfietsje er bij is misschien ook wel leuk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 april 2016 @ 19:50:34 #276
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161261928
Verzekering per maand is een wereldschokkende ¤4.
  donderdag 7 april 2016 @ 19:51:56 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161261955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:50 schreef Erasmo het volgende:
Verzekering per maand is een wereldschokkende ¤4.
Oei. Dan zou ik even verder zoeken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 april 2016 @ 19:56:28 #278
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161262068
Als ie hem voor ¤800 weg wil doen dan neem ik hem denk ik over.
pi_161262211
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:28 schreef Erasmo het volgende:
Nog een aankoopmening gevraagd! M'n Zero is voor garantie weg en het gaat helaas waarschijnlijk nog wel even duren, tot die tijd maar een vervangende fiets. Wat dachten jullie van dit? :P

http://www.motor-forum.nl(...)/Suzuki-impulse.html
Als ie vergelijkbaar is met de GSX550, en dat is ie volgens mij: vandaag nog kopen!!

Al heb ik mijn 550 gekocht voor 250 euro, en dat is een gouden aanschaf geweest. Geweldig veel lol van _O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161262313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:28 schreef Erasmo het volgende:
Nog een aankoopmening gevraagd! M'n Zero is voor garantie weg en het gaat helaas waarschijnlijk nog wel even duren, tot die tijd maar een vervangende fiets. Wat dachten jullie van dit? :P

http://www.motor-forum.nl(...)/Suzuki-impulse.html
Ik vind 'm helemaal geweldig en spuuglelijk. O+ Volgens mij heb je ook echt machtig veel aanspraak op dat ding. Ik zou 'm direct kopen als ik jou was. Ideale excuus nu om zoiets aan te schaffen. :D
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 7 april 2016 @ 21:09:53 #281
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161264481
We gaan het zien morgen :P
  donderdag 7 april 2016 @ 21:19:23 #282
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_161264810
Koppelingskabel weer vervangen ^O^
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 8 april 2016 @ 09:00:24 #283
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_161272796
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:26 schreef Catch22- het volgende:
Banden zou ik sowieso vervangen als ik naar t circuit ging. Ik zou de Suzuki nemen. 80k voor een racer is wel wat veel al.
Ligt eraan wat er onder zit natuurlijk. Onder de Kawa zitten 1000 km "oude" 2ct van Michelin.

Ik ben meer Kawa fan, maar de gixxer is mooier en die 80k km's..... :'(
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 8 april 2016 @ 09:01:03 #284
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_161272804
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou niet zomaar blind afgaan op km-stand, maar naar de (onderhoud) historie vragen.
De Kawa is aantoonbaar, de gixxer is de laatste 3 jaar niets aan gedaan. Dat moet dus allemaal eigenlijk direct gedaan worden (olie + filter + koelvloeistof + remmerij nalopen + achterband (voorband is nieuw) + ktw set.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 15:09 schreef Erasmo het volgende:
Huidige banden moet je bij een circuitfiets helemaal niet naar kijken, die verslijt je toch in een weekendje.
Een weekend is wat overdreven misschien, maar wel snel ja :P

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 17:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Slijtagedelen die je noemt slijten toch als een malle op circuit dus daar zou ik me niet blind op staren. Zeker bij curcuitfietsen zegt kilometerstand weinig. 30k zonder onderhoud is veel verder heen dan 80k met onderhoud. Ik heb hier ook een ex-circuitfiets staan met 80k en die loopt als een zonnetje.


Ik zou ze allebei eens warm rijden en middels een schroevendraaier luisteren naar de kleppen en de krukas. Die die het minste ratelt, die moet je hebben.
Ik ga sowieso op allebei even rijden inderdaad :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_161273552
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sanger het volgende:

[..]

De Kawa is aantoonbaar, de gixxer is de laatste 3 jaar niets aan gedaan. Dat moet dus allemaal eigenlijk direct gedaan worden (olie + filter + koelvloeistof + remmerij nalopen + achterband (voorband is nieuw) + ktw set.

[..]

Een weekend is wat overdreven misschien, maar wel snel ja :P

[..]

Ik ga sowieso op allebei even rijden inderdaad :)
Vergeet ook de klepspeling niet. Weet niet wat de interval is voor die motoren, maar houdt er rekening mee dat die kosten aardig kunnen oplopen.
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:50:18 #286
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_161275904
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:52 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Vergeet ook de klepspeling niet. Weet niet wat de interval is voor die motoren, maar houdt er rekening mee dat die kosten aardig kunnen oplopen.
Dat kan een maatje van me zelf doen. Dus hooguit de shims. Gaat mij bij onderhoud eigenlijk alleen om de kosten van het materiaal.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_161276789
Dan is het goed te doen ja.
pi_161290267
Die vleugels aan de voorkant bij MotoGP beginnen wel steeds groter en lelijker te worden zeg :')
  zaterdag 9 april 2016 @ 13:26:59 #289
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161301927
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik vind 'm helemaal geweldig en spuuglelijk. O+ Volgens mij heb je ook echt machtig veel aanspraak op dat ding. Ik zou 'm direct kopen als ik jou was. Ideale excuus nu om zoiets aan te schaffen. :D
Nee joh, is juist een tof ding! :7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_161303213
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:26 schreef Geelman het volgende:

[..]

Nee joh, is juist een tof ding! :7
"Helemaal geweldig". Ook spuuglelijk ja. Maar ik houd wel van lelijke eendjes. O+
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 9 april 2016 @ 15:25:04 #291
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161304233
Arg! :( Roest ontdekt op de voorvork! Buiten slapen en 's winters rijden is geen ideale combo. Gelukkig zit het boven de kroonplaat. Even kijken of ik het weg kan poetsen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 9 april 2016 @ 15:29:17 #292
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161304303
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:25 schreef Geelman het volgende:
Arg! :( Roest ontdekt op de voorvork! Buiten slapen en 's winters rijden is geen ideale combo. Gelukkig zit het boven de kroonplaat. Even kijken of ik het weg kan poetsen.
Is het niet gewoon vliegroest? Poets je er zo af
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 9 april 2016 @ 15:34:22 #293
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161304414
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Is het niet gewoon vliegroest? Poets je er zo af
Dat denk ik wel, ik ga zo even een poging wagen.

Verder loopt de Bandit eigenlijk best goed voor een 20 jaar oude fiets. Zo goed, dat er binnenkort wel weer eens een nieuwe achterband op mag. Ik heb nu voor en achter BT45's. Is het aan te raden beide banden hetzelfde te houden?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 9 april 2016 @ 16:52:22 #294
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161305959
Meestal wel, maar er zijn zoveel combinaties dat je er weinig over kan zeggen zo 123. Vind het trouwens fijne bandjes die BT45's.
  zaterdag 9 april 2016 @ 16:52:59 #295
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161305973
Groetjes van een pauzeplaats btw, heerlijk rijweer vandaag.
pi_161306091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:52 schreef Erasmo het volgende:
Groetjes van een pauzeplaats btw, heerlijk rijweer vandaag.
Klopt. :) Ik heb maar een klein rondje gedaan, want ik heb maar 2 uur geslapen vannacht denk ik, maar het was het wel waard. :')

O, en schaamteloze cross-post:
Vandaag heb ik dus ook uitgevonden dat ik tot ongeveer 150 km/u een Porsche 911 Carrera S bij kan houden. :+

Ik reed op een rood licht af, vlak voor de start van de snelweg bij Haarlem. Normaal kruip ik altijd naar voren, maar nu stond er alleen een busje en een Porsche. Ik dacht: we gaan het meemaken... Zie ik het spoilertje omhoog komen. :9 Alright, alright... Licht gaat op groen, en er komt me een gebrul uit die wagen! Brrroop, weg - launch control gaf hem een goed voordeel. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161307580
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:34 schreef Geelman het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, ik ga zo even een poging wagen.

Verder loopt de Bandit eigenlijk best goed voor een 20 jaar oude fiets. Zo goed, dat er binnenkort wel weer eens een nieuwe achterband op mag. Ik heb nu voor en achter BT45's. Is het aan te raden beide banden hetzelfde te houden?
Alsof 20 jaar zo bizar oud is :D

Qua banden; ik ben erg gelukkig met pr3 op de bandit. Maar goed, dan zou je ook de voorkant meteen moeten meepakken, weet niet hoever die band op is?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 9 april 2016 @ 19:02:56 #298
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161309105
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:56 schreef mjan het volgende:
pr3
Bandje voor is nog prima, dus ik denk dat het toch maar weer een BT45 wordt.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_161309753
BT45 :r ik ken geen band waar de Bandit zo slecht op staat. Vreselijke dingen.

Ik zou serieus die voorband eraf trekken. Heb ik na 3000 kilometer ook gedaan, gewoon je verlies nemen. Aanraders? Continental RoadAttack 2 (of als je in de regen rijdt, 2Evo. Is wel iets minder op droog), en Dunlop Roadsmart wordt er ook veel onder gelegd. PR3 heb ik geen ervaring mee, maar ik heb nu drie sets Conti RA2 waarvan één 2Evo versleten en die rijden goddelijk. Zeker vergeleken met dat waardeloze stuk rubber wat Bridgestone maakt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161311341
Ik ben fan van Michelin Pilot Road, maar goed, ik heb dan ook geen andere banden gereden dan dat. Op het baby Kwakje had ik PR2, en nu heb ik er PR4 onder liggen. Gaan wel lekker lang mee. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161311346
En nu we toch bezig zijn.
It's funny
But not ha-ha funny.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')