Als ik eerst naar Amsterdam moet dan ben ik voor een ritje alleen al 3.5 uur aan reizen kwijt. Gaat mij te ver.quote:
Ik weet niet hoe jij rijdt, maar als je 3.5 uur nodig hebt om van Groningen naar Amsterdam te gaan, doe je iets verkeerdquote:Op maandag 28 maart 2016 12:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als ik eerst naar Amsterdam moet dan ben ik voor een ritje alleen al 3.5 uur aan reizen kwijt. Gaat mij te ver.
Heen en terug hequote:Op maandag 28 maart 2016 12:44 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij rijdt, maar als je 3.5 uur nodig hebt om van Groningen naar Amsterdam te gaan, doe je iets verkeerdTenzij je in Delfzijl of Pekel woont, maar dan is het gewoon je eigen schuld
Dus je wilt niet rijden voor een ritje. Uhu.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als ik eerst naar Amsterdam moet dan ben ik voor een ritje alleen al 3.5 uur aan reizen kwijt. Gaat mij te ver.
Inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2016 11:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan is gewoon alles ver weg en maakt dat ene uurtje extra reizen ook niet meer uit.
Wat vindt jij dan wel acceptabel? Met 1,5 uur enkele reis (dus 3 totaal) ben je vanaf Groningen net in het midden van NL..quote:Op maandag 28 maart 2016 12:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Jawel, maar 6 uur op een dag is wel wat veel denk ik. Hoewel ik dat nog nooit gedaan heb.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dus je wilt niet rijden voor een ritje. Uhu.
Kloptquote:
Fair enough, dan gaat het hard inderdaad.quote:
Die idioot voor je was gewoon lokaas van de politie.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanmiddag op de N401 waar je 80 mag reed er een koekblik voor me met 40.Dubbele doorgetrokken streep en een verdachte auto achter me, dus ben ik braaf gaan slalommen...
De tweede auto achter mij vond het maar niks om op lage snelheid te rijden. Hij besloot in te halen, en kort daarna volgde de auto achter me... Had ik toch goed gegokt, want het was de politie.
Die idioot voor me lokte het m.i. uit, maar goed...
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:23 schreef Salatrel het volgende:
Hallo, Beun de Haas hier....
Enige weken terug heb ik, zoals sommigen zich misschien nog kunnen herinneren, nieuwe handvatverwarming geïnstalleerd.
Hierbij heb ik ongemerkt gemorst met de superglue gemorst waardoor het nu op de tank zit
Iemand een serieuze suggestie waarmee ik dit kan verwijderen zonder de lak aan te tasten? De lijm is inmiddels uiteraard redelijk opgedroogd
Hallo, ik ben de beruchte organisator van de Fok!Friesland rit waarin 10 van de 13 mensen een bekeuring ontvangen hebben van tussen de 251 en 600 euro.quote:
Je zou ook heel voorzichtig met een scherp mesje in het blobje kunnen steken, om het zo los te wippen. Gaat echter vaker fout dan goedquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:23 schreef Salatrel het volgende:
Hallo, Beun de Haas hier....
Enige weken terug heb ik, zoals sommigen zich misschien nog kunnen herinneren, nieuwe handvatverwarming geïnstalleerd.
Hierbij heb ik ongemerkt gemorst met de superglue gemorst waardoor het nu op de tank zit
Iemand een serieuze suggestie waarmee ik dit kan verwijderen zonder de lak aan te tasten? De lijm is inmiddels uiteraard redelijk opgedroogd
Lang niet gezien hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hallo, ik ben de beruchte organisator van de Fok!Friesland rit waarin 10 van de 13 mensen een bekeuring ontvangen hebben van tussen de 251 en 600 euro.
Als je wil, dan wil ik wel eens een rit door Friesland/Groningen maken. Wellicht zijn er meerdere mensen die mee willen
Sure! Wel eh, als mijn motor weer rijdt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hallo, ik ben de beruchte organisator van de Fok!Friesland rit waarin 10 van de 13 mensen een bekeuring ontvangen hebben van tussen de 251 en 600 euro.
Als je wil, dan wil ik wel eens een rit door Friesland/Groningen maken. Wellicht zijn er meerdere mensen die mee willen
Die van mij was 'maar' 201 euro, dus het laagste bedrag lag iets lagerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan ben ik wel bij. Zet dan wel even flitsmeister aanquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gebruik je maar 1 app?quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan ben ik wel bij. Zet dan wel even flitsmeister aan
Klopt, maar af en toe lees ik dit topic nog wel eens door op de achtergrondquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Sure! Wel eh, als mijn motor weer rijdt.
Dan zal ik er binnenkort even voor gaan zitten en kom ik er nog op terug.quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan ben ik wel bij. Zet dan wel even flitsmeister aan
Dan heb je dus nog wat centen over gehouden om mee te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2016 06:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die van mij was 'maar' 201 euro, dus het laagste bedrag lag iets lager
Nou, je kan nu bij wheelietime!quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:49 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij kwam mijn voorwiel vandaag van de grond bij het optrekken en doorschakelen bij een stoplicht... Ik voelde een kleine rammel halverwege.
dan moet ie er minstens een montage van 5 minuten van maken, met vooral stoere beelden stilstaand posen op de motor.quote:
En met een paar net-niet mooie mokkels er bijquote:Op donderdag 31 maart 2016 08:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dan moet ie er minstens een montage van 5 minuten van maken, met vooral stoere beelden stilstaand posen op de motor.
Kriega op je motor binden?quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bestaat er een systeem voor topkoffers waarbij je niet zo'n montagerekje nodig hebt?
Ik vind dat echt niks, maar wil toch graag bagage kunnen meenemen als vriendin meegaat. Dus het liefst iets dat je met een paar bouten er helemaal af kunt halen.
Andere suggesties zijn ook welkom.
Topkofferrek op de CB haal ik er met 4 bouten afquote:Op donderdag 31 maart 2016 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bestaat er een systeem voor topkoffers waarbij je niet zo'n montagerekje nodig hebt?
Ik vind dat echt niks, maar wil toch graag bagage kunnen meenemen als vriendin meegaat. Dus het liefst iets dat je met een paar bouten er helemaal af kunt halen.
Andere suggesties zijn ook welkom.
Die hoes heb ik ook. Let wel op, die is niet hittebestendig. Dus niet gelijk na het rijden over je motor doen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:26 schreef Piles het volgende:
Veel motorspul bij de Lidl vanaf vandaag. Net motor hoes en dopsleutelset gescoord
Ik vind het vrij onhandig. Maargoed; binnenkort sjaak ik een bredere deur in de schuur en dan ook de BMW in de schuur staan.quote:
Die moet onder het zadel. Dan kan er niemand meer achterop..quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En met een paar net-niet mooie mokkels er bij
[..]
Kriega op je motor binden?
Is dat normaal met die rekjes? Ging er vanuit dat dat veel meer moeite zou zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:39 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Topkofferrek op de CB haal ik er met 4 bouten af
quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:25 schreef Nero22 het volgende:
Kriega US-20 inderdaad. Onze forumvriend sylvesterrr schijnt er tevreden over te zijn.
ligt aan het rekje hea..... die van mij zit ook met maar 4 bouten vast alleen moet de halve achterkant uit elkaar om erbij te kunnenquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat normaal met die rekjes? Ging er vanuit dat dat veel meer moeite zou zijn.
Bij mij op de motor steekt hij geheel uit. Ook los te schroeven met 4 boutjes, maar dan moet ik ook weer de originele handvatten er weer opzetten.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:12 schreef Geelman het volgende:
Daarnaast, die adapter van de topkoffer is echt niet zo opvallend.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat normaal met die rekjes? Ging er vanuit dat dat veel meer moeite zou zijn.
2 bouten van de achtervering en 2 bouten van de handgreep, binnen 5 minuten gebeurtquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ligt aan het rekje hea..... die van mij zit ook met maar 4 bouten vast alleen moet de halve achterkant uit elkaar om erbij te kunnen
Overwoog ik ook, maar ik heb er sowieso een riem bij nodig als ik 'm draag, dus dan vond ik dit toch handiger. Jeans wijken bij mij altijd op m'n rug, deze is daar niet anders in.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:27 schreef Maegrim het volgende:
Ipv zo'n riem heb ik een rits in m'n broek laten zetten
Wat moet je nu nog allemaal fixen danquote:Op vrijdag 1 april 2016 16:37 schreef Sarasi het volgende:
Mijn motor rijdt nog niet, maar er was "MOET WEG" korting op de enige motorjeans die ik nog goed vond staan, dus ik ben weer arm.Draggin Jeans Twista gekocht, met Revit Seesmart knieprotectie (flexibel en dun, loopt makkelijk, toch C1 bescherming tegen impact want omdat technologie
) en een safeway belt om een bouwvakkersdecollete te voorkomen. Totaalprijs rond de 260 euro, wat wel weer meer is dan de bedoeling was eigenlijk maar goed. Ik ben er wel echt heel blij mee. Zit fijn, is skinny, voelt veilig, kan zo door voor een normale broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |