quote:
dat was een hele durequote:Op donderdag 24 maart 2016 23:54 schreef Tunafish het volgende:
Volgens mij had ik de jackpot, toch? 127 na correctie. Not my proudest record
Hard waar het kan, niet waar het moet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:09 schreef Beetjegek het volgende:
Ik dacht dat jullie altijd braaf netjes reden
een beetje gek moet kunnenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:09 schreef Beetjegek het volgende:
Ik dacht dat jullie altijd braaf netjes reden
quote:
ik ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik er die rit niet bij was
tenzij je een ninja250 hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:24 schreef Geelman het volgende:
Probleem is dat je met een motor toch wel erg makkelijk 50 km/h te hard rijdt...
Met dat ding nooit een boete gekregen inderdaad.quote:
Ik snap er geen reet van, maar het klinkt kut. Sterkte.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:39 schreef Sarasi het volgende:
HIJ START NIET
Startmotor gaat rond, ik ruik benzine, accu was vol, kraantje staat aan, clutch switch doorgelust / in de neutraal (anders zou de startmotor al niet rond gaan) en ik weet het verdomme echt niet meer.
De brommer start niet. Maar hij heeft wel drie maanden stilgestaan, dus misschien morgen maar eens met startkabels proberen (ANWB lid jwt ). Ik wil rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, maar het klinkt kut. Sterkte.
Geen idee of het bij jouw GS ook zo is, maar iig de oudere modellen hebben een tweede benzinekraantje onder de tank zitten, zodat er geen benzine uit stroomt wanneer je de benzineslang loshaalt. Zou lullig zijn als je die bent vergeten. Leverde mij een frustratiemomentje op bij de GS van een vriendquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:39 schreef Sarasi het volgende:
HIJ START NIET
Startmotor gaat rond, ik ruik benzine, accu was vol, kraantje staat aan, clutch switch doorgelust / in de neutraal (anders zou de startmotor al niet rond gaan) en ik weet het verdomme echt niet meer.
Om de tank eraf te krijgen om de kleppen te stellen moesten de benzineslangen worden doorgeknipt want die waren volledig uitgehard. Vanmiddag met tang, stanleymesje en schaar vloekend van het kraantje afgepeuterd. Dus er moesten nieuwe benzineslangen op. Maar die zitten er inmiddels al prima op weer, gelukkig. Kraantje onder de tank had ik ook al opengezet, na veel gemorrel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:08 schreef Morivar het volgende:
[..]
Geen idee of het bij jouw GS ook zo is, maar iig de oudere modellen hebben een tweede benzinekraantje onder de tank zitten, zodat er geen benzine uit stroomt wanneer je de benzineslang loshaalt. Zou lullig zijn als je die bent vergeten. Leverde mij een frustratiemomentje op bij de GS van een vriend
13V in 'rust' vind ik voor een accu trouwens wel ok.
Hoe erg ruik je benzine? Misschien is hij nu wel verzopen; heb je met choke vol dicht / aan gestart?
Je zou kunnen kijken of de bougies nat zijn en of ze vonken. Mochten ze kleddernat zijn, dan even met gas vol open en choke uit starten.
Benzineslangen gaan er makkelijker af als je ze even een tikje ronddraait met een tangetje, dan zitten ze niet zo vastgezogen.
Klemmetjes kunnen inderdaad kut zijn.
Maar waarom moeten de slangetjes e.d. eraf eigenlijk?
Zou nu gewoon alle meuk laten voor wat het is en een biertje - of twee - pakken
Ik heb er met mijn tengels aan geklust. Er is verder inderdaad geen initieel probleem.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:08 schreef mjan het volgende:
Wat was het initiële probleem? Want hij liep nog wel na je val, toch?
Hehe, klinkt wel als een hele operatie met die slangetjes!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Om de tank eraf te krijgen om de kleppen te stellen moesten de benzineslangen worden doorgeknipt want die waren volledig uitgehard. Vanmiddag met tang, stanleymesje en schaar vloekend van het kraantje afgepeuterd. Dus er moesten nieuwe benzineslangen op. Maar die zitten er inmiddels al prima op weer, gelukkig. Kraantje onder de tank had ik ook al opengezet, na veel gemorrel.
Maar ik heb alweer een lijstje met dingen die de boosdoener kunnen zijn, dus ik ga gewoon weer verder pielen. Het was na al dat gedoe met die benzineslangen gewoon even heel frustrerend en ik wil gewoon rijden, dus ik was er eventjes helemaal klaar mee. Goed bord eten doet wonderen gelukkig.
het was geen verkeerd weer vandaag.... benieuwd hoeveel rijbewijzen er ingevorderd zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:50 schreef Catch22- het volgende:
Ja ik hing ook even scheef. Veel motorrijders op de weg vandaag overigens, bleef maar zwaaien.
Voordat je je hele kabelboom gaat doormeten; al nieuwe bougies geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:05 schreef Sarasi het volgende:
Ik mag vanavond met een multimeter de garage in want geen enkele bougie vonkt. Positief: probleem gevonden. Negatief: het is de elektra.
Voordeel van maar 72pk met veel gewicht hebben is dat je niet zo snel te hard rijdt. Moet ik wel weer op gaan letten als de Suzuki uit de schuur komt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het was geen verkeerd weer vandaag.... benieuwd hoeveel rijbewijzen er ingevorderd zijn
Poetsenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:52 schreef mjan het volgende:
Ik kreeg commentaar van een of andere bejaarde mooiweerrijder dat ik m'n motor moest poetsen
Er zitten al nieuwe bougies in. En de reserve-nieuwe-bougie vonkt ook niet. Dus ik denk toch dat ik de hele kabelboom door mag gaan meten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voordat je je hele kabelboom gaat doormeten; al nieuwe bougies geprobeerd?
Hmm,lastig wel. Kan me ook niet herinneren dat ik dit probleem heb gehad met mijn GS500 destijds.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Er zitten al nieuwe bougies in. En de reserve-nieuwe-bougie vonkt ook niet. Dus ik denk toch dat ik de hele kabelboom door mag gaan meten.
Er ligt nu een briefje in de garage met twee kolommen: 'Wat doet het WEL?!' en 'Wat doet het niet?'
Lekker monstertje. Stond op mijn shortlist, maar pastte er niet op gek genoeg.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:41 schreef pindaplukker het volgende:
Is weer even geleden dat ik hier heb gepost. Maar ik ben ook weer mobiel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met mijn geluk heb ik vast gewoon ergens per ongeluk een draadje losgetrokken ofzo. Hopelijk. En ik heb maar één echte grote zekering, die is nog prima. Maar ik ben systematisch alles aan het nalopen, dus ik kom het vanzelf tegen. Hoop ik. Voorlopig is de 'wat doet het nog WEL?!' lijst best lang, dus dat is ergens wel fijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm,lastig wel. Kan me ook niet herinneren dat ik dit probleem heb gehad met mijn GS500 destijds.
Zitten er geen zekeringen in die doorgebrand kunnen zijn?
Nog niet gereden dit jaar, moet eerst FF een nieuwe accu halen. Hopen dat ik niet dezelfde problemen krijg als jij (Sarasi)
Broem, 200 km gereden. En ook enigszins te hard hier en daar. Volgende keer maar weer normaal doen...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het was geen verkeerd weer vandaag.... benieuwd hoeveel rijbewijzen er ingevorderd zijn
Ik heb heel toevallig mijn motor gisteren nog gepoetst . Was ook alweer 25dkm geleden dus dat mocht ook wel een keer en ik ben de hele winter doorgereden dus mijn machine was wel een beetje smerigquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:52 schreef mjan het volgende:
Ik kreeg commentaar van een of andere bejaarde mooiweerrijder dat ik m'n motor moest poetsen
Toen ik nog in het noorden woonde ook nietquote:Op maandag 28 maart 2016 09:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je in het midden woont niet nee
Je bent overal zo, ga is in Duitsland van oost naar west, Nederland is een provinciequote:
Dan is gewoon alles ver weg en maakt dat ene uurtje extra reizen ook niet meer uit.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Toen ik nog in het noorden woonde ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |