Dan ben ik wel eindelijk ook een keer snel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:27 schreef BlackLining het volgende: [..] Sarasi in de tailbag proppen. Past ook prima, en dan gewoon zelf gaan rijden
()
eet je dan 1 koekje, 2 koekjes of gelijk het hele pak? m.a.w. doseer je of gaat het net als met de wijn?quote:
Wat is er zo onverstandig aan een rugzak dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:31 schreef BlackLining het volgende:
Eh, ja. Ik heb nog ergens zo'n Dane tanktas liggen met rolsluiting. Vind dat een hoogst onpraktisch ding. Ik heb meestal gewoon een rugzak om. Misschien niet verstandig maar wel praktisch. En als ik meer mee moet nemen dan vat ik een spanband en een sporttas en bind ik dat achterop.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eet je dan 1 koekje, 2 koekjes of gelijk het hele pak? m.a.w. doseer je of gaat het net als met de wijn?
Dat schijnt nogal funest te zijn tijdens het horizontaal parkeren van een motor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er zo onverstandig aan een rugzak dan?
Dingen tussen je ruggengraat en het asfalt. Bovendien denk ik ook dat je eerder gaat rollen dan glijden. Maar ik doe het ook want makkelijk. Al was ik wel heel blij dat ik de rugzak (met kettingslot) op de buddy had bevestigd toen ik écht onderuit ging.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er zo onverstandig aan een rugzak dan?
nou ik denk dat je juist minder snel gaat rollenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dingen tussen je ruggengraat en het asfalt. Bovendien denk ik ook dat je eerder gaat rollen dan glijden. Maar ik doe het ook want makkelijk. Al was ik wel heel blij dat ik de rugzak (met kettingslot) op de buddy had bevestigd toen ik écht onderuit ging.
Jij gaat liever direct met je ruggengraat tegen het asfalt?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dingen tussen je ruggengraat en het asfalt. Bovendien denk ik ook dat je eerder gaat rollen dan glijden. Maar ik doe het ook want makkelijk. Al was ik wel heel blij dat ik de rugzak (met kettingslot) op de buddy had bevestigd toen ik écht onderuit ging.
CB1300 kopen?, die kan dat ook gewoon in 5quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:38 schreef BlackLining het volgende:
Gisteren nog een mooie trouwens. Ik moest rechtsaf op een rotonde, kwart rond dus. Zat nog een auto op waarvan ik vermoedde dat ie rechtdoor zou gaan, dezelfde afrit in als ik moest hebben. Dus ik hou wat in, trek de koppeling in en rem een beetje af.
Auto draait verder, BL kantelt in en laat de koppeling los. Stond dat hok in zijn 3 in plaats van 1Motor sloeg af, kon hem nog net houden. Wel lekkere spierpijn in mijn rechterbeen nu
Ja, liever direct dan met een slot ertussen ofzo. Kleren of andere zachte meuk is weer een ander verhaal natuurlijk, maar ik heb juist een rugprotector om die directe klap zoveel mogelijk op te vangen. Mag ik hopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij gaat liever direct met je ruggengraat tegen het asfalt?
Volgens mij zit het er vooral in dat mocht je op je rug landen met een leuk vaartje, dat je met rugzak wel je nek breekt en zonder niet. Met een flink dikke rugzak heeft je hoofd nogal wat ruimte om achterover te klappen.
Ik heb me inderdaad wel eens afgevraagd of die laptop in mijn rugzak op de snelweg niet direct mijn ruggengraat breekt zodra ik val.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens mij zit het er vooral in dat mocht je op je rug landen met een leuk vaartje, dat je met rugzak wel je nek breekt en zonder niet. Met een flink dikke rugzak heeft je hoofd nogal wat ruimte om achterover te klappen.
Helder.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee van marktwaarde bladiebla, ik vind een CBR een beetje een 13 in een dozijn brommer, zijn er veel van, en dat drukt de prijs, zéker bij wat hogere km-standen. Ik ga er van uit dat dat soort brommers heel vaak recreatief wordt gereden (lees: mooiweerrijders) en dan is die stand best hoog, mede ook omdat je niet op een sportje rijdt om liefjes te rijden.
Overigens puur gebaseerd op aannames en perceptie, dus niet op mijn nek springen, maar ik probeer effe in de huid van een koper te kruipen.
Ik woon in Utrecht, en de motoren staan in Oostrum (Venray).quote:Ik woon in Limbabwe en heb niet overdreven veel te doen deze week Waar zit je ergens?
Misschien heeft het iets te maken met een hogere oorspronkelijke aanschafprijs, of domweg met betrouwbaarheid; Honda's zijn erg degelijk en daarom ook misschien iets gewilder.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helder.
Op motoroccasion.nl staan veel CBR600RR's uit 2003/2004 met 30-40K (met uitschieters naar beneden en boven) op de teller te koop voor een bedrag rond de 4K (met uitschieters naar beneden en boven). De exemplaren uit 2006 met pak 'm beet 25K op de teller staan te koop voor rond de 4,5K. Vanaf 5K kom je langzaam maar zeker exemplaren vanaf 2007 tegen.
Het viel me vorig jaar ook al op dat Honda's iets duurder zijn dan de Yamaha's (CBR600F vs Thundercat).
[..]
Ik woon in Utrecht, en de motoren staan in Oostrum (Venray).
Familie woont in Nijmegen, dat scheelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met een hogere oorspronkelijke aanschafprijs, of domweg met betrouwbaarheid; Honda's zijn erg degelijk en daarom ook misschien iets gewilder.
Ik woon een heel stuk dichter bij Venray
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Familie woont in Nijmegen, dat scheelt.Kun je mooi een bakkie gaan doen op de terugweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon vanuit jou gezien, voorbij Nijmegen als je onderweg bent naar Venray.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Klinkt plausibel inderdaad. Slechte zaak, maar had daar nooit echt over nagedacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
omdat je hele fucking schuur straks vol ligt met rommelquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klinkt plausibel inderdaad. Slechte zaak, maar had daar nooit echt over nagedacht.
Nu toch maar dat Chinese tanktasje besteld. Meestal al voldoende qua ruimte denk ik. Wellicht dat ik die van Sarasi er ook nog bij neem, waarom ook niet. De kosten vallen allemaal goed mee.
Hm ja dat probleem heb ik wel vaker met zooi die ik in China bestel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat je hele fucking schuur straks vol ligt met rommel
Niks geen u-turn.quote:
Uitstekend voorgereden! De enige U-turn die nodig was, had ik aan mezelf te dankenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Niks geen u-turn.Daar gingen we een bruggetje over om aan de andere kant van het water weer terug te rijden.
Datum staat nu op 3 april.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:38 schreef Geelman het volgende:
Wanneer is er weer een plenaire FOK! MC meet? Nu mijn motor bijna klaar is, wil ik veel rijden ook!
Volgens mij kan ik dan wel!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Datum staat nu op 3 april.
PTA / De 17e Motorrijders New/Oldbierit! 26-09-2015 #33
Ff in het topic gemeld dat ik 3 april kanquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Waar is de rit? En ik heb 5 april een tentamen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Niet mijn type motor maar proefritje is altijd leukquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:16 schreef Anne het volgende:
http://www.anwb.nl/motor/(...)ken-acht-testrijders
Straks ga je je hornet te min vindenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:47 schreef Nero22 het volgende:
Zit te twijfelen of ik mijn weg naar binnen moet bluffen voor de S1000XR of R1200GS.
Nah, daar heb ik nog wel even mee te leven. En och, te min is 'ie sowieso, want ik zou liever een Monster 821 willen of zo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:54 schreef Beetjegek het volgende:
[..]
Straks ga je je hornet te min vinden
lolquote:
volgende week zaterdag MT's on Tour bij motor centrum West in Naaldwijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:47 schreef Nero22 het volgende:
Zit te twijfelen of ik mijn weg naar binnen moet bluffen voor de S1000XR of R1200GS.
Meh. Vond de MT-07 in rijschooluitvoering (35 kw + valbeugels) al beschamend om te rijden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgende week zaterdag MT's on Tour bij motor centrum West in Naaldwijkkun je ook proefrijden. Ze hebben vast wel een mt125 voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |