Je hoeft de nokkenas ketting toch niet los te halen bij een GS? Lijkt me sterk dat er met de timing iets mis zou zijn. Maar goed, wat dan welquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Sarasi het volgende:
Geen idee.Hij start niet en de elektra is in orde. Dus ik ga even kijken of ik de carbs kan doorlopen vanavond en anders hebben we toch een foutje gemaakt met kleppen stellen. Dus dan moet dat weer open om ernaar te kijken.
Je kon toch rijdend naar huis na je val?quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Sarasi het volgende:
Geen idee.Hij start niet en de elektra is in orde. Dus ik ga even kijken of ik de carbs kan doorlopen vanavond en anders hebben we toch een foutje gemaakt met kleppen stellen. Dus dan moet dat weer open om ernaar te kijken.
Nou. Bij mijn motor wel, want er was zo weinig klepspeling dat we de shims er anders niet uit kregen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoeft de nokkenas ketting toch niet los te halen bij een GS? Lijkt me sterk dat er met de timing iets mis zou zijn. Maar goed, wat dan wel
Post kapiteinkoek nog op MF? Grote kans dat hij het wel weet.
AH, dat klinkt niet erg goed als er geen voelermaatje tussen pastquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou. Bij mijn motor wel, want er was zo weinig klepspeling dat we de shims er anders niet uit kregen.En volgens KapiteinKoek is dat onmogelijk, maar ik was erbij en het was echt zo. Zijn ook achterlijk ver teruggegaan in shimdikte, op de gok, omdat er helemaal geen voelermaatje tussen ging. Dus tijdens het terugzetten van de assen misschien een foutje gemaakt.
Je wilt ook niet weten hoe de pakking eruit zag. Gedesintegreerd en compleet vastgekoekt aan het klepdeksel. Dat heb ik serieus weg moeten bikken met een schroevendraaier.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AH, dat klinkt niet erg goed als er geen voelermaatje tussen pastnu wel beter neem ik aan.
Hmm, dan zou het wel eens kunnen dat je timing verkeerd staat. Good luck
Nicequote:Op vrijdag 1 april 2016 18:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je wilt ook niet weten hoe de pakking eruit zag. Gedesintegreerd en compleet vastgekoekt aan het klepdeksel. Dat heb ik serieus weg moeten bikken met een schroevendraaier.En ik krijg hulp van BlackLining gelukkig.
Dus dat komt wel weer goed. Het mooie weer is toch pas net begonnen.
Ha, wat een handige post! Heb laatst ook een draggin gekocht en zocht nog naar goede knieprotectiequote:Op vrijdag 1 april 2016 16:37 schreef Sarasi het volgende:
Mijn motor rijdt nog niet, maar er was "MOET WEG" korting op de enige motorjeans die ik nog goed vond staan, dus ik ben weer arm.Draggin Jeans Twista gekocht, met Revit Seesmart knieprotectie (flexibel en dun, loopt makkelijk, toch C1 bescherming tegen impact want omdat technologie
) en een safeway belt om een bouwvakkersdecollete te voorkomen. Totaalprijs rond de 260 euro, wat wel weer meer is dan de bedoeling was eigenlijk maar goed. Ik ben er wel echt heel blij mee. Zit fijn, is skinny, voelt veilig, kan zo door voor een normale broek.
Deze week zelf 2 bijna dood ervaringen gehad.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag mooi nog even 100 km gereden.
Maar man man man, wat een beunhazen op de weg weer... Vlak achter auto's plakken, er vervolgens snoeihard voorbij knallen, maar dan wel bijna zichzelf onderuit remmen voor een bochtje.O, en herrie-uitlaten door de straat.
![]()
Die protectiequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:19 schreef mjan het volgende:
[..]
Ha, wat een handige post! Heb laatst ook een draggin gekocht en zocht nog naar goede knieprotectieMoet er inderdaad ook een riem in dragen, voor datzelfde probleem.
Ik zag vandaag opvallend veel Harleys en aanverwante motoren. Alleen, in groepen, echt bizar.quote:Op zondag 3 april 2016 11:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren opvallend veel Duc's in het wild gezien
Volgens mij zag ik vandaag een Tricolore voorbij donderen.quote:Op zondag 3 april 2016 11:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Ja. Wat een ontzettende domper.quote:Op zondag 3 april 2016 21:40 schreef Daantke het volgende:
Op tv zag je net ook wat ducs voorbij donderen
Ik heb niks tegen Rossi, en ik wil niet zeggen dat hij het niet verdient... Maar toch wel.quote:
die 2e motor was gewoon kut. Z'n start was niet super maar dat had ie binnen notime gecorrigeerd....quote:Op zondag 3 april 2016 21:56 schreef Maegrim het volgende:
hij had de snelheid niet inderdaad, denk dat iannone slecht slaapt vannacht
Ik had er eentje achter me zitten dit weekendquote:Op zondag 3 april 2016 11:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Hoef je in ieder geval niet uit te wijken voor onderdelen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik had er eentje achter me zitten dit weekend![]()
[ afbeelding ]
Vind het wel nice. Ik denk dat als je er aan beide zeiden dimlicht maakt het niet erg mooi is. Dan lijkt het zo'n dertien in dozijn fiets.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik vind dat zo'n slecht design he van Ducati, die koplamp niet symmetrisch tov de as bij dat model.
zit jij nou een wel rijdend model af te zeiken?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik vind dat zo'n slecht design he van Ducati, die koplamp niet symmetrisch tov de as bij dat model.
Ik ook.quote:
Ik rol mijn minder snel rijdend model zometeen gewoon buiten hoor. Waarschijnlijk gewoon wat waterprobleempjes gekregen, die Belgische snelwegen zijn van dusdanige kwaliteit dat ik wel ruitenwissers op mijn vizier kon gebruiken dus die motor zal ook wel genoeg gevangen hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
zit jij nou een wel rijdend model af te zeiken?
Al wat anders op het oog?quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar ik heb er een potentiële koper voor.
Schoonmaken?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Catch22- het volgende:
Hoe vaak maken jullie je ketting schoon? Ik heb het net voor het eerst gedaan in 1000km ofzo. Werd wel mooi schoon
Klusje van niks en je ketting gaat langer mee.quote:
Schoonmaken? Echt niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Catch22- het volgende:
Hoe vaak maken jullie je ketting schoon? Ik heb het net voor het eerst gedaan in 1000km ofzo. Werd wel mooi schoon
heb geen ketting, Riem stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Catch22- het volgende:
Gebroken koppelingskabel bij de hevel.quote:
Die kerel kan stevig doorrijden. Paar keer met hem meegereden, verbaast me dat hij nog steeds die Duc heeftquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik had er eentje achter me zitten dit weekend![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je de ketting mee schoongemaakt? Wil het ook gaan doen maar weet niet hoe of waarmeequote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Catch22- het volgende:
S100 kettingreiniger. Daarna s100 White grease er opquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Waar heb je de ketting mee schoongemaakt? Wil het ook gaan doen maar weet niet hoe of waarmee
Lampenolie en een doek of tandenborstelquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Waar heb je de ketting mee schoongemaakt? Wil het ook gaan doen maar weet niet hoe of waarmee
Kan ook. S100 is wat minder werk denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lampenolie en een doek of tandenborstel
Wanneer er veel modder/zand tussen zit. Laatst na Luxemburg even grondig schoongemaakt en onder andere de ketting meegenomen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Catch22- het volgende:
Ducati Monster. Ik wil sowieso een 900cc maar even kijken welke editie precies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |