Was het wel L , ik geloof nog steed in de( hier verboden) catsparicyquote:
Is dat nog steeds verboten? Jammer hoor. Zal een mail daarover sturen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Was het wel L , ik geloof nog steed in de( hier verboden) catsparicy
Welke poes?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:14 schreef Blaadjes het volgende:
Toch kijk ik liever naar de poes in de op dan naar die foto van L
Daar zou ze helemaal gek van worden. Ze trekkebekt altijd zo grappig als ze naar vogeltjes kijktquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien vindt de poes van lav dit leuk
die van mij hebben vanochtend nog zitten kijken mn de eekhoorn deed het goed
Geweldig he . Die beesten zijn zo slimquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:35 schreef DeMolay het volgende:
Woonde in Schiedam met mijn Heilige Bermaan(kat) en voede altijd de musjes met gebroken rijst.
Die Zwerm was zo geconditiooneerd dat ze een paar lieten checken of ik "Bas" al achter de deur had gedaan.....en dan kwamdie deed de deur open en de zwerm zat de rijst van mn vloer te eten !
Mooi
De kat van een vriend van me zit heel vaaknat geo wild te kijken. En dan ook echt 1 cm voor het scherm.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien vindt de poes van lav dit leuk
die van mij hebben vanochtend nog zitten kijken mn de eekhoorn deed het goed
Divje is niet zon borsten man.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kat die klem zit in het decolleté van die rondborstige dame
Hoe groter hoe beter.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet? Goh dacht altijd van wel. Is hij meer van de derrières?
Hahaha.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:13 schreef Divje het volgende:
Een mooi decolleté is wel een pluspunt
Maarrr kan idd meer genieten van een volle bipswobble-wobble
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ewwquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hahaha.
Wat is je mening over men boobs?
Mwa complot valt wel mee. Zijn gewoon tieten met een mannen lichaam erachter. Dat is wat erachter zit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Eww
Daar moet wel een complot achter zitten overigens.
Snif..snif.. ik ruik een LGBT luchtje .....ben jij het bruce? uh ...caitlynquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mwa complot valt wel mee. Zijn gewoon tieten met een mannen lichaam erachter. Dat is wat erachter zit.
Zijn dat nou je enige helden? ik heb er tig ,quote:Op zondag 13 maart 2016 01:30 schreef DeMolay het volgende:
http://www.bing.com/video(...)27CEE442&FORM=VRDGAR
Mijn helden !
door de bomen zie ik het bos niet, vorige was toch wat muziekalerquote:Op zondag 13 maart 2016 01:39 schreef DeMolay het volgende:
http://www.bing.com/video(...)/watch?v=BJs_L7yq5qE
Armand had ook blote tieten in zijn clipquote:Op zondag 13 maart 2016 01:43 schreef DeMolay het volgende:
oh ...veel meer maar de eerstse blote tieten in een videoclip 10 jaar !
wel grappig eigenlijk eerste vette blood zag ik bij de VPRO, moet je nu eens kijken wat preuts het allemaal is.quote:Op zondag 13 maart 2016 01:43 schreef DeMolay het volgende:
oh ...veel meer maar de eerstse blote tieten in een videoclip ik was 10 jaar !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zondag 13 maart 2016 09:04 schreef Divje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een goed begin van de zondag haha.
1 van de eerste plaatjes die ik op imgur tegen kwamquote:Op zondag 13 maart 2016 09:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat een goed begin van de zondag haha.
Acoustic kittyquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Was het wel L , ik geloof nog steed in de( hier verboden) catsparicy
quote:Op zondag 13 maart 2016 09:04 schreef Divje het volgende:
![]()
Mogguh. Dit wordt weer een dagje genieten in de zon.
Ich hock in meinem Bonker
De blaadjes aan de bomen worden weer groen, maar onze B wordt kneitertje bruinquote:Op zondag 13 maart 2016 09:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Mogguh. Dit wordt weer een dagje genieten in de zon.
haha dat klopt wel ja. Jammer dat het zeewater nog zo koud is.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:39 schreef Divje het volgende:
[..]
De blaadjes aan de bomen worden weer groen, maar onze B wordt kneitertje bruin
Waarom zou je het water in willen?quote:Op zondag 13 maart 2016 09:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha dat klopt wel ja. Jammer dat het zeewater nog zo koud is.
Ik doelde meer op die andere leuke bijkomstigheid op het strand als het water warm genoeg is om in te zwemmen.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:26 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen Lav!
[..]
Waarom zou je het water in willen?
Kwallen?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die andere leuke bijkomstigheid op het strand als het water warm genoeg is om in te zwemmen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Ja die lopen er ook tussen...meestal van duitse komaf.
Ooohhh ahhhquote:Op zondag 13 maart 2016 21:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die andere leuke bijkomstigheid op het strand als het water warm genoeg is om in te zwemmen.
Dat klopt Mr. Bquote:Op maandag 14 maart 2016 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat je hem niet zo mag.....klopt dat?
Goed bezig DIv!quote:Op maandag 14 maart 2016 13:33 schreef Divje het volgende:
AHAH BAM.
Sinds 2 februari 7 kilo aangekomen
quote:Op maandag 14 maart 2016 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goed bezig DIv!
Heeft het Shia LaBeouf motivatie filmpje geholpen?
Lekker hoorquote:Op maandag 14 maart 2016 13:33 schreef Divje het volgende:
AHAH BAM.
quote:Op maandag 14 maart 2016 13:33 schreef Divje het volgende:
AHAH BAM.
Hoe vers is de vlek?quote:Op maandag 14 maart 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoi, kan iemand mij een tip geven om bloed uit kleding te krijgen.
Zout oplossen in koud waterquote:Op maandag 14 maart 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoi, kan iemand mij een tip geven om bloed uit kleding te krijgen.
quote:
quote:
quote:
Succes!quote:Op maandag 14 maart 2016 21:39 schreef DeMolay het volgende:
Dit is het moment Hostile TakeOver.........ze zijn allemaal VI aan het kijken !![]()
Links op m'n bureau staat de tv aan, rechts daarvan computerschermpje met FOK!quote:Op maandag 14 maart 2016 21:42 schreef DeMolay het volgende:
Divje zat gewoon te compen en niet verplicht VI kijken ~
Na VI gaat die tv mooi weer uit. Zooi op tv altijdquote:
Top serie!quote:Op maandag 14 maart 2016 21:50 schreef Divje het volgende:
Van der Sar
Nare man is dat, met z'n grote bah.
Vikings heb ik nog nooit gekekenHou niet zo van ruige mannen. (of gaat 't daar niet over
)
Ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken. De eerste exoot die het vorig jaar waarschijnlijk niet warm genoeg heeft gehad is nu al aan het ontkiemenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow leuk.![]()
We zien de foto's van het groeiprocess wel verschijnen.
Leuk. Dan kom ik morgen met een nieuw paartje exotische vogels.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken. De eerste exoot die het vorig jaar waarschijnlijk niet warm genoeg heeft gehad is nu al aan het ontkiemen
https://en.wikipedia.org/wiki/Stapelia_grandiflora
Mehquote:Op maandag 14 maart 2016 22:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Top serie!
Nja misschien helpt dit?
[ afbeelding ]
ik lig een seizoen achter.. druk druk druk druk
Nah, meer als een deur,4 muren ,een vloer en een plafond zal het wel niet wezenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:44 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh![]()
Leuk divje. Hoop dat het wat is.
Dat maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nah, meer als een deur,4 muren ,een vloer en een plafond zal het wel niet wezen
Nou zonder vloer of plafond zou ik die kamer niet nemen hoorquote:
Tuurlijk hij zal er moeten wonen , ik hoop dat het naar zijn smaak en mogelijkheden is.quote:
Verwarming is ook wel lekker en laten we niet vergeten dat aardbevings bestendig ook wel fijn zou zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou zonder vloer of plafond zou ik die kamer niet nemen hoor
[..]
Tuurlijk hij zal er moeten wonen , ik hoop dat het naar zijn smaak en mogelijkheden is.
Laten we maar afwachten wat hij er verder over te vertellen heeft
En? Was het naar je zin Div?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Meh
Wel genotsdrukte mag ik hopen?
Goedemorgenvandaag kamer bezichtigen in Grunn
Ze lijken wel wat op kanaries of heb ik dat helemaal mis?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx kunnen mooi fluiten. Ga gelijk proberen ze te laten broeden.
beetje. ze zijn spitser en mijn meeste kanaries zijn boller.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze lijken wel wat op kanaries of heb ik dat helemaal mis?
Ik hoop dat het broeden gaat lukken . Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
beetje. ze zijn spitser en mijn meeste kanaries zijn boller.
vast wel. geef ze licht en ze gaan netstje bouwenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het broeden gaat lukken . Zou leuk zijn
Ja bestquote:
Mooi man, je zal er zelf iets leuks/moois van moeten maken, maar dat houd je lekker bezig.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja beststelde niet veel voor maar 4 muren, een vloer + plafond waren aanwezig. Ook nog 2 deuren en een raam. Mooi.
Ach, het is iig iets. En direct beschikbaar.
Zekerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Mooi man, je zal er zelf iets leuks/moois van moeten maken, maar dat houd je lekker bezig.
Dat is goed nieuws! Wanneer ga je er in?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja beststelde niet veel voor maar 4 muren, een vloer + plafond waren aanwezig. Ook nog 2 deuren en een raam. Mooi.
Kijk uit dat jij je niet scheel gaat betalen, hoe dichterbij het centrum van de stad hoe meer je zal betalen voor een bagger kleine woningquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Een appartementje/kamer vlakbij Nieuwstad is véél te duurquote:
Binnen 4 wekenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Wanneer ga je er in?
Scheel betalen doe je sowieso daarquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk uit dat jij je niet scheel gaat betalen, hoe dichterbij het centrum van de stad hoe meer je zal betalen voor een bagger kleine woning
Ik woonde net buiten de stad, rond de 10 od 15 minuten fietsen.
En dat was een woning met twee slaapkamers en een douche met bad, vrienden in de stad hadden bijv één slaapkamer en woonkamer, en ook geen bad natuurlijk.
Maar die betaalden een stuk meer.
Succes!
Vooral dat laatste is fijn Divquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Een appartementje/kamer vlakbij Nieuwstad is véél te duur
[..]
Binnen 4 weken
[..]
Scheel betalen doe je sowieso daarMaar zit nu nog redelijk goedkoop op ook zo'n 10 minuutjes fietsen van het station.
Hoef gelukkig de badkamer/keuken maar met 1 iemand te delen ipv 5/6 losgeslagen studenten
Heb je wel een beetje een fatsoenlijke internetconnectie op je nieuwe kamer?quote:
Dat ligt volledig aan mezelf.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje een fatsoenlijke internetconnectie op je nieuwe kamer?
Als iedereen zegt dat het koud is is mooiste moment om buiten te lopen!quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen luitjes! Alweer een mooie zonnige dag. Wel fris, maar dat is gezond. Zeggen ze.
He lang niet gezienquote:
Haha het gaat wel,heb de sinds kerst gewoon belangerijke zaken even recht gezet. Er is op dit moment veel aan de hand maar ik focus alleen op de goeie dingen. Sinds mijn galblaas operatie voel ik me ook stukken beter. Het gaat steeds stukje bij stukje beter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
He lang niet gezien![]()
Kom je weer eens kijken of de wereld al vergaat?![]()
Dan heb ik slecht nieuws voor je, dat duurt toch nog iets langer .
Goed, goed. Veel gebeurd veel keuzes gemaakt ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is lang geleden MF'je. Hoe is het?
Fijn om te horen dat het steeds beter gaat , maar vooral fijn voor jou.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:52 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha het gaat wel,heb de sinds kerst gewoon belangerijke zaken even recht gezet. Er is op dit moment veel aan de hand maar ik focus alleen op de goeie dingen. Sinds mijn galblaas operatie voel ik me ook stukken beter. Het gaat steeds stukje bij stukje beter.
Familie band gaat ook een beetje beter dus dat is ook weer wat.
En is het ook pais en vree tussen jou en broertjelief?quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:53 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Goed, goed. Veel gebeurd veel keuzes gemaakt ja.
Kijk op vorig topic, daar staat Poezepoes op de ik meen 1 na laatste post. Terwijl ze meekijkt op FOK!quote:
Soms zijn er dagen dat het goed gaat en soms niet. Maar relatief is ie een stuk kalmer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En is het ook pais en vree tussen jou en broertjelief?
Dankjewel! Ben bewust van Fok! Ff een tijdje afgeweest want het ging totaal niet goed. Heb wel heerlijk concerten gehad hoofd even helemaal leeg. Wel bepaalde data gevierd wat een jaar geleden onmogelijk leek.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het steeds beter gaat , maar vooral fijn voor jou.
houden zo, zou ik zeggen
Dat klinkt een stuk beter. Jullie kunnen misschien een beetje uit elkaars buurt blijven. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Soms zijn er dagen dat het goed gaat en soms niet. Maar relatief is ie een stuk kalmer.
Ja johquote:
Dat is haar geradenquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe dat nou niet! Schrok me rot![]()
MF komt wel weer terug hoor
Sorry!quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nie zo laten schrikken he! pfff
motherfocker!
Haaaii. Ik jou ookkquote:
Niet voor lang hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry!
She's back!
[..]
Haaaii. Ik jou ookk
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Niet voor lang hoor.Af en toe dagelijks ff checken op de frontpage en hier en dan is het gewoon weer lekker doorgaan!
Morgen Holland zingt Hazes! Geen zin joh maar Pa wilde zo graag dus let's go. Ik vier liever St. Patricks day morgen.
Ik kan tenminste weer van alles eten en doen zonder misselijk te worden. Sinds die verdomde galblaas eruit is geen een keer ziek geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed bezig. Idd gewoon lekker doorgaan!
Mee blèren met Hazes is altijd leuk toch? Zet het op een zuipen, dan vier je ook nog een beetje St. Patrickss day![]()
Geen goed advies, i know![]()
Dat is echt tof om te horenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:09 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik kan tenminste weer van alles eten en doen zonder misselijk te worden. Sinds die verdomde galblaas eruit is geen een keer ziek geweest.
Het is ook hartstikke fijn! Band met vader is ook weer een stuk beter geworden thank god. Maar echt.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:09 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik kan tenminste weer van alles eten en doen zonder misselijk te worden. Sinds die verdomde galblaas eruit is geen een keer ziek geweest.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:12 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het is ook hartstikke fijn! Band met vader is ook weer een stuk beter geworden thank god. Maar echt.
Tis een familie uitje.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]Dan is zo'n uitje met je pa ook wel leuk toch?
Is niet nodig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk op vorig topic, daar staat Poezepoes op de ik meen 1 na laatste post. Terwijl ze meekijkt op FOK!
Hoi Hoi Blauwe Panter Ninjaquote:
Wat voor smartphone?quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi Hoi Blauwe Panter Ninja
kuttelefoon
Zeker voor 500/600 gekocht?quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Grand Prime.
Zo Grand issie niet. kutding
Nope. ¤0,01quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zeker voor 500/600 gekocht?![]()
Ik denk er nog weleens aan maar nu met de kat erbij denk ik niet dat het er van komt B.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:13 schreef Blaadjes het volgende:
Ola.
L denk je nog steeds aan kwartels?
Ga je er naartoe Schommel?quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:59 schreef schommelstoel het volgende:
Morgen komt Willie in mijn geboorte stad/dorp![]()
Wildlands klaar voor opening door koning Willie
Nee denk het niet, hij komt al aan rond 2 uur.quote:
Komt Maxima niet mee? Die geeft toch net iets extra's.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee denk het niet, hij komt al aan rond 2 uur.
Als die mee zal komen zal het ook 2 keer zo druk zijn gok ikquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt Maxima niet mee? Die geeft toch net iets extra's.
Ja en dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Vind het zo'n leuke spontane vrouw en ze ziet er ook uit als een plaatje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als die mee zal komen zal het ook 2 keer zo druk zijn gok ik
kan gewoon hoor. zolang die kat maar niet in hok kan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk er nog weleens aan maar nu met de kat erbij denk ik niet dat het er van komt B.
Dat is ook weer zo jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan gewoon hoor. zolang die kat maar niet in hok kan.
krijg je wel mooie foto's/ Kat voor hok en nieuwsgierige kwartels die de kat uitchecken.
Dat zou helemaal top zijnquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als het dit jaar wel lukt met kwartels kom ik een mannetje brengen!
ik voorzie een mooie samenwerking.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou helemaal top zijnHoop dat dat mannetje minder bedeesd is dan dit kuikentje
Abonnementen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope. ¤0,01+ bijkomende abonnementskosten
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou helemaal top zijnHoop dat dat mannetje minder bedeesd is dan dit kuikentje
Ik vraag mij wel af of poes daar ook zo blij mee zal zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik voorzie een mooie samenwerking.
Ze legt soms de speelgoedmuis op mijn schoot. Of bij mijn voeten. Zo cutequote:Op donderdag 17 maart 2016 22:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag mij wel af of poes daar ook zo blij mee zal zijn.
Lavenderr, is poes al eens met een beloning thuis gekomen, een muisje of vogeltje?
Ah lief!quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze legt soms de speelgoedmuis op mijn schoot. Of bij mijn voeten. Zo cute
je hebt niet meer dan 2 slots?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:17 schreef schommelstoel het volgende:
Vraagje over RAM in laptop.
Maakt het uit in welke slot ik de RAM plaats?
Heb er namelijk één van één gig en één van twee gig, is het dan ook beter om die twee gig in slot 0 te plaatsen en die van één gig in slot één?
Ja er staat bank (slot) 0 en bank 1.
De vraag is dus eigenlijk of het qua prestaties verschil zal maken.
Vond het een beetje zonde van de ruimte in DIG om er speciaal een topic voor te openen
mwa katten kunnen prima leven met iets wat ze niet kunnen pakken. beide dieren weten dat ze niet bij elkaar kunnen dus kan dat hoogstens mooie beelden opleveren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag mij wel af of poes daar ook zo blij mee zal zijn.
Lavenderr, is poes al eens met een beloning thuis gekomen, een muisje of vogeltje?
Nee er zitten maar twee slots in, het gaat om een macbook white 4.1 typequote:Op donderdag 17 maart 2016 22:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
je hebt niet meer dan 2 slots?
Volgens mij maakt het niet veel uit....waar je ze in stopt heeft vooral te maken met dual channel volgens mij maar dat gaat dacht ik sowieso niet op met verschillende groote.
hoe dan ook in jouw geval maakt het niet uit.
Zal vast ook mooie foto's opleveren van de kat die de kwartels zit te bestuderen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mwa katten kunnen prima leven met iets wat ze niet kunnen pakken. beide dieren weten dat ze niet bij elkaar kunnen dus kan dat hoogstens mooie beelden opleveren.
Damn ga ik nu even mn best doen met die kwartels.....eerstgeborene is voor L.
BNW mag naam verzinnen en nee ik laat met niet verleiden met rood spul om het recht van de eerstgeborene af te nemen.
lekker laten zitten. gaat je geen winst opleveren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee er zitten maar twee slots in, het gaat om een macbook white 4.1 type
Op de één of andere manier leek het mij een logisch idee dat als je in de eerste slot de meeste gig plaatst het efficiënter zou werken.
Ik zag namelijk dat de 1 gig in de eerste slot zit en de twee in slot 2.
[..]
Zal vast ook mooie foto's opleveren van de kat die de kwartels zit te bestuderen.
En qua naam, eerst even een foto zien, een (huis)dier eigent zichzelf een naam toe door gedrag en uiterlijk.
Ik had namelijk al een naam bedacht voor mijn kat voordat ik hem had, maar uit eindelijk veranderde dat in een dag of twee naar iets wat maar bij zijn uiterlijk en gedrag paste.
Nee het was zomaar een gedachte.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
lekker laten zitten. gaat je geen winst opleveren.
Was het zomaar een gedachte of zoek je naar snelheidswinst?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef Divje het volgende:
Wat ruistvsaar door het struuuuuuikgewaaasss
Het was Div op z'n fiets![]()
Trusten menschen.
daarvoor moet je de bijbel kennen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor rood spul ben jij (niet) mee te verleiden?
Ooohquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
daarvoor moet je de bijbel kennen.
iets met eerstgeboorterecht.
Truste goser!quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:17 schreef Divje het volgende:
[..]
OoohNee, dat is te moeilijk voor me.
Toch maar slapen dan
Bye bye
dat rode daar zoiets was het toch? Jacob en Ezau als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
daarvoor moet je de bijbel kennen.
iets met eerstgeboorterecht.
quote:
Ben ook geen bijbel kenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sluit de computer ook zo af en zoek het nest op.
Slaapze allemaal
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
yep. ezau werd getrikt.....en ergens sloeg het op hoe het volk nog steeds is. gaat miss diep voor sc maar het klopt wel. Daar werd al duidelijk gemaakt dat je moet oppassen als je iets nodig hebt en door die honger bereid bent iets veel belangrijkers op te geven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat rode daar zoiets was het toch? Jacob en Ezau als ik me goed herinner.
En truste luitjes, bedtijd
raadgevende referendaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:55 schreef MotherFoker het volgende:
En 1e stempas is binnen voor te stemmen voor het Oekraïne referendum op 6 april.
Nog 2,5 week dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:55 schreef MotherFoker het volgende:
Mf vond het toch wel een stuk leuker dan ze gedacht had.
En 1e stempas is binnen voor te stemmen voor het Oekraïne referendum op 6 april.
'Als de meerderheid van de deelnemers aan het referendum tegen deze wet stemt én de opkomst is hoger dan dertig procent, dan moet de overheid de wet opnieuw in overweging nemen'.quote:
Ik heb al bijzonder weinig met referenda. Maar deze is wel heel erg kansloos.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Als de meerderheid van de deelnemers aan het referendum tegen deze wet stemt én de opkomst is hoger dan dertig procent, dan moet de overheid de wet opnieuw in overweging nemen'.
Dus het is niet bindend en in feite stelt het dus niets voor en doen ze precies wat ze zelf willen.
Het is toch zinloos Inso.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb al bijzonder weinig met referenda. Maar deze is wel heel erg kansloos.
Tevens ben ik ook veel telaat om me nog aan te melden om te stemmen.
Dat is maar hoe je er naar kijkt, ik verwacht dat het referendum net de 30% opkomst haald, dat de meerderheid nee zegt.quote:
Volgens mij zei ik dat ook. Dit referendum is zinloos want ze doen toch wat ze willen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is maar hoe je er naar kijkt, ik verwacht dat het referendum net de 30% opkomst haald, dat de meerderheid nee zegt.
De overheid zal het voor de vorm nogmaals bekijken maar uiteindelijk gewoon instemmen met de wil van de EU. Wat gelijk ook de doodsteek is voor het referendum en de politiek kan nooit meer claimen dat ze naar het volk luisteren , dat doen ze namelijk niet.Het laat dan gewoon zien dat we niet anders dan in een schijndemocratie leven wat meer trekjes heeft van een dictatuur dan van democratie.
Naast dit hele gebeuren is er echt veel meer aan de hand in europa dan dat men ons verteld.
Yup zo is het maar net. Al zou 80% nee stemmen gaat het evengoed door. Wordt een blablapraatje gehouden en dan moeten we het maar weer slikken. Referendum is er alleen maar om het volk te laten denken dat ze ook wat in de melk te brokkelen hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat ook. Dit referendum is zinloos want ze doen toch wat ze willen.
We zijn het eens . Ff in mijn arm knijpen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup zo is het maar net. Al zou 80% nee stemmen gaat het evengoed door. Wordt een blablapraatje gehouden en dan moeten we het maar weer slikken. Referendum is er alleen maar om het volk te laten denken dat ze ook wat in de melk te brokkelen hebben.
Joehoequote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn het eens . Ff in mijn arm knijpen hoor
En jij niet alleenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn het eens . Ff in mijn arm knijpen hoor
Mijn nieuwe plantje gaat prima. Telt dat?quote:
Natuurlijk telt dat. Welk plantje is het?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn nieuwe plantje gaat prima. Telt dat?
Graag zo doorgaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat mensen met een toekomstige 'Dr. Ir.' - titel zo leergierig waren en nieuwe informatie makkelijk konden onderscheiden van de onzin die hun hele leven al gevoerd worden...
But nope, daar is slechts weer eens een one-liner zonder verder inhoudelijk erop in te gaan.
Een grote aasbloemquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Natuurlijk telt dat. Welk plantje is het?
Foto's!
Oeh, furryquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een grote aasbloem
Dit moet het worden:
[ afbeelding ]
Maar nu ziet hij er nog zo uit:
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeh, furryof hairy
Hoe lang duurt dat tot ie zo is?
Een paar jaar zegt iequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geen ideedat kan wel een paar jaar duren denk ik. Is vooral een leuk experiment, wat exotische plantenzaadjes proberen op te kweken.
Jep, 30+ graden om te ontkiemen. Daarna is huiskamer temperatuur prima. Had dit vorig jaar ook al geprobeerd, maar toen was er bijna niets opgekomen. De kas daarna weggezet, vorige week weer nat gemaakt en een warmer plekje voor gevonden. Met resultaat dusquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Een paar jaar zegt ie![]()
Hebben die zaadjes nog een speciaal klimaat nodig om te floreren? Zo'n klimaat wat je zelf moet creëren omdat we in zo'n koud kutkikkerlandje leven?
Ahh tofquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jep, 30+ graden om te ontkiemen. Daarna is huiskamer temperatuur prima. Had dit vorig jaar ook al geprobeerd, maar toen was er bijna niets opgekomen. De kas daarna weggezet, vorige week weer nat gemaakt en een warmer plekje voor gevonden. Met resultaat dus
Ik kan wel veilig zeggen dat plantjes wel een beetje een hobby is hierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh tofbenieuwd naar de progress over een tijd! Plantjes
(ook al zijn plantjes niks voor mij, ik doe m'n best om een sanseveria te doden maar dat kreng wil maar niet
, 10x water gegeven in 6 jaar tijd ofzo
)
Zo'n orchidee kan wel veel voldoening geven als ie vol in de bloei staat toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik kan wel veilig zeggen dat plantjes wel een beetje een hobby is hierHeb een hele verzameling orchideeën in huis, en niet alleen de makkelijke van de AH of Aldi.
Oh ja echt welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n orchidee kan wel veel voldoening geven als ie vol in de bloei staat toch?
[..]
Prrooost! Nu alweer weg
Die is mooi jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh ja echt welIk vind mijn Vanda nog steeds heel gaaf. Die heb ik nu 2 jaar, en vorig jaar in bloei gekregen. Hij heeft de winter rustig door gegroeid, en nu er weer meer licht begint te komen is dat aan het versnellen. De voortekenen zijn weer goed
Ik heb even geen foto van de mijne in bloei, maar dat ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Die bloemen zijn best grootzo'n 10cm breed denk ik
Was je weer Duitse vrouwtjes uit de duinen aan het vissen B ?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
Hallo. Heb ik wat gemist hier in SC? Blijkbaar wel...
haha. nee vandaag niet. Begint wel weer lekker druk te worden...daar hou ik van.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Was je weer Duitse vrouwtjes uit de duinen aan het vissen B ?
Ah ja lekker. Beetje mooi weer erbij, wat warmer zeewater en we weten wat jij doetquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. nee vandaag niet. Begint wel weer lekker druk te worden...daar hou ik van.
Jullie waren bezig duitse vrouwtjes uit de SC te kicken?
Zou hij weten hoe groot mijn liefde voor Israël en de joden is?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah ja lekker. Beetje mooi weer erbij, wat warmer zeewater en we weten wat jij doet
Hij is weer terug idd...
Dat zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou hij weten hoe groot mijn liefde voor Israël en de joden is?![]()
En mijn haat tegen nazi duitsland met snorremans voorop?
Dankje voor deze opstekerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen als je weinig weet.
Dat is ter eigen invulling naar gelievequote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:52 schreef Divje het volgende:
Wacht. Wat moet ik me daar bij voorstellen B
Ahhhquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is ter eigen invulling naar gelieve
Trusten iedereen!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:24 schreef Divje het volgende:
Wil iemand Guyv een kop koffie inschenken? Ik ga slapen..![]()
Bis morgen leute
Klinkt leuk. Ik ken het niet vertel er eens wat over.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:58 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb gisteren Saboteur gespeeld en dat is een echte aanrader voor iedereen die van spellen met verborgen missie/doelen houdt!
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Ik ken het niet vertel er eens wat over.
Ik zag gisteren nog dat jij gereageerd had op mij, notificatie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:13 schreef Divje het volgende:
Chipotle Chicken Chili
Dit maar weer eens maken
Ja poe, dát kon echt niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog dat jij gereageerd had op mij, notificatie.
Maar zie nu niks, was ik weer zo buitensporig bezig dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja poe, dát kon echt niet!
Zo ken ik je helemaal niet, wil nu ook he-le-maal niks meer met je te maken hebben! KLAAR MEE
Een DDtje, Dronken Divjequote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:31 schreef Divje het volgende:
Nu ff serieus.
Donderdag wat baco's naar binnen gegooid, volgende ochtend allemaal uitslag en jeuk + gigantische koppijnNiet voor herhaling vatbaar.
En wat takken aan m'n fiets
Die "SS" klinkt niet echt lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag DD en SS en wie er ook meeleest hier
Ik ken wel iemand die er wat positiefs van weet te makenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die "SS" klinkt niet echt lekker
Nee,ik ga het veranderen. We hebben al meer dan genoeg van die shit op BNW.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die "SS" klinkt niet echt lekker
Om dat te begrijpen moet ik waarschijnlijk terug in de geschiedenis.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik niet. Bakken is voor vrouwen.stoute div
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Om dat te begrijpen moet ik waarschijnlijk terug in de geschiedenis.
Ik heb in een ver verleden de opleiding brood en banket gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik niet. Bakken is voor vrouwen.stoute div
Ja? Nog wat aan over gehouden?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb in een ver verleden de opleiding brood en banket gedaan![]()
Moet zeggen dat dat wel een succes was bij de vrouwen
Nee, nergens last van, het is maar net hoe je het bekijktquote:
Oh ohquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, nergens last van, het is maar net hoe je het bekijkt
Iets hoeft niet voor altijd te zijn, dus volgende ochtend zo de deur weer uit.
Had wel een keer jeuk trouwens..
Just kidding
Wat voor taart?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:06 schreef Divje het volgende:
Taarten én vrouwen versieren. Dat lijkt mij ook wel wat
Appel-Citroen vlaai en MILFs(mother).quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Afgezien van de dubbelzinnigheid in die zinMonchou !
Ik heb het idee dat Div liever een warme appeltaart voor zichzelf alleen heeftquote:
Nope.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Div liever een warme appeltaart voor zichzelf alleen heeft
appeltaart.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Div liever een warme appeltaart voor zichzelf alleen heeft
quote:
klassieker.quote:
Kan me nog een mooie foto herinneren van een dames bycicle race teamquote:Op zondag 20 maart 2016 01:01 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
ik voorzie een complot met foto's veel foto's!
Maar ik hoor dat er veel niet pluis is bij vrouwen hockey en dames volleybal!
[ afbeelding ]
Sex verkoopt vandaar de strake broekjes?
WTFquote:Op zondag 20 maart 2016 01:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Kan me nog een mooie foto herinneren van een dames bycicle race team
[ afbeelding ]
Kleur doet ook wonderen![]()
Ja maar even hierheen gesleept anders loopt de FB weer zo uit de klauw hequote:Op zondag 20 maart 2016 01:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
even een complotje opduiken, BRB
mogguhquote:Op zondag 20 maart 2016 09:53 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen deze regenachtige zondagmorgen.
Grrr hier blijft 't natquote:Op zondag 20 maart 2016 11:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mogguh![]()
Zonnetje hier. Niet vergeten he div 17.00 uur kampeer tv
geen idee of ik in beeld kom....zo ja dan is het waarschijnlijk rijdend in rood golfkarretje.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Grrr hier blijft 't nat
Kom jij ook nog in beeld? Ik wil wel eens van dat beeld af dat jij op je GTA character lijkt
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen idee of ik in beeld kom....zo ja dan is het waarschijnlijk rijdend in rood golfkarretje.
M'n 2e character zeker? Knorretje met ernstige acne![]()
Wel benieuwd wat ze laten zien want toen ze er waren was het nogal rustig op de camping. Hotel was bijna leeg en chaletpark was ook erg rustig plus een verbouwing gaande in centrumgebouw/restaurant/zwembad.
Op mn hoofd iig niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, ik heb alsmaar het idee dat jij een kaal mannetje bent
Dat is Guyv. Die is zo kaal als een biljartbalquote:Op zondag 20 maart 2016 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, ik heb alsmaar het idee dat jij een kaal mannetje bent
Jaa maar Guyv is getrouwd. Dan word je automatisch kaalquote:Op zondag 20 maart 2016 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is Guyv. Die is zo kaal als een biljartbal
Dat geld hopelijk alleen voor mannenquote:Op zondag 20 maart 2016 15:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa maar Guyv is getrouwd. Dan word je automatisch kaal
Vrouwen houden nog net genoeg haar op hun hoofd om lekker pittig door het leven te gaanquote:Op zondag 20 maart 2016 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat geld hopelijk alleen voor mannen![]()
en:
Zoals ditquote:Op zondag 20 maart 2016 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Vrouwen houden nog net genoeg haar op hun hoofd om lekker pittig door het leven te gaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |