je hebt niet meer dan 2 slots?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:17 schreef schommelstoel het volgende:
Vraagje over RAM in laptop.
Maakt het uit in welke slot ik de RAM plaats?
Heb er namelijk één van één gig en één van twee gig, is het dan ook beter om die twee gig in slot 0 te plaatsen en die van één gig in slot één?
Ja er staat bank (slot) 0 en bank 1.
De vraag is dus eigenlijk of het qua prestaties verschil zal maken.
Vond het een beetje zonde van de ruimte in DIG om er speciaal een topic voor te openen
mwa katten kunnen prima leven met iets wat ze niet kunnen pakken. beide dieren weten dat ze niet bij elkaar kunnen dus kan dat hoogstens mooie beelden opleveren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag mij wel af of poes daar ook zo blij mee zal zijn.
Lavenderr, is poes al eens met een beloning thuis gekomen, een muisje of vogeltje?
Nee er zitten maar twee slots in, het gaat om een macbook white 4.1 typequote:Op donderdag 17 maart 2016 22:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
je hebt niet meer dan 2 slots?
Volgens mij maakt het niet veel uit....waar je ze in stopt heeft vooral te maken met dual channel volgens mij maar dat gaat dacht ik sowieso niet op met verschillende groote.
hoe dan ook in jouw geval maakt het niet uit.
Zal vast ook mooie foto's opleveren van de kat die de kwartels zit te bestuderen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mwa katten kunnen prima leven met iets wat ze niet kunnen pakken. beide dieren weten dat ze niet bij elkaar kunnen dus kan dat hoogstens mooie beelden opleveren.
Damn ga ik nu even mn best doen met die kwartels.....eerstgeborene is voor L.
BNW mag naam verzinnen en nee ik laat met niet verleiden met rood spul om het recht van de eerstgeborene af te nemen.
lekker laten zitten. gaat je geen winst opleveren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee er zitten maar twee slots in, het gaat om een macbook white 4.1 type
Op de één of andere manier leek het mij een logisch idee dat als je in de eerste slot de meeste gig plaatst het efficiënter zou werken.
Ik zag namelijk dat de 1 gig in de eerste slot zit en de twee in slot 2.
[..]
Zal vast ook mooie foto's opleveren van de kat die de kwartels zit te bestuderen.
En qua naam, eerst even een foto zien, een (huis)dier eigent zichzelf een naam toe door gedrag en uiterlijk.
Ik had namelijk al een naam bedacht voor mijn kat voordat ik hem had, maar uit eindelijk veranderde dat in een dag of twee naar iets wat maar bij zijn uiterlijk en gedrag paste.
Nee het was zomaar een gedachte.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
lekker laten zitten. gaat je geen winst opleveren.
Was het zomaar een gedachte of zoek je naar snelheidswinst?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef Divje het volgende:
Wat ruistvsaar door het struuuuuuikgewaaasss
Het was Div op z'n fiets![]()
Trusten menschen.
daarvoor moet je de bijbel kennen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor rood spul ben jij (niet) mee te verleiden?
Ooohquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
daarvoor moet je de bijbel kennen.
iets met eerstgeboorterecht.
Truste goser!quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:17 schreef Divje het volgende:
[..]
OoohNee, dat is te moeilijk voor me.
Toch maar slapen dan
Bye bye
dat rode daar zoiets was het toch? Jacob en Ezau als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
daarvoor moet je de bijbel kennen.
iets met eerstgeboorterecht.
quote:
Ben ook geen bijbel kenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sluit de computer ook zo af en zoek het nest op.
Slaapze allemaal
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
yep. ezau werd getrikt.....en ergens sloeg het op hoe het volk nog steeds is. gaat miss diep voor sc maar het klopt wel. Daar werd al duidelijk gemaakt dat je moet oppassen als je iets nodig hebt en door die honger bereid bent iets veel belangrijkers op te geven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat rode daar zoiets was het toch? Jacob en Ezau als ik me goed herinner.
En truste luitjes, bedtijd
raadgevende referendaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:55 schreef MotherFoker het volgende:
En 1e stempas is binnen voor te stemmen voor het Oekraïne referendum op 6 april.
Nog 2,5 week dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:55 schreef MotherFoker het volgende:
Mf vond het toch wel een stuk leuker dan ze gedacht had.
En 1e stempas is binnen voor te stemmen voor het Oekraïne referendum op 6 april.
'Als de meerderheid van de deelnemers aan het referendum tegen deze wet stemt én de opkomst is hoger dan dertig procent, dan moet de overheid de wet opnieuw in overweging nemen'.quote:
Ik heb al bijzonder weinig met referenda. Maar deze is wel heel erg kansloos.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Als de meerderheid van de deelnemers aan het referendum tegen deze wet stemt én de opkomst is hoger dan dertig procent, dan moet de overheid de wet opnieuw in overweging nemen'.
Dus het is niet bindend en in feite stelt het dus niets voor en doen ze precies wat ze zelf willen.
Het is toch zinloos Inso.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb al bijzonder weinig met referenda. Maar deze is wel heel erg kansloos.
Tevens ben ik ook veel telaat om me nog aan te melden om te stemmen.
Dat is maar hoe je er naar kijkt, ik verwacht dat het referendum net de 30% opkomst haald, dat de meerderheid nee zegt.quote:
Volgens mij zei ik dat ook. Dit referendum is zinloos want ze doen toch wat ze willen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is maar hoe je er naar kijkt, ik verwacht dat het referendum net de 30% opkomst haald, dat de meerderheid nee zegt.
De overheid zal het voor de vorm nogmaals bekijken maar uiteindelijk gewoon instemmen met de wil van de EU. Wat gelijk ook de doodsteek is voor het referendum en de politiek kan nooit meer claimen dat ze naar het volk luisteren , dat doen ze namelijk niet.Het laat dan gewoon zien dat we niet anders dan in een schijndemocratie leven wat meer trekjes heeft van een dictatuur dan van democratie.
Naast dit hele gebeuren is er echt veel meer aan de hand in europa dan dat men ons verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |