Wat voor smartphone?quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi Hoi Blauwe Panter Ninja
kuttelefoon
Zeker voor 500/600 gekocht?quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Grand Prime.
Zo Grand issie niet. kutding
Nope. ¤0,01quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zeker voor 500/600 gekocht?![]()
Ik denk er nog weleens aan maar nu met de kat erbij denk ik niet dat het er van komt B.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:13 schreef Blaadjes het volgende:
Ola.
L denk je nog steeds aan kwartels?
Ga je er naartoe Schommel?quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:59 schreef schommelstoel het volgende:
Morgen komt Willie in mijn geboorte stad/dorp![]()
Wildlands klaar voor opening door koning Willie
Nee denk het niet, hij komt al aan rond 2 uur.quote:
Komt Maxima niet mee? Die geeft toch net iets extra's.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee denk het niet, hij komt al aan rond 2 uur.
Als die mee zal komen zal het ook 2 keer zo druk zijn gok ikquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt Maxima niet mee? Die geeft toch net iets extra's.
Ja en dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Vind het zo'n leuke spontane vrouw en ze ziet er ook uit als een plaatje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als die mee zal komen zal het ook 2 keer zo druk zijn gok ik
kan gewoon hoor. zolang die kat maar niet in hok kan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk er nog weleens aan maar nu met de kat erbij denk ik niet dat het er van komt B.
Dat is ook weer zo jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan gewoon hoor. zolang die kat maar niet in hok kan.
krijg je wel mooie foto's/ Kat voor hok en nieuwsgierige kwartels die de kat uitchecken.
Dat zou helemaal top zijnquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als het dit jaar wel lukt met kwartels kom ik een mannetje brengen!
ik voorzie een mooie samenwerking.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou helemaal top zijnHoop dat dat mannetje minder bedeesd is dan dit kuikentje
Abonnementen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope. ¤0,01+ bijkomende abonnementskosten
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou helemaal top zijnHoop dat dat mannetje minder bedeesd is dan dit kuikentje
Ik vraag mij wel af of poes daar ook zo blij mee zal zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik voorzie een mooie samenwerking.
Ze legt soms de speelgoedmuis op mijn schoot. Of bij mijn voeten. Zo cutequote:Op donderdag 17 maart 2016 22:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag mij wel af of poes daar ook zo blij mee zal zijn.
Lavenderr, is poes al eens met een beloning thuis gekomen, een muisje of vogeltje?
Ah lief!quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze legt soms de speelgoedmuis op mijn schoot. Of bij mijn voeten. Zo cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |