Ja johquote:
Dat is haar geradenquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe dat nou niet! Schrok me rot![]()
MF komt wel weer terug hoor
Sorry!quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nie zo laten schrikken he! pfff
motherfocker!
Haaaii. Ik jou ookkquote:
Niet voor lang hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry!
She's back!
[..]
Haaaii. Ik jou ookk
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Niet voor lang hoor.Af en toe dagelijks ff checken op de frontpage en hier en dan is het gewoon weer lekker doorgaan!
Morgen Holland zingt Hazes! Geen zin joh maar Pa wilde zo graag dus let's go. Ik vier liever St. Patricks day morgen.
Ik kan tenminste weer van alles eten en doen zonder misselijk te worden. Sinds die verdomde galblaas eruit is geen een keer ziek geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed bezig. Idd gewoon lekker doorgaan!
Mee blèren met Hazes is altijd leuk toch? Zet het op een zuipen, dan vier je ook nog een beetje St. Patrickss day![]()
Geen goed advies, i know![]()
Dat is echt tof om te horenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:09 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik kan tenminste weer van alles eten en doen zonder misselijk te worden. Sinds die verdomde galblaas eruit is geen een keer ziek geweest.
Het is ook hartstikke fijn! Band met vader is ook weer een stuk beter geworden thank god. Maar echt.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:09 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik kan tenminste weer van alles eten en doen zonder misselijk te worden. Sinds die verdomde galblaas eruit is geen een keer ziek geweest.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:12 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het is ook hartstikke fijn! Band met vader is ook weer een stuk beter geworden thank god. Maar echt.
Tis een familie uitje.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]Dan is zo'n uitje met je pa ook wel leuk toch?
Is niet nodig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk op vorig topic, daar staat Poezepoes op de ik meen 1 na laatste post. Terwijl ze meekijkt op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |