Kijk uit dat jij je niet scheel gaat betalen, hoe dichterbij het centrum van de stad hoe meer je zal betalen voor een bagger kleine woningquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja beststelde niet veel voor maar 4 muren, een vloer + plafond waren aanwezig. Ook nog 2 deuren en een raam. Mooi.
Ach, het is iig iets. En direct beschikbaar.
Een appartementje/kamer vlakbij Nieuwstad is véél te duurquote:
Binnen 4 wekenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Wanneer ga je er in?
Scheel betalen doe je sowieso daarquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk uit dat jij je niet scheel gaat betalen, hoe dichterbij het centrum van de stad hoe meer je zal betalen voor een bagger kleine woning
Ik woonde net buiten de stad, rond de 10 od 15 minuten fietsen.
En dat was een woning met twee slaapkamers en een douche met bad, vrienden in de stad hadden bijv één slaapkamer en woonkamer, en ook geen bad natuurlijk.
Maar die betaalden een stuk meer.
Succes!
Vooral dat laatste is fijn Divquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Een appartementje/kamer vlakbij Nieuwstad is véél te duur
[..]
Binnen 4 weken
[..]
Scheel betalen doe je sowieso daarMaar zit nu nog redelijk goedkoop op ook zo'n 10 minuutjes fietsen van het station.
Hoef gelukkig de badkamer/keuken maar met 1 iemand te delen ipv 5/6 losgeslagen studenten
Heb je wel een beetje een fatsoenlijke internetconnectie op je nieuwe kamer?quote:
Dat ligt volledig aan mezelf.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje een fatsoenlijke internetconnectie op je nieuwe kamer?
Als iedereen zegt dat het koud is is mooiste moment om buiten te lopen!quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen luitjes! Alweer een mooie zonnige dag. Wel fris, maar dat is gezond. Zeggen ze.
He lang niet gezienquote:
Haha het gaat wel,heb de sinds kerst gewoon belangerijke zaken even recht gezet. Er is op dit moment veel aan de hand maar ik focus alleen op de goeie dingen. Sinds mijn galblaas operatie voel ik me ook stukken beter. Het gaat steeds stukje bij stukje beter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
He lang niet gezien![]()
Kom je weer eens kijken of de wereld al vergaat?![]()
Dan heb ik slecht nieuws voor je, dat duurt toch nog iets langer .
Goed, goed. Veel gebeurd veel keuzes gemaakt ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is lang geleden MF'je. Hoe is het?
Fijn om te horen dat het steeds beter gaat , maar vooral fijn voor jou.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:52 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha het gaat wel,heb de sinds kerst gewoon belangerijke zaken even recht gezet. Er is op dit moment veel aan de hand maar ik focus alleen op de goeie dingen. Sinds mijn galblaas operatie voel ik me ook stukken beter. Het gaat steeds stukje bij stukje beter.
Familie band gaat ook een beetje beter dus dat is ook weer wat.
En is het ook pais en vree tussen jou en broertjelief?quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:53 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Goed, goed. Veel gebeurd veel keuzes gemaakt ja.
Kijk op vorig topic, daar staat Poezepoes op de ik meen 1 na laatste post. Terwijl ze meekijkt op FOK!quote:
Soms zijn er dagen dat het goed gaat en soms niet. Maar relatief is ie een stuk kalmer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En is het ook pais en vree tussen jou en broertjelief?
Dankjewel! Ben bewust van Fok! Ff een tijdje afgeweest want het ging totaal niet goed. Heb wel heerlijk concerten gehad hoofd even helemaal leeg. Wel bepaalde data gevierd wat een jaar geleden onmogelijk leek.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het steeds beter gaat , maar vooral fijn voor jou.
houden zo, zou ik zeggen
Dat klinkt een stuk beter. Jullie kunnen misschien een beetje uit elkaars buurt blijven. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Soms zijn er dagen dat het goed gaat en soms niet. Maar relatief is ie een stuk kalmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |