Top serie!quote:Op maandag 14 maart 2016 21:50 schreef Divje het volgende:
Van der Sar
Nare man is dat, met z'n grote bah.
Vikings heb ik nog nooit gekekenHou niet zo van ruige mannen. (of gaat 't daar niet over
)
Ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken. De eerste exoot die het vorig jaar waarschijnlijk niet warm genoeg heeft gehad is nu al aan het ontkiemenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow leuk.![]()
We zien de foto's van het groeiprocess wel verschijnen.
Leuk. Dan kom ik morgen met een nieuw paartje exotische vogels.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken. De eerste exoot die het vorig jaar waarschijnlijk niet warm genoeg heeft gehad is nu al aan het ontkiemen
https://en.wikipedia.org/wiki/Stapelia_grandiflora
Mehquote:Op maandag 14 maart 2016 22:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Top serie!
Nja misschien helpt dit?
[ afbeelding ]
ik lig een seizoen achter.. druk druk druk druk
Nah, meer als een deur,4 muren ,een vloer en een plafond zal het wel niet wezenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:44 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh![]()
Leuk divje. Hoop dat het wat is.
Dat maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nah, meer als een deur,4 muren ,een vloer en een plafond zal het wel niet wezen
Nou zonder vloer of plafond zou ik die kamer niet nemen hoorquote:
Tuurlijk hij zal er moeten wonen , ik hoop dat het naar zijn smaak en mogelijkheden is.quote:
Verwarming is ook wel lekker en laten we niet vergeten dat aardbevings bestendig ook wel fijn zou zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou zonder vloer of plafond zou ik die kamer niet nemen hoor
[..]
Tuurlijk hij zal er moeten wonen , ik hoop dat het naar zijn smaak en mogelijkheden is.
Laten we maar afwachten wat hij er verder over te vertellen heeft
En? Was het naar je zin Div?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Meh
Wel genotsdrukte mag ik hopen?
Goedemorgenvandaag kamer bezichtigen in Grunn
Ze lijken wel wat op kanaries of heb ik dat helemaal mis?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx kunnen mooi fluiten. Ga gelijk proberen ze te laten broeden.
beetje. ze zijn spitser en mijn meeste kanaries zijn boller.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze lijken wel wat op kanaries of heb ik dat helemaal mis?
Ik hoop dat het broeden gaat lukken . Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
beetje. ze zijn spitser en mijn meeste kanaries zijn boller.
vast wel. geef ze licht en ze gaan netstje bouwenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het broeden gaat lukken . Zou leuk zijn
Ja bestquote:
Mooi man, je zal er zelf iets leuks/moois van moeten maken, maar dat houd je lekker bezig.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja beststelde niet veel voor maar 4 muren, een vloer + plafond waren aanwezig. Ook nog 2 deuren en een raam. Mooi.
Ach, het is iig iets. En direct beschikbaar.
Zekerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Mooi man, je zal er zelf iets leuks/moois van moeten maken, maar dat houd je lekker bezig.
Dat is goed nieuws! Wanneer ga je er in?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja beststelde niet veel voor maar 4 muren, een vloer + plafond waren aanwezig. Ook nog 2 deuren en een raam. Mooi.
Ach, het is iig iets. En direct beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |