King David is denk ik ietsepietsie te duurquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Komend najaar ga ik. Ff sparen zodat ik in king David hotel kan haha.
Ja nog steeds. Echt zo leuk daar. Kan niet wachten tot de drukte er weer is. Nu heel rustig want er is verbouwing gaande. Komt een binnen waterspeeltuin bij in vorm van piratenschip en restaurant wordt groter. 550 zitplaatsen incl terras. Moest ook wel want we zaten steeds vol. Wel bizar aantal.
En na werk spring je ff over de duinen en je staat op strand....heerlijk.
Nee joh dat gaat wel lukken. Ga je mee?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
King David is denk ik ietsepietsie te duur
'"And was Jerusalem builded here,quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee joh dat gaat wel lukken. Ga je mee?
Er is geen SC...quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is geen SC...
* Fogel maakt een "woesh" geluid en zwaait met zijn handen
SC staat voor Slow Chat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:56 schreef donderdopje het volgende:
[..]donderdopje kan ook zwaaien!
Maar ik snap de openingspost niet helemaal heeft het nu te maken met annonymous?
Of kleine dwergen?
Dat is een lang verhaal waarvan bijna niemand meer weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:56 schreef donderdopje het volgende:
[..]donderdopje kan ook zwaaien!
Maar ik snap de openingspost niet helemaal heeft het nu te maken met annonymous?
Of kleine dwergen?
Ee reageert anders erg snel voor een slow chatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
SC staat voor Slow Chat.
En de onderwerpen gaan over alles en niks en wat er tussen ligt.
Uitstekend.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso. Hoe gaat het met je zusje? Wanneer ga je haar weer zien?
Dat is al lekker snel! Ben je al helemaal gewend aan Londen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend.
Het los lopen gaat nog niet optimaal en het praten is nog niet veel meer dan brabbelen. maar ach.
Ja denk eerste weekend van April.
Kan niet klagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is al lekker snel! Ben je al helemaal gewend aan Londen?
Zo kennen we jequote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan niet klagen.
Ja, zou eigenlijk met pasen gaan. Maar had weekendje weg geplant, en kwam er pas vorige week achter dat het dan pasen is LOL
Dat is toch van een live uitzending die gehackt was?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:09 schreef ChrisCarter het volgende:
Donderdopje zoek maar eens op Max Headroom tv hack. Vind je miss wel interessant dan.
Subliminal messages?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Dat is toch van een live uitzending die gehackt was?
Dat is niet wat ik bedoel.
Meer met geheime berichten aansturen via TV.
Ik weet even niet hoe dat heet!
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Subliminal messages?
Welkom bijdeweghai.
Mooi hequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:31 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Hoi Divje, wat eenavatar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe vind je deze?photoshop!, silicone ! HOAX !!...........eigenlijk wil ik ook een vriendin met zulk mooisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is only one religion
https://www.seekingarrangement.com/nl-nl/quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
photoshop!, silicone ! HOAX !!...........eigenlijk wil ik ook een vriendin met zulk moois
Gaat hem niet worden. No wayquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Keek laatste half uur VI, hahahah die boskamp denkt even 127 km te fietsen
Iets té ambitieus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is echt onmogelijk denk ik voor hem haha
ja joh. 70 pffff. ik hou het wel bij max 2quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Had zelf in zomer 70km gefiets in Polen zo.
Maar vond dat al vies ver en ben toch best fit.
Nee gewoon voor mezelfquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:52 schreef Blaadjes het volgende:
Wat voor plantjes is dan de vraag. Ga je handeltje beginnen?
Ow leuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee gewoon voor mezelfHeb een lading exotische zaadjes besteld. Thee plant bijvoorbeeld, een voodoo lelie, perzie's tapijt, nog een paar vetplanten, bananenstruik, paar moestuin dingen etc. Eens kijken of dit een beetje wil.
Will doquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow leuk.![]()
We zien de foto's van het groeiprocess wel verschijnen.
Are you a prepper ?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee gewoon voor mezelfHeb een lading exotische zaadjes besteld. Thee plant bijvoorbeeld, een voodoo lelie, perzie's tapijt, nog een paar vetplanten, bananenstruik, paar moestuin dingen etc. Eens kijken of dit een beetje wil.
Als het lekker warm weer isquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:34 schreef Blaadjes het volgende:
Ola. Tis snel verkleuren met dit weer.
Zeg L wanneer was nou die bnw bbq bij jou?
Ze kijkt mee op FOK! en op de Belastingdienstquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hoe is het met poes?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |