Yup zo is het maar net. Al zou 80% nee stemmen gaat het evengoed door. Wordt een blablapraatje gehouden en dan moeten we het maar weer slikken. Referendum is er alleen maar om het volk te laten denken dat ze ook wat in de melk te brokkelen hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat ook. Dit referendum is zinloos want ze doen toch wat ze willen.
We zijn het eens . Ff in mijn arm knijpen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup zo is het maar net. Al zou 80% nee stemmen gaat het evengoed door. Wordt een blablapraatje gehouden en dan moeten we het maar weer slikken. Referendum is er alleen maar om het volk te laten denken dat ze ook wat in de melk te brokkelen hebben.
Joehoequote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn het eens . Ff in mijn arm knijpen hoor
En jij niet alleenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn het eens . Ff in mijn arm knijpen hoor
Mijn nieuwe plantje gaat prima. Telt dat?quote:
Natuurlijk telt dat. Welk plantje is het?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn nieuwe plantje gaat prima. Telt dat?
Graag zo doorgaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat mensen met een toekomstige 'Dr. Ir.' - titel zo leergierig waren en nieuwe informatie makkelijk konden onderscheiden van de onzin die hun hele leven al gevoerd worden...
But nope, daar is slechts weer eens een one-liner zonder verder inhoudelijk erop in te gaan.
Een grote aasbloemquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Natuurlijk telt dat. Welk plantje is het?
Foto's!
Oeh, furryquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een grote aasbloem
Dit moet het worden:
[ afbeelding ]
Maar nu ziet hij er nog zo uit:
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeh, furryof hairy
Hoe lang duurt dat tot ie zo is?
Een paar jaar zegt iequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geen ideedat kan wel een paar jaar duren denk ik. Is vooral een leuk experiment, wat exotische plantenzaadjes proberen op te kweken.
Jep, 30+ graden om te ontkiemen. Daarna is huiskamer temperatuur prima. Had dit vorig jaar ook al geprobeerd, maar toen was er bijna niets opgekomen. De kas daarna weggezet, vorige week weer nat gemaakt en een warmer plekje voor gevonden. Met resultaat dusquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Een paar jaar zegt ie![]()
Hebben die zaadjes nog een speciaal klimaat nodig om te floreren? Zo'n klimaat wat je zelf moet creëren omdat we in zo'n koud kutkikkerlandje leven?
Ahh tofquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jep, 30+ graden om te ontkiemen. Daarna is huiskamer temperatuur prima. Had dit vorig jaar ook al geprobeerd, maar toen was er bijna niets opgekomen. De kas daarna weggezet, vorige week weer nat gemaakt en een warmer plekje voor gevonden. Met resultaat dus
Ik kan wel veilig zeggen dat plantjes wel een beetje een hobby is hierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh tofbenieuwd naar de progress over een tijd! Plantjes
(ook al zijn plantjes niks voor mij, ik doe m'n best om een sanseveria te doden maar dat kreng wil maar niet
, 10x water gegeven in 6 jaar tijd ofzo
)
Zo'n orchidee kan wel veel voldoening geven als ie vol in de bloei staat toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik kan wel veilig zeggen dat plantjes wel een beetje een hobby is hierHeb een hele verzameling orchideeën in huis, en niet alleen de makkelijke van de AH of Aldi.
Oh ja echt welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n orchidee kan wel veel voldoening geven als ie vol in de bloei staat toch?
[..]
Prrooost! Nu alweer weg
Die is mooi jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh ja echt welIk vind mijn Vanda nog steeds heel gaaf. Die heb ik nu 2 jaar, en vorig jaar in bloei gekregen. Hij heeft de winter rustig door gegroeid, en nu er weer meer licht begint te komen is dat aan het versnellen. De voortekenen zijn weer goed
Ik heb even geen foto van de mijne in bloei, maar dat ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Die bloemen zijn best grootzo'n 10cm breed denk ik
Was je weer Duitse vrouwtjes uit de duinen aan het vissen B ?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
Hallo. Heb ik wat gemist hier in SC? Blijkbaar wel...
haha. nee vandaag niet. Begint wel weer lekker druk te worden...daar hou ik van.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Was je weer Duitse vrouwtjes uit de duinen aan het vissen B ?
Ah ja lekker. Beetje mooi weer erbij, wat warmer zeewater en we weten wat jij doetquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. nee vandaag niet. Begint wel weer lekker druk te worden...daar hou ik van.
Jullie waren bezig duitse vrouwtjes uit de SC te kicken?
Zou hij weten hoe groot mijn liefde voor Israël en de joden is?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah ja lekker. Beetje mooi weer erbij, wat warmer zeewater en we weten wat jij doet
Hij is weer terug idd...
Dat zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou hij weten hoe groot mijn liefde voor Israël en de joden is?![]()
En mijn haat tegen nazi duitsland met snorremans voorop?
Dankje voor deze opstekerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen als je weinig weet.
Dat is ter eigen invulling naar gelievequote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:52 schreef Divje het volgende:
Wacht. Wat moet ik me daar bij voorstellen B
Ahhhquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is ter eigen invulling naar gelieve
Trusten iedereen!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:24 schreef Divje het volgende:
Wil iemand Guyv een kop koffie inschenken? Ik ga slapen..![]()
Bis morgen leute
Klinkt leuk. Ik ken het niet vertel er eens wat over.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:58 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb gisteren Saboteur gespeeld en dat is een echte aanrader voor iedereen die van spellen met verborgen missie/doelen houdt!
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Ik ken het niet vertel er eens wat over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |