Ik zag gisteren nog dat jij gereageerd had op mij, notificatie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:13 schreef Divje het volgende:
Chipotle Chicken Chili
Dit maar weer eens maken
Ja poe, dát kon echt niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog dat jij gereageerd had op mij, notificatie.
Maar zie nu niks, was ik weer zo buitensporig bezig dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja poe, dát kon echt niet!
Zo ken ik je helemaal niet, wil nu ook he-le-maal niks meer met je te maken hebben! KLAAR MEE
Een DDtje, Dronken Divjequote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:31 schreef Divje het volgende:
Nu ff serieus.
Donderdag wat baco's naar binnen gegooid, volgende ochtend allemaal uitslag en jeuk + gigantische koppijnNiet voor herhaling vatbaar.
En wat takken aan m'n fiets
Die "SS" klinkt niet echt lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag DD en SS en wie er ook meeleest hier
Ik ken wel iemand die er wat positiefs van weet te makenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die "SS" klinkt niet echt lekker
Nee,ik ga het veranderen. We hebben al meer dan genoeg van die shit op BNW.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die "SS" klinkt niet echt lekker
Om dat te begrijpen moet ik waarschijnlijk terug in de geschiedenis.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik niet. Bakken is voor vrouwen.stoute div
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Om dat te begrijpen moet ik waarschijnlijk terug in de geschiedenis.
Ik heb in een ver verleden de opleiding brood en banket gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik niet. Bakken is voor vrouwen.stoute div
Ja? Nog wat aan over gehouden?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb in een ver verleden de opleiding brood en banket gedaan![]()
Moet zeggen dat dat wel een succes was bij de vrouwen
Nee, nergens last van, het is maar net hoe je het bekijktquote:
Oh ohquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, nergens last van, het is maar net hoe je het bekijkt
Iets hoeft niet voor altijd te zijn, dus volgende ochtend zo de deur weer uit.
Had wel een keer jeuk trouwens..
Just kidding
Wat voor taart?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:06 schreef Divje het volgende:
Taarten én vrouwen versieren. Dat lijkt mij ook wel wat
Appel-Citroen vlaai en MILFs(mother).quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Afgezien van de dubbelzinnigheid in die zinMonchou !
Ik heb het idee dat Div liever een warme appeltaart voor zichzelf alleen heeftquote:
Nope.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Div liever een warme appeltaart voor zichzelf alleen heeft
appeltaart.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Div liever een warme appeltaart voor zichzelf alleen heeft
quote:
klassieker.quote:
Kan me nog een mooie foto herinneren van een dames bycicle race teamquote:Op zondag 20 maart 2016 01:01 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
ik voorzie een complot met foto's veel foto's!
Maar ik hoor dat er veel niet pluis is bij vrouwen hockey en dames volleybal!
[ afbeelding ]
Sex verkoopt vandaar de strake broekjes?
WTFquote:Op zondag 20 maart 2016 01:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Kan me nog een mooie foto herinneren van een dames bycicle race team
[ afbeelding ]
Kleur doet ook wonderen![]()
Ja maar even hierheen gesleept anders loopt de FB weer zo uit de klauw hequote:Op zondag 20 maart 2016 01:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
even een complotje opduiken, BRB
mogguhquote:Op zondag 20 maart 2016 09:53 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen deze regenachtige zondagmorgen.
Grrr hier blijft 't natquote:Op zondag 20 maart 2016 11:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mogguh![]()
Zonnetje hier. Niet vergeten he div 17.00 uur kampeer tv
geen idee of ik in beeld kom....zo ja dan is het waarschijnlijk rijdend in rood golfkarretje.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Grrr hier blijft 't nat
Kom jij ook nog in beeld? Ik wil wel eens van dat beeld af dat jij op je GTA character lijkt
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen idee of ik in beeld kom....zo ja dan is het waarschijnlijk rijdend in rood golfkarretje.
M'n 2e character zeker? Knorretje met ernstige acne![]()
Wel benieuwd wat ze laten zien want toen ze er waren was het nogal rustig op de camping. Hotel was bijna leeg en chaletpark was ook erg rustig plus een verbouwing gaande in centrumgebouw/restaurant/zwembad.
Op mn hoofd iig niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, ik heb alsmaar het idee dat jij een kaal mannetje bent
Dat is Guyv. Die is zo kaal als een biljartbalquote:Op zondag 20 maart 2016 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, ik heb alsmaar het idee dat jij een kaal mannetje bent
Jaa maar Guyv is getrouwd. Dan word je automatisch kaalquote:Op zondag 20 maart 2016 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is Guyv. Die is zo kaal als een biljartbal
Dat geld hopelijk alleen voor mannenquote:Op zondag 20 maart 2016 15:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa maar Guyv is getrouwd. Dan word je automatisch kaal
Vrouwen houden nog net genoeg haar op hun hoofd om lekker pittig door het leven te gaanquote:Op zondag 20 maart 2016 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat geld hopelijk alleen voor mannen![]()
en:
Zoals ditquote:Op zondag 20 maart 2016 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Vrouwen houden nog net genoeg haar op hun hoofd om lekker pittig door het leven te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |