SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Nog nooit geweest, vorig jaar wel een keer een vbl meet noodgedwongen af moeten zeggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Altijd goed, wie weet een keer meetenOf ben je niet iemand die naar meets toe gaat?
Boomroomgodquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:59 schreef bondage het volgende:
Oeh, goede TTNu eerst ff douchen, straks kneiter roken en The Boom Room luisteren
Dat is wel jammer. Maar goed, kan altijd nog natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, vorig jaar wel een keer een vbl meet noodgedwongen af moeten zeggen.
Topquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Maar goed, kan altijd nog natuurlijkMisschien dat van van de zomer maar weer eens een meet moeten organiseren, is alweer te lang geleden dat ik naar meet geweest ben. De laatste keer was in Zwolle maar dat is letterlijk in het water gevallen door de regen
Maar wel hebben wel gebarbecued die dag, uiteindelijk erg gezellig.
Die zwartjoekels zijn niet zo snuggerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)tes_wilders_nep.html
'Anderen waren ervan overtuigd dat ze met hun aangifte stemden voor de verkiezingen.'
![]()
![]()
![]()
![]()
merk het ja maar wtfquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die zwartjoekels zijn niet zo snugger
Waar zou je heen willen gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Naar een meet gaan met JC lijkt mij genot. Wat een lol zouden we hebben.
Ergens een cafeetje pakken zuksquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Weet jij iets?
Ik zag het, goed zoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wie het is.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef bondage het volgende:
De laatste keer was in Zwolle maar dat is letterlijk in het water gevallen door de regen Maar wel hebben wel gebarbecued die dag, uiteindelijk erg gezellig.
beetje respect he beetje respectquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis mee, dyslecticus
wiet of alcoholquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Was toch één van de betere meets, gewoon doorgaan ondanks het strontweer
Haha jep, maar ja we waren er toch alquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Was toch één van de betere meets, gewoon doorgaan ondanks het strontweer
Jointjes roken, bier zuipen en barbecue erbij aanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Dat was mooi ja. BBQ-n onder een paraplu haha.
Ja de bonbons waren lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren. Wel aardig dat ze hielpDe bonbons bevielen ook goed, of niet?
Vind het gewoon leuk om te doen, geeft een goed gevoel dat het gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:44 schreef Amarantha het volgende:
Was ook wel echt super lief. Maar jij bent wel vaker lief voor me. Meerdere keren ook abonnement gehad
Jeetje, en toen ontstak jij de vlam?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een dame heeft mij vandaag een aansteker geven. Met daarop een afbeelding van een naakte vrouw zonder gezicht maar wel met dezelfde haarkleur als de dame in kwestie.
Hoe kan dat dan? Ik kan ook wel slapen, maar goed, vandaag druk in huis aan het klussen geweest. Ook laminaat gelegd in de kamer waar ik nog geen bestemming voor hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oppassen met gevaarlijk gereedschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Ik kan ook wel slapen, maar goed, vandaag druk in huis aan het klussen geweest. Ook laminaat gelegd in de kamer waar ik nog geen bestemming voor heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oppassen met gevaarlijk gereedschap
Drukke week op werk gehad. Dochtertje is ziekjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een klusser?
Zonder wrijving geen glans![]()
Ah, het waren de afgelopen dagen die je genekt hebben. Maar kan me dan wel voorstellen dat dat je ff de puf niet meer hebt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drukke week op werk gehad. Dochtertje is ziekjes.
Je bent een klusser?
Zekers, het meeste doe ik zelf. Op internet zijn wel instructies te vinden, laminaat is sowieso niet zo'n lastig klusje.![]()
Klopt. Ik heb ook vrijwel alles zelf aan mijn huis gedaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, het waren de afgelopen dagen die je genekt hebben. Maar kan me dan wel voorstellen dat dat je ff de puf niet meer hebt.
Zekers, het meeste doe ik zelf. Op internet zijn wel instructies te vinden, laminaat is sowieso niet zo'n lastig klusje.
Een vriend van mij noemt dat een hint maar hij is niet erg succesvol met vrouwen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, en toen ontstak jij de vlam?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geeft voldoening. Al moet er hier nog wel veel gebeuren, het huis was niet echt up-to-date gehouden door de vorige bewoner.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ook vrijwel alles zelf aan mijn huis gedaan.
Op de begane grond is de vloer nog redelijk maar op de eerste verdieping (slaapkamers en werkkamer) lag vreselijk vinyl op de vloer, heel slecht gelegd ook. Heb nu in die kamers laminaat liggen. En natuurlijk veel moeten verven en behangen.
Zelfs nieuwe vloer moeten leggen in het schijthuis, deze bleek in een verregaande staat van ontbinding te zijn waardoor de plee ineens een centimeter verzakte toen ik erop zatLiggen nu tegels, heb een laag beton aangebracht dmv zwaluwstaartplaten en daarop beton en tegels.
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Geeft voldoening. Al moet er hier nog wel veel gebeuren, het huis was niet echt up-to-date gehouden door de vorige bewoner.
Op de begane grond is de vloer nog redelijk maar op de eerste verdieping (slaapkamers en werkkamer) lag vreselijk vinyl op de vloer, heel slecht gelegd ook. Heb nu in die kamers laminaat liggen. En natuurlijk veel moeten verven en behangen.
Zelfs nieuwe vloer moeten leggen in het schijthuis, deze bleek in een verregaande staat van ontbinding te zijn waardoor de plee ineens een centimeter verzakte toen ik erop zatLiggen nu tegels, heb een laag beton aangebracht dmv zwaluwstaartplaten en daarop beton en tegels.
Nice man! Heb je een huis gekocht? Klinkt goed!Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, eind vorig jaar toen ik nog net 3% mee kon financieren in de hypotheekquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice man! Heb je een huis gekocht? Klinkt goed!![]()
K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #45![]()
Ah ja, dan heb je nog geluk gehad!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, eind vorig jaar toen ik nog net 3% mee kon financieren in de hypotheek![]()
K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #45
Ouiiiiii.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan blijf je gezellig hier
Kijk je voetbal? Ik durf niet te streamen hier omdat zo iets als kauwgom importeren al strafbaar is.![]()
Jup, net even iets minder zelf bekostigen. Het zijn sowieso al behoorlijke bedragen wat je er bijkrijgt ivm het kosten koper gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja, dan heb je nog geluk gehad!
Dat er veel aan moest gebeuren wist ik trouwens wel al, ook rekening mee gehouden. Wou altijd al graag een vrijstaande woning, deze kans wou ik niet laten liggen. Ook veel natuur hier en heerlijk rustig, kan me niet beter wensen eigenlijk.![]()
Ik heb hem uitgezet na Bayern-Werder. Eredivisie wedstrijden van vanavond boeien mij niet zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiiiii.
Kijk je voetbal? Ik durf niet te streamen hier omdat zo iets als kauwgom importeren al strafbaar is.Zonder wrijving geen glans![]()
Netjes hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, net even iets minder zelf bekostigen. Het zijn sowieso al behoorlijke bedragen wat je er bijkrijgt ivm het kosten koper gebeuren.
Dat er veel aan moest gebeuren wist ik trouwens wel al, ook rekening mee gehouden. Wou altijd al graag een vrijstaande woning, deze kans wou ik niet laten liggen. Ook veel natuur hier en heerlijk rustig, kan me niet beter wensen eigenlijk.
Waar is 'hier' eigenlijk? Ik zag je post in het topic. Vrijstaande huis ziet er leuk uit zo van de buitenkant.
Ahhh jammerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgezet na Bayern-Werder. Eredivisie wedstrijden van vanavond boeien mij niet zo.![]()
Hier is Rolde, ligt vlak bij Assen. Thanks, enige wat me aan de buitenkant niet zo bevalt is het grote witte vak, nog even kijken wat ik daar in de toekomst mee ga doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes hoor
Waar is 'hier' eigenlijk? Ik zag je post in het topic. Vrijstaande huis ziet er leuk uit zo van de buitenkant.![]()
Ja volgens mij niet al te best.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Az speelt wel uit tegen Willem II, zag ik.![]()
![]()
Kan ik mij wel iets bij voorstellen ja. Is opzich niet heel storend verder. Vond ik dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier is Rolde, ligt vlak bij Assen. Thanks, enige wat me aan de buitenkant niet zo bevalt is het grote witte vak, nog even kijken wat ik daar in de toekomst mee ga doen.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik weet het echt nietquote:. Anders kijk je in het EL live topic in VBL. Al zal het daar voornamelijk over Psv-Hee gaan vermoed ik .
Ging over darten, psv en andere ongein. Kan nog beter twitter checkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Anders kijk je in het EL live topic in VBL. Al zal het daar voornamelijk over Psv-Hee gaan vermoed ik .
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ging over darten, psv en andere ongein. Kan nog beter twitter checken
Is ook iets voor later. Kan er eventueel een stuk voor laten bouwen over de volledige breedte van het huis, met dakterras uiteraardquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen ja. Is opzich niet heel storend verder. Vond ik dan.Nog wel even paar jaar voor sparen
![]()
Valt me sowieso vies tegen hoe duur klussen in huis is. Een beetje goede verf ben je zo een aantal tientjes voor kwijt, en dan nog alle andere zooi zoals kwasten, rollers en dergelijke.![]()
Haha ja. Dat is het ergste. Je betaald je scheel voor al die kleine dingen waar je eigenlijk niets van terugziet. Met verf wel dan maar denk eens aan schroefjes, spijkertjes e.d.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Is ook iets voor later. Kan er eventueel een stuk voor laten bouwen over de volledige breedte van het huis, met dakterras uiteraardNog wel even paar jaar voor sparen
![]()
Valt me sowieso vies tegen hoe duur klussen in huis is. Een beetje goede verf ben je zo een aantal tientjes voor kwijt, en dan nog alle andere zooi zoals kwasten, rollers en dergelijke.
Jup, en natuurlijk gereedschap waarmee de klussen uitgevoerd moeten wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja. Dat is het ergste. Je betaald je scheel voor al die kleine dingen waar je eigenlijk niets van terugziet. Met verf wel dan maar denk eens aan schroefjes, spijkertjes e.d.Maar al die kleine dingen waar je niets van ziet betaal je idd uiteindelijk wel veel voor, ik weet dat ik veel gedaan heb in huis maar het verschil is eigenlijk alleen heel erg zichtbaar op de werkkamer en de slaapkamer, die waren er ook het ergste aan toe.
Maar ach, ik kan het op zijn tijd doen, lekker in het weekend aan het klussen.![]()
Ja, heerlijk is dat. En ik bedenk zo nu en dan nog steeds dingen die ik aan wil pakken en dan maak ik daar een plan voor op lange termijn zeg maar. Voorlopig overigens even niets in de planning staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en natuurlijk gereedschap waarmee de klussen uitgevoerd moeten wordenMaar al die kleine dingen waar je niets van ziet betaal je idd uiteindelijk wel veel voor, ik weet dat ik veel gedaan heb in huis maar het verschil is eigenlijk alleen heel erg zichtbaar op de werkkamer en de slaapkamer, die waren er ook het ergste aan toe.
Maar ach, ik kan het op zijn tijd doen, lekker in het weekend aan het klussen.Zonder wrijving geen glans![]()
Jij hebt natuurlijk ook nog een dochtertje waar je op moet lettenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is dat. En ik bedenk zo nu en dan nog steeds dingen die ik aan wil pakken en dan maak ik daar een plan voor op lange termijn zeg maar. Voorlopig overigens even niets in de planning staan.Ik plan het meeste ook, maar dan wel op de korte termijn. Sommige dingen moeten echt even gebeuren, ik ga me er anders ook teveel aan ergeren.
![]()
Ja, snap ik wel. Je woont er ook net. Ik was toen ik net het huis kocht ook snel met alles. Nu ruim 5 jaar later beginnen sommige zaken mij al weer te storenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk ook nog een dochtertje waar je op moet lettenIk plan het meeste ook, maar dan wel op de korte termijn. Sommige dingen moeten echt even gebeuren, ik ga me er anders ook teveel aan ergeren.
.
Overigens gaat het sparen nu wat minder en inderdaad ook nu met een dochtertje maakt het klussen ook wat lastiger.
Ik heb ook echt toen ik in dit huis kwam alles gedaan tot ik er geen zin meer in had. Moet nog steeds badkamer muren schilderen, niet egaal wit. Maar plinten heb ik wel!
Baby darling doll face honey![]()
Kost allemaal tijd en geld, en je kunt het maar één keer uitgeven. Ik heb naast vaste lasten verder geen grote uitgaven gelukkig. Enige wat minder is is dat mijn spaarrekening behoorlijk geplunderd is en ik voor het huis niet meteen hele grote aankopen kan doen. Ik wil bijvoorbeeld graag alle deuren binnen vervangen, dat zijn er een stuk of 12 in totaal, gaat nogal in de papieren lopen. En doe deuren liever in één keer allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Je woont er ook net. Ik was toen ik net het huis kocht ook snel met alles. Nu ruim 5 jaar later beginnen sommige zaken mij al weer te storen.
Overigens gaat het sparen nu wat minder en inderdaad ook nu met een dochtertje maakt het klussen ook wat lastiger.![]()
![]()
Haha, ja wow. Dat is nogal watquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Kost allemaal tijd en geld, en je kunt het maar één keer uitgeven. Ik heb naast vaste lasten verder geen grote uitgaven gelukkig. Enige wat minder is is dat mijn spaarrekening behoorlijk geplunderd is en ik voor het huis niet meteen hele grote aankopen kan doen. Ik wil bijvoorbeeld graag alle deuren binnen vervangen, dat zijn er een stuk of 12 in totaal, gaat nogal in de papieren lopen. En doe deuren liever in één keer allemaal![]()
Deuren heb ik een jaar geleden laten doen, is een behoorlijke kostenpost ja. Denk er goed over na. Ook of je ze zelf wilt zetten of laten zetten. Zelf doen betekent een hoop frustratiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Kost allemaal tijd en geld, en je kunt het maar één keer uitgeven. Ik heb naast vaste lasten verder geen grote uitgaven gelukkig. Enige wat minder is is dat mijn spaarrekening behoorlijk geplunderd is en ik voor het huis niet meteen hele grote aankopen kan doen. Ik wil bijvoorbeeld graag alle deuren binnen vervangen, dat zijn er een stuk of 12 in totaal, gaat nogal in de papieren lopen. En doe deuren liever in één keer allemaal
Ach, ik heb ook nog een hele badkamer te verbouwen. Hele vloer eruit hakken, tegels van de muren en alles vervangen voor iets met een moderne uitstralingquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook echt toen ik in dit huis kwam alles gedaan tot ik er geen zin meer in had. Moet nog steeds badkamer muren schilderen, niet egaal wit. Maar plinten heb ik wel!
![]()
![]()
Jup, moet maar even wachten. Ach, er zitten tenminste deuren inquote:
Ik was van plan het zelf te gaan doen maar mocht dat echt tegenzitten dan laat ik er wel iemand voor komen. Moet wel goed gebeuren, als ze er niet netjes in zitten dan ga ik me er gegarandeerd aan ergeren. Ben nogal perfectionistischquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deuren heb ik een jaar geleden laten doen, is een behoorlijke kostenpost ja. Denk er goed over na. Ook of je ze zelf wilt zetten of laten zetten. Zelf doen betekent een hoop frustratie![]()
Dit zijn overigens de deuren die er nu in zitten, hal eerste verdieping![]()
![]()
![]()
Heb keer deur gezaagd, nu is de deur scheef. Hahaahahquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deuren heb ik een jaar geleden laten doen, is een behoorlijke kostenpost ja. Denk er goed over na. Ook of je ze zelf wilt zetten of laten zetten. Zelf doen betekent een hoop frustratie
Pffquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook nog een hele badkamer te verbouwen. Hele vloer eruit hakken, tegels van de muren en alles vervangen voor iets met een moderne uitstralingachja, heb je wel wat uiteindelijk
Ja, dat wil ik dus graag voorkomenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb keer deur gezaagd, nu is de deur scheef. Hahaahah
Dat wel, maar ook dat klusje moet nog even wachten ivm kosten. Badkamer is verder prima bruikbaar dus is verder niet erg. Eerst even de lopende zaken afronden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pffachja, heb je wel wat uiteindelijk
![]()
Ja, was wel afgetekend maar toch. En hier wel kluservaring van aardappel, nu wel wat meer maar niet veelquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus graag voorkomen
[..]
Dat wel, maar ook dat klusje moet nog even wachten ivm kosten. Badkamer is verder prima bruikbaar dus is verder niet erg. Eerst even de lopende zaken afronden.
Ahh ja, hoe lang ga je er totaal mee bezig zijn dan denk je?
Geen verdovende middelen tot je genomen voordat je de klus uit ging voeren?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, was wel afgetekend maar toch. En hier wel kluservaring van aardappel, nu wel wat meer maar niet veel
Ahh ja, hoe lang ga je er totaal mee bezig zijn dan denk je?![]()
![]()
Nee, maar misschien van de dag ervoor nogquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen verdovende middelen tot je genomen voordat je de klus uit ging voeren?
Idd, beetje trillende handen enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar misschien van de dag ervoor nogDan gaat het al snel niet meer recht door het lijntje.
![]()
Maar heb vet veel zelf gedaan. Kozijnen allemaal opnieuw geschuurd en geverfd, en zijn van die kozijnen met van die trapjesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd, beetje trillende handen enzoDan gaat het al snel niet meer recht door het lijntje.
![]()
![]()
. En alle deuren op nieuw geverfd, en muur behangen en geverfddddddddd en radiatorbekleding gemaakt en heel veel zelf opgehangen JA KNAP HE
![]()
Zijn goede vaardigheden om te hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar heb vet veel zelf gedaan. Kozijnen allemaal opnieuw geschuurd en geverfd, en zijn van die kozijnen met van die trapjes![]()
![]()
. En alle deuren op nieuw geverfd, en muur behangen en geverfddddddddd en radiatorbekleding gemaakt en heel veel zelf opgehangen JA KNAP HE
![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja tochquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn goede vaardigheden om te hebben![]()
Alleen elektriciteit en shit ga ik nog geen eens aan beginnen. Lampen al kutBaby darling doll face honey![]()
Ik beweer toch ook niet dat je niets kunt?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar heb vet veel zelf gedaan. Kozijnen allemaal opnieuw geschuurd en geverfd, en zijn van die kozijnen met van die trapjes![]()
![]()
![]()
Ja, best knap
Verven is, en dan vooral kozijnen, niet één van de makkelijkste klusjes. Zoiets moet er gewoon net uitzien.
![]()
Nee, wou alleen efkes zeggen wat ik had gedaan hahahaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik beweer toch ook niet dat je niets kunt?Ja, best knap
Verven is, en dan vooral kozijnen is niet één van de makkelijkste klusjes. Zoiets moet er gewoon net uitzien.
sorry
En vooral kutwerk, schuren enzo alleen al godverdomme man. En het ziet er wel mooi uit, maar doe het toch niet goed. Want had blaren op mn vinger van die kwast, das niet de bedoelign volgens mij
![]()
![]()
En radioterbekleding moest veel zagen met decoupeerzaagje, daar ook wel mee in mn vinger gesneden natuurlijk.
Snap ik, ben je vast trots opquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wou alleen efkes zeggen wat ik had gedaan hahahasorry
Ik wel in ieder geval op het werk wat ik hier verzet.
![]()
Misschien ja, maar niet als je zooooooooooooooooooooooo tyfus veel moeeeeeeeeetquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is een ultieme ontspannen bezigheid![]()
En heb dan ramen en ieder fucking raam kan open hier, dus zit je weer met die randje en OMGGGGGG NOOOOOOBaby darling doll face honey![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Snap ik, ben je vast trots opIk wel in ieder geval op het werk wat ik hier verzet.
.
Maar daarom, gevoel er na is enkel extra fijn, als het maar mooi is
.
Je hebt vast nog niet genoeg eelt op de vingers. Gewoon doorgaan, komt vanzelf goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef Crack_ het volgende:
En vooral kutwerk, schuren enzo alleen al godverdomme man. En het ziet er wel mooi uit, maar doe het toch niet goed. Want had blaren op mn vinger van die kwast, das niet de bedoelign volgens mij
![]()
![]()
![]()
Nee ben klaar, behalve badkamer nog keertjequote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt vast nog niet genoeg eelt op de vingers. Gewoon doorgaan, komt vanzelf goed.. Maar dat zijn muren dus niet zo moeilijk of kut
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef Crack_ het volgende:
En radioterbekleding moest veel zagen met decoupeerzaagje, daar ook wel mee in mn vinger gesneden natuurlijk.![]()
![]()
Idd, dat sowieso. Je hebt er ook nog jaren plezier van dus even een keertje flink werken is dan zo erg nog niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar daarom, gevoel er na is enkel extra fijn, als het maar mooi is
.
![]()
Maar tis meer dat ik er niet van hou om overal mensen bij te halen en afhankelijk te moeten zijn. Dus beter zelf leren
Ik vind klussen wel echt pure aids.
Maar het meeste kan en doe ik wel zelfAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Gewoon de roller eroverquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ben klaar, behalve badkamer nog keertje. Maar dat zijn muren dus niet zo moeilijk of kut
![]()
![]()
Yesquote:
Jaa, goedzo! Maar mannetjes inhuren is ook echt duuurrururuquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind klussen wel echt pure aids.
Maar het meeste kan en doe ik wel zelfBaby darling doll face honey![]()
En dan kun je ook zeggen; dit heb ik zelf allemaal gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:46 schreef Crack_ het volgende:
Maar tis meer dat ik er niet van hou om overal mensen bij te halen en afhankelijk te moeten zijn. Dus beter zelf leren![]()
![]()
Mijne vast ook, deze is van ikea rest van Bosch. Hebben vast waarschuwingenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn gereedschap heeft in ieder geval een waarschuwing
Als ik mannetjes zou inhuren zou ik niet meer serieus worden genomen in mijn familequote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Jaa, goedzo! Maar mannetjes inhuren is ook echt duuurrururu
Allemaal mensen in de bouw enzo.
Die ook graag commentaar leveren over de methodiek die je toepast.
Daarom doe ik het ook liever zelf dan familie te vragen
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
En dan kun je ook zeggen; dit heb ik zelf allemaal gedaan.
Ik vind het eigenlijk ook wel iets wat je over het algemeen wel zelf moet doen, stomme gedachten natuurlijkAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
En anders staat het vast wel in de handleiding. Iets met niet in jezelf zagen ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne vast ook, deze is van ikea rest van Bosch. Hebben vast waarschuwingen![]()
![]()
Mn zus roept zelfs voor gaatje boren in de muur voor schilderijtje mn vaderquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel iets wat je over het algemeen wel zelf moet doen, stomme gedachten natuurlijk. En ze is gewoon getrouwd hoor, maar die kan t ook niet.
Ik huur alleen mannetjes in voor de dingen die ik echt niet zelf kan, een CV ketel plaatsen bijvoorbeeld. Of dingen aan het dak repareren, ga ik ook niet zelf bij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik mannetjes zou inhuren zou ik niet meer serieus worden genomen in mijn famile
Allemaal mensen in de bouw enzo.
Die ook graag commentaar leveren over de methodiek die je toepast.
Daarom doe ik het ook liever zelf dan familie te vragen![]()
wtfquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn zus roept zelfs voor gaatje boren in de muur voor schilderijtje mn vader. En ze is gewoon getrouwd hoor, maar die kan t ook niet.
![]()
Mooie vent heb je danquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn zus roept zelfs voor gaatje boren in de muur voor schilderijtje mn vader. En ze is gewoon getrouwd hoor, maar die kan t ook niet.
![]()
![]()
En zo niet dan ga ik ze natuurlijk aanklagen. Dat kan niet he, wist ik veel dat je dat niet moest doen?!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
En anders staat het vast wel in de handleiding. Iets met niet in jezelf zagen ofzo
Ja, er hangt één ding wat ze zelf hebben opgehangen. Dat hangt zo scheef dat je echt denkt... Hoe heb je dát gedaanquote:
Dingen met elektriciteit begin ik ook niet zo snel aanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik huur alleen mannetjes in voor de dingen die ik echt niet zelf kan, een CV ketel plaatsen bijvoorbeeld. Of dingen aan het dak repareren, ga ik ook niet zelf bij.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Mn vader heeft opleiding elektricien en fietsenmonteur afgerond. Doet compleet wat anders, maar boeiend. Tering handig
Fietsenmonteur ook echt pas vijf jaar geleden ofzo, vond ie leuk. Dus ja hier pap, heb je mn fiets maak 'm maar mooi DOEII
Vond zo kut voor mn vader. "Ja hee, bedankt nog voor die fiets en al het werk maar hij is weg
![]()
![]()
![]()
"
En godver de tyfus nadat ik terug kwam van weekendje Londen. GODVERDOMME. Zit diep
Ah, dat doe ik dan weer wel. Maar kan er ook mee uit de voeten, vind het sowieso interessant en mag graag met elektronische schakelingen klooien.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dingen met elektriciteit begin ik ook niet zo snel aan![]()
Zo heb ik een broertje die automonteur is. Ook erg handig.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:54 schreef Crack_ het volgende:
Mn vader heeft opleiding elektricien en fietsenmonteur afgerond. Doet compleet wat anders, maar boeiend. Tering handig![]()
Brrquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, dat doe ik dan weer wel. Maar kan er ook mee uit de voeten, vind het sowieso interessant en mag graag met elektronische schakelingen klooien.![]()
Maarja, zo lang t goed gaat hu
Dat is echt heel erg handig.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo heb ik een broertje die automonteur is. Ook erg handig.
Ik mis nog 'n ICTer oid en een automonteur. Rest kan ik nog wel even missen.Baby darling doll face honey![]()
Ik houd niet van elektriciteit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, dat doe ik dan weer wel. Maar kan er ook mee uit de voeten, vind het sowieso interessant en mag graag met elektronische schakelingen klooien.
En genoeg mensen in omgeving die er voor geleerd hebben, dus laat ik het mooi even doenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Mijn vader is ICT'er, dat was als kind altijd bijzonder handig als de computer kapot was.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg handig.
Ik mis nog 'n ICTer oid en een automonteur. Rest kan ik nog wel even missen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik ben ook altijd onevenredig bang voor schokken sinds ik als kleuter mijn vinger in een lamp zonder peertje stopte.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja, heel handig. Anders computer wegquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader is ICT'er, dat was als kind altijd bijzonder handig als de computer kapot was.
ICT dingetjes kun je toch wel zelf? Iets met Googlequote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg handig.
Ik mis nog 'n ICTer oid en een automonteur. Rest kan ik nog wel even missen.![]()
![]()
Dan moet je er ook niet aan beginnen. Prima toch als je er zo even iemand voor kunt vragen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik houd niet van elektriciteit.
En genoeg mensen in omgeving die er voor geleerd hebben, dus laat ik het mooi even doen![]()
Het lijkt me echt leuk om ooit voor de lol een vak te lerenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Als je er de tijd voor hebtquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Het lijkt me echt leuk om ooit voor de lol een vak te leren![]()
![]()
Vroeger heb ik een periode gehad dat steigerbouwer me echt super leuk leektAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Speelde je toen toevallig nog met Meccano?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger heb ik een periode gehad dat steigerbouwer me echt super leuk leekt![]()
Nee, die periode was eerder 14-17.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Speelde je toen toevallig nog met Meccano?
Leek me echt ideaal.
Beetje stijgers opbouwen in de buitenlucht, weinig mis mee hoor.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
In de regen is dan wat minder natuurlijk. Maar doen de meeste schilders en andere vakmannen dat niet gewoon zelf dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, die periode was eerder 14-17.
Leek me echt ideaal.
Beetje stijgers opbouwen in de buitenlucht, weinig mis mee hoor.![]()
Bij kleine projecten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:16 schreef bondage het volgende:
[..]
In de regen is dan wat minder natuurlijk. Maar doen de meeste schilders en andere vakmannen dat niet gewoon zelf dan?
Bij grote bouwprojecten altijd uitbesteedAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ow ja, tuurlijk, je hebt ook nog van die megasteigers die ze gebruiken bij dat soort werkzaamheden. Het opbouwen daarvan lijkt me wel een vak apart ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij kleine projecten.
Bij grote bouwprojecten altijd uitbesteed![]()
Dag dag“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Meer een hoi hoiquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ah, op die fiets. Volgens mij ligt de rest al te slapen of hebben betere dingen te doen dan hier rondhangen. Kan me er wat bij voorstellen op een zaterdagavondquote:![]()
![]()
Nou slapen kan ik me niet voorstellen op een zaterdagavond. andere dingen wel jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Volgens mij ligt de rest al te slapen of hebben betere dingen te doen dan hier rondhangen. Kan me er wat bij voorstellen op een zaterdagavondIk ben hele dag weggeweest dus ik vind het wel prima
Alles goed?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Moest op het werk vandaag op kantoor komen bij managment samen met collega. Want ze had klacht over me. Het was druk en ik had 'n ander meisje moeten helpen. Nou echt, mijn eerste reactie was "Had je dat niet even zelf tegen me kunnen zeggen
dan had ik gezegd 'oh sorry ja natuurlijk' want had dat gewoon niet door'
Toen reageerde ze met 'ja maar ik dacht dat je iedere klacht bij management moest neerleggen'. Echt, wtf. Toen zei ik ook 'Moet je je eens inbeelden hoe leuk het hier dan wordt joh'
Toen ging het gesprek niet over mij, want ging nergens over, maar over haar en der gejank bij management. Dat was mooi
Maar nee, nu liet ze die collega alleen staan door mij niet eventjes te attenderen maar later te miepen. Ja euhhhhh![]()
Lekker autistisch zeg teringquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Moest op het werk vandaag op kantoor komen bij managment samen met collega. Want ze had klacht over me. Het was druk en ik had 'n ander meisje moeten helpen. Nou echt, mijn eerste reactie was "Had je dat niet even zelf tegen me kunnen zeggen
dan had ik gezegd 'oh sorry ja natuurlijk' want had dat gewoon niet door'
Toen reageerde ze met 'ja maar ik dacht dat je iedere klacht bij management moest neerleggen'. Echt, wtf. Toen zei ik ook 'Moet je je eens inbeelden hoe leuk het hier dan wordt joh'
Toen ging het gesprek niet over mij, want ging nergens over, maar over haar en der gejank bij management. Dat was mooi
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Naja, misschien als je het druk hebt gehad je aan slaap toe bentquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou slapen kan ik me niet voorstellen op een zaterdagavond. andere dingen wel jaIk ben hele dag weggeweest dus ik vind het wel prima
Alles goed?Ik heb vandaag laminaat gelegd en heb nog wat andere klussen gedaan (staan aantal posts in dit topic), ben behoorlijk op.
Jup, alles goeddruk bezig met opknappen van mijn nieuwe woning. Met jou ook?
![]()
Lekker. Schiet het al op?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Naja, misschien als je het druk hebt gehad je aan slaap toe bentIk heb vandaag laminaat gelegd en heb nog wat andere klussen gedaan (staan aantal posts in dit topic), ben behoorlijk op.
Jup, alles goeddruk bezig met opknappen van mijn nieuwe woning. Met jou ook?
Ja prima hoor, vandaag verjaardag gehad en familie gezien die ik al lang niet meer gezien heb, dus was wel gezellig enzo“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Totaal niet nee, dat mensen dan niet door hebben dat dat sowieso voor een betere verstandshouding zorgtquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
En mn broertje en ik bellen laatste tijd iedere week wel 'n uur ofzo (ja wat, vind ik veel) en hij had eerst hijs van sigaret genomen zei ie. Hahahah, en vond t kei smerig![]()
![]()
Ja, daarna nog gemiep 'heueue ben je niet boohoosquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet nee, dat mensen dan niet door hebben dat dat sowieso voor een betere verstandshouding zorgt'. Ja waarop dan
! Op iets waarin je gelijk hebt? Het enige wat dom is, is dat je dat niet gewoon tegen mij verteld
.
Nu was het ook, ja maar wanneer was dat dan? Ja maar weet ik veel wat ik toen ook aan het doen was
Tsja, ik zou zoiets sowieso niet als een klacht zien bij een ander als ik weet dat die ander druk bezig is en daardoor niet kan doen wat ik van diegene verlangquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarna nog gemiep 'heueue ben je niet boohoos'. Ja waarop dan
! Op iets waarin je gelijk hebt? Het enige wat dom is, is dat je dat niet gewoon tegen mij verteld
.
Nu was het ook, ja maar wanneer was dat dan? Ja maar weet ik veel wat ik toen ook aan het doen was“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik had t gewoon niet door, klopt gewoon wat ze zegt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik zou zoiets sowieso niet als een klacht zien bij een ander als ik weet dat die ander druk bezig is en daardoor niet kan doen wat ik van diegene verlang![]()
Had me geholpen als ze me daarop had geattendeerd
Oh zoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had t gewoon niet door, klopt gewoon wat ze zegt.![]()
Had me geholpen als ze me daarop had geattendeerdNou ja. Misschien dacht ze dat je boos zou worden als ze het zou vragen
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He
b keer deur gezaagd, nu is de deur scheef. Hahaahah
Uiteraard, why?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Even wat anders, herken je dit?
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Jup, verbetering is al zichtbaarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker. Schiet het al op?
Ja prima hoor, vandaag verjaardag gehad en familie gezien die ik al lang niet meer gezien heb, dus was wel gezellig enzoMaar moet nog wel veel gebeuren helaas. Maar goed, ik werk eraan
![]()
Altijd gezellig idd om mensen te zien die je lang niet gezien hebt. Heb je vast genoeg gespreksstof![]()
![]()
Zou schandalig zijn als ik het niet zou herkennen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon, benieuwd. Had ook niet anders verwacht trouwens
Klus je het meeste zelf of laat je veel doen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, verbetering is al zichtbaarMaar moet nog wel veel gebeuren helaas. Maar goed, ik werk eraan
![]()
Altijd gezellig idd om mensen te zien die je lang niet gezien hebt. Heb je vast genoeg gespreksstof
Ja zeker,goeie band altijd met neven en nichten maar zakt een beetje af omdat ze allemaal getrouwd zijn en aan de kindren zitten en mijn broertje en ik niet. We zijn de enige niet-burgerlijke
Holaquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Netjes!!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man, hattrick geprikt, 4-2 gewonnen.
Stond spitsZonder wrijving geen glans![]()
Jupquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou schandalig zijn als ik het niet zou herkennen.![]()
![]()
ja weet niet. Heb vrijwel mijn hele leven linkshalf gespeeld. Ook twee jaartjes spits. Vond beide wel tof.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch geen mooiere positie dan spits eigenlijk.Zonder wrijving geen glans![]()
Dan moet je toch wel respect hebben voor Krameer zou je zeggenquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kramer is slecht.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel respect hebben voor Krameer zou je zeggenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Hoewel die niet slecht speelt laatste wedstrijden, eerlijk is eerlijk.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Meeste zelf. Probeer het in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klus je het meeste zelf of laat je veel doen?
Ja zeker,goeie band altijd met neven en nichten maar zakt een beetje af omdat ze allemaal getrouwd zijn en aan de kindren zitten en mijn broertje en ik niet. We zijn de enige niet-burgerlijke![]()
Ik ken het... Zie om me heen ook allemaal kinderen verschijnen. Vooral te merken pp Facebook![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel respect hebben voor Krameer zou je zeggen
Oh het is niet dat ik het erg vind hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Meeste zelf. Probeer het in ieder geval![]()
Ik ken het... Zie om me heen ook allemaal kinderen verschijnen. Vooral te merken pp FacebookMaar dan ga je wel verschil merken in wat je belangrijk vind en alles, en in wat voor levensfase je zit
Maar de band blijft wel gewoon goed, dus dat is prima
Iets met maanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herken denk ik zelfs de plek vanwaar de foto genomen is.![]()
![]()
Wel knappe overwinning Stoke uitquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Lol, Mane weer rooie gepakt na 16 minuten in het veld.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Niets gezien verder was rugbyen kijken met team.quote:
Gaan volgende week sowieso de grand slam maken, undefeated![]()
Hm?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets gezien verder was rugbyen kijken met team.
Gaan volgende week sowieso de grand slam maken, undefeated
Engeland op six nations.quote:
alles tot nu toe gewonnen en volgende week laatste wedstrijd tegen italie.
Dat is sowieso een overwinningAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Duurt dat zo lang joh die six nations?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland op six nations.
alles tot nu toe gewonnen en volgende week laatste wedstrijd tegen italie.
Dat is sowieso een overwinning“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Is ook niet erg. Maar inderdaad, het is vooral dat je het op gaat merkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het is niet dat ik het erg vind hoorMaar dan ga je wel verschil merken in wat je belangrijk vind en alles, en in wat voor levensfase je zit
Maar de band blijft wel gewoon goed, dus dat is prima
Tijd staat immers niet stil
![]()
![]()
Week of 8quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt dat zo lang joh die six nations?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Foto is genomen vanuit KPN kantoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uhm... oké dan zit ik wel verkeerd
![]()
![]()
Elk weekend ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag demonstratie in Polen héAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja dat kan idd ook. Ik zat meer naar rechts.... andere locatie niet eens zo gek ver daar vanaf.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Zou niet inzien waarom het niet goed zou gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
AH ja. Hoelang gaat dat nog goed daar?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Je zat in de buurt. Het is ook lastig schatten met zulke afstanden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat kan idd ook. Ik zat meer naar rechts.... andere locatie niet eens zo gek ver daar vanaf.![]()
Inso heb jij The act of Killing gezien?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hoop ontevredenheid.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou niet inzien waarom het niet goed zou gaan.Zonder wrijving geen glans![]()
Pff, ooit wel. Maar staat me niet meer heel helder voor de geest.quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Zeker weten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Je zat in de buurt. Het is ook lastig schatten met zulke afstanden.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, heb hem gister gezien. VOnd het echt zo bizar en weerzinwekkendquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Was toch met die executies in Indonesie?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Economie doet het retegoed.quote:
Welvaart gaat enorm omhoog.
De protesten op moment worden enorm uitvergroot omdat ze tegen een anti-EU regering zijn.
Toen er 100k mensen vreedzaam tegen de opvang van migranten demonstreerde kwam het niet zo in het nieuws.
Toen de anti-EU crew aan het rellen was elke onafhankelijkheids dag, hoorde je daar niets over.
Zulke protesten heb je al sinds de val van de muur.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Adiosquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:25 schreef bondage het volgende:
Ik ga pitten, dag is weer lang genoeg geweestTrusten enzo
Ik heb 10 cloverfield lane gekeken vandaag, wat was dat treurig de laatste 20 minuten zeg.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heb hem gister gezien. VOnd het echt zo bizar en weerzinwekkend
Had veel meer ingezeten, want daarvoor was het wel vrij sterk.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik heb dat helemaal gemist. Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heb hem gister gezien. VOnd het echt zo bizar en weerzinwekkendZonder wrijving geen glans![]()
Doeg!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:25 schreef bondage het volgende:
Ik ga pitten, dag is weer lang genoeg geweestTrusten enzo
hmm okequote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Economie doet het retegoed.
Welvaart gaat enorm omhoog.
De protesten op moment worden enorm uitvergroot omdat ze tegen een anti-EU regering zijn.
Toen er 100k mensen vreedzaam tegen de opvang van migranten demonstreerde kwam het niet zo in het nieuws.
Toen de anti-EU crew aan het rellen was elke onafhankelijkheids dag, hoorde je daar niets over.
Zulke protesten heb je al sinds de val van de muur.Zonder wrijving geen glans![]()
En je moet vooral niet vergeten dat deze regering onder grote groepen echt enorm populair is.quote:
Zeker omdat ze geld investeren in zaken voor de grote meerderheid.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
http://www.moviemeter.nl/film/89018quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal gemist. Waar gaat het over?
Weerzinwekkend omdat je je gewoon zo verbaasd hoe cruel en surrealistisch en absurd sadistisch en ziekelijk de menselijke geest kan zijn.
Ik kreeg gewoon echt zo`n hekel aan de hoofdrolspelers in de documentaire
Ik ben het verder wel eens met de protesten.
Maar de coverage van het westen is zo enorm subjectief en hypocriet, het is om te huilen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je moet vooral niet vergeten dat deze regering onder grote groepen echt enorm populair is.
Zeker omdat ze geld investeren in zaken voor de grote meerderheid.
Dat is niet zo heel gek hoor. Ik heb dit verhaal elke dag minstens 3 keer moeten doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
AH nog niet gezien. Geen aanrader begrijp ik?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/89018
Weerzinwekkend omdat je je gewoon zo verbaasd hoe cruel en surrealistisch en absurd sadistisch en ziekelijk de menselijke geest kan zijn.
Ik kreeg gewoon echt zo`n hekel aan de hoofdrolspelers in de documentaireZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek hoor. Ik heb dit verhaal elke dag minstens 3 keer moeten doen.
Eerste keer Dat ik deze versie hoorZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
AH nog niet gezien. Geen aanrader begrijp ik?Juist wel
Daarom juistEcht een must-see wel. Heeft ook Oscar voor beste Docu gewonnen
Het is gewoon nog een door en door corrupt land. Dat was de vorige regering, ook de EU-vriend Tusk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste keer Dat ik deze versie hoor
De regeringen daarvoor, dat is het altijd en zal de komende 10-20 jaar ook nog wel zo verder gaan.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Kan geloof ik beter gaan slapen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]Juist wel
Daarom juistEcht een must-see wel. Heeft ook Oscar voor beste Docu gewonnen
Scherpheid is 0.0 momenteel hier.
Afijn hij staat op mijn lijstje.Zonder wrijving geen glans![]()
Je moet er wel even voor gaan zitten inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan geloof ik beter gaan slapen.
Scherpheid is 0.0 momenteel hier.
Afijn hij staat op mijn lijstje.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet er wel even voor gaan zitten inderdaad
Achja het is verder een prima vakantie land.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon nog een door en door corrupt land. Dat was de vorige regering, ook de EU-vriend Tusk.
De regeringen daarvoor, dat is het altijd en zal de komende 10-20 jaar ook nog wel zo verder gaan.
En ook een prima land om te wonen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achja het is verder een prima vakantie land.
En kijkende naar de hoeveelheid bedrijven/startups die zich er vestigen ook om te ondernemen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Nu aan het eind van de koude periode wordt mijn drang naar Polen wel groter.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Om naar toe te gaan bedoel je?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu aan het eind van de koude periode wordt mijn drang naar Polen wel groter.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dan ga je die gezelligheid weer missen als je er een half jaar niet bent geweest.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ga gewoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan ga je die gezelligheid weer missen als je er een half jaar niet bent geweest.
Ja in April. Heb niet zo zin dat ik nog even wat nawinter op mn kop krijgt.quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Zijn de winters in Polen zo walgelijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja in April. Heb niet zo zin dat ik nog even wat nawinter op mn kop krijgt.Zonder wrijving geen glans![]()
Deze winter was ie mild.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn de winters in Polen zo walgelijk?
Maar ik heb er ook wel eens -33 meegemaakt.
Dat is niet best.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
En Polen stoken hun huis dan op tot 40 graden, gaan in tshirtje binnen zitten.
Als je dan naar buiten gaat heb je echt geen zin meer om te levenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
lolquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze winter was ie mild.
Maar ik heb er ook wel eens -33 meegemaakt.
Dat is niet best.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je dan naar buiten gaat heb je echt geen zin meer om te levenLekker verschil ja
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je dan naar buiten gaat heb je echt geen zin meer om te leven
En dan 2-3 borrels voor het naar buiten gaan nemen.quote:
Althans, dat doet mijn oma.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Trustenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik duik mijn bed in. Fijne nacht
Dag dagquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik duik mijn bed in. Fijne nacht“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat word er naast vodka nog meer veel gedronken in Polen eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan 2-3 borrels voor het naar buiten gaan nemen.
Althans, dat doet mijn oma.
Wodka.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat word er naast vodka nog meer veel gedronken in Polen eigenlijk?
En bier.
En alles wat zelfgestookt kan worden.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
En non-alcoholisch?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wodka.
En bier.
En alles wat zelfgestookt kan worden.
Kwasquote:
Kompotes
En voor de rest niet zo veel anders als in het westen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Toen ik Crime & Punishment las verbaasde ik me er over dat ze echt best heel veel thee dronken vroeger, die russen. Had ik nou op de een of andere manier helemaal niet verwacht bij hun
Rusland, Ukraine en Polen meer theequote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Toen ik Crime & Punishment las verbaasde ik me er over dat ze echt best heel veel thee dronken vroeger, die russen. Had ik nou op de een of andere manier helemaal niet verwacht bij hunAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Weinig mis mee neequote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik walg dan ook in de verschuiving naar koffie in ons aller verenigd koninkrijk.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Gebeurt dat ja? Ik dacht dat thee en UK toch altijd wel een gouden combinatie zou blijvenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik walg dan ook in de verschuiving naar koffie in ons aller verenigd koninkrijk.
Thee is nog wel veel populairderquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt dat ja? Ik dacht dat thee en UK toch altijd wel een gouden combinatie zou blijven
Maar koffie wordt populairder door de verregaande amerikanisering van onze samenleving.
Gelukkig ga ik vooral in kringen om waar ze nog netjes thee uit een theekan drinken, ook veel gezelliger.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Snap echt niet dat je die troep smaakvoller kan vinden ookquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thee is nog wel veel populairder
Maar koffie wordt populairder door de verregaande amerikanisering van onze samenleving.
Gelukkig ga ik vooral in kringen om waar ze nog netjes thee uit een theekan drinken, ook veel gezelliger.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat dat betreft wel blij dat ik niet in een land woon waar koffie de norm is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap echt niet dat je die troep smaakvoller kan vinden ookAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Alleen jammer van de melk die ze er soms standaard in flikkerenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
In de thee bedoel je? Dat deed jij toch ook?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen jammer van de melk die ze er soms standaard in flikkeren
Alleen in mn english breakfast tea.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de thee bedoel je? Dat deed jij toch ook?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Nja, ik drink het zelf vaak met 2 schepjes suiker dus ik mag niks zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen in mn english breakfast tea.
Bah.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ik drink het zelf vaak met 2 schepjes suiker dus ik mag niks zeggenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zou ik binnen een dag of 3 suikerziekte hebben.ik drink ook niet zoveel thee als jij
Alleen gister in shishabar wel nanathee gedronken.
Daar hoort wel bakken met suiker in.
Maar ach, mag wel voor een keertje in de paar wekenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Je bedoelt die Marokkaanse thee? Nee joh die hoor je juist weer puur te drinkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen gister in shishabar wel nanathee gedronken.
Daar hoort wel bakken met suiker in.
Maar ach, mag wel voor een keertje in de paar weken“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: