Nou slapen kan ik me niet voorstellen op een zaterdagavond. andere dingen wel jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Volgens mij ligt de rest al te slapen of hebben betere dingen te doen dan hier rondhangen. Kan me er wat bij voorstellen op een zaterdagavond
Lekker autistisch zeg teringquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Moest op het werk vandaag op kantoor komen bij managment samen met collega. Want ze had klacht over me. Het was druk en ik had 'n ander meisje moeten helpen. Nou echt, mijn eerste reactie was "Had je dat niet even zelf tegen me kunnen zeggen
dan had ik gezegd 'oh sorry ja natuurlijk' want had dat gewoon niet door'
Toen reageerde ze met 'ja maar ik dacht dat je iedere klacht bij management moest neerleggen'. Echt, wtf. Toen zei ik ook 'Moet je je eens inbeelden hoe leuk het hier dan wordt joh'
Toen ging het gesprek niet over mij, want ging nergens over, maar over haar en der gejank bij management. Dat was mooi
Naja, misschien als je het druk hebt gehad je aan slaap toe bentquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou slapen kan ik me niet voorstellen op een zaterdagavond. andere dingen wel jaIk ben hele dag weggeweest dus ik vind het wel prima
Alles goed?
Lekker. Schiet het al op?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Naja, misschien als je het druk hebt gehad je aan slaap toe bentIk heb vandaag laminaat gelegd en heb nog wat andere klussen gedaan (staan aantal posts in dit topic), ben behoorlijk op.
Jup, alles goeddruk bezig met opknappen van mijn nieuwe woning. Met jou ook?
Totaal niet nee, dat mensen dan niet door hebben dat dat sowieso voor een betere verstandshouding zorgtquote:
Ja, daarna nog gemiep 'heueue ben je niet boohoosquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet nee, dat mensen dan niet door hebben dat dat sowieso voor een betere verstandshouding zorgt
Tsja, ik zou zoiets sowieso niet als een klacht zien bij een ander als ik weet dat die ander druk bezig is en daardoor niet kan doen wat ik van diegene verlangquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarna nog gemiep 'heueue ben je niet boohoos'. Ja waarop dan
! Op iets waarin je gelijk hebt? Het enige wat dom is, is dat je dat niet gewoon tegen mij verteld
.
Nu was het ook, ja maar wanneer was dat dan? Ja maar weet ik veel wat ik toen ook aan het doen was
Ik had t gewoon niet door, klopt gewoon wat ze zegt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik zou zoiets sowieso niet als een klacht zien bij een ander als ik weet dat die ander druk bezig is en daardoor niet kan doen wat ik van diegene verlang
Oh zoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had t gewoon niet door, klopt gewoon wat ze zegt.![]()
Had me geholpen als ze me daarop had geattendeerd
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He
b keer deur gezaagd, nu is de deur scheef. Hahaahah
Uiteraard, why?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Even wat anders, herken je dit?
[ afbeelding ]
Jup, verbetering is al zichtbaarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker. Schiet het al op?
Ja prima hoor, vandaag verjaardag gehad en familie gezien die ik al lang niet meer gezien heb, dus was wel gezellig enzo
Zou schandalig zijn als ik het niet zou herkennen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon, benieuwd. Had ook niet anders verwacht trouwens
Klus je het meeste zelf of laat je veel doen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, verbetering is al zichtbaarMaar moet nog wel veel gebeuren helaas. Maar goed, ik werk eraan
![]()
Altijd gezellig idd om mensen te zien die je lang niet gezien hebt. Heb je vast genoeg gespreksstof
Holaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |