En dan 2-3 borrels voor het naar buiten gaan nemen.quote:
Trustenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik duik mijn bed in. Fijne nacht
Dag dagquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik duik mijn bed in. Fijne nacht
Wat word er naast vodka nog meer veel gedronken in Polen eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan 2-3 borrels voor het naar buiten gaan nemen.
Althans, dat doet mijn oma.
Wodka.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat word er naast vodka nog meer veel gedronken in Polen eigenlijk?
En non-alcoholisch?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wodka.
En bier.
En alles wat zelfgestookt kan worden.
Kwasquote:
Rusland, Ukraine en Polen meer theequote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Toen ik Crime & Punishment las verbaasde ik me er over dat ze echt best heel veel thee dronken vroeger, die russen. Had ik nou op de een of andere manier helemaal niet verwacht bij hun
Weinig mis mee neequote:
Gebeurt dat ja? Ik dacht dat thee en UK toch altijd wel een gouden combinatie zou blijvenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik walg dan ook in de verschuiving naar koffie in ons aller verenigd koninkrijk.
Thee is nog wel veel populairderquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt dat ja? Ik dacht dat thee en UK toch altijd wel een gouden combinatie zou blijven
Snap echt niet dat je die troep smaakvoller kan vinden ookquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thee is nog wel veel populairder
Maar koffie wordt populairder door de verregaande amerikanisering van onze samenleving.
Gelukkig ga ik vooral in kringen om waar ze nog netjes thee uit een theekan drinken, ook veel gezelliger.
Wat dat betreft wel blij dat ik niet in een land woon waar koffie de norm is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap echt niet dat je die troep smaakvoller kan vinden ook
In de thee bedoel je? Dat deed jij toch ook?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen jammer van de melk die ze er soms standaard in flikkeren
Alleen in mn english breakfast tea.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de thee bedoel je? Dat deed jij toch ook?
Nja, ik drink het zelf vaak met 2 schepjes suiker dus ik mag niks zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen in mn english breakfast tea.
Bah.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, ik drink het zelf vaak met 2 schepjes suiker dus ik mag niks zeggen
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zou ik binnen een dag of 3 suikerziekte hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |