http://www.moviemeter.nl/film/89018quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal gemist. Waar gaat het over?
Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je moet vooral niet vergeten dat deze regering onder grote groepen echt enorm populair is.
Zeker omdat ze geld investeren in zaken voor de grote meerderheid.
Dat is niet zo heel gek hoor. Ik heb dit verhaal elke dag minstens 3 keer moeten doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen.
AH nog niet gezien. Geen aanrader begrijp ik?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/89018
Weerzinwekkend omdat je je gewoon zo verbaasd hoe cruel en surrealistisch en absurd sadistisch en ziekelijk de menselijke geest kan zijn.
Ik kreeg gewoon echt zo`n hekel aan de hoofdrolspelers in de documentaire
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek hoor. Ik heb dit verhaal elke dag minstens 3 keer moeten doen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
AH nog niet gezien. Geen aanrader begrijp ik?
Het is gewoon nog een door en door corrupt land. Dat was de vorige regering, ook de EU-vriend Tusk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste keer Dat ik deze versie hoor
Kan geloof ik beter gaan slapen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]Juist wel
Daarom juistEcht een must-see wel. Heeft ook Oscar voor beste Docu gewonnen
Je moet er wel even voor gaan zitten inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan geloof ik beter gaan slapen.
Scherpheid is 0.0 momenteel hier.
Afijn hij staat op mijn lijstje.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet er wel even voor gaan zitten inderdaad
Achja het is verder een prima vakantie land.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon nog een door en door corrupt land. Dat was de vorige regering, ook de EU-vriend Tusk.
De regeringen daarvoor, dat is het altijd en zal de komende 10-20 jaar ook nog wel zo verder gaan.
En ook een prima land om te wonen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achja het is verder een prima vakantie land.
Om naar toe te gaan bedoel je?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu aan het eind van de koude periode wordt mijn drang naar Polen wel groter.
Ga gewoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan ga je die gezelligheid weer missen als je er een half jaar niet bent geweest.
Ja in April. Heb niet zo zin dat ik nog even wat nawinter op mn kop krijgt.quote:
Zijn de winters in Polen zo walgelijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja in April. Heb niet zo zin dat ik nog even wat nawinter op mn kop krijgt.
Deze winter was ie mild.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn de winters in Polen zo walgelijk?
lolquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze winter was ie mild.
Maar ik heb er ook wel eens -33 meegemaakt.
Dat is niet best.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
En Polen stoken hun huis dan op tot 40 graden, gaan in tshirtje binnen zitten.
Als je dan naar buiten gaat heb je echt geen zin meer om te leven
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
En Polen stoken hun huis dan op tot 40 graden, gaan in tshirtje binnen zitten.
Als je dan naar buiten gaat heb je echt geen zin meer om te leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |