Week of 8quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt dat zo lang joh die six nations?
Foto is genomen vanuit KPN kantoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uhm... oké dan zit ik wel verkeerd
Elk weekend ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag demonstratie in Polen hé
Ja dat kan idd ook. Ik zat meer naar rechts.... andere locatie niet eens zo gek ver daar vanaf.quote:
Zou niet inzien waarom het niet goed zou gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
AH ja. Hoelang gaat dat nog goed daar?
Je zat in de buurt. Het is ook lastig schatten met zulke afstanden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat kan idd ook. Ik zat meer naar rechts.... andere locatie niet eens zo gek ver daar vanaf.
Hoop ontevredenheid.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou niet inzien waarom het niet goed zou gaan.
Pff, ooit wel. Maar staat me niet meer heel helder voor de geest.quote:
Zeker weten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Je zat in de buurt. Het is ook lastig schatten met zulke afstanden.
Ja, heb hem gister gezien. VOnd het echt zo bizar en weerzinwekkendquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Was toch met die executies in Indonesie?
Economie doet het retegoed.quote:
Adiosquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:25 schreef bondage het volgende:
Ik ga pitten, dag is weer lang genoeg geweestTrusten enzo
Ik heb 10 cloverfield lane gekeken vandaag, wat was dat treurig de laatste 20 minuten zeg.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heb hem gister gezien. VOnd het echt zo bizar en weerzinwekkend
Ik heb dat helemaal gemist. Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heb hem gister gezien. VOnd het echt zo bizar en weerzinwekkend
Doeg!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:25 schreef bondage het volgende:
Ik ga pitten, dag is weer lang genoeg geweestTrusten enzo
hmm okequote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Economie doet het retegoed.
Welvaart gaat enorm omhoog.
De protesten op moment worden enorm uitvergroot omdat ze tegen een anti-EU regering zijn.
Toen er 100k mensen vreedzaam tegen de opvang van migranten demonstreerde kwam het niet zo in het nieuws.
Toen de anti-EU crew aan het rellen was elke onafhankelijkheids dag, hoorde je daar niets over.
Zulke protesten heb je al sinds de val van de muur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |