Netjes!!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man, hattrick geprikt, 4-2 gewonnen.
Stond spits
Jupquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou schandalig zijn als ik het niet zou herkennen.
ja weet niet. Heb vrijwel mijn hele leven linkshalf gespeeld. Ook twee jaartjes spits. Vond beide wel tof.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch geen mooiere positie dan spits eigenlijk.
Dan moet je toch wel respect hebben voor Krameer zou je zeggenquote:
Kramer is slecht.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel respect hebben voor Krameer zou je zeggen
Meeste zelf. Probeer het in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klus je het meeste zelf of laat je veel doen?
Ja zeker,goeie band altijd met neven en nichten maar zakt een beetje af omdat ze allemaal getrouwd zijn en aan de kindren zitten en mijn broertje en ik niet. We zijn de enige niet-burgerlijke
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel respect hebben voor Krameer zou je zeggen
Oh het is niet dat ik het erg vind hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Meeste zelf. Probeer het in ieder geval![]()
Ik ken het... Zie om me heen ook allemaal kinderen verschijnen. Vooral te merken pp Facebook
Iets met maanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herken denk ik zelfs de plek vanwaar de foto genomen is.
Wel knappe overwinning Stoke uitquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Lol, Mane weer rooie gepakt na 16 minuten in het veld.
Niets gezien verder was rugbyen kijken met team.quote:
Hm?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets gezien verder was rugbyen kijken met team.
Gaan volgende week sowieso de grand slam maken, undefeated![]()
Engeland op six nations.quote:
Duurt dat zo lang joh die six nations?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland op six nations.
alles tot nu toe gewonnen en volgende week laatste wedstrijd tegen italie.
Dat is sowieso een overwinning
Is ook niet erg. Maar inderdaad, het is vooral dat je het op gaat merkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het is niet dat ik het erg vind hoorMaar dan ga je wel verschil merken in wat je belangrijk vind en alles, en in wat voor levensfase je zit
Maar de band blijft wel gewoon goed, dus dat is prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |