Ja de bonbons waren lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren. Wel aardig dat ze hielpDe bonbons bevielen ook goed, of niet?
Vind het gewoon leuk om te doen, geeft een goed gevoel dat het gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:44 schreef Amarantha het volgende:
Was ook wel echt super lief. Maar jij bent wel vaker lief voor me. Meerdere keren ook abonnement gehad
Jeetje, en toen ontstak jij de vlam?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een dame heeft mij vandaag een aansteker geven. Met daarop een afbeelding van een naakte vrouw zonder gezicht maar wel met dezelfde haarkleur als de dame in kwestie.
Hoe kan dat dan? Ik kan ook wel slapen, maar goed, vandaag druk in huis aan het klussen geweest. Ook laminaat gelegd in de kamer waar ik nog geen bestemming voor hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oppassen met gevaarlijk gereedschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Ik kan ook wel slapen, maar goed, vandaag druk in huis aan het klussen geweest. Ook laminaat gelegd in de kamer waar ik nog geen bestemming voor heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oppassen met gevaarlijk gereedschap
Drukke week op werk gehad. Dochtertje is ziekjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een klusser?
Zonder wrijving geen glans![]()
Ah, het waren de afgelopen dagen die je genekt hebben. Maar kan me dan wel voorstellen dat dat je ff de puf niet meer hebt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drukke week op werk gehad. Dochtertje is ziekjes.
Je bent een klusser?
Zekers, het meeste doe ik zelf. Op internet zijn wel instructies te vinden, laminaat is sowieso niet zo'n lastig klusje.![]()
Klopt. Ik heb ook vrijwel alles zelf aan mijn huis gedaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, het waren de afgelopen dagen die je genekt hebben. Maar kan me dan wel voorstellen dat dat je ff de puf niet meer hebt.
Zekers, het meeste doe ik zelf. Op internet zijn wel instructies te vinden, laminaat is sowieso niet zo'n lastig klusje.
Zonder wrijving geen glans![]()
Een vriend van mij noemt dat een hint maar hij is niet erg succesvol met vrouwen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, en toen ontstak jij de vlam?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geeft voldoening. Al moet er hier nog wel veel gebeuren, het huis was niet echt up-to-date gehouden door de vorige bewoner.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ook vrijwel alles zelf aan mijn huis gedaan.
Op de begane grond is de vloer nog redelijk maar op de eerste verdieping (slaapkamers en werkkamer) lag vreselijk vinyl op de vloer, heel slecht gelegd ook. Heb nu in die kamers laminaat liggen. En natuurlijk veel moeten verven en behangen.
Zelfs nieuwe vloer moeten leggen in het schijthuis, deze bleek in een verregaande staat van ontbinding te zijn waardoor de plee ineens een centimeter verzakte toen ik erop zatLiggen nu tegels, heb een laag beton aangebracht dmv zwaluwstaartplaten en daarop beton en tegels.
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Geeft voldoening. Al moet er hier nog wel veel gebeuren, het huis was niet echt up-to-date gehouden door de vorige bewoner.
Op de begane grond is de vloer nog redelijk maar op de eerste verdieping (slaapkamers en werkkamer) lag vreselijk vinyl op de vloer, heel slecht gelegd ook. Heb nu in die kamers laminaat liggen. En natuurlijk veel moeten verven en behangen.
Zelfs nieuwe vloer moeten leggen in het schijthuis, deze bleek in een verregaande staat van ontbinding te zijn waardoor de plee ineens een centimeter verzakte toen ik erop zatLiggen nu tegels, heb een laag beton aangebracht dmv zwaluwstaartplaten en daarop beton en tegels.
Nice man! Heb je een huis gekocht? Klinkt goed!Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, eind vorig jaar toen ik nog net 3% mee kon financieren in de hypotheekquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice man! Heb je een huis gekocht? Klinkt goed!![]()
K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #45
Forum Opties Forumhop: Hop naar: