SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Nog nooit geweest, vorig jaar wel een keer een vbl meet noodgedwongen af moeten zeggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Altijd goed, wie weet een keer meetenOf ben je niet iemand die naar meets toe gaat?
Boomroomgodquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:59 schreef bondage het volgende:
Oeh, goede TTNu eerst ff douchen, straks kneiter roken en The Boom Room luisteren
Dat is wel jammer. Maar goed, kan altijd nog natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, vorig jaar wel een keer een vbl meet noodgedwongen af moeten zeggen.
Topquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Maar goed, kan altijd nog natuurlijkMisschien dat van van de zomer maar weer eens een meet moeten organiseren, is alweer te lang geleden dat ik naar meet geweest ben. De laatste keer was in Zwolle maar dat is letterlijk in het water gevallen door de regen
Maar wel hebben wel gebarbecued die dag, uiteindelijk erg gezellig.
Die zwartjoekels zijn niet zo snuggerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)tes_wilders_nep.html
'Anderen waren ervan overtuigd dat ze met hun aangifte stemden voor de verkiezingen.'
![]()
![]()
![]()
![]()
merk het ja maar wtfquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die zwartjoekels zijn niet zo snugger
Waar zou je heen willen gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Naar een meet gaan met JC lijkt mij genot. Wat een lol zouden we hebben.
Ergens een cafeetje pakken zuksquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Weet jij iets?
Ik zag het, goed zoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wie het is.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef bondage het volgende:
De laatste keer was in Zwolle maar dat is letterlijk in het water gevallen door de regen Maar wel hebben wel gebarbecued die dag, uiteindelijk erg gezellig.
beetje respect he beetje respectquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis mee, dyslecticus
wiet of alcoholquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Was toch één van de betere meets, gewoon doorgaan ondanks het strontweer
Haha jep, maar ja we waren er toch alquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Was toch één van de betere meets, gewoon doorgaan ondanks het strontweer
Jointjes roken, bier zuipen en barbecue erbij aanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Dat was mooi ja. BBQ-n onder een paraplu haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |