Haha, ja wow. Dat is nogal watquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Kost allemaal tijd en geld, en je kunt het maar één keer uitgeven. Ik heb naast vaste lasten verder geen grote uitgaven gelukkig. Enige wat minder is is dat mijn spaarrekening behoorlijk geplunderd is en ik voor het huis niet meteen hele grote aankopen kan doen. Ik wil bijvoorbeeld graag alle deuren binnen vervangen, dat zijn er een stuk of 12 in totaal, gaat nogal in de papieren lopen. En doe deuren liever in één keer allemaal
Deuren heb ik een jaar geleden laten doen, is een behoorlijke kostenpost ja. Denk er goed over na. Ook of je ze zelf wilt zetten of laten zetten. Zelf doen betekent een hoop frustratiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Kost allemaal tijd en geld, en je kunt het maar één keer uitgeven. Ik heb naast vaste lasten verder geen grote uitgaven gelukkig. Enige wat minder is is dat mijn spaarrekening behoorlijk geplunderd is en ik voor het huis niet meteen hele grote aankopen kan doen. Ik wil bijvoorbeeld graag alle deuren binnen vervangen, dat zijn er een stuk of 12 in totaal, gaat nogal in de papieren lopen. En doe deuren liever in één keer allemaal
Ach, ik heb ook nog een hele badkamer te verbouwen. Hele vloer eruit hakken, tegels van de muren en alles vervangen voor iets met een moderne uitstralingquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook echt toen ik in dit huis kwam alles gedaan tot ik er geen zin meer in had. Moet nog steeds badkamer muren schilderen, niet egaal wit. Maar plinten heb ik wel!
Jup, moet maar even wachten. Ach, er zitten tenminste deuren inquote:
Ik was van plan het zelf te gaan doen maar mocht dat echt tegenzitten dan laat ik er wel iemand voor komen. Moet wel goed gebeuren, als ze er niet netjes in zitten dan ga ik me er gegarandeerd aan ergeren. Ben nogal perfectionistischquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deuren heb ik een jaar geleden laten doen, is een behoorlijke kostenpost ja. Denk er goed over na. Ook of je ze zelf wilt zetten of laten zetten. Zelf doen betekent een hoop frustratie
Heb keer deur gezaagd, nu is de deur scheef. Hahaahahquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deuren heb ik een jaar geleden laten doen, is een behoorlijke kostenpost ja. Denk er goed over na. Ook of je ze zelf wilt zetten of laten zetten. Zelf doen betekent een hoop frustratie
Pffquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook nog een hele badkamer te verbouwen. Hele vloer eruit hakken, tegels van de muren en alles vervangen voor iets met een moderne uitstraling
Ja, dat wil ik dus graag voorkomenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb keer deur gezaagd, nu is de deur scheef. Hahaahah
Dat wel, maar ook dat klusje moet nog even wachten ivm kosten. Badkamer is verder prima bruikbaar dus is verder niet erg. Eerst even de lopende zaken afronden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pffachja, heb je wel wat uiteindelijk
Ja, was wel afgetekend maar toch. En hier wel kluservaring van aardappel, nu wel wat meer maar niet veelquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus graag voorkomen
[..]
Dat wel, maar ook dat klusje moet nog even wachten ivm kosten. Badkamer is verder prima bruikbaar dus is verder niet erg. Eerst even de lopende zaken afronden.
Geen verdovende middelen tot je genomen voordat je de klus uit ging voeren?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, was wel afgetekend maar toch. En hier wel kluservaring van aardappel, nu wel wat meer maar niet veel
Ahh ja, hoe lang ga je er totaal mee bezig zijn dan denk je?![]()
Nee, maar misschien van de dag ervoor nogquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen verdovende middelen tot je genomen voordat je de klus uit ging voeren?
Idd, beetje trillende handen enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar misschien van de dag ervoor nog
Maar heb vet veel zelf gedaan. Kozijnen allemaal opnieuw geschuurd en geverfd, en zijn van die kozijnen met van die trapjesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd, beetje trillende handen enzoDan gaat het al snel niet meer recht door het lijntje.
Zijn goede vaardigheden om te hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar heb vet veel zelf gedaan. Kozijnen allemaal opnieuw geschuurd en geverfd, en zijn van die kozijnen met van die trapjes![]()
![]()
. En alle deuren op nieuw geverfd, en muur behangen en geverfddddddddd en radiatorbekleding gemaakt en heel veel zelf opgehangen JA KNAP HE
![]()
Ja tochquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn goede vaardigheden om te hebben
Ik beweer toch ook niet dat je niets kunt?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar heb vet veel zelf gedaan. Kozijnen allemaal opnieuw geschuurd en geverfd, en zijn van die kozijnen met van die trapjes![]()
![]()
. En alle deuren op nieuw geverfd, en muur behangen en geverfddddddddd en radiatorbekleding gemaakt en heel veel zelf opgehangen JA KNAP HE
![]()
Nee, wou alleen efkes zeggen wat ik had gedaan hahahaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik beweer toch ook niet dat je niets kunt?Ja, best knap
Verven is, en dan vooral kozijnen is niet één van de makkelijkste klusjes. Zoiets moet er gewoon net uitzien.
Snap ik, ben je vast trots opquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wou alleen efkes zeggen wat ik had gedaan hahahasorry
Misschien ja, maar niet als je zooooooooooooooooooooooo tyfus veel moeeeeeeeeetquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is een ultieme ontspannen bezigheid
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Snap ik, ben je vast trots opIk wel in ieder geval op het werk wat ik hier verzet.
Je hebt vast nog niet genoeg eelt op de vingers. Gewoon doorgaan, komt vanzelf goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef Crack_ het volgende:
En vooral kutwerk, schuren enzo alleen al godverdomme man. En het ziet er wel mooi uit, maar doe het toch niet goed. Want had blaren op mn vinger van die kwast, das niet de bedoelign volgens mij
![]()
![]()
Nee ben klaar, behalve badkamer nog keertjequote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt vast nog niet genoeg eelt op de vingers. Gewoon doorgaan, komt vanzelf goed.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef Crack_ het volgende:
En radioterbekleding moest veel zagen met decoupeerzaagje, daar ook wel mee in mn vinger gesneden natuurlijk.
Idd, dat sowieso. Je hebt er ook nog jaren plezier van dus even een keertje flink werken is dan zo erg nog niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar daarom, gevoel er na is enkel extra fijn, als het maar mooi is
.
Gewoon de roller eroverquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ben klaar, behalve badkamer nog keertje. Maar dat zijn muren dus niet zo moeilijk of kut
Yesquote:
Jaa, goedzo! Maar mannetjes inhuren is ook echt duuurrururuquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind klussen wel echt pure aids.
Maar het meeste kan en doe ik wel zelf
En dan kun je ook zeggen; dit heb ik zelf allemaal gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:46 schreef Crack_ het volgende:
Maar tis meer dat ik er niet van hou om overal mensen bij te halen en afhankelijk te moeten zijn. Dus beter zelf leren
Mijne vast ook, deze is van ikea rest van Bosch. Hebben vast waarschuwingenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn gereedschap heeft in ieder geval een waarschuwing
Als ik mannetjes zou inhuren zou ik niet meer serieus worden genomen in mijn familequote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Jaa, goedzo! Maar mannetjes inhuren is ook echt duuurrururu
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
En dan kun je ook zeggen; dit heb ik zelf allemaal gedaan
En anders staat het vast wel in de handleiding. Iets met niet in jezelf zagen ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne vast ook, deze is van ikea rest van Bosch. Hebben vast waarschuwingen
Mn zus roept zelfs voor gaatje boren in de muur voor schilderijtje mn vaderquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel iets wat je over het algemeen wel zelf moet doen, stomme gedachten natuurlijk
Ik huur alleen mannetjes in voor de dingen die ik echt niet zelf kan, een CV ketel plaatsen bijvoorbeeld. Of dingen aan het dak repareren, ga ik ook niet zelf bij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik mannetjes zou inhuren zou ik niet meer serieus worden genomen in mijn famile
Allemaal mensen in de bouw enzo.
Die ook graag commentaar leveren over de methodiek die je toepast.
Daarom doe ik het ook liever zelf dan familie te vragen
wtfquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn zus roept zelfs voor gaatje boren in de muur voor schilderijtje mn vader. En ze is gewoon getrouwd hoor, maar die kan t ook niet.
Mooie vent heb je danquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn zus roept zelfs voor gaatje boren in de muur voor schilderijtje mn vader. En ze is gewoon getrouwd hoor, maar die kan t ook niet.
En zo niet dan ga ik ze natuurlijk aanklagen. Dat kan niet he, wist ik veel dat je dat niet moest doen?!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
En anders staat het vast wel in de handleiding. Iets met niet in jezelf zagen ofzo
Ja, er hangt één ding wat ze zelf hebben opgehangen. Dat hangt zo scheef dat je echt denkt... Hoe heb je dát gedaanquote:
Dingen met elektriciteit begin ik ook niet zo snel aanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik huur alleen mannetjes in voor de dingen die ik echt niet zelf kan, een CV ketel plaatsen bijvoorbeeld. Of dingen aan het dak repareren, ga ik ook niet zelf bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |