Ah ja, dan heb je nog geluk gehad!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, eind vorig jaar toen ik nog net 3% mee kon financieren in de hypotheek![]()
K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #45
Ouiiiiii.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan blijf je gezellig hier
Jup, net even iets minder zelf bekostigen. Het zijn sowieso al behoorlijke bedragen wat je er bijkrijgt ivm het kosten koper gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja, dan heb je nog geluk gehad!
Ik heb hem uitgezet na Bayern-Werder. Eredivisie wedstrijden van vanavond boeien mij niet zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiiiii.
Kijk je voetbal? Ik durf niet te streamen hier omdat zo iets als kauwgom importeren al strafbaar is.
Netjes hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, net even iets minder zelf bekostigen. Het zijn sowieso al behoorlijke bedragen wat je er bijkrijgt ivm het kosten koper gebeuren.
Dat er veel aan moest gebeuren wist ik trouwens wel al, ook rekening mee gehouden. Wou altijd al graag een vrijstaande woning, deze kans wou ik niet laten liggen. Ook veel natuur hier en heerlijk rustig, kan me niet beter wensen eigenlijk.
Ahhh jammerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgezet na Bayern-Werder. Eredivisie wedstrijden van vanavond boeien mij niet zo.
Hier is Rolde, ligt vlak bij Assen. Thanks, enige wat me aan de buitenkant niet zo bevalt is het grote witte vak, nog even kijken wat ik daar in de toekomst mee ga doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes hoor
Waar is 'hier' eigenlijk? Ik zag je post in het topic. Vrijstaande huis ziet er leuk uit zo van de buitenkant.
Ja volgens mij niet al te best.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Az speelt wel uit tegen Willem II, zag ik.
Kan ik mij wel iets bij voorstellen ja. Is opzich niet heel storend verder. Vond ik dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier is Rolde, ligt vlak bij Assen. Thanks, enige wat me aan de buitenkant niet zo bevalt is het grote witte vak, nog even kijken wat ik daar in de toekomst mee ga doen.
Ik weet het echt nietquote:
Ging over darten, psv en andere ongein. Kan nog beter twitter checkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Anders kijk je in het EL live topic in VBL. Al zal het daar voornamelijk over Psv-Hee gaan vermoed ik .
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ging over darten, psv en andere ongein. Kan nog beter twitter checken
Is ook iets voor later. Kan er eventueel een stuk voor laten bouwen over de volledige breedte van het huis, met dakterras uiteraardquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen ja. Is opzich niet heel storend verder. Vond ik dan.
Haha ja. Dat is het ergste. Je betaald je scheel voor al die kleine dingen waar je eigenlijk niets van terugziet. Met verf wel dan maar denk eens aan schroefjes, spijkertjes e.d.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Is ook iets voor later. Kan er eventueel een stuk voor laten bouwen over de volledige breedte van het huis, met dakterras uiteraardNog wel even paar jaar voor sparen
![]()
Valt me sowieso vies tegen hoe duur klussen in huis is. Een beetje goede verf ben je zo een aantal tientjes voor kwijt, en dan nog alle andere zooi zoals kwasten, rollers en dergelijke.
Jup, en natuurlijk gereedschap waarmee de klussen uitgevoerd moeten wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja. Dat is het ergste. Je betaald je scheel voor al die kleine dingen waar je eigenlijk niets van terugziet. Met verf wel dan maar denk eens aan schroefjes, spijkertjes e.d.
Ja, heerlijk is dat. En ik bedenk zo nu en dan nog steeds dingen die ik aan wil pakken en dan maak ik daar een plan voor op lange termijn zeg maar. Voorlopig overigens even niets in de planning staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en natuurlijk gereedschap waarmee de klussen uitgevoerd moeten wordenMaar al die kleine dingen waar je niets van ziet betaal je idd uiteindelijk wel veel voor, ik weet dat ik veel gedaan heb in huis maar het verschil is eigenlijk alleen heel erg zichtbaar op de werkkamer en de slaapkamer, die waren er ook het ergste aan toe.
Maar ach, ik kan het op zijn tijd doen, lekker in het weekend aan het klussen.
Jij hebt natuurlijk ook nog een dochtertje waar je op moet lettenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is dat. En ik bedenk zo nu en dan nog steeds dingen die ik aan wil pakken en dan maak ik daar een plan voor op lange termijn zeg maar. Voorlopig overigens even niets in de planning staan.
Ja, snap ik wel. Je woont er ook net. Ik was toen ik net het huis kocht ook snel met alles. Nu ruim 5 jaar later beginnen sommige zaken mij al weer te storenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk ook nog een dochtertje waar je op moet lettenIk plan het meeste ook, maar dan wel op de korte termijn. Sommige dingen moeten echt even gebeuren, ik ga me er anders ook teveel aan ergeren.
Kost allemaal tijd en geld, en je kunt het maar één keer uitgeven. Ik heb naast vaste lasten verder geen grote uitgaven gelukkig. Enige wat minder is is dat mijn spaarrekening behoorlijk geplunderd is en ik voor het huis niet meteen hele grote aankopen kan doen. Ik wil bijvoorbeeld graag alle deuren binnen vervangen, dat zijn er een stuk of 12 in totaal, gaat nogal in de papieren lopen. En doe deuren liever in één keer allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Je woont er ook net. Ik was toen ik net het huis kocht ook snel met alles. Nu ruim 5 jaar later beginnen sommige zaken mij al weer te storen.
Overigens gaat het sparen nu wat minder en inderdaad ook nu met een dochtertje maakt het klussen ook wat lastiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |