SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NS wil je wel erheen brengenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef haan33 het volgende:
ik wilde wel, alleen geen rijbewijs en nu nog steeds niet
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knap beetje af op Opso nu eigenlijk, zo onwetend
Had je tijd voor gekregen, en met een salaris is het makkelijkerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef haan33 het volgende:
Yesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zal zelden white knighten of iets, maar opso is best wel slimquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja maar door financiële problemen niet gelukt. Wel jammer want hoorde dat het big money wasquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Had je tijd voor gekregen, en met een salaris is het makkelijker
rijbewijs is echt vereist jongen, wat je ook wil... ga het halen
white knightquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal zelden white knighten of iets, maar opso is best wel slim
ach big money is een groot woord, goed salaris welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja maar door financiële problemen niet gelukt. Wel jammer want hoorde dat het big money was
quote:
Jij staat al voor mij, dus niet zeiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik hoor op de eerste rij in de op. Just sayin
Ik kwam nog langs dat metrostation laatst, moest gelijk aan jou nog denkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach big money is een groot woord, goed salaris wel
Ben je op je kale achterhoofd gevallen ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom een keer koffie drinken dan.. je weet mijn naam... gewoon melden bij de receptiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kwam nog langs dat metrostation laatst, moest gelijk aan jou nog denken
Moet ik een kurk in m'n anus doen of is dat niet nodig?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij staat al voor mij, dus niet zeiken.
prima manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom een keer koffie drinken dan.. je weet mijn naam... gewoon melden bij de receptie
liegen en white knighten zijn 2 verschillende dingen hequote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ohquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
liegen en white knighten zijn 2 verschillende dingen he
Vind je seks met je nicht ook een tikkeltje ordinair?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tikkeltje ordi is wel ok, maar beslist niet te veel.
Collega worden van WCH, geen dag zal ooit hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Natuurlijk, ga mijn 17e jaar in, jammer dat je niet reageerde, we wilden je wel opleiden
WTF ik hoop dat al je haar uitvaltquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon mismaakt, net als hij
Ik ben best amusant hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Collega worden van WCH, geen dag zal ooit hetzelfde zijn.
vastgeplakt worden aan je stoel enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Collega worden van WCH, geen dag zal ooit hetzelfde zijn.
ik mag jou wel geloof ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon mismaakt, net als hij
Heb inderdaad ooit een collega in ducttape aan zijn stoel gewikkeld en in de lift gezetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vastgeplakt worden aan je stoel enzo
Ordinary? Nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je seks met je nicht ook een tikkeltje ordinair?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tering... ik voel net op mijn hoofd ... jezus
I knew it!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb inderdaad ooit een collega in ductape aan zijn stoel gewikkeld en in de lift gezet
heb ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ziet eruit alsof je een plaatje van bijvoorbeeld 600x1200 naar 60x60 hebt gecropt
Het is ook positief bedoeld hoor. Zo'n sarcastische droge lul, die bijna overal een geintje in ziet.quote:
klopt wel deze analyse... collega kwam laatst terug met een meetset van ongeveer 10.000 euro die uit de toren was gevallen, 40m... helemaal stuk... dus hij komt helemaal droef binnen, haalt dat ding uit de bus... dus ik sta er bij... "ja ik ziet het al" hij "wat?" ik "die is lek"quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is ook positief bedoeld hoor. Zo'n sarcastische droge lul, die bijna overal een geintje in ziet.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt wel deze analyse... collega kwam laatst terug met een meetset van ongeveer 10.000 euro die uit de toren was gevallen, 40m... helemaal stuk... dus hij komt helemaal droef binnen, haalt dat ding uit de bus... dus ik sta er bij... "ja ik ziet het al" hij "wat?" ik "die is lek"
want?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, jij wordt echt niet ouder dan 60 kerel. Schrijf dat maar op je buik(pens)
in het achterstallige almelo worden mensen nog niet zo oud als in de modernere streken van het landquote:
ik woon daar niet hansquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in het achterstallige almelo worden mensen nog niet zo oud als in de modernere streken van het land
pfffffquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt wel deze analyse... collega kwam laatst terug met een meetset van ongeveer 10.000 euro die uit de toren was gevallen, 40m... helemaal stuk... dus hij komt helemaal droef binnen, haalt dat ding uit de bus... dus ik sta er bij... "ja ik ziet het al" hij "wat?" ik "die is lek"
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt er lang genoeg gewoon om permanente schade aan te richten
Ok.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
Leuk bericht heb ik gekregen
Ik hoop dat ze jou kleine en grote lippen flink hebben weggesneden tijdens jou besnijdenis zodat jij je niet meer voor kan planten.Minder van jou zou beter zijn voor mijn vaderland.Want jij hebt totaal geen benul van onze tradities maar wij moeten wel respect hebben voor jou tradities, zoals onverdoofd slachten, ramadan, suikerfeest en kindhuwelijken en het afhakken van hoofden.Ooit reed de arabier op een kameel maar de tijd komt dat hij weer op een kameel rijd. Zal tijd worden want waar jullie verschijnen krijg je dit...
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
Ik hoop dat ze jou kleine en grote lippen flink hebben weggesneden tijdens jou besnijdenis zodat jij je niet meer voor kan planten.Minder van jou zou beter zijn voor mijn vaderland.Want jij hebt totaal geen benul van onze tradities maar wij moeten wel respect hebben voor jou tradities, zoals onverdoofd slachten, ramadan, suikerfeest en kindhuwelijken en het afhakken van hoofden.Ooit reed de arabier op een kameel maar de tijd komt dat hij weer op een kameel rijd. Zal tijd worden want waar jullie verschijnen krijg je dit...
Via Fok! ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
GhpH?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
Woon je nog steeds in Waddinxveen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef haan33 het volgende:
moet je maar niet door het park lopen 's avonds met je niqaab aanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
jammer dacht ik post goatses op haar tijdlijn ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
asje
https://www.facebook.com/nessy.shepherd?fref=ufi&rc=p
heb al twee kamelenbultenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij neemt zeker kamelen tat op je tit
ja ;squote:
heb dat ook altijd met jouw ui als ik een hoer met een strohoed m'n neus laat likkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ;s
ik zag woe trouwens een jesus candle met precies die afbeelding uit je UI. moest aan je denken
is geen stuur, zit water inquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik geloof je niet
stuur is foto daarvan![]()
awwwwwwquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dat ook altijd met jouw ui als ik een hoer met een strohoed m'n neus laat likken
nee ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik geloof je niet
stuur is foto daarvan![]()
Rozevlaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:28 schreef Vlakarretje het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen blanke vla en caramelvla
Ah, vetjes. Ook maar weer 'ns doen van het weekend.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kroketje of kaassouffleetje erbij denk
Ik dacht dat je eens zei dat je geen vrienden had. Met zo'n instelling kom je er wel ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef pinman het volgende:
Noorderplantsoen in Groningen?
Ik ga niet. Beetje ver.
Wat voor een dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een pizza ga bestellen.
Oh lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ah, vetjes. Ook maar weer 'ns doen van het weekend.
Ik ga pasta maken. Lekker pittige. Tomaat, prei, Madame Janette tot een creme-saus en dan stukjes augurk erdoor en strooikaas erover.
ah oke ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, weet je naam niet heb je nooit opgezocht ;s
waarschijnlijk is je vlees dieet de gewoonte dat je zo'n vette hap bentquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wittebonen, aardappels en een gehaktbal waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:32 schreef zeer het volgende:
[..]
waarschijnlijk is je vlees dieet de gewoonte dat je zo'n vette hap bent
srsquote:
dat zeker, Djequote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht dat je van freaky galz houdt. 😏😏
hoef nie ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:32 schreef zeer het volgende:
[..]
wil wel doen hoor ;s mis informatie voor dergelijke actie
zat te lurken in LIF zag daar een foto van jou en vroeg mij af hoe oud jij bentquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht dat je van freaky galz houdt. 😏😏
Nah, half pondje vlees per week is prima.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
srs
ik raad je aan te stoppen met het eten van vlees en zuivel en je helemaal vol te proppen met groente en fruit
dit wil k wel echt srs gaan doen, maar ben te zwakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
srs
ik raad je aan te stoppen met het eten van vlees en zuivel en je helemaal vol te proppen met groente en fruit
Nee man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
srs
Voor fatso's en ander ongezond gepeupel ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nah, Half pondje vlees per week is prima.
ok pondjes vliegen er af dusquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man.
Veel vlees eten we hier niet, hooguit 3x per week. En ik krijg wel dagelijks voldoende groente binnen. Ga ook weer aan de smoothies beginnen.
Ben al gestopt met frisdranken, dus dat helpt ook al
12quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
zat te lurken in LIF zag daar een foto van jou en vroeg mij af hoe oud jij bent
Nee hoor. Bij een gezond dieet hoort ook vlees alleen niet te veel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Voor fatso's en ander ongezond gepeupel ja.
19quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
zat te lurken in LIF zag daar een foto van jou en vroeg mij af hoe oud jij bent
je kunt hetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef Crip het volgende:
[..]
dit wil k wel echt srs gaan doen, maar ben te zwak
lekker vlees hmmmm groeihormonen mmmm en jij je maar afvragen waarom je zulke fierse tietjes hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef MrBradge het volgende:
Ben al gestopt met frisdranken, dus dat helpt ook al. Niks mis met een goed stuk vleesZolang je het maar niet dagelijks eet en het houd bij 1 lapje vlees en niet 4-5 lappen op je bord legt.
eten van dierlijke proteïnen zorgt er voor dat de wereld stuk gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij een gezond dieet hoort ook vlees alleen niet te veel.
Eerder grammetjes op dit momentquote:
Lolquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
heeft wel echt zo'n daddy issues crazy eye's gelaat
waarschijnlijk erg goede seks
braddie ophouden met zo vaak wegen, daardoor jojo ik veel. en jij fixeert je er ook te veel opquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eerder grammetjes op dit moment
srs, ik durf het je niet te zeggen, heb mij afgelopen maandag gewogen, toen was ik 117,2En ik ga mij a.s maandag weer wegen en dan gaan we zien in hoeverre het s'nachts niet meer eten + meer bewegen en het geen frisdrank nuttigen heeft geholpen
Ik eet best verantwoord anders en dus beslist niet te veel vlees.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
eten van dierlijke proteïnen zorgt er voor dat de wereld stuk gaat
bedankt man
Oh ja want op fok moeten we universitairwaardig posten XDDDDDDquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
[..]
dat dacht ik altijd n.a.v. je postgedrag ja ;s
gewoon 100% fruit en groente, af en toe wat peulvruchten en jij bent binnen een halfjaar op streefgewichtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eerder grammetjes op dit moment
srs, ik durf het je niet te zeggen, heb mij afgelopen maandag gewogen, toen was ik 117,2En ik ga mij a.s maandag weer wegen en dan gaan we zien in hoeverre het s'nachts niet meer eten + meer bewegen en het geen frisdrank nuttigen heeft geholpen
ja want al dan niet wetenschappelijk kunnen schrijven is dé indicator voor leeftijdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja want op fok moeten we universitairwaardig posten XDDDDDD
Daardoor jojo JIJ veel?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
braddie ophouden met zo vaak wegen, daardoor jojo ik veel. en jij fixeert je er ook te veel op
verantwoord en wel vlees eten kan niet vriendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik eet best verantwoord anders en dus beslist niet te veel vlees.
Bedankt, Hans. Zal het schrijven in mn notitieblokje, of zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja want al dan niet wetenschappelijk kunnen schrijven is dé indicator voor leeftijd
weeg 1x per maandquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daardoor jojo JIJ veel?
Ik weeg mij 1x per week, of is 1x per maand juist beter? (Kennis van mij zei dat 1x per week beter was omdat je dan ook daadwerkelijk het gevoel hebt dat het lukt)
Elke dag wegen lijkt mij wat extreemquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen ik nog echt actief was met gezond doen woog ik mij elke dag. Je kon je gewicht dan noteren in myfitnesspal en dan kreeg je een vet leuke lijngrafiek. Was wel mooi om te zien.
Ik deed het puur voor dat grafiekje.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Elke dag wegen lijkt mij wat extreem
Nee oke okequote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik deed het puur voor dat grafiekje.
Gewoon 2x per dag, 1x voor en 1x na. Dan zie je elke dag kleine fluctuaties in de 100g.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen ik nog echt actief was met gezond doen woog ik mij elke dag. Je kon je gewicht dan noteren in myfitnesspal en dan kreeg je een vet leuke lijngrafiek. Was wel mooi om te zien.
Dat vind ik nogal zwart wit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
verantwoord en wel vlees eten kan niet vriend
💩quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon 2x per dag, 1x voor en 1x na. Dan zie je elke dag kleine fluctuaties in de 100g.
voor en na het eten of...?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon 2x per dag, 1x voor en 1x na. Dan zie je elke dag kleine fluctuaties in de 100g.
Jawel. Vlees eten is niet per definitie slecht. Het mag alleen wel wat minder.quote:
Dat is het welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Vlees eten is niet per definitie slecht. Het mag alleen wel wat minder.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je haar lang genoeg bakt wel denk ik
slavinkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Zoek op wat de proteïne conversie van dieren is op slacht gewicht. Hoeveel landgebruik er naar veehouderij gaat. Hoeveel water er voor de productie van je gehakt is gebruikt. Hoeveel CO2 equivalenten je slavink de wereld in geholpen heeft.
De productie van dierlijke proteïne is hoe dan ook een verspilling van resources en het grootste gevaar voor het milieu dat er is.
gewoon 4x per dag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
kaas meer dan kip, heerlijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:43 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik eet best verantwoord, af en toe leg ik beslag op grote delen van de wereld om vlees te eten'
[ afbeelding ]
'soms moeten de mensen in Afrika maar gewoon dorst hebben als ik mijn biefstukje wil'
[ afbeelding ]
'ik vind het heel normaal om 24/25 van de proteïnen gewoon weg te gooien, het is niet alsof er honger is op de wereld '
het beste is stoppen met ademhalen, dan heb je pas echt een mooi grafiekquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
gewoon 4x per dag.
1x in de ochtend na het schijten.
1x vlak na je middageten.
1x vlak na je avondeten.
1x s'nachts nadat je weer hebt gescheten.
Krijg je een nóg mooiere grafiek.
Prima dat jij vegetarier bent. Ik ben het de helft van de tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Zoek op wat de proteïne conversie van dieren is op slacht gewicht. Hoeveel landgebruik er naar veehouderij gaat. Hoeveel water er voor de productie van je gehakt is gebruikt. Hoeveel CO2 equivalenten je slavink de wereld in geholpen heeft.
De productie van dierlijke proteïne is hoe dan ook een verspilling van resources en het grootste gevaar voor het milieu dat er is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het beste is stoppen met ademhalen, dan heb je pas echt een mooi grafiek
wrm nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh![]()
wrm geef jij dan antwoord ik snap het niet
zou kroebelenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
heb jeuk aan mijn tiet maar heb net mn nagels gelakt, fck my life
Wel in olijfoliequote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je haar lang genoeg bakt wel denk ik
net zoals je tussen de slokken door absoluut niet drinkt, ja tochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima dat jij vegetarier bent. Ik ben het de helft van de tijd.
Ik doe wel ff.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
net zoals je tussen de slokken door absoluut niet drinkt, ja toch
Wow niet van jou verwacht ditquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het beste is stoppen met ademhalen, dan heb je pas echt een mooi grafiek
zou wel krabbenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
Bij mij is dat op zee werken. Goed voor de Zen-balance.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
net zoals je tussen de slokken door absoluut niet drinkt, ja toch
Maar wat heeft dat met deze cijfers te maken dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh fijn dat je de helft van de tijd de wereld naar de kloten helpt en mensen laat verhongeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
beter gewoon fulltime, jatochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh fijn dat je de helft van de tijd de wereld naar de kloten helpt en mensen laat verhongeren.
Het leven zit niet zo zwart wit in elkaar gelukkig. Het gaat om de gulden middenweg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh fijn dat je de helft van de tijd de wereld naar de kloten helpt en mensen laat verhongeren.
lol watquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Gridlok het volgende:
Haha, braddie weer op dumpert.[ afbeelding ]
we kennen tenminste een bf-erquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Gridlok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.htmlquote:
Maak dat je zelf maar wijsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het leven zit niet zo zwart wit in elkaar gelukkig. Het gaat om de gulden middenweg.
hoop dat ie wat chickies landquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we kennen tenminste een bf-er
Haha, heb je al bookings?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
Alleen jammer dat ze niet de YouTube link naar ons kanaal erbij doen:
Want we zijn als we goed gerepeteerd hebben een vrij strakke band.
Ons laatste optreden was dit in November.quote:
je bent dik, niet strakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
braddie zei tegen me dat ze lesbisch was.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
chickie op de bas is niet verkeerd toch, ga ervoor man
Haha mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ons laatste optreden was dit in November.
We willen dit jaar wel meer gaan optreden, maar nummers schrijven is ook prioriteit he. Als de setlist langer is en je speelt dus langer, heb je meer kans om ergens te spelen, want de meeste kroegjes en dergelijke, of bepaalde festivals, die willen minimaal dat je 75 minuten kan vullen.
DM openbaar maken vriend ..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
braddie zei tegen me dat ze lesbisch was.
do itquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon social media actie voor maken
#bitches4braddie ofzo
ik ging ook stukquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Gridlok het volgende:
klinkt niet eens slecht manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
prima match dusquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
braddie zei tegen me dat ze lesbisch was.
ja en als je er op blijft reageren gaan ze die opmerkingen blijven maken ehquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beetje jammer die opmerkingen steeds
als het je niet zint ga je maar wegquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beetje jammer die opmerkingen steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |