quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
net zoals je tussen de slokken door absoluut niet drinkt, ja toch
Wow niet van jou verwacht ditquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het beste is stoppen met ademhalen, dan heb je pas echt een mooi grafiek
zou wel krabbenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
heb jeuk aan mijn tiet maar heb net mn nagels gelakt, fck my life
Bij mij is dat op zee werken. Goed voor de Zen-balance.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
net zoals je tussen de slokken door absoluut niet drinkt, ja toch
Maar wat heeft dat met deze cijfers te maken dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima dat jij vegetarier bent. Ik ben het de helft van de tijd.
Oh fijn dat je de helft van de tijd de wereld naar de kloten helpt en mensen laat verhongeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima dat jij vegetarier bent. Ik ben het de helft van de tijd.
beter gewoon fulltime, jatochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh fijn dat je de helft van de tijd de wereld naar de kloten helpt en mensen laat verhongeren.
Het leven zit niet zo zwart wit in elkaar gelukkig. Het gaat om de gulden middenweg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh fijn dat je de helft van de tijd de wereld naar de kloten helpt en mensen laat verhongeren.
lol watquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Gridlok het volgende:
Haha, braddie weer op dumpert.[ afbeelding ]
we kennen tenminste een bf-erquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Gridlok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.htmlquote:
Maak dat je zelf maar wijsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het leven zit niet zo zwart wit in elkaar gelukkig. Het gaat om de gulden middenweg.
hoop dat ie wat chickies landquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we kennen tenminste een bf-er
Haha, heb je al bookings?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.html
Alleen jammer dat ze niet de YouTube link naar ons kanaal erbij doen:
Want we zijn als we goed gerepeteerd hebben een vrij strakke band.
Ons laatste optreden was dit in November.quote:
je bent dik, niet strakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
braddie zei tegen me dat ze lesbisch was.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
chickie op de bas is niet verkeerd toch, ga ervoor man
Haha mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ons laatste optreden was dit in November.
We willen dit jaar wel meer gaan optreden, maar nummers schrijven is ook prioriteit he. Als de setlist langer is en je speelt dus langer, heb je meer kans om ergens te spelen, want de meeste kroegjes en dergelijke, of bepaalde festivals, die willen minimaal dat je 75 minuten kan vullen.
DM openbaar maken vriend ..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
braddie zei tegen me dat ze lesbisch was.
do itquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon social media actie voor maken
#bitches4braddie ofzo
ik ging ook stukquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Gridlok het volgende:
klinkt niet eens slecht manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
prima match dusquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
braddie zei tegen me dat ze lesbisch was.
ja en als je er op blijft reageren gaan ze die opmerkingen blijven maken ehquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beetje jammer die opmerkingen steeds
als het je niet zint ga je maar wegquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
tief je toch lekker op dikke tyfusjankdowniequote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Thanks manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klinkt niet eens slecht man
Hahaha gvdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
tief je toch lekker op dikke tyfusjankdownie
feels goodquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vergeleken met mij ben jij skinnybitch
wowquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leave Braddie alonequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou kijk. Ik ben lid van de PvdD en de reden dat ik niet meer naar partijbijeenkomsten ga is omdat het gros steevast beroepswerkloos is. Alles en iedereen is slecht, men dringt hun mening op aan anderen, maar ondertussen eet men er wel van.quote:
hashtagdoublestandardsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
Dik - ecto grapjes zijn hier aan de orde van de dag. Weet niet of je dat al opgevallen was?
Ik had echt niet van je verwacht dat je zo lief kon zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie mij aardig proberen te doenik ben echt een beter mens geworden
Er blijven altijd mensen die dat niet snappen, fylax.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
Dik - ecto grapjes zijn hier aan de orde van de dag. Weet niet of je dat al opgevallen was?
nu wil je me echt fucking hard of nohquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had echt niet van je verwacht dat je zo lief kon zijn
Wist niks beters... na mijn complimentje moest ik iets lulligs zeggen, dit in verband met het evenwicht van het universumquote:
ja kan niet wachten vanaaf weer 1 uur?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu wil je me echt fucking hard of noh
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wist niks beters... na mijn complimentje moest ik iets lulligs zeggen, dit in verband met het evenwicht van het universum
Er is helemaal niet te weinig landbouwgrond. Als we zouden stoppen met dierlijke proteïne productie zouden we 25x minder landbouwgrond nodig heb. Vijf-en-twintig keer minder heh. Kan je allemaal natuur op laten groeienquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou kijk. Ik ben lid van de PvdD en de reden dat ik niet meer naar partijbijeenkomsten ga is omdat het gros steevast beroepswerkloos is. Alles en iedereen is slecht, men dringt hun mening op aan anderen, maar ondertussen eet men er wel van.
Dat mensen 100% vega zijn, helemaal prima, maar mensen zijn hopelijk nog altijd vrij in hun keuze over wat men eet. Ik voel me er prima bij om vlees te eten. Dat de wereld overbevolkt is en er daardoor te weinig landbouwgrond is, is niet mijn schuld.
Een half pond vlees per week voor mezelf vind ik verantwoord. Wanneer anderen meer vlees eten mag men dat wat mij betreft zelf weten.
Het gewicht van Braddie kan dat evenwicht persoonlijk verstoren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wist niks beters... na mijn complimentje moest ik iets lulligs zeggen, dit in verband met het evenwicht van het universum
het allerbest is gewoon uitstervenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Er is helemaal niet te weinig landbouwgrond. Als we zouden stoppen met dierlijke proteïne productie zouden we 25x minder landbouwgrond nodig heb. Vijf-en-twintig keer minder heh. Kan je allemaal natuur op laten groeien.
Je kan srs beter je auto 24/7 laten draaien dan 4x vlees eten per week.
bedanktquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Er is helemaal niet te weinig landbouwgrond. Als we zouden stoppen met dierlijke proteïne productie zouden we 25x minder landbouwgrond nodig heb. Vijf-en-twintig keer minder heh. Kan je allemaal natuur op laten groeien.
is mur dan niet oud en lelijk???quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik dacht dat jij op oud en lelijk viel
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sowieso om 12 nakkie bestellen dan gozer
oud, lelijk, vies, lekker, knap, dom, dik, slank, slim, ruig, heet en drager van het aids virus zijn allemaal van toepassingquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lijkt me wel, maar ben alsnog teleurgesteld
jongens, volgens mij is 1 van mijn kloontjes tot leven gekomenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
oud, lelijk, vies, lekker, knap, dom, dik, slank, slim, ruig, heet en drager van het aids virus zijn allemaal van toepassing
k ben gwn dik, en daar moet je het maar mee doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
oud, lelijk, vies, lekker, knap, dom, dik, slank, slim, ruig, heet en drager van het aids virus zijn allemaal van toepassing
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jongens, volgens mij is 1 van mijn kloontjes tot leven gekomen
Ik eet elke dag biefstuk, douche 2 x 30 min per dag en maak 35.000 km per jaar in een 1 op 9 auto xDDquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
en daar zal ik het verdomme mee blijven doen ook. Nachten lang, tot je wederom wakker wordt in diezelfde steeg als toenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
k ben gwn dik, en daar moet je het maar mee doen.
maar ben je ruig?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
k ben gwn dik, en daar moet je het maar mee doen.
gewoon geen kind nemen, is pas echt milieu bewustquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:11 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik eet elke dag biefstuk, douche 2 x 30 min per dag en maak 35.000 km per jaar in een 1 op 9 auto xDD
Beschrijf je mij nou, wat tegenstrijdig dit ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar beginnen we met moorden?unleash your kraken
onze bokoharam
Niemand wil mij NEUKENquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon geen kind nemen, is pas echt milieu bewust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |