Het gewicht van Braddie kan dat evenwicht persoonlijk verstoren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wist niks beters... na mijn complimentje moest ik iets lulligs zeggen, dit in verband met het evenwicht van het universum
het allerbest is gewoon uitstervenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Er is helemaal niet te weinig landbouwgrond. Als we zouden stoppen met dierlijke proteïne productie zouden we 25x minder landbouwgrond nodig heb. Vijf-en-twintig keer minder heh. Kan je allemaal natuur op laten groeien.
Je kan srs beter je auto 24/7 laten draaien dan 4x vlees eten per week.
bedanktquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Er is helemaal niet te weinig landbouwgrond. Als we zouden stoppen met dierlijke proteïne productie zouden we 25x minder landbouwgrond nodig heb. Vijf-en-twintig keer minder heh. Kan je allemaal natuur op laten groeien.
is mur dan niet oud en lelijk???quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik dacht dat jij op oud en lelijk viel
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sowieso om 12 nakkie bestellen dan gozer
oud, lelijk, vies, lekker, knap, dom, dik, slank, slim, ruig, heet en drager van het aids virus zijn allemaal van toepassingquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lijkt me wel, maar ben alsnog teleurgesteld
jongens, volgens mij is 1 van mijn kloontjes tot leven gekomenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
oud, lelijk, vies, lekker, knap, dom, dik, slank, slim, ruig, heet en drager van het aids virus zijn allemaal van toepassing
k ben gwn dik, en daar moet je het maar mee doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
oud, lelijk, vies, lekker, knap, dom, dik, slank, slim, ruig, heet en drager van het aids virus zijn allemaal van toepassing
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jongens, volgens mij is 1 van mijn kloontjes tot leven gekomen
Ik eet elke dag biefstuk, douche 2 x 30 min per dag en maak 35.000 km per jaar in een 1 op 9 auto xDDquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
en daar zal ik het verdomme mee blijven doen ook. Nachten lang, tot je wederom wakker wordt in diezelfde steeg als toenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
k ben gwn dik, en daar moet je het maar mee doen.
maar ben je ruig?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
k ben gwn dik, en daar moet je het maar mee doen.
gewoon geen kind nemen, is pas echt milieu bewustquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:11 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik eet elke dag biefstuk, douche 2 x 30 min per dag en maak 35.000 km per jaar in een 1 op 9 auto xDD
Beschrijf je mij nou, wat tegenstrijdig dit ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar beginnen we met moorden?unleash your kraken
onze bokoharam
Niemand wil mij NEUKENquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon geen kind nemen, is pas echt milieu bewust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |