tief je toch lekker op dikke tyfusjankdowniequote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beetje jammer die opmerkingen steeds
Thanks manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klinkt niet eens slecht man
Hahaha gvdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
tief je toch lekker op dikke tyfusjankdownie
feels goodquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vergeleken met mij ben jij skinnybitch
wowquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leave Braddie alonequote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou kijk. Ik ben lid van de PvdD en de reden dat ik niet meer naar partijbijeenkomsten ga is omdat het gros steevast beroepswerkloos is. Alles en iedereen is slecht, men dringt hun mening op aan anderen, maar ondertussen eet men er wel van.quote:
hashtagdoublestandardsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
Dik - ecto grapjes zijn hier aan de orde van de dag. Weet niet of je dat al opgevallen was?
Ik had echt niet van je verwacht dat je zo lief kon zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie mij aardig proberen te doenik ben echt een beter mens geworden
Er blijven altijd mensen die dat niet snappen, fylax.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:03 schreef Chai het volgende:
Dik - ecto grapjes zijn hier aan de orde van de dag. Weet niet of je dat al opgevallen was?
nu wil je me echt fucking hard of nohquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had echt niet van je verwacht dat je zo lief kon zijn
Wist niks beters... na mijn complimentje moest ik iets lulligs zeggen, dit in verband met het evenwicht van het universumquote:
ja kan niet wachten vanaaf weer 1 uur?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu wil je me echt fucking hard of noh
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wist niks beters... na mijn complimentje moest ik iets lulligs zeggen, dit in verband met het evenwicht van het universum
Er is helemaal niet te weinig landbouwgrond. Als we zouden stoppen met dierlijke proteïne productie zouden we 25x minder landbouwgrond nodig heb. Vijf-en-twintig keer minder heh. Kan je allemaal natuur op laten groeienquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou kijk. Ik ben lid van de PvdD en de reden dat ik niet meer naar partijbijeenkomsten ga is omdat het gros steevast beroepswerkloos is. Alles en iedereen is slecht, men dringt hun mening op aan anderen, maar ondertussen eet men er wel van.
Dat mensen 100% vega zijn, helemaal prima, maar mensen zijn hopelijk nog altijd vrij in hun keuze over wat men eet. Ik voel me er prima bij om vlees te eten. Dat de wereld overbevolkt is en er daardoor te weinig landbouwgrond is, is niet mijn schuld.
Een half pond vlees per week voor mezelf vind ik verantwoord. Wanneer anderen meer vlees eten mag men dat wat mij betreft zelf weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |