quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
net zoals je tussen de slokken door absoluut niet drinkt, ja toch
Wow niet van jou verwacht ditquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het beste is stoppen met ademhalen, dan heb je pas echt een mooi grafiek
zou wel krabbenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
heb jeuk aan mijn tiet maar heb net mn nagels gelakt, fck my life
Bij mij is dat op zee werken. Goed voor de Zen-balance.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
net zoals je tussen de slokken door absoluut niet drinkt, ja toch
Maar wat heeft dat met deze cijfers te maken dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima dat jij vegetarier bent. Ik ben het de helft van de tijd.
Oh fijn dat je de helft van de tijd de wereld naar de kloten helpt en mensen laat verhongeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima dat jij vegetarier bent. Ik ben het de helft van de tijd.
beter gewoon fulltime, jatochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh fijn dat je de helft van de tijd de wereld naar de kloten helpt en mensen laat verhongeren.
Het leven zit niet zo zwart wit in elkaar gelukkig. Het gaat om de gulden middenweg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh fijn dat je de helft van de tijd de wereld naar de kloten helpt en mensen laat verhongeren.
lol watquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Gridlok het volgende:
Haha, braddie weer op dumpert.[ afbeelding ]
we kennen tenminste een bf-erquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Gridlok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)and_is_een_feit.htmlquote:
Maak dat je zelf maar wijsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het leven zit niet zo zwart wit in elkaar gelukkig. Het gaat om de gulden middenweg.
hoop dat ie wat chickies landquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we kennen tenminste een bf-er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |