Dat is het welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Vlees eten is niet per definitie slecht. Het mag alleen wel wat minder.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je haar lang genoeg bakt wel denk ik
slavinkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Zoek op wat de proteïne conversie van dieren is op slacht gewicht. Hoeveel landgebruik er naar veehouderij gaat. Hoeveel water er voor de productie van je gehakt is gebruikt. Hoeveel CO2 equivalenten je slavink de wereld in geholpen heeft.
De productie van dierlijke proteïne is hoe dan ook een verspilling van resources en het grootste gevaar voor het milieu dat er is.
gewoon 4x per dag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon 2x per dag, 1x voor en 1x na. Dan zie je elke dag kleine fluctuaties in de 100g.
kaas meer dan kip, heerlijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:43 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik eet best verantwoord, af en toe leg ik beslag op grote delen van de wereld om vlees te eten'
[ afbeelding ]
'soms moeten de mensen in Afrika maar gewoon dorst hebben als ik mijn biefstukje wil'
[ afbeelding ]
'ik vind het heel normaal om 24/25 van de proteïnen gewoon weg te gooien, het is niet alsof er honger is op de wereld '
het beste is stoppen met ademhalen, dan heb je pas echt een mooi grafiekquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
gewoon 4x per dag.
1x in de ochtend na het schijten.
1x vlak na je middageten.
1x vlak na je avondeten.
1x s'nachts nadat je weer hebt gescheten.
Krijg je een nóg mooiere grafiek.
Prima dat jij vegetarier bent. Ik ben het de helft van de tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Zoek op wat de proteïne conversie van dieren is op slacht gewicht. Hoeveel landgebruik er naar veehouderij gaat. Hoeveel water er voor de productie van je gehakt is gebruikt. Hoeveel CO2 equivalenten je slavink de wereld in geholpen heeft.
De productie van dierlijke proteïne is hoe dan ook een verspilling van resources en het grootste gevaar voor het milieu dat er is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het beste is stoppen met ademhalen, dan heb je pas echt een mooi grafiek
wrm nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh![]()
wrm geef jij dan antwoord ik snap het niet
zou kroebelenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
heb jeuk aan mijn tiet maar heb net mn nagels gelakt, fck my life
Wel in olijfoliequote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je haar lang genoeg bakt wel denk ik
net zoals je tussen de slokken door absoluut niet drinkt, ja tochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima dat jij vegetarier bent. Ik ben het de helft van de tijd.
Ik doe wel ff.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
heb jeuk aan mijn tiet maar heb net mn nagels gelakt, fck my life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |