braddie ophouden met zo vaak wegen, daardoor jojo ik veel. en jij fixeert je er ook te veel opquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eerder grammetjes op dit moment
srs, ik durf het je niet te zeggen, heb mij afgelopen maandag gewogen, toen was ik 117,2En ik ga mij a.s maandag weer wegen en dan gaan we zien in hoeverre het s'nachts niet meer eten + meer bewegen en het geen frisdrank nuttigen heeft geholpen
Ik eet best verantwoord anders en dus beslist niet te veel vlees.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
eten van dierlijke proteïnen zorgt er voor dat de wereld stuk gaat
bedankt man
Oh ja want op fok moeten we universitairwaardig posten XDDDDDDquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
[..]
dat dacht ik altijd n.a.v. je postgedrag ja ;s
gewoon 100% fruit en groente, af en toe wat peulvruchten en jij bent binnen een halfjaar op streefgewichtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eerder grammetjes op dit moment
srs, ik durf het je niet te zeggen, heb mij afgelopen maandag gewogen, toen was ik 117,2En ik ga mij a.s maandag weer wegen en dan gaan we zien in hoeverre het s'nachts niet meer eten + meer bewegen en het geen frisdrank nuttigen heeft geholpen
ja want al dan niet wetenschappelijk kunnen schrijven is dé indicator voor leeftijdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja want op fok moeten we universitairwaardig posten XDDDDDD
Daardoor jojo JIJ veel?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
braddie ophouden met zo vaak wegen, daardoor jojo ik veel. en jij fixeert je er ook te veel op
verantwoord en wel vlees eten kan niet vriendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik eet best verantwoord anders en dus beslist niet te veel vlees.
Bedankt, Hans. Zal het schrijven in mn notitieblokje, of zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja want al dan niet wetenschappelijk kunnen schrijven is dé indicator voor leeftijd
weeg 1x per maandquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daardoor jojo JIJ veel?
Ik weeg mij 1x per week, of is 1x per maand juist beter? (Kennis van mij zei dat 1x per week beter was omdat je dan ook daadwerkelijk het gevoel hebt dat het lukt)
Elke dag wegen lijkt mij wat extreemquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen ik nog echt actief was met gezond doen woog ik mij elke dag. Je kon je gewicht dan noteren in myfitnesspal en dan kreeg je een vet leuke lijngrafiek. Was wel mooi om te zien.
Ik deed het puur voor dat grafiekje.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Elke dag wegen lijkt mij wat extreem
Nee oke okequote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik deed het puur voor dat grafiekje.
Gewoon 2x per dag, 1x voor en 1x na. Dan zie je elke dag kleine fluctuaties in de 100g.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen ik nog echt actief was met gezond doen woog ik mij elke dag. Je kon je gewicht dan noteren in myfitnesspal en dan kreeg je een vet leuke lijngrafiek. Was wel mooi om te zien.
Dat vind ik nogal zwart wit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
verantwoord en wel vlees eten kan niet vriend
💩quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon 2x per dag, 1x voor en 1x na. Dan zie je elke dag kleine fluctuaties in de 100g.
voor en na het eten of...?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon 2x per dag, 1x voor en 1x na. Dan zie je elke dag kleine fluctuaties in de 100g.
Jawel. Vlees eten is niet per definitie slecht. Het mag alleen wel wat minder.quote:
Dat is het welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Vlees eten is niet per definitie slecht. Het mag alleen wel wat minder.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je haar lang genoeg bakt wel denk ik
slavinkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Zoek op wat de proteïne conversie van dieren is op slacht gewicht. Hoeveel landgebruik er naar veehouderij gaat. Hoeveel water er voor de productie van je gehakt is gebruikt. Hoeveel CO2 equivalenten je slavink de wereld in geholpen heeft.
De productie van dierlijke proteïne is hoe dan ook een verspilling van resources en het grootste gevaar voor het milieu dat er is.
gewoon 4x per dag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
kaas meer dan kip, heerlijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:43 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik eet best verantwoord, af en toe leg ik beslag op grote delen van de wereld om vlees te eten'
[ afbeelding ]
'soms moeten de mensen in Afrika maar gewoon dorst hebben als ik mijn biefstukje wil'
[ afbeelding ]
'ik vind het heel normaal om 24/25 van de proteïnen gewoon weg te gooien, het is niet alsof er honger is op de wereld '
het beste is stoppen met ademhalen, dan heb je pas echt een mooi grafiekquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
gewoon 4x per dag.
1x in de ochtend na het schijten.
1x vlak na je middageten.
1x vlak na je avondeten.
1x s'nachts nadat je weer hebt gescheten.
Krijg je een nóg mooiere grafiek.
Prima dat jij vegetarier bent. Ik ben het de helft van de tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Zoek op wat de proteïne conversie van dieren is op slacht gewicht. Hoeveel landgebruik er naar veehouderij gaat. Hoeveel water er voor de productie van je gehakt is gebruikt. Hoeveel CO2 equivalenten je slavink de wereld in geholpen heeft.
De productie van dierlijke proteïne is hoe dan ook een verspilling van resources en het grootste gevaar voor het milieu dat er is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het beste is stoppen met ademhalen, dan heb je pas echt een mooi grafiek
wrm nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh![]()
wrm geef jij dan antwoord ik snap het niet
zou kroebelenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
heb jeuk aan mijn tiet maar heb net mn nagels gelakt, fck my life
Wel in olijfoliequote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je haar lang genoeg bakt wel denk ik
net zoals je tussen de slokken door absoluut niet drinkt, ja tochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima dat jij vegetarier bent. Ik ben het de helft van de tijd.
Ik doe wel ff.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
heb jeuk aan mijn tiet maar heb net mn nagels gelakt, fck my life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |