SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NS wil je wel erheen brengenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef haan33 het volgende:
ik wilde wel, alleen geen rijbewijs en nu nog steeds niet
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knap beetje af op Opso nu eigenlijk, zo onwetend
Had je tijd voor gekregen, en met een salaris is het makkelijkerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef haan33 het volgende:
ik wilde wel, alleen geen rijbewijs en nu nog steeds niet
Yesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zal zelden white knighten of iets, maar opso is best wel slimquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja maar door financiële problemen niet gelukt. Wel jammer want hoorde dat het big money wasquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Had je tijd voor gekregen, en met een salaris is het makkelijker
rijbewijs is echt vereist jongen, wat je ook wil... ga het halen
white knightquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal zelden white knighten of iets, maar opso is best wel slim
ach big money is een groot woord, goed salaris welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja maar door financiële problemen niet gelukt. Wel jammer want hoorde dat het big money was
quote:
Jij staat al voor mij, dus niet zeiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik hoor op de eerste rij in de op. Just sayin
Ik kwam nog langs dat metrostation laatst, moest gelijk aan jou nog denkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach big money is een groot woord, goed salaris wel
Ben je op je kale achterhoofd gevallen ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom een keer koffie drinken dan.. je weet mijn naam... gewoon melden bij de receptiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kwam nog langs dat metrostation laatst, moest gelijk aan jou nog denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |