SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NS wil je wel erheen brengenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef haan33 het volgende:
ik wilde wel, alleen geen rijbewijs en nu nog steeds niet
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knap beetje af op Opso nu eigenlijk, zo onwetend
Had je tijd voor gekregen, en met een salaris is het makkelijkerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef haan33 het volgende:
Yesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zal zelden white knighten of iets, maar opso is best wel slimquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja maar door financiële problemen niet gelukt. Wel jammer want hoorde dat het big money wasquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Had je tijd voor gekregen, en met een salaris is het makkelijker
rijbewijs is echt vereist jongen, wat je ook wil... ga het halen
white knightquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal zelden white knighten of iets, maar opso is best wel slim
ach big money is een groot woord, goed salaris welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja maar door financiële problemen niet gelukt. Wel jammer want hoorde dat het big money was
quote:
Jij staat al voor mij, dus niet zeiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik hoor op de eerste rij in de op. Just sayin
Ik kwam nog langs dat metrostation laatst, moest gelijk aan jou nog denkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach big money is een groot woord, goed salaris wel
Ben je op je kale achterhoofd gevallen ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom een keer koffie drinken dan.. je weet mijn naam... gewoon melden bij de receptiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kwam nog langs dat metrostation laatst, moest gelijk aan jou nog denken
Moet ik een kurk in m'n anus doen of is dat niet nodig?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij staat al voor mij, dus niet zeiken.
prima manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom een keer koffie drinken dan.. je weet mijn naam... gewoon melden bij de receptie
liegen en white knighten zijn 2 verschillende dingen hequote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ohquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
liegen en white knighten zijn 2 verschillende dingen he
Vind je seks met je nicht ook een tikkeltje ordinair?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tikkeltje ordi is wel ok, maar beslist niet te veel.
Collega worden van WCH, geen dag zal ooit hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Natuurlijk, ga mijn 17e jaar in, jammer dat je niet reageerde, we wilden je wel opleiden
WTF ik hoop dat al je haar uitvaltquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon mismaakt, net als hij
Ik ben best amusant hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Collega worden van WCH, geen dag zal ooit hetzelfde zijn.
vastgeplakt worden aan je stoel enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Collega worden van WCH, geen dag zal ooit hetzelfde zijn.
ik mag jou wel geloof ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon mismaakt, net als hij
Heb inderdaad ooit een collega in ducttape aan zijn stoel gewikkeld en in de lift gezetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vastgeplakt worden aan je stoel enzo
Ordinary? Nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je seks met je nicht ook een tikkeltje ordinair?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tering... ik voel net op mijn hoofd ... jezus
I knew it!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb inderdaad ooit een collega in ductape aan zijn stoel gewikkeld en in de lift gezet
heb ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ziet eruit alsof je een plaatje van bijvoorbeeld 600x1200 naar 60x60 hebt gecropt
Het is ook positief bedoeld hoor. Zo'n sarcastische droge lul, die bijna overal een geintje in ziet.quote:
klopt wel deze analyse... collega kwam laatst terug met een meetset van ongeveer 10.000 euro die uit de toren was gevallen, 40m... helemaal stuk... dus hij komt helemaal droef binnen, haalt dat ding uit de bus... dus ik sta er bij... "ja ik ziet het al" hij "wat?" ik "die is lek"quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is ook positief bedoeld hoor. Zo'n sarcastische droge lul, die bijna overal een geintje in ziet.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt wel deze analyse... collega kwam laatst terug met een meetset van ongeveer 10.000 euro die uit de toren was gevallen, 40m... helemaal stuk... dus hij komt helemaal droef binnen, haalt dat ding uit de bus... dus ik sta er bij... "ja ik ziet het al" hij "wat?" ik "die is lek"
want?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, jij wordt echt niet ouder dan 60 kerel. Schrijf dat maar op je buik(pens)
in het achterstallige almelo worden mensen nog niet zo oud als in de modernere streken van het landquote:
ik woon daar niet hansquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in het achterstallige almelo worden mensen nog niet zo oud als in de modernere streken van het land
pfffffquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt wel deze analyse... collega kwam laatst terug met een meetset van ongeveer 10.000 euro die uit de toren was gevallen, 40m... helemaal stuk... dus hij komt helemaal droef binnen, haalt dat ding uit de bus... dus ik sta er bij... "ja ik ziet het al" hij "wat?" ik "die is lek"
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt er lang genoeg gewoon om permanente schade aan te richten
Ok.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
Leuk bericht heb ik gekregen
Ik hoop dat ze jou kleine en grote lippen flink hebben weggesneden tijdens jou besnijdenis zodat jij je niet meer voor kan planten.Minder van jou zou beter zijn voor mijn vaderland.Want jij hebt totaal geen benul van onze tradities maar wij moeten wel respect hebben voor jou tradities, zoals onverdoofd slachten, ramadan, suikerfeest en kindhuwelijken en het afhakken van hoofden.Ooit reed de arabier op een kameel maar de tijd komt dat hij weer op een kameel rijd. Zal tijd worden want waar jullie verschijnen krijg je dit...
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
Ik hoop dat ze jou kleine en grote lippen flink hebben weggesneden tijdens jou besnijdenis zodat jij je niet meer voor kan planten.Minder van jou zou beter zijn voor mijn vaderland.Want jij hebt totaal geen benul van onze tradities maar wij moeten wel respect hebben voor jou tradities, zoals onverdoofd slachten, ramadan, suikerfeest en kindhuwelijken en het afhakken van hoofden.Ooit reed de arabier op een kameel maar de tijd komt dat hij weer op een kameel rijd. Zal tijd worden want waar jullie verschijnen krijg je dit...
Via Fok! ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
GhpH?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
Woon je nog steeds in Waddinxveen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef haan33 het volgende:
moet je maar niet door het park lopen 's avonds met je niqaab aanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
jammer dacht ik post goatses op haar tijdlijn ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
asje
https://www.facebook.com/nessy.shepherd?fref=ufi&rc=p
heb al twee kamelenbultenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij neemt zeker kamelen tat op je tit
ja ;squote:
heb dat ook altijd met jouw ui als ik een hoer met een strohoed m'n neus laat likkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ;s
ik zag woe trouwens een jesus candle met precies die afbeelding uit je UI. moest aan je denken
is geen stuur, zit water inquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik geloof je niet
stuur is foto daarvan![]()
awwwwwwquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef zeer het volgende:
[..]
heb dat ook altijd met jouw ui als ik een hoer met een strohoed m'n neus laat likken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |