ik mag jou wel geloof ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon mismaakt, net als hij
Heb inderdaad ooit een collega in ducttape aan zijn stoel gewikkeld en in de lift gezetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vastgeplakt worden aan je stoel enzo
Ordinary? Nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je seks met je nicht ook een tikkeltje ordinair?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tering... ik voel net op mijn hoofd ... jezus
I knew it!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb inderdaad ooit een collega in ductape aan zijn stoel gewikkeld en in de lift gezet
heb ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ziet eruit alsof je een plaatje van bijvoorbeeld 600x1200 naar 60x60 hebt gecropt
Het is ook positief bedoeld hoor. Zo'n sarcastische droge lul, die bijna overal een geintje in ziet.quote:
klopt wel deze analyse... collega kwam laatst terug met een meetset van ongeveer 10.000 euro die uit de toren was gevallen, 40m... helemaal stuk... dus hij komt helemaal droef binnen, haalt dat ding uit de bus... dus ik sta er bij... "ja ik ziet het al" hij "wat?" ik "die is lek"quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is ook positief bedoeld hoor. Zo'n sarcastische droge lul, die bijna overal een geintje in ziet.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt wel deze analyse... collega kwam laatst terug met een meetset van ongeveer 10.000 euro die uit de toren was gevallen, 40m... helemaal stuk... dus hij komt helemaal droef binnen, haalt dat ding uit de bus... dus ik sta er bij... "ja ik ziet het al" hij "wat?" ik "die is lek"
want?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, jij wordt echt niet ouder dan 60 kerel. Schrijf dat maar op je buik(pens)
in het achterstallige almelo worden mensen nog niet zo oud als in de modernere streken van het landquote:
ik woon daar niet hansquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in het achterstallige almelo worden mensen nog niet zo oud als in de modernere streken van het land
pfffffquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt wel deze analyse... collega kwam laatst terug met een meetset van ongeveer 10.000 euro die uit de toren was gevallen, 40m... helemaal stuk... dus hij komt helemaal droef binnen, haalt dat ding uit de bus... dus ik sta er bij... "ja ik ziet het al" hij "wat?" ik "die is lek"
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt er lang genoeg gewoon om permanente schade aan te richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |