Moet ik een kurk in m'n anus doen of is dat niet nodig?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij staat al voor mij, dus niet zeiken.
prima manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom een keer koffie drinken dan.. je weet mijn naam... gewoon melden bij de receptie
liegen en white knighten zijn 2 verschillende dingen hequote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal zelden white knighten of iets, maar opso is best wel slim
ohquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
liegen en white knighten zijn 2 verschillende dingen he
Vind je seks met je nicht ook een tikkeltje ordinair?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tikkeltje ordi is wel ok, maar beslist niet te veel.
Collega worden van WCH, geen dag zal ooit hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Natuurlijk, ga mijn 17e jaar in, jammer dat je niet reageerde, we wilden je wel opleiden
WTF ik hoop dat al je haar uitvaltquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon mismaakt, net als hij
Ik ben best amusant hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Collega worden van WCH, geen dag zal ooit hetzelfde zijn.
vastgeplakt worden aan je stoel enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Collega worden van WCH, geen dag zal ooit hetzelfde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |