nee ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik geloof je niet
stuur is foto daarvan![]()
Rozevlaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:28 schreef Vlakarretje het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen blanke vla en caramelvla
Ah, vetjes. Ook maar weer 'ns doen van het weekend.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kroketje of kaassouffleetje erbij denk
Ik dacht dat je eens zei dat je geen vrienden had. Met zo'n instelling kom je er wel ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef pinman het volgende:
Noorderplantsoen in Groningen?
Ik ga niet. Beetje ver.
Wat voor een dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een pizza ga bestellen.
Oh lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ah, vetjes. Ook maar weer 'ns doen van het weekend.
Ik ga pasta maken. Lekker pittige. Tomaat, prei, Madame Janette tot een creme-saus en dan stukjes augurk erdoor en strooikaas erover.
ah oke ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, weet je naam niet heb je nooit opgezocht ;s
waarschijnlijk is je vlees dieet de gewoonte dat je zo'n vette hap bentquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wittebonen, aardappels en een gehaktbal waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:32 schreef zeer het volgende:
[..]
waarschijnlijk is je vlees dieet de gewoonte dat je zo'n vette hap bent
srsquote:
dat zeker, Djequote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht dat je van freaky galz houdt. 😏😏
hoef nie ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:32 schreef zeer het volgende:
[..]
wil wel doen hoor ;s mis informatie voor dergelijke actie
zat te lurken in LIF zag daar een foto van jou en vroeg mij af hoe oud jij bentquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht dat je van freaky galz houdt. 😏😏
Nah, half pondje vlees per week is prima.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
srs
ik raad je aan te stoppen met het eten van vlees en zuivel en je helemaal vol te proppen met groente en fruit
dit wil k wel echt srs gaan doen, maar ben te zwakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
srs
ik raad je aan te stoppen met het eten van vlees en zuivel en je helemaal vol te proppen met groente en fruit
Nee man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
srs
Voor fatso's en ander ongezond gepeupel ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nah, Half pondje vlees per week is prima.
ok pondjes vliegen er af dusquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man.
Veel vlees eten we hier niet, hooguit 3x per week. En ik krijg wel dagelijks voldoende groente binnen. Ga ook weer aan de smoothies beginnen.
Ben al gestopt met frisdranken, dus dat helpt ook al
12quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
zat te lurken in LIF zag daar een foto van jou en vroeg mij af hoe oud jij bent
Nee hoor. Bij een gezond dieet hoort ook vlees alleen niet te veel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Voor fatso's en ander ongezond gepeupel ja.
19quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
zat te lurken in LIF zag daar een foto van jou en vroeg mij af hoe oud jij bent
je kunt hetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef Crip het volgende:
[..]
dit wil k wel echt srs gaan doen, maar ben te zwak
lekker vlees hmmmm groeihormonen mmmm en jij je maar afvragen waarom je zulke fierse tietjes hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:34 schreef MrBradge het volgende:
Ben al gestopt met frisdranken, dus dat helpt ook al. Niks mis met een goed stuk vleesZolang je het maar niet dagelijks eet en het houd bij 1 lapje vlees en niet 4-5 lappen op je bord legt.
eten van dierlijke proteïnen zorgt er voor dat de wereld stuk gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij een gezond dieet hoort ook vlees alleen niet te veel.
Eerder grammetjes op dit momentquote:
Lolquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
heeft wel echt zo'n daddy issues crazy eye's gelaat
waarschijnlijk erg goede seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |