SPOILER: gespoilert voor madeboosssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze postte daarna niet meer dus mijn gebeden zijn wel verhoord, huehuehue.quote:
Haha hellooo madafakkaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze postte daarna niet meer dus mijn gebeden zijn wel verhoord, huehuehue.
Voorspelbaarheid 10/10quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ben jij overal zo irritant aanwezig
Hahaha, het past bij je.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:58 schreef HPLC het volgende:
en die topickills worden ook een beetje voorspelbaar
Doe ff normaal neger.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik, ik eet liever varkens dan dat ik ze doe.
wow, sorry, wist niet dat je zo'n moraalridder was.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. Dat betekent niet dat ik pestkoppen waardeer. Ben je zo onzeker?
wat lief van jequote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. Dat betekent niet dat ik pestkoppen waardeer. Ben je zo onzeker?
jij zou wel in jilla moeten zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrij vrij vrij![]()
Inb4 hplgay oh wist niet dat je in gevangenis zat
Racistquote:
Slet ;squote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik rassismeer niemand
Meer meer meer.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik klik per ongeluk op deze SC ipv die van VBL.
Ik dacht al, wat een achterlijke laag begaafde proleten zijn er opeens.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Even een banaan eten voordat ik vertrek naar huis. Ik hou altijd van een lekkere banaan.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond broekje uit, ouwe reus?
Dit niveau is pas deplorabel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan je 1,2,3,4 pillen droppen met die internationale lui
real amsterdam experience
Welke mongool klikt hier op een verkeerde SC danquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik klik per ongeluk op deze SC ipv die van VBL.
Ik dacht al, wat een achterlijke laag begaafde proleten zijn er opeens.
Fusiebesprekingen voor proletenSC.quote:
Ik zit mobiel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Welke mongool klikt hier op een verkeerde SC dan
Hey bakkes héquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Welke mongool klikt hier op een verkeerde SC dan
Nee, jij bent wel de laatste persoon die zulke posts mag beoordelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit niveau is pas deplorabel.
Mobiel is kut ja, maar waarom dan de moeite doen om hier te gaan reageren?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit mobiel.
Daarom las ik ook per ongeluk eerst posts ipv dat ik direct deze aids weer wegklikte.
kom danquote:
Over onbetaald gesproken, lekker zo'n uitkering?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga jij lekker onbetaald een forum vol randdebielen modereren.
#3brievenkeepstheuwvawayquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over onbetaald gesproken, lekker zo'n uitkering?
soooowww wat een scherpe opmerking pfff hier heeft ie niets op terugquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft tijd genoeg anders voor een comebackquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
soooowww wat een scherpe opmerking pfff hier heeft ie niets op terug
Het is een vraag..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
soooowww wat een scherpe opmerking pfff hier heeft ie niets op terug
aantal posts: 94.435 (gemiddeld 46 per dag)quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga anders lekker in die gay SC posten, overloper.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:09 schreef McGrath het volgende:
Beter krijgt MMG even een flinke bloedneus.
KingRolandgodquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, jij bent wel de laatste persoon die zulke posts mag beoordelen.
Huh? ik wist niet dat ik aan het overlopen was. Zat ik in #teamMMG?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga anders lekker in die gay SC posten, overloper.
stop met deze fa2 vriendquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
aantal posts: 94.435 (gemiddeld 46 per dag)
opleiding: University of CR7 logics
beroep: CR7 Expert
Lekker, zo'n CR7 fanboy?
Je swag is helaas niet voldoende bevonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Huh? ik wist niet dat ik aan het overlopen was. Zat ik in #teamMMG?
Ben je bang dat je terug moet naar je eigen stinkapenland?quote:
JCgod, heb je nog wat parels van eigen bodem?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben je bang dat je terug moet naar je eigen stinkapenland?
Woonplaats West-Frieslandquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
JCgod, heb je nog wat parels van eigen bodem?
heb je een probleem met mensen die jouw voedsel verbouwen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Woonplaats West-Friesland![]()
. Zegt meneer die kniediep in de mest staat.
Sorry, Lange Frans kan ik niet uitstaan.quote:
Heb moestuintjes. Cut off the middle man.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je een probleem met mensen die jouw voedsel verbouwen?
Niks mis met het boerenleven though. U jelly? Strontandeknikker.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dat icm dat Christus verhaal. Schijnheil.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jelly? Op?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niks mis met het boerenleven though. U jelly? Strontandeknikker.
Pics van je uiersquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niks mis met het boerenleven though. U jelly? Strontandeknikker.
Dit geloof ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jelly? Op?![]()
Ik heb nog liever een week te leven dan dat ik een boerenbestaan heb.
Ik hoop dat je last krijgt van bodemmoeheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb moestuintjes. Cut off the middle man.
halfuur van amsterdam maar je bent waarschijnlijk te dom om te weten waar west-friesland isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jelly? Op?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sorry, Lange Frans kan ik niet uitstaan.
En jij van hoefkatrol.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik hoop dat je last krijgt van bodemmoeheid.
Wat jij wil, fierljepper.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
halfuur van amsterdam maar je bent waarschijnlijk te dom om te weten waar west-friesland is
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En jij van hoefkatrol.
[..]
Wat jij wil, fierljepper.
je denkt dat west-friesland in friesland ligt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En jij van hoefkatrol.
[..]
Wat jij wil, fierljepper.
Amsterdammers zijn nog nooit buiten de RING geweest, bijzonder WERELDVREEMD.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
je denkt dat west-friesland in friesland ligt?
Alsof Wieringermeer zoveel beter is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
je denkt dat west-friesland in friesland ligt?
Misschien hè, misschien komt dat omdat wij gewoon alle voorzieningen hebben en jullie niet nodig zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Amsterdammers zijn nog nooit buiten de RING geweest, bijzonder WERELDVREEMD.
of misschien omdat je nooit hebt opgelet op de lagere school.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien komt dat omdat wij gewoon alle voorzieningen hebben en jullie niet nodig zijn?
Te druk bezig met je zusje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
of misschien omdat je nooit hebt opgelet op de lagere school.
Jij denkt echt dat alles buiten Amsterdam een of ander wasteland is ehquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien hè, misschien komt dat omdat wij gewoon alle voorzieningen hebben en jullie niet nodig zijn?
Goed argument om WERELDVREEMD te zijn domboquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jouw leven als vakkenboer in dat uit de kluiten gewassen wereldorp is echt superieur daaraan inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jelly? Op?![]()
Tuurlijk niet (nouja, het meeste wel gewoon eigenlijk), maar wat heb je te zoeken als je Amsterdam hebtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat alles buiten Amsterdam een of ander wasteland is eh
Kun jij niet lekker optiefen ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed argument om WERELDVREEMD te zijn dombo![]()
![]()
Vind ik wel ja. Kweenie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw leven als vakkenboer in dat uit de kluiten gewassen wereldorp is echt superieur daaraan inderdaad.
Jezusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk niet (nouja, het meeste wel gewoon eigenlijk), maar wat heb je te zoeken als je Amsterdam hebt.
Haven + luchthaven + geld = gewoon importeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef JanCees het volgende:
Gaan de AMSTERDAMMERS (JODEN) ook zelf ETEN verbouwen aangezien ze ZELFVOORZIENEND zijn?????![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef JanCees het volgende:
Gaan de AMSTERDAMMERS (JODEN) ook zelf ETEN verbouwen aangezien ze ZELFVOORZIENEND zijn?????![]()
![]()
Wat fijn dat je hoofdletters gebruikt. Denk ook dat iedereen heel erg onder de indruk is van je zwaaismileys.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef JanCees het volgende:
![]()
IMPORTEREN UIT AMSTERDAM??quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haven + luchthaven + geld = gewoon importeren.
Ik kijk niet op die manier over de wereld. Iemand die gelukkig is in een hutje op de hei benijd ik eerder dan er denigrerend over te gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Kweenie.
Maarja, voor mensen zoals jij zijn teveel stadse prikkels teveel van het goede hè?
sorry dat mijn lichaam niet zo groot is dat ik heel veel bier makkelijk kan verwerken. En ik heb maar 3 uur geslapen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Watje, dat oude mannen brak zijn is oke, maar dit stelt me teleur
He mad. Maar van een VBL hooligan kan je ook niet echt enig intellect verwachten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat fijn dat je hoofdletters gebruikt. Denk ook dat iedereen heel erg onder de indruk is van je zwaaismileys.
Kun je lang wachtenquote:
Jij bent ook niet bijster intelligent hè? Importeren naar Amsterdam natuurlijk, eierkoek.quote:
Oké Hakuna.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk niet op die manier over de wereld. Iemand die gelukkig is in een hutje op de hei benijd ik eerder dan er denigrerend over te gaan lopen doen.
Zegt meneer die niet weet waar West-Friesland ligt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent ook niet bijster intelligent hè? Importeren naar Amsterdam natuurlijk, eierkoek.
020 HEEFT TOCH ALLE VOORZIENINGEN???????quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent ook niet bijster intelligent hè? Importeren naar Amsterdam natuurlijk, eierkoek.
Jeetje, McBrakquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry dat mijn lichaam niet zo groot is dat ik heel veel bier makkelijk kan verwerken. En ik heb maar 3 uur geslapen.
020 heeft nog altijd geen fatsoenlijk voetbalstadion.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
020 HEEFT TOCH ALLE VOORZIENINGEN???????![]()
![]()
ZELFS DAT KUNNEN DIE JOODTJES NIET![]()
![]()
JIJ DENKT DAT ER GEEN VRUCHTBARE GROND EN ZEE IS HIER OM AUTARKISCH TE KUNNEN ZIJN?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt master discussieerder jijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
![]()
![]()
Diegene moet dan wel iets bijdragen aan de maatschappij/zelfvoorzienend zijn. Iig geen parasiet.quote:
Amsterdam ligt niet aan zee, godtyfus mmgquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
JIJ DENKT DAT ER GEEN VRUCHTBARE GROND EN ZEE IS HIER OM AUTARKISCH TE KUNNEN ZIJN?
Over 50 jaar misschien wel. Met al die bodemdaling en zeespiegelstijging daar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Amsterdam ligt niet aan zee, godtyfus mmg!
Jeetje, jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik slaap altijd zo kut als ik gezopen heb
Hij verbouwd waterkers op zijn vensterbank, natuurlijk is hij zelfvoorzienend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Diegene moet dan wel iets bijdragen aan de maatschappij/zelfvoorzienend zijn. Iig geen parasiet.
haha verbouwdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij verbouwd waterkers op zijn vensterbank, natuurlijk is hij zelfvoorzienend.
Luister balzak, je snapt hoop ik wel dat je vanuit de haven hier naar de zee kan? Al hoeft dat niet eens om te kunnen vissen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Amsterdam ligt niet aan zee, godtyfus mmg!
#achterhoekbestehoekquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Over 50 jaar misschien wel. Met al die bodemdaling en zeespiegelstijging daar.
In Rotterdam zijn ze bezig met drijvende teelten enz.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij verbouwd waterkers op zijn vensterbank, natuurlijk is hij zelfvoorzienend.
Ik ben heel dom voor de verrassing gegaan, en dat bleek een portable handscanner te zijn, kan ik lekker pagina's scannen enzo. Wel een beetje kut dat ik daar dan wel een micro sd voor moet gaan kopen. En ik kreeg een pint.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei, nu is mijn "argument" ongeldig, kut man.
Mooie stad!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn ze bezig met drijvende teelten enz.
Waar werk jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Catkiller het volgende:
Heb de AH ingelicht dat MMG allemaal moestuinpotjes heeft gejat.
Luister harmonicakut, je snapt natuurlijk wel dat je dan niet zelfvoorzienend bent, dus al die domme argumenten van je haal je nu zelf onderuitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister balzak, je snapt hoop ik wel dat je vanuit de haven hier naar de zee kan? Al hoeft dat niet eens om te kunnen vissen.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moest van binnen lachen, ben te brak om dat ook daadwerkelijk te doen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Luister harmonicakut, je snapt natuurlijk wel dat je dan niet zelfvoorzienend bent, dus al die domme argumenten van je haal je nu zelf onderuit
Bij de MCDquote:
Cool toch, kan je in de supermarkt alle producten scannenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben heel dom voor de verrassing gegaan, en dat bleek een portable handscanner te zijn, kan ik lekker pagina's scannen enzo. Wel een beetje kut dat ik daar dan wel een micro sd voor moet gaan kopen. En ik kreeg een pint.
Lekker doe mij zo'n maestro burgerquote:
Dat Amsterdam dorps is heb je waarschijnlijk gewoon ergens op FOK! gelezen, kan me moeilijk voorstellen dat jij er persoonlijk een goed beeld van hebt gevormd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en heeft niet dat dorpse/Volendamse zoals Amsterdam.
Jij mag niet dik varkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker doe mij zo'n maestro burger
Ja, mooi is dat he? Gelijk het idee dat je in een stad bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en heeft niet dat dorpse/Volendamse zoals Amsterdam.
niet zo'n scanner, meer een scanner die bij je printer zit, maar dan portable.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Cool toch, kan je in de supermarkt alle producten scannen
In Seoul aan urban skyfarms.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn ze bezig met drijvende teelten enz.
Ik ben niet onder de indruk want je hebt geen overdaad aan leestekens, zwaaismileys en hoofdletters gebruiktquote:
Ik haat toch niet, je werkt bij de AH -> De AH heeft moestuinpotjes -> Jij maakte volgens mij een opmerking over eigen dingen verbouwen en we zijn rond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Makkelijk haten als je zelf niet wilt zeggen wat je doet.
Hier zijn al lang grote moestuinen op flatgebouwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Seoul aan urban skyfarms.
[ afbeelding ]
Oh, oké. Mijn fout, excuusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik haat toch niet, je werkt bij de AH -> De AH heeft moestuinpotjes -> Jij maakte volgens mij een opmerking over eigen dingen verbouwen en we zijn rond.
Ja weet ik, maar je kan toch alle koffiefilters scannenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet zo'n scanner, meer een scanner die bij je printer zit, maar dan portable.
Je bent niet snel onder de indruk met dat vette vadsige lichaamquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk want je hebt geen overdaad aan leestekens, zwaaismileys en hoofdletters gebruikt
Blijf me verbazen hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef Catkiller het volgende:
Niet iedereen is er op uit om je te kwetsen.
Ja, ik kan jou ook scannenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je kan toch alle koffiefilters scannen
Goeie zaak is dat. Heeft heel wat positieve effecten op het leefmilieu in steden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hier zijn al lang grote moestuinen op flatgebouwen.
Wat heb ik er persoonlijk mee te maken? Dat je er inhoudelijk niks tegenin kan brengen zegt wmb alweer genoeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat Amsterdam dorps is heb je waarschijnlijk gewoon ergens op FOK! gelezen, kan me moeilijk voorstellen dat jij er persoonlijk een goed beeld van hebt gevormd.
Een herhaling van je vorige slechte grap, nog steeds niet onder de indrukquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je bent niet snel onder de indruk met dat vette vadsige lichaam
?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb ik er persoonlijk mee te maken? Dat je er inhoudelijk niks tegenin kan brengen zegt wmb alweer genoeg.
inb4 mijn moeder, boerin en bankrekeningen.
Noord is net een dorp manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
?
Ik vraag alleen hoe je erbij komt dat Amsterdam dorps is.
Jammer dat jij 'm hard vindt, da's net zoiets als dat je moeder dezelfde muziek luistert als jij.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
1738 dat is wel weer baas fetty wapgod
NOORD GESTOORDquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie komt er nou in Noord. Stad zo groot dat je gewoon nooit in andere stadsdelen kan komen
.
ben meer van futurequote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jammer dat jij 'm hard vindt, da's net zoiets als dat je moeder dezelfde muziek luistert als jij.
Lastig uit te leggen, is voor mij ook deels een ruimtelijk ding, maar dan moet ik ook iets zinnigs zeggen over de definities stad/dorp en daar heb ik nu even geen zin in.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
?
Ik vraag alleen hoe je erbij komt dat Amsterdam dorps is.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit niveau is pas deplorabel.
Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Gedraag je dan niet als een mongool man.
Wat een liefde, heb je seks gehad ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef Catkiller het volgende:
Niet iedereen is er op uit om je te kwetsen.
Dat is een stuk minder moeite dan je wellicht zou denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:03 schreef BozeHaas het volgende:
Mobiel is kut ja, maar waarom dan de moeite doen om hier te gaan reageren?
Nee niet eens, ik ben geen zeeman zoals Niels.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een liefde, heb je seks gehad ofzo
Blijf daar dan hansworstquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
Zat net in VBL SC, best hoog niveau en gezellig daar
Te hoog voor je. Blijf daar maar weg.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
Zat net in VBL SC, best hoog niveau en gezellig daar
Huilen magquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee niet eens, ik ben geen zeeman zoals Niels.
quote:
Sjonge, ik dacht over ons-kent-ons, sociale cohesie etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, is voor mij ook deels een ruimtelijk ding, maar dan moet ik ook iets zinnigs zeggen over de definities stad/dorp en daar heb ik nu even geen zin in.
En in Rotterdam heb ik van dichtbij mooie ruimtelijke projecten gezien, die ikzelf echt bij een stad vind passen.Uit Amsterdam ken ik zo eigenlijk alleen Amsterdam Rainproof.
Voor iemand die naar Future en Fetty Wap luistert heb je wel een skere entree in deze SC gemaakt.quote:
Oh je kon niet goed mee komen met dat hoge niveau daar zeker?quote:
Precies dit jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Te hoog voor je. Blijf daar maar weg.
Shit je hebt me hierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
aantal posts: 94.435 (gemiddeld 46 per dag)
opleiding: University of CR7 logics
beroep: CR7 Expert
Lekker, zo'n CR7 fanboy?
Vergeet abortus niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies dit ja
Hier hebben we gewoon fitties over geloof, stad/dorp, zwart/wit, oldbie/newbie, daar alleen maar tussen voetbalclubs
Heb je een spreadsheet van al zijn verschillende kapsels over alle jaren dat hij prof is?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shit je hebt me hier
Maar idd er zijn weinig CR7 experts, gratis doekoe vriend
Geen probleem bro, doe je ding.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shit je hebt me hier
Maar idd er zijn weinig CR7 experts, gratis doekoe vriend
Nee sorry al mn vrienden zijn jongens tenzij jij je sterretje wil oprekken ;squote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ik zoek nog een ander voor 1 week in de maand, weet jij iemand?
Oh ben jij er zo één.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee sorry al mn vrienden zijn jongens tenzij jij je sterretje wil oprekken ;s
Hoe zijn de voorzieningen in Amsterdam dorps?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sjonge, ik dacht over ons-kent-ons, sociale cohesie etc.. En voorzieningen, algemene sfeer etc.
Ja, niet dus. Dacht dus dat je die punten zou beoordelen, maar jij had het blijkbaar vooral over ruimtelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe zijn de voorzieningen in Amsterdam dorps?
Zou daar wel pispaaltje zijn danquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies dit ja
Hier hebben we gewoon fitties over geloof, stad/dorp, zwart/wit, oldbie/newbie, daar alleen maar tussen voetbalclubs
Ik bedoel, waarom noemen anderen die dorps?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Dacht dus dat je die punten zou beoordelen, maar jij had het blijkbaar vooral over ruimtelijk.
Hij kijkt dat nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:48 schreef Catkiller het volgende:
Tweede seizoen voor Supergirl
Goed nieuws voor Hermann.
Zegt hij ja, ondertussen heeft hij 3 emmers volgespoten tijdens het kijken.quote:
Ik heb geen idee, vind Amsterdam ook totaal niet dorps. Snap dus ook niet waarom sommigen (lees het eigenlijk alleen op FOK!) dat Amsterdam een groot dorp is. Ja, vergeleken met échte internationale wereldsteden/metropolen wel. Maar voor Nederlandse standaarden zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel, waarom noemen anderen die dorps?
Wel knappe vrouw dat, dus begrijpelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zegt hij ja, ondertussen heeft hij 3 emmers volgespoten tijdens het kijken.
Jammer dat ze er niet op gestampt hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef Rozevla het volgende:
Ik was bij de geboorte ook een abortus
me moer zei HOU DIE DING MAAR, IK HOEF DIE DING NIET MEER !!!!
![]()
![]()
Maja, dokter zei ja joh je hebt hem toch gekocht!
Dus hou die ding zelf !!!
Ik snap users als jij en Viskarretje niet. De grootste random onzin uitkramen waar niemand op reageert.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef Rozevla het volgende:
Ik was bij de geboorte ook een abortus
me moer zei HOU DIE DING MAAR, IK HOEF DIE DING NIET MEER !!!!
![]()
![]()
Maja, dokter zei ja joh je hebt hem toch gekocht!
Dus hou die ding zelf !!!
Voor Nederlandse dorpen zijn ook relatief stads. Nederland is een verstedelijkte delta.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, vind Amsterdam ook totaal niet dorps. Snap dus ook niet waarom sommigen (lees het eigenlijk alleen op FOK!) dat Amsterdam een groot dorp is. Ja, vergeleken met échte internationale wereldsteden/metropolen wel. Maar voor Nederlandse standaarden zeer zeker niet.
omdat ze niet caren xDquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap users als jij en Viskarretje niet. De grootste random onzin uitkramen waar niemand op reageert.
..waarom?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap users als jij en Viskarretje niet. De grootste random onzin uitkramen waar niemand op reageert.
..waarom?
Waarom ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
..waarom?
doe jij toch ook de helft van de tijd?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
..waarom?
Lol ik las dit in de quote van HPLC en wist dat dit over een post van RozeVla moest gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
..waarom?
Tram 1: Centraal Station – Osdorp De Akerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor Nederlandse dorpen zijn ook relatief stads. Nederland is een verstedelijkte delta.
Moet overleven snap jequote:
Ik heb een speciaal team dat hem elke dag observeert, dus ja ik heb alle kapsels van hemquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een spreadsheet van al zijn verschillende kapsels over alle jaren dat hij prof is?
Ik snap net zo veel van deze post als dat ik van die van Rozevla snap.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
wie zet er steeds advertenties voor de SC :0 ?
Zulke mensen die niet voor zichzelf denken verdienen alle onheil die hen overkomt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:01 schreef Chai het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)die-Rens-Kroes.dhtml
Klei drinken, dan heb je niet veel van evolutie begrepenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:01 schreef Chai het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)die-Rens-Kroes.dhtml
Pharkusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
wie zet er steeds advertenties voor de SC :0 ?
Zal sowieso niet snel saai worden dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
Ik las dat ze fusiebesprekingen hielden. GRTD, VBL, ONZ en KLB gaan in 1 SC
30 topics en 10 bans per uurquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal sowieso niet snel saai worden dan.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
TR, je bent Rozevla en Viskarretje vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef hoink581 het volgende:
Magemelvin en Baas_Bas zijn pure kanker.
Ken er nog wel een paar die ze met wortel en al mogen uitroeien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef hoink581 het volgende:
Magemelvin en Baas_Bas zijn pure kanker.
Goede zet. In GC hopefullyquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
Ga je nog wat doen aan dat eindeloze gebagger van Magemelvin en Baas_bas. Heel Active topics van KLB gaat naar de hoeren.quote:
Ik kan ze van mijzelf zien maar ze zijn allemaal onterecht dus, zou er geen aandacht of geld aan besteden als ik jou was.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft weleens zijn notes opgevraagd?
Kunnen VBL en ONZ niet samen? Dan gaat KLB wel samen met GRTD.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pharkus
Hoeveel heb je?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan ze van mijzelf zien maar ze zijn allemaal onterecht dus, zou er geen aandacht of geld aan besteden als ik jou was.
Staat op mijn lijstje. Eten koken en mijn vrouw een beurt geven staan iets hoger.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen aan dat eindeloze gebagger van Magemelvin en Baas_bas. Heel Active topics van KLB gaat naar de hoeren.
Dat laatste is praktisch al gebeurd, maar ik vind dat ook prima.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunnen VBL en ONZ niet samen? Dan gaat KLB wel samen met GRTD.
WHOA MEN!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR, je bent Rozevla en Viskarretje vergeten
Koken en neuken kun je tegelijk doen toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
Staat op mijn lijstje. Eten koken en mijn vrouw een beurt geven staan iets hoger.
Maar 27.quote:
pharkjus verklap wat er in mijn notes staat ... zeker dat ik zo liefff ben toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Staat op mijn lijstje. Eten koken en mijn vrouw een beurt geven staan iets hoger.
Dit gelooft echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
VBL lijkt mij gewoon veel te groot om samen te voegen met KLB.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat laatste is praktisch al gebeurd, maar ik vind dat ook prima.
Of een beurt geven en topics sluitenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Koken en neuken kun je tegelijk doen toch?
Volgens mij heb ik er heel wat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar 27.Worden er nog 28. Ben hard aan het werk naar 100.
Oh blijf dan maar hierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Arme Kano, heeft het al druk met die FOK!stok
Geef haar gewoon een weduwe troostquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben je bijna twee keer zo badass als ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar 27.Worden er nog 28. Ben hard aan het werk naar 100.
je moet ook echt je hele adres daarvoor invullen :s normaal als je geld over maakt kan men dat toch niet zien?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan ze van mijzelf zien maar ze zijn allemaal onterecht dus, zou er geen aandacht of geld aan besteden als ik jou was.
Haha nerdjequote:
Dat ook. Mocht het echt gebeuren dat ik ga ik gewoon weer naar USquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
VBL lijkt mij gewoon veel te groot om samen te voegen met KLB.
Bij een transactie zien ze enkel je naam denk ik ja. Boeie die kale man is niet zo eng denk ik.. Hoop ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je moet ook echt je hele adres daarvoor invullen :s normaal als je geld over maakt kan men dat toch niet zien?
lekker geilen op meisjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ook. Mocht het echt gebeuren dat ik ga ik gewoon weer naar US
Ja dat was nog wel geloofwaardig.quote:
Allemaal dingen over rozengeur en manenschijn en ....quote:
Ok tofquote:
Nee hoor er zijn nog altijd GRTD'ers die stug vol blijven houden dat jullie niet gezellig zijn, maar wel altijd met 2 personen in GRTD blijven aankloten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat laatste is praktisch al gebeurd, maar ik vind dat ook prima.
ja k weet niet, WCH heeft ook een keldertje namelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij een transactie zien ze enkel je naam denk ik ja. Boeie die kale man is niet zo eng denk ik.. Hoop ik.
ga door ga doorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Allemaal dingen over rozengeur en manenschijn en ....
Maar ik ben ook negerquote:
Als ze in jouw shirt staat te koken of een broodje fixt oid moet je wel, anders ben je gay.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Koken en neuken kun je tegelijk doen toch?
Die rare Inso moet sowieso daar blijven.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn nog altijd GRTD'ers die stug vol blijven houden dat jullie niet gezellig zijn, maar wel altijd met 2 personen in GRTD blijven aankloten.
GAYFISHquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vissticks met aardappelen en groente.
Ja snap ik, is toch een stukje van je eigen identiteit ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar ik ben ook neger
Dus dat is wel een beetje stereo type uithangen natuurlijk
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
Nee hoor er zijn nog altijd GRTD'ers die stug vol blijven houden dat jullie niet gezellig zijn, maar wel altijd met 2 personen in GRTD blijven aankloten.
Elan en Fok-it mag je gewoon bij de naam noemen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
alstublieft meneer Hoink.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Elan en Fok-it mag je gewoon bij de naam noemen hoor
Ach gut.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja snap ik, is toch een stukje van je eigen identiteit ook.
Spit je recept maarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
NEE NIET MET PAKJES PHARKUS WAT DOE JE LUISTER NAAR MIJN RECEPT.
Ik krijg al de hele tijd mails dat ze mij willen hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach gut.
Denk dat ze liever ons hebben dan VBL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |