Het is een vraag..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
soooowww wat een scherpe opmerking pfff hier heeft ie niets op terug
aantal posts: 94.435 (gemiddeld 46 per dag)quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over onbetaald gesproken, lekker zo'n uitkering?
Ga anders lekker in die gay SC posten, overloper.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:09 schreef McGrath het volgende:
Beter krijgt MMG even een flinke bloedneus.
KingRolandgodquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, jij bent wel de laatste persoon die zulke posts mag beoordelen.
Huh? ik wist niet dat ik aan het overlopen was. Zat ik in #teamMMG?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga anders lekker in die gay SC posten, overloper.
stop met deze fa2 vriendquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
aantal posts: 94.435 (gemiddeld 46 per dag)
opleiding: University of CR7 logics
beroep: CR7 Expert
Lekker, zo'n CR7 fanboy?
Je swag is helaas niet voldoende bevonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Huh? ik wist niet dat ik aan het overlopen was. Zat ik in #teamMMG?
Ben je bang dat je terug moet naar je eigen stinkapenland?quote:
JCgod, heb je nog wat parels van eigen bodem?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben je bang dat je terug moet naar je eigen stinkapenland?
Woonplaats West-Frieslandquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
JCgod, heb je nog wat parels van eigen bodem?
heb je een probleem met mensen die jouw voedsel verbouwen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Woonplaats West-Friesland![]()
. Zegt meneer die kniediep in de mest staat.
Sorry, Lange Frans kan ik niet uitstaan.quote:
Heb moestuintjes. Cut off the middle man.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je een probleem met mensen die jouw voedsel verbouwen?
Niks mis met het boerenleven though. U jelly? Strontandeknikker.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Woonplaats West-Friesland![]()
. Zegt meneer die kniediep in de mest staat.
En dat icm dat Christus verhaal. Schijnheil.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jelly? Op?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niks mis met het boerenleven though. U jelly? Strontandeknikker.
Pics van je uiersquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niks mis met het boerenleven though. U jelly? Strontandeknikker.
Dit geloof ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jelly? Op?![]()
Ik heb nog liever een week te leven dan dat ik een boerenbestaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |