SPOILER: gespoilert voor madeboosssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze postte daarna niet meer dus mijn gebeden zijn wel verhoord, huehuehue.quote:
Haha hellooo madafakkaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze postte daarna niet meer dus mijn gebeden zijn wel verhoord, huehuehue.
Voorspelbaarheid 10/10quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ben jij overal zo irritant aanwezig
Hahaha, het past bij je.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:58 schreef HPLC het volgende:
en die topickills worden ook een beetje voorspelbaar
Doe ff normaal neger.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik, ik eet liever varkens dan dat ik ze doe.
wow, sorry, wist niet dat je zo'n moraalridder was.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. Dat betekent niet dat ik pestkoppen waardeer. Ben je zo onzeker?
wat lief van jequote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. Dat betekent niet dat ik pestkoppen waardeer. Ben je zo onzeker?
jij zou wel in jilla moeten zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Vrij vrij vrij![]()
Inb4 hplgay oh wist niet dat je in gevangenis zat
Racistquote:
Slet ;squote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik rassismeer niemand
Meer meer meer.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik klik per ongeluk op deze SC ipv die van VBL.
Ik dacht al, wat een achterlijke laag begaafde proleten zijn er opeens.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Even een banaan eten voordat ik vertrek naar huis. Ik hou altijd van een lekkere banaan.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond broekje uit, ouwe reus?
Dit niveau is pas deplorabel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan je 1,2,3,4 pillen droppen met die internationale lui
real amsterdam experience
Welke mongool klikt hier op een verkeerde SC danquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik klik per ongeluk op deze SC ipv die van VBL.
Ik dacht al, wat een achterlijke laag begaafde proleten zijn er opeens.
Fusiebesprekingen voor proletenSC.quote:
Ik zit mobiel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Welke mongool klikt hier op een verkeerde SC dan
Hey bakkes héquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Welke mongool klikt hier op een verkeerde SC dan
Nee, jij bent wel de laatste persoon die zulke posts mag beoordelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit niveau is pas deplorabel.
Mobiel is kut ja, maar waarom dan de moeite doen om hier te gaan reageren?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit mobiel.
Daarom las ik ook per ongeluk eerst posts ipv dat ik direct deze aids weer wegklikte.
kom danquote:
Over onbetaald gesproken, lekker zo'n uitkering?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga jij lekker onbetaald een forum vol randdebielen modereren.
#3brievenkeepstheuwvawayquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over onbetaald gesproken, lekker zo'n uitkering?
soooowww wat een scherpe opmerking pfff hier heeft ie niets op terugquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over onbetaald gesproken, lekker zo'n uitkering?
Hij heeft tijd genoeg anders voor een comebackquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
soooowww wat een scherpe opmerking pfff hier heeft ie niets op terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |